Ogólny: | 42 233 00 00 |
88%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Profesjonalny Dealer (diler) Nissan. Łódź jest miastem, na którego obszarze rozwijamy swoją działalność. Naszą siłą napędową jest motoryzacyjna pasja, którą mamy wielką przyjemność dzielić z naszymi Klientami. Nie pozostajemy w miejscu, nieustannie rozwijamy się i stale podnosimy poprzeczkę w zakresie doboru oferowanych produktów motoryzacyjnych, usług z nimi związanych, a przede wszystkim jakości obsługi naszych Szanownych Klientów.
Zobacz więcej
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Dariusz Roszkowski
27 kwietnia 2024 23:39
Serwis
Naprawa układu hamulcowego
W Nissanie X-Trail należało zdiagnozować i usunąć problem z hamulcem ręcznym , z którym to problemem nie poradził sobie mechanik w normalnym zakładzie mechanicznym . W związku z czym zostawiłem mojego Nissana w piątek 19 kwietnia w serwisie , aby zgodnie ze zleceniem naprawy w poniedziałek samochód został zdiagnozowany i naprawiony . Ponieważ wyjeżdżałem na tygodniowy urlop taki układ bardzo mi odpowiadał . Pani Ilona Sielawa , która przyjmowała zlecenie naprawy stwierdziła nawet , ze maja dużo czasu . Po tygodniu wracając , zadzwoniłem z drogi aby umówić się na odbiór naprawionego samochodu . Po dwukrotnych telefonach okazało się , że samochód tylko i
wyłącznie na skutek mojej interwencji został zdiagnozowany ( w piątek ) i okazało się , że trzeba ściągnąć uszkodzony moduł - czas oczekiwania 3 dni robocze , a więc ponad tydzień ( weekend majowy ) . Czyli w "profesjonalnym" serwisie Nissana naprawa układu hamulcowego będzie trwała 3 tygodnie . Brawo !! . Pełny profesjonalizm !!! Masakra
Niestety jest to jedyny serwis Nissana w Łodzi .
Uważam , że jest to najgorszy serwis z jakim do tej pory się spotkałem
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 12:22
Salon - samochody nowe
Profesjonalna pomoc, miło i sprawnie.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 11:12
Salon - samochody nowe
Pan Jakub Pankiewicz ...
... z serwisu blacharskiego profesjonalny pracownik, rzetelny, pomocny polecam
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 22:18
Salon - samochody nowe
Nissan Auto Łódź ...
... to miła i profesjonalna obsługa. Kupiłem tu używane auto, a salon zapewnił kompleksową obsługę, łącznie z zawarciem ubezpieczenia. Jestem bardzo zadowolony, chętnie polecę Salon znajomym. Jeszcze raz dziękuję ;-)
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 12:14
Salon - samochody nowe
Zawsze fajna i fachowa obsługa
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 19:30
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... i piękne samochody. Zdecydowanie miejsce warte odwiedzenia, jazdy testowej i zakupu samochodu.
Użytkownik sieci
23 października 2020 23:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 października 2020 13:06
Salon - samochody nowe
Średnio zainteresowani mały wybur
Użytkownik sieci
8 października 2020 12:09
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa na ...
... serwisie. Usterka została szybko zdiagnozowana. Oczywiście , że polecam
Użytkownik sieci
7 października 2020 12:52
Salon - samochody nowe
Fachowa i miła ...
... obsługa w skali od 1 do 10 = 10,5...! Każdy Salon powinien tak rzetelnie podchodzić do klienta. Polecam każdemu...
Użytkownik sieci
25 września 2020 17:10
Salon - samochody nowe
Chcielibyśmy podzielić opinią ...
... usługi NISSAN ASSISTANCE oraz salonu NISSAN ŁÓDŹ ASO jak również zażalenie na brak profesjonalizmu oraz zbagatelizowanie nas przez pracowników obsługujących sprawę. W podróży (okolice Łodzi) dnia 19/09/2020r., nasz samochód Nissan Qashqai zaczął drgać, następnie po przejechaniu około 5-7 km znacząco stracił moc. Trafiliśmy do pobliskiego ASO Łódź przy ulicy Brzezińskiej 28. Naszym doradcą serwisowym był pan M, który po wysłuchaniu problemu, jaki wystąpił w samochodzie, poinformował nas, iż serwis jest czynny do godziny 15 (było przed godziną 14) i niestety nie ma miejsc na hali serwisowej. Pan M. zweryfikował problem poprzez jazdę testową oraz poinstruował nas, abyśmy zadzwonili do NISSAN ASSISTANCE, w celu otrzymania samochodu zastępczego, ponieważ aktualnie w serwisie nie posiadają żadnego pojazdu zastępczego, tym samym zostawiając nas z problemem braku możliwości powrotu o domu. Późnej zadzwonił tylko raz, a miał się z nami kontaktować, ale niestety żadnej informacji więcej nie było i nie odbierał nawet telefonu do dziś. Zadzwoniliśmy do NISSAN ASSISTANCE (pod numer telefonu: 801647726 . Kobieta, która nas obsługiwała nie potrafiła udzielić nam konkretnej informacji odnośnie organizacji naszego powrotu. Osoba obsługująca nas poprzez NISSAN ASISTANCE przekazała organizację samochodu zastępczego do firm współpracujących, które kontaktowały się bezpośrednio z nami. Firma FLEETCENTER Sp. Z O.O., uwarunkowała kaucję w wysokości 1000 zł, tylko i wyłącznie dlatego, że nie mamy polskiego prawa jazdy i obywatelstwa, na co nie byliśmy przygotowani finansowo, w związku z czym byliśmy zmuszeni odmówić. W kolejnej firmie PANEK RENT A CAR M.PANEK, odmówiono nam z tych samych powodów, natomiast bez wymaganej kaucji. W firmie CAR NET POLSKA, powiedziano nam, iż samochód najwcześniej może być dostępny o godzinie 20:30, co było dla nas już zbyt późną porą. Ostatecznie byliśmy zmuszeni wrócić na własny koszt z Łodzi do Warszawy, przy czym rachunek za podróż powrotną wyniósł nas aż 620 zł (w załączeniu paragon fiskalny za usługi Taxi). Samochód zastępczy dostaliśmy dopiero poprzez firmę CAREI Sp. j., która skontaktowała się z nami w dniu 21/09/2020 i który nam dali tylko na 5 dni. Powyższy problem pojawił się mimo wykupionej rozszerzonej gwarancji Nissan 5 - czyli gwarantowanej pomocy, co niestety nie okazało się tak oczywiste. Podkreślamy, iż wszystkie warunki gwarancji z naszej strony zostały spełnione. W związku z powyższym oczekujemy stosownej rekompensaty za zaistniałą sytuację, która w naszym odniesieniu absolutnie nie powinna mieć miejsca.
Użytkownik sieci
14 września 2020 10:17
Salon - samochody nowe
Profesjona i miła obsługa
Użytkownik sieci
9 września 2020 17:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 12:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2020 21:10
Salon - samochody nowe
Spędziliśmy tam 30 ...
... min. I nikt się nami nie zainteresował.
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 11:08
Salon - samochody nowe
Jesteśmy wraz z ...
... żoną zadowoleni z miłej i fachowej obsługi której udzielił nam Pan Konrad podczas wyboru samochodu. Kupiliśmy Qasghaia z 2020 roku czarny metalik. Jeszcze na niego czekamy. DZIĘKUJEMY bardzo Panu i mamy nadzieję że będziemy zadowoleni z jazdy tym autkiem.
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 23:37
Salon - samochody nowe
Polecam uczciwy serwis
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 17:28
Salon - samochody nowe
Byłem zbyt krótko ...
... zebym mógł cos więcej powiedziec po za tym ze pani z Usług serwisowych bardzo mila i sympatyczna moja naprawa miala trwac 1,5h a mechanik wyrobił sie w niecała 1h.Ja osobiscie jestem zadowoliny
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 22:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu i serwisu, brak profesjonalnego podejścia do klienta
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 17:47
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 13:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 22:07
Salon - samochody nowe
Poczekałem 20 minut ...
... aż pojawi się ktoś zajmujący się serwisem. Nie doczekałem się. Wyszedłem.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 16:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 10:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 23:57
Salon - samochody nowe
3 dni temu ...
... dzwoniłam żeby umówić się na przegląd gwarancyjny. Odebrała jedynie pani z recepcji, która zapewniła mnie, że w ciągu godziny skontaktuje się ze mną koleżanka z serwisu umowic termin. Nie wiem ile u tych Państwa trwa godzina, ale u mnie minęło ich już sporo więcej niż 1..