Ogólny: | 42 233 00 00 |
89%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Profesjonalny Dealer (diler) Nissan. Łódź jest miastem, na którego obszarze rozwijamy swoją działalność. Naszą siłą napędową jest motoryzacyjna pasja, którą mamy wielką przyjemność dzielić z naszymi Klientami. Nie pozostajemy w miejscu, nieustannie rozwijamy się i stale podnosimy poprzeczkę w zakresie doboru oferowanych produktów motoryzacyjnych, usług z nimi związanych, a przede wszystkim jakości obsługi naszych Szanownych Klientów.
Zobacz więcej
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Jan Pawlak
8 lutego 2025 20:27
Serwis
Przegląd samochodu
Jestem właścicielką Nissana Qashqai, to już drugi model tego auta kupiony przeze mnie w ciągu ostatnich pięciu lat..Jestem zadowolona ze współpracy z salonem w Łodzi przy ulicy Brzezińskiej. Ostatnio miałam przegląd samochodu, moim opiekunem na ten czas została Pani Ilona Sielawa, ,która bardzo mi pomogła i zaangażowała się w rozwiązanie mojego problemu.. Polecam ten salon w 100%..
Małgorzata
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 21:06
Salon - samochody nowe
Zawsze miła, pomocna ...
... i kompleksowa obsługa. Profesjonalizm i kultura osobista. Mamy już dwa nissany i wybieramy tylko tego dealera. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 21:38
Salon - samochody nowe
Polecam miejsce i ...
... obsługę. Dla Pana Marcina, który zawsze służy pomocą przy zakupie części, specjalnie przyjeżdżam do Łodzi z Warszawy 🙂 fachowa i rzeczowa obsługa, wysoka kultura osobista. No i nie czuję się traktowana jak "głupia baba, która się na pewno na niczym nie zna" 😉 - pewnie to coraz rzadsze, ale czasem jeszcze się zdarza. Natomiast nie w tym przypadku i nie tutaj. Jeszcze raz gorąco polecam i pozdrawiam! 🥰
Użytkownik sieci
2 lutego 2025 20:16
Salon - samochody nowe
Zakupiłem używane auto ...
... w salonie. Samochód został wydany czysty, w stanie idealnym. Profesjonalna obsługa przez Pana Marcina i Pana Konrada. Polecam
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 15:41
Salon - samochody nowe
Dziekuje Panu Arkowi ...
... za pomoc w doborze części. Profesjonalana obsługa klienta
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
4 października 2021 15:21
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
4 października 2021 11:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 października 2021 12:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 września 2021 14:17
Salon - samochody nowe
Super i profesjonalna ...
... obsługa - Dział Części Zamiennych i Magazynu. Dziękuję Panu Marcinowi (Kierownik Działu) za pomoc w wyborze kół zimowych. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
17 września 2021 20:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 września 2021 14:32
Salon - samochody nowe
Chcialam serdecznie podziękować ...
... za prace i zaangażowanie przy naprawie mojego auta zespołowi blacharsko- lakierniczemu. Szczególne podziękowanie dla Pana Michała Siudy oraz dla Pana Adriana Maniewskiego, którzy po wysłuchaniu mojej problematycznej logistycznie sytuacji, stanęli na wysokości zadania dostarczenia najwyższej jakości usług w ramach rozmowy z klientem! Jeszcze raz Panom bardzo dziękuję za pomoc.
Użytkownik sieci
16 września 2021 12:43
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście, sprzedawca ...
... z miłą aparycją ale co najważniejsze z dużą wiedzą. Polecam tym którzy są przed wyborem nowego auta.👍
Użytkownik sieci
16 września 2021 12:00
Salon - samochody nowe
Wszystko super. Obsługa ok.
Użytkownik sieci
16 września 2021 07:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 września 2021 16:01
Salon - samochody nowe
Polecam usługi. Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
13 września 2021 14:49
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm.Obsługa na najwyższym poziomie. Polecam !
Użytkownik sieci
13 września 2021 14:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Fatalna obsługa. Dział finansowy to tragedia.
Użytkownik sieci
8 września 2021 14:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 września 2021 22:00
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... przegląd z kilkoma uwagami do samochodu, doradca przyjmujący samochód na serwis odpowiedział na wszystkie moje pytania, dodatków zapewnił mnie, ze auto jest na gwarancji i postara się rozwiązać wszystkie problemy. Podczas przeglądu okazało się, ze usterce uległ zamek w tylnych drzwiach, został on zamówiony, a 3 dni później wymieniony na nowy. Naprawa przebiegła szybko i sprawnie
Użytkownik sieci
7 września 2021 21:53
Salon - samochody nowe
Niedawno kupiłem w ...
... tym salonie auto w dziale samochodów używanych, cała procedura przebiegła bardzo szybko i sprawnie, a doradca pomógł i opowiedział wszystko o wybranym samochodzie. Dodatkowo dostaliśmy raport z historia auta, w którym mogliśmy zobaczyć cała przeszłość samochodu, który wybraliśmy. Bardzo polecam
Użytkownik sieci
7 września 2021 15:44
Salon - samochody nowe
Polecam serwis. Wszystkie ...
... naprawy zostały wykonane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Pozdrawiam pomocną panią z oszronionymi włosami! :)
Użytkownik sieci
7 września 2021 11:41
Salon - samochody nowe
W serwisie Nissana ...
... powiedzieli, że nie da się ustawić geometrii i należy wymienić amortyzatory (przewidywany koszt w serwisie około 3000pln z częściami). U normalnego mechanika po mojej sugestii wyjęli i sprawdzili amortyzatory. Okazały się idealne (sprawdzone na urządzeniu), i tak naprawdę wystarczyło geometrię zrobić zgodnie ze sztuką. Koszt 320 (byłoby 200, ale wyjęli i sprawdzili amortyzatory). Jeśli takich banałów w "Autoryzowanym Serwisie Nissana" nie potrafią (lub naciągają) to sami sobie odpowiedzcie czy warto w ogóle drzeć opony i tu jechać... Z innej beczki - wymiana amortyzatorów u mechanika 900 - z częściami.
Użytkownik sieci
1 września 2021 01:46
Salon - samochody nowe
Niestety, ale coś ...
... się zepsuło z tym aso. Niemili pracownicy, uważający klienta za zło konieczne. Z takim podejściem nie wróżę im przyszłości.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 17:29
Salon - samochody nowe
15 lipca podczas ...
... przeglądu okresowego mojego Pulsara zgłosiłem nie działającą klimatyzację. Po wykonaniu czynności związanych z przeglądem między innymi odgrzybianie i serwis klimatyzacji poinformowano mnie, że uszkodzony jest przewód będący elementem klimatyzacji. Czas oczekiwania na zamówiony element do 8 dni roboczych, po wyrażeniu mojej zgody co do kosztów kazali czekać na telefon. 28 sierpnia dzwonię i informuję, że lato mija a ja w nissanie bez klimatyzacji.. pani z którą rozmawiałem informuje, że za chwilę zadzwoni do mnie ktoś z serwisu, czekałem do dziś, nie zadzwonił. Po wizycie w innym warsztacie usterkę usunięto na poczekaniu w ciągu 2 godzin i za połowę wyliczonych przez serwis kosztów. Auto serwisowałem u nich od nowości, niestety do dzisiaj..
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2021 20:17
Salon - samochody nowe
Potrzebowałem pomocy z ...
... drogi...zadzwoniłem...pomogli od ręki. Jestem mega zadowolony. Problem dotyczył klimatyzacji. Znaleźli usterkę i usunęli. Polecam