83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 12:27
Salon - samochody nowe
Salon, ekspozycja, na ...
... prawdę ok. Za to dział części zamiennych to jakaś pomyłka! Pan który siedzi pierwszy po lewej robi łaskę że w ogóle kogoś obsłuży, w dodatku tego nie ukrywa. Klienta traktuje jak intruza... Jeżeli dana część wyposażenia nie była zamontowana fabrycznie a dołożona później i nie wychodzi z VIN, nie ma mowy o zamówieniu żadnych elementów! Pan nie będzie sobie zawracał głowy i szukał części, na szczęście są jeszcze inne serwisy nissana w PL które nie mają takiego problemu. Obsługa na dziale części zamiennych dzięki temu panu poniżej krytyki. Ps. Brak krzeseł dla interesantów przy biurkach obsługi to celowy zabieg? Jako klienci mamy stać nad pracownikiem czy klęczeć jak przy konfesjonale?
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 11:36
Salon - samochody nowe
Niestety, w salonie ...
... Autonix Rzeszów spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. W miniony czwartek 25 stycznia 2024 r. oglądałem używanego Nissana Quasquai 1.3 DIG-T z 2019 roku. Rozmowę na temat samochodu odbyłem jednym z pracowników z którym też udałem się na jazdę próbną. Następnego dnia, w piątek 26 stycznia o 12:53, odbyłem z tym samym pracownikiem rozmowę telefoniczną chcąc umówić się na wizytę z mechanikiem i ewentualny zakup samochodu jeżeli oględziny wypadną pozytywnie. Pomimo iż pytałem, czy mogę odwiedzić salon zaraz po jego otwarciu zostałem poinformowany, że na miejsce mogę przyjechać o godzinie 9:30, gdyż wcześniej zaplanowano odbiór innego pojazdu. W sobotę 27 stycznia wraz z umówionym mechanikiem zjawiłem się w salonie punktualnie o umówionej 9:30. Zostałem przywitany przez obecną na miejscu pracownicę, po czym na moje pytane o samochód zostałem poinformowany, że został on sprzedany o godzinie 8:00 tego samego dnia. Rozmawiająca ze mną pani twierdziła też, że informowała mnie o sytuacji telefonicznie i wiadomością sms. Jako, że nie miałem ani żadnej wiadomości ani nieodebranego połączenia poprosiłem o sprawdzenie sprawy. Numer, na który wiadomość została wysłana należał do zupełnie innej osoby. Żeby było zabawniej okazało się, że na godzinę 9:30 tego samego dnia był umówiony również inny klient z mechanikiem, także nie wiem w jaki sposób te oględziny miałyby się odbywać gdyby doszły skutku. Podobna sytuacja w salonach innych marek jak Toyota czy Suzuki nigdy mnie spotkała. Zupełny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta.
Piotr Krzysztof
27 stycznia 2024 11:34
Salon - samochody używane
Brak profesjonalizmu i szacunku wobec klienta
Niestety, w salonie Autonix Rzeszów spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. W miniony czwartek 25 stycznia 2024 r. oglądałem używanego Nissana Quasquai 1.3 DIG-T z 2019 roku. Rozmowę na temat samochodu odbyłem jednym z pracowników z którym też udałem się na jazdę próbną. Następnego dnia, w piątek 26 stycznia o 12:53, odbyłem z tym samym pracownikiem rozmowę telefoniczną chcąc umówić się na wizytę z mechanikiem i ewentualny zakup samochodu jeżeli oględziny wypadną pozytywnie. Pomimo iż pytałem, czy mogę odwiedzić salon zaraz po jego otwarciu zostałem poinformowany, że na miejsce mogę przyjechać o godzinie 9:30, gdyż wcześniej zapalnowano odbiór innego pojazdu. W sobotę 27 stycznia wraz z umówionym mechanikiem zjawiłem się w salonie punktualnie o umówionej 9:30. Zostałem przywitany przez obecną na miejscu pracownicę, po czym na moje pytane o samochód zostałem poinformowany, że został on sprzedany o godzinie 8:00 tego samego dnia. Rozmawiająca ze mną pani twierdziła też, że informowała mnie o sytuacji telefonicznie i wiadomością sms. Jako, że nie miałem ani żadnej wiadomości ani nieodebranego połączenia poprosiłem o sprawdzenie sprawy. Numer, na który wiadomość została wysłana należał do zupełnie innej osoby. Żeby było zabawniej okazało się, że na godzinę 9:30 tego samego dnia był umówiony również inny klient z mechanikiem, także nie wiem w jaki sposób te oględziny miałyby się odbywać gdyby doszły skutku. Podobna sytuacja w salonach innych marek jak Toyota czy Suzuki nigdy mnie spotkała. Zupełny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta.
Użytkownik sieci
18 września 2023 16:38
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić do serwisu! Nie poważne podejście, jakby nikt tam nie pracował, chcąc umówić się na przegląd będę musiał jechać tam osobiście w korkach. Najgorszy serwis w Rzeszowie! Nie polecam
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 11:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 17:20
Salon - samochody nowe
Ten serwis podobno ...
... autoryzowany to wstyd dla takiej marki jak Nissan !! Kierownik wciskający kit że lakier odchodzący ze zderzaka calymi płatami to efekt jakiegoś przetarcia to już szczyt braku profesjonalizmu i próby zrobienia z klienta wariata!! Myślałem ze taka marka jak Nissan posiada jakieś standardy!!!
Użytkownik sieci
28 września 2022 14:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 września 2022 13:04
Salon - samochody nowe
Nie ma komu ...
... odebrać telefonu na dziale części, dobór towaru też pozostawia wiele do życzenia
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2022 21:21
Salon - samochody nowe
Dawno nie spotkałem ...
... tak nie miłej obsługi jak w tym salonie.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2022 12:23
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu. ...
... Serwis kuleje i kłamie klienta odnoście wykonanych prac. Przeglądy okresowe to chyba lepiej robić w warsztacie "stodoła" niż tutaj.
Użytkownik sieci
21 maja 2022 17:08
Salon - samochody nowe
Sobota a nikogo ...
... nie ma oprócz Pana mowiacego że "on jest od czegoś innego". Zero jakiegokolwiek zainteresowania
Użytkownik sieci
18 marca 2022 21:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2022 16:08
Salon - samochody nowe
Serwis porażka nigdy ...
... w życiu żałuje, że w ogóle u nich byłem. Zgłoszone uwagi bagatelizowane w zupełności. Branie tarczy hamulcowej przez zacisk nie w całości to dla nich nie usterka. Naprawa polegała na przetarciu nie wiadomo jakim urządzeniem, że na całej tarczy są przetarcia, jakby ściernicą, to tak, że nic nie wniosło, tylko porysowało tarcze. Nie polecam. Ponadto wszystko z łaską za takie pieniądze. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2022 18:27
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... można dać żadnej gwiazdki, bo nie sądziłem że w autoryzowanym salonie Nissana mogę się spotkać z takim brakiem szacunku i profesjonalizmu względem Klienta przez Pana wydającego mi w dniu dzisiejszym samochód, Jego głupkowaty uśmiech i cynizm w przekazywanych informacjach oraz zaleceniach względem sposobu użytkowania samochodu w odniesieniu do zgłoszonych usterek wyprowadził mnie dzisiaj totalnie z równowagi. Serwis nawet nie spróbował podejść do tematu, ważne że komputer nic nie pokazał więc tematu nie ma...Dodatkowo nadmienię, że prosicie Państwo by przed wejściem do salonu założyć maseczkę, w momencie gdy odbierałem samochód ostentacyjnie po salonie przechadzali się pracownicy mający bezpośredni kontakt z Klientem, żaden z nich nie miał maseczki nawet na brodzie...zresztą Pan który wydawał mi samochód będąc metr ode mnie, pewnie nawet nie pomyślał, że widzę w tym jakiś problem...Straszne jaką antyreklamę robicie w regionie tak solidnej marce jaką jest NISSAN, czy to jest Państwa celem ??
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 16:13
Salon - samochody nowe
Niekompetentni mechanicy a ...
... ceny na koniec się zwiększają o ponad 100% od uzgodnienionej wcześniej a diagnozy BRAK, więc nie polecam.
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 13:52
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa na ...
... umówiona wymianę opon trzeba czekać juz godzinę każdy mechanik siedzi jakby za karę na łańcuchu rozbieżność cen i złudzenie profesjonalizmu to wszystko co można tu znaleźć. Serdecznie nie polecam zlecać żadnych napraw, grozi to rozczarowaniem.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2021 19:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Przez ...
... telefon podają określoną cenę przeglądu gwarancyjnego, a przy odbiorze auta okazuje się 20% wyższa. Chyba nie pierwszy raz robią takie przeglądy także pasowałoby rzetelnie informować klienta. Obsługa niemiła, znają się najlepiej na wszystkim coś w stylu Ty swoje a my swoje. Kamera cofania świruje, ale oni stwierdzają że jest ok (jak przestanie działać proszę przyjechać wtedy zdiagnozujemy). Była to ostatnia przygoda z serwisem Nissan w Rzeszowie - w jakości obsługi klienta powinni brać przykład z serwisów Nissana np. w Krakowie czy Tarnowie.
Użytkownik sieci
13 lipca 2021 20:14
Salon - samochody nowe
Uszkodzona felga..konkretnie farba ...
... na feldze felga specjalnie pokryta firmową farbą...mechanik zdarł farbę na długości ok 20 cm następnie zamalował a ja nie sprawdziłem dokładnie auta przy odbiorze...nigdy więcej wizyt w serwisie nissana Rzeszów....sprawdzajcie dokładnie auta przed wyjazdem
Użytkownik sieci
13 lipca 2021 16:58
Salon - samochody nowe
30 minut oczekiwania ...
... na przyjęcie. Zabrakło mi cierpliwości. Jak mają za mało personelu, to niech zatrudnią nowych ludzi :(
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 14:35
Salon - samochody nowe
Wymuszona uprzejmość na ...
... pograniczu cynizmu. Jestem stałym klientem kupiłam tu już dwa nowe auta. Co rok jeżdżę na przegląd. W tym roku chyba już ostatni raz.