93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 15:59
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa na ...
... każdym kroku, osobiście dziękujemy Panu Pawłowi za bardzo profesjonalne podejście do klienta. Dziękujemy.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 08:33
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, wizyta ...
... w salonie Nissana w Bytomiu, jak i profesjonalizm usługi oraz obsługi klienta przez Panią Barbarę są na najwyższym poziomie. Klient jest szczegółowo poinformowany a oferta skrojona na jego miarę, co daje 100% zadowolenia.
Użytkownik sieci
5 marca 2023 20:02
Salon - samochody nowe
Na plus - ...
... Szybka i fachowa obsługa. Ocenę zaniża brak informacji o remoncie w firmie
Użytkownik sieci
3 marca 2023 11:33
Salon - samochody nowe
Salon NISSANA w ...
... Bytomiu dzięki indywidualnemu podejściu do klienta zapewnia wysoki standard obsługi.Pani Basia dzięki swojemu profesjonalizmowi wie jak doradzić , aby wybór nowego Nissana był najlepszy.Duże uznanie dla całej załogi tego salonu! Polecam bo tu się nie kupuje,a realizuje marzenia!
Użytkownik sieci
1 marca 2023 13:16
Salon - samochody nowe
Z serwisu NISSAN ...
... Bytom Dąbrowscy korzystamy od 10 lat. Naprawy i przeglądy serwisowe wykonywane są rzetelnie i fachowo.Obsługa serwisowa wyjątkowo życzliwa.Wielokrotnie korzystaliśmy z fachowych rad. Satysfakcja gwarantowana!!!! Serwis godny polecenia!!!
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 09:27
Salon - samochody nowe
Zakupiłem od Nissan ...
... Bytom - Dąbrowscy Nissana Qashqai'a z ogłoszenia otomoto. Cały zakup odbywał się na odległość. Jakość obsługi tego zakupu oceniam zdecydowanie na wzorową. Pan Damian dokładnie i rzeczowo przedstawił w rozmowach samochód, wyposażenie oraz wszystkie opcje dodatkowe do zakupu. Otrzymałem najbardziej korzystną na rynku opcję ubezpieczenia, dział sprzedaży poprowadził mnie przez proces rejestracji elektryka w urzędzie komunikacji - dokumenty otrzymałem z dnia na dzień kurierem. W momencie odbioru auto na umówiony czas gotowe wraz z całą dokumentacją, zgodne z tym co wynegocjowaliśmy. Przed wyjazdem z salonu zostałem powoli i dokładnie zaznajomiony z technologą i obsługą samochodu. Gdybym dziś miał jeszcze raz kupywać na odległość (500km od zamieszkania) samochód z ich oferty to bez najmniejszej obawy bym to zrobił bo obsługa i podejście do mnie jako klienta było wg. mnie bardzo profesjonalne. Swoją drogą, sam Qashqai którego kupiłem jest super autem - ale to już kwestia gustu. Pozdrawiam Nissan Bytom - Dąbrowscy :)
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 18:50
Salon - samochody nowe
Miałem dzisiaj wątpliwą ...
... przyjemność wizyty w salonie Nissan Bytom - Dąbrowscy, chciałem poznać ofertę na samochód Nissan X-Trail. Oglądając samochód miałem niemiły incydent ze sprzedawcą, który w opryskliwy sposób wyprosił mnie z samochodu gdy testowałem jego wyposażenie, twierdząc, że wyładuję akumulator lub uszkodzę prezentowany sprzęt. Dodatkowo dyrektor, prawdopodobnie zajmujący się sprzedażą nie wykazał zainteresowania kontaktu ze mną przedłużając swoją rozmowę telefoniczną i ignorując moje pytania. Nigdy do tej pory nie spotkałem się z taką sytuacją. Jako klient flotowy miałem w planach zamówić parę sztuk wcześniej wspomnianego modelu jednak z takim podejściem pracowników tegoż salonu nikomu nie polecam tego miejsca. Klient musiał by być zdesperowany lub nie mieć szacunku do siebie żeby zakupić samochód w tym salonie. Stanowczo odradzam, w okolicy są bardziej atrakcyjne salony gdzie sprzedawcy wraz z obsługą ugoszczą Państwa w odpowiedni sposób.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 10:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 10:24
Salon - samochody nowe
Omijać z daleka. ...
... Jestem zdziwiony,że ten salon i serwis maja tak wysokie opinie. Przedstawię sytuację jaka mnie spotkała. Otóż zamówiliśmy samochód finansowany w leasingu. Rzekomo samochod zastępczy, później dowiedziałem się,że demonstracyjny. Ale to szczegół. Nissan Qashqai. Manualna skrzynia. Przebieg 5000km. Przy 4900 km robiony rzekomo przegląd gwarancyjny po roku użytkowania. Juz na etapie oglądania auta zgłaszałem, że jest problem ze skrzynią biegów. Nie sposób stwierdzic,kiedy auto jest na luzie. Nie miałem jazdy próbnej,bo znam to auto, zresztą Pan był sam w salonie i nie mógł jechać. No ale ok. Może nie wyczułem jeszcze tej skrzyni i wszystko będzie dobrze. Ale niestety. Cały czas problem z wyrzuceniem właściwego biegu, dźwignia nie chodzi lekko na boki, nie wraca na luz automatycznie. Diagnostyka w innym serwisie z dala od Bytomia. Konieczność wymiany cięgien. Komplet 5000zl netto. Na szczęście w ramach gwarancji. Zadzwoniłem do Bytomia zapytać jak to się mogło stać. Nie otrzymałem protokołu z przeglądu gwarancyjnego jak i zerowego,bo prawdopodobnie przegląd odbył się na zasadzie przybicia pieczątki w książce. Salon umywa ręce twierdząc,że nie zna się na mechanice. Szef serwisu poczuł się i nawet przeprosił. Stwierdził jednak w odniesieniu do swoich ludzi,że nie wszystkim się 'chce' i mogli tego nie sprawdzić. Podsumowanie. Salon sprzedaje samochód z wadą, wiedząc o niej bo przecież ktoś tym autem jeździł, przestawiał je,jechał na myjnię itd. zresztą klient też im o tym mówił. Serwis robi przegląd przy 4909km, a przy 5000km jest poważna wada. Dobrze, że przynajmniej nie próbowali mi wmówić,że to moja wina. Argumentują,że mam gwarancję więc nie ma sprawy. Ale nie po to biorę teoretycznie sprawne auto, żeby od razu jechać na serwis. A do tego czasu niszczyć silnik i skrzynie jeżdżąc na złym przełożeniu. Początkowo byłem zachwycony szybkością działania działu sprzedaży,ale teraz wiem z czego to wynikało. Chcieli szybko pozbyć się wadliwego egzemllarza. Największe pretensje mam za przerzucenie naprawy gwarancyjnej na klienta i za serwis, który nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Zastanawiam się nad wymianą oleju i filtrów,bo jeśli przegląd jest takiej jakości to pewnie nikt nie trudzi się serwisem olejowym,bo przecież auto idzie do Klienta. Nie wiem też dlaczego przegląd zerowy jest robiony w salonie, a nie w fabryce. O żadnej rekomensacie za tę sytuację nawet nikt się nie zająknął. Stanowczo odradzam i salon i serwis. Następnym razem prędzej udam się na niemiecką giełdę, niż do tego salonu...
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 13:15
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy likwidacji ...
... szkody z ubezpieczenia oraz usługi warsztatu/serwisu blacharsko-lakierniczego. Sprawę prowadził pan Marek Cz. z działu Likwidacji Szkód. Profesjonalne podejście, dobry kontakt oraz zaangażowanie w sprawę, merytoryczna rozmowa, konkretne daty i czas realizacji. Wykonanie naprawy bez zastrzeżeń. 100% zadowolenia z obsługi oraz usługi.
Użytkownik sieci
6 lipca 2022 20:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 15:35
Salon - samochody nowe
Miła, profesjonalna obsługa. ...
... Nowy Qashqai przyjechał 2 miesiące przed planowanym terminem. Wszystkie dokumenty techniczne i finansowe sprawnie i profesjonalnie załatwione na miejscu. Polecam.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 13:36
Salon - samochody nowe
Szybko ,solidnie, profesjonalnie, ...
... miła obsługa , wspaniała kawa , auto gotowe przed czasem
Użytkownik sieci
30 marca 2022 19:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2022 10:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lutego 2022 19:34
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... szybka obsługa. Polecam ten salon każdemu 🙂
Użytkownik sieci
24 lutego 2022 16:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 listopada 2021 13:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2021 09:41
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa ze ...
... strony p. Kasi, bez problemu odpowiadała na nawet najbardziej szczegółowe pytania. Oferta konkurencyjna wobec innych, dobry dojazd do salonu i możliwość szybkiego umówienia jazdy testowej. Polecam!
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 09:24
Salon - samochody nowe
Super obsługa wszystko ok