93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 września 2023 11:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... trzymają auto ponad 5 tygodniu i mimo przedłużonej gwarancji auta zastępczego brak.Po 5 tygodniach bez auta i utrudnieniach przez to w pracy nafal nie wiedzą kiedy cześć dojdzie.Jako stały klient oczekiwałem lepszego traktowania.Nie POLECAM.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 10:19
Salon - samochody nowe
Wpłatomat który przyjmuje pojedynczo banknoty no k... Żenada
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 18:50
Salon - samochody nowe
Miałem dzisiaj wątpliwą ...
... przyjemność wizyty w salonie Nissan Bytom - Dąbrowscy, chciałem poznać ofertę na samochód Nissan X-Trail. Oglądając samochód miałem niemiły incydent ze sprzedawcą, który w opryskliwy sposób wyprosił mnie z samochodu gdy testowałem jego wyposażenie, twierdząc, że wyładuję akumulator lub uszkodzę prezentowany sprzęt. Dodatkowo dyrektor, prawdopodobnie zajmujący się sprzedażą nie wykazał zainteresowania kontaktu ze mną przedłużając swoją rozmowę telefoniczną i ignorując moje pytania. Nigdy do tej pory nie spotkałem się z taką sytuacją. Jako klient flotowy miałem w planach zamówić parę sztuk wcześniej wspomnianego modelu jednak z takim podejściem pracowników tegoż salonu nikomu nie polecam tego miejsca. Klient musiał by być zdesperowany lub nie mieć szacunku do siebie żeby zakupić samochód w tym salonie. Stanowczo odradzam, w okolicy są bardziej atrakcyjne salony gdzie sprzedawcy wraz z obsługą ugoszczą Państwa w odpowiedni sposób.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 10:24
Salon - samochody nowe
Omijać z daleka. ...
... Jestem zdziwiony,że ten salon i serwis maja tak wysokie opinie. Przedstawię sytuację jaka mnie spotkała. Otóż zamówiliśmy samochód finansowany w leasingu. Rzekomo samochod zastępczy, później dowiedziałem się,że demonstracyjny. Ale to szczegół. Nissan Qashqai. Manualna skrzynia. Przebieg 5000km. Przy 4900 km robiony rzekomo przegląd gwarancyjny po roku użytkowania. Juz na etapie oglądania auta zgłaszałem, że jest problem ze skrzynią biegów. Nie sposób stwierdzic,kiedy auto jest na luzie. Nie miałem jazdy próbnej,bo znam to auto, zresztą Pan był sam w salonie i nie mógł jechać. No ale ok. Może nie wyczułem jeszcze tej skrzyni i wszystko będzie dobrze. Ale niestety. Cały czas problem z wyrzuceniem właściwego biegu, dźwignia nie chodzi lekko na boki, nie wraca na luz automatycznie. Diagnostyka w innym serwisie z dala od Bytomia. Konieczność wymiany cięgien. Komplet 5000zl netto. Na szczęście w ramach gwarancji. Zadzwoniłem do Bytomia zapytać jak to się mogło stać. Nie otrzymałem protokołu z przeglądu gwarancyjnego jak i zerowego,bo prawdopodobnie przegląd odbył się na zasadzie przybicia pieczątki w książce. Salon umywa ręce twierdząc,że nie zna się na mechanice. Szef serwisu poczuł się i nawet przeprosił. Stwierdził jednak w odniesieniu do swoich ludzi,że nie wszystkim się 'chce' i mogli tego nie sprawdzić. Podsumowanie. Salon sprzedaje samochód z wadą, wiedząc o niej bo przecież ktoś tym autem jeździł, przestawiał je,jechał na myjnię itd. zresztą klient też im o tym mówił. Serwis robi przegląd przy 4909km, a przy 5000km jest poważna wada. Dobrze, że przynajmniej nie próbowali mi wmówić,że to moja wina. Argumentują,że mam gwarancję więc nie ma sprawy. Ale nie po to biorę teoretycznie sprawne auto, żeby od razu jechać na serwis. A do tego czasu niszczyć silnik i skrzynie jeżdżąc na złym przełożeniu. Początkowo byłem zachwycony szybkością działania działu sprzedaży,ale teraz wiem z czego to wynikało. Chcieli szybko pozbyć się wadliwego egzemllarza. Największe pretensje mam za przerzucenie naprawy gwarancyjnej na klienta i za serwis, który nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Zastanawiam się nad wymianą oleju i filtrów,bo jeśli przegląd jest takiej jakości to pewnie nikt nie trudzi się serwisem olejowym,bo przecież auto idzie do Klienta. Nie wiem też dlaczego przegląd zerowy jest robiony w salonie, a nie w fabryce. O żadnej rekomensacie za tę sytuację nawet nikt się nie zająknął. Stanowczo odradzam i salon i serwis. Następnym razem prędzej udam się na niemiecką giełdę, niż do tego salonu...
Użytkownik sieci
30 marca 2021 12:15
Salon - samochody nowe
W 2017 roku ...
... chciałem kupić samochód z 2 ręki. Żeby być pewnym co kupuję, przyjechałem ze sprzedającym do serwisu żeby sprawdzili czy wszystko ok. Po wizycie byłem zadowolony gdyż w serwisie stwierdzili że wszystko gra i nie widzą problemów (posiadam papiery). Po 3 latach auto trafiło do ASO w Gliwicach ku mojemu zdziwieniu okazało się że wskazania z komputera i licznika nie zgadzają się. Sprawa w trakcie wyjaśniania. Podnoszę swoją ocenę z 1 gwiazdki na 2 gdyż sewis zgłosił się do mnie i wyraził chęć wyjaśnienia sprawy.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 18:17
Salon - samochody nowe
Nikt do nas podszedł
Użytkownik sieci
14 października 2020 16:35
Salon - samochody nowe
Po przeglądzie samochodu ...
... oddano pojazd z uszkodzonym zderzakiem. Nie umożliwiono mi podglądu do monitoringu. Stwierdzając że "tak chyba było".
Użytkownik sieci
15 września 2020 20:39
Salon - samochody nowe
Pojazd za 150tys. ...
... zł brutto -negocjacja w salonie na poziomie zerowym. Jeżeli ktoś liczy na rozmowę i zadowolenie z zakupów to niestety nie tu. Odpowiedź handlowca: Tu już są rabaty wszystkie możliwe to co jest w ogłoszeniu na otomoto- to auto jest do zamówienia nie mamy go na placu. (cena wyjściowa jak w 30 innych ogłoszeniach na otomoto, a u nich OKAZJA -inne salony normalnie rabatują ten pojazd lub dodają jakieś sensowne gratisy - info dla Salonu w Bytomiu Gratis to nie breloczek do kluczy, a zestaw opon zimowych z felgami, dywaniki dodatkowe wyposażenie) Nie jesteście jedyni :) Dawno już nie wyszedłem z salonu tak zniesmaczony. Normalnie nic bym Wam tu nie napisał, ale gryzie mnie to już parę godzin. Myślę że jak ma się złe podejście do klienta to niestety szkolenia tu nie pomogą żadne.
Użytkownik sieci
4 września 2020 23:28
Salon - samochody nowe
Chciałem zostawić tu ...
... trochę grosza, ale nie dało kupić auta ze składu. Ten sam samochód kupiliśmy w innym salonie. Niedaleko. No cóż
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 07:42
Salon - samochody nowe
Ceny usług zaporowe
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 21:22
Salon - samochody nowe
Jakiś czas temu ...
... Nissan Primera p12 problem z piszczeniem elektryki niby serwisuja nissana ale uslyszalem ze to stary model i nie wiedzą co zrobic ale za diagnostykę zapłaciłem Jeżeli myślą państwo że zapłacę wam za strate mojego czasu to sie mylicie nie mam zamiaru wracać gdzieś gdzie nie potrafia mi pomóc
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 09:19
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziona obsługa ...
... klienta. Do momentu zakupu panowie są zainteresowani klientem, a później niech się dzieje wola nieba, to dokumenty nie dojechały , żaden z panów oczywiście nie postanowił tego sprawdzić, na samochód możemy czekać w nieskończoność. Serwisować tez nie planujemy w tym punkcie.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 09:07
Salon - samochody nowe
Z pełną odpowiedzialnością ...
... wystawiam najgorsza opinie z możliwych. Dotyczy ona serwisu, a raczej pseudo mechaników którzy tam pracują!! Jezeli macie Państwo w planach zakup nowego samochodu i później go serwisowania w tym bytomskim salonie to odradzam, proszę lepiej udać się do miast ościennych zaoszczedzicie czas, pieniądze oraz nerwy. Co do obsługi to arogancja i cwaniactwo - nadęte bufony! Omijać szerokim łukiem to miejsce!!
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 16:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 22:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam, chciałem ...
... zostawić kilka zł , ale zdecydowanie wybiorę inny salon.
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 07:41
Salon - samochody nowe
Obsluga tragedia .moze ...
... przy zakupie nowego samochodu obsluga jest przemila natomiast dla zwyklego kowalskiego z drogi pozostawia wiele do zyczenia
Użytkownik sieci
30 czerwca 2019 08:19
Salon - samochody nowe
Wszystko dobrze póki ...
... się coś nie zepsuje. Serwis słaby, trzeba dokładnie opisać usterkę i to z właściwą nomenklaturą, bez dobrej znajomości mechaniki można się nie dogadać. Czasem zjedną rzeczą można jeździć 3 razy
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 13:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 maja 2019 17:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 19:50
Salon - samochody nowe
Daremna obsługa klienta.