90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2021 20:33
Salon - samochody nowe
Części do silnika ...
... potrafią kosztować i jeszcze trzeba długo czekać, chociaż to samo może być w renault dużo tańsze. Ciekawe dlaczego numery nie są te same chociaż na elementach znaczki renault. Przesadzona jakość i niezawodność niby. Japońska okazuje się tylko powłoczka i cenka 🙂
Użytkownik sieci
6 stycznia 2021 16:22
Salon - samochody nowe
Z przykrością zmieniam ...
... z pięciu gwiazdek na jedną naprawa była niechlujnie wykonana auto bezgotówkowo naprawiane po wypadku klimatyzacja przestała pracować złożyłem reklamację po nabiciu dalej nie działała był robiony przód auta wymieniano zderzak lampę chłodnice itp... autkiem robię tylko 10km do pracy to nawet nie zdarzyło się nagrzać ale jak jeździłem po wrocławiu to autko zaczęło łapać Wyższą temperature zaprowadziłem do mechanika i co się okazało ze nie były kable podłączone do wentylatorów od chłodnicy co chłodzą układ silnika i od klimatyzacji i pojechałem do Impwar na drugą reklamacje to podłączona mi te kable i mnie przepraszano ciekawe czy jak bym sobie uszkodził silnik Co by wtedy zrobili ??? Jedynie Miła obsługa blacharsko fajnie zrobione autko , minus z tymi kablami dobrze że się nic nie stało, aa i jeszcze wyszły nowe rzeczy brak spinek tam gdzie powinny być i elementy instalacji elektrycznej nie przyczepione na swoich miejscach a Pan który to składał mówił cytuje:( to już tak było) SZOK jakaś masakra to już moja trzecia reklamacja, po trzeciej reklamacji okazuję się że coś hałasuje w okolicy zderzaka z przodu, po weryfikacji spadł plastik co jest montowana koło chłodnicy i tym sposobem trzeba demontować zderzaka po raz kolejny już nie pojadę na czwartą reklamacji bo to jest żałosne że Serwis ASO tak składa samochody, zrobię nagranie jak sam to poprawiam i pokaże jak wygląda ślizg mocowania do kostki elektrycznej co Panowie nie wiedzieli gdzie jest montowana i nie umieli go zakupić...
Użytkownik sieci
31 października 2020 13:35
Salon - samochody nowe
Żenująco niska jakośc ...
... obsługi. Nie uznają gwarancji - nie dajcie się nabrać, gwarancja w Nissanie to fikcja, nie można nawet dodzwonić się na Assistance Nissana którym się tak reklamują.
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 14:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 15:06
Salon - samochody nowe
Uwaga uwaga na ...
... Impwar setwis śmiem twierdzić że istnieje tam grupa nie uczciwych naciągavzy
Użytkownik sieci
3 marca 2020 10:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 12:09
Salon - samochody nowe
Brak wiedzy
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 07:45
Salon - samochody nowe
Trzeba walczyć z ...
... serwisem blacharskim bo mają takich fachowców że szkoda gadać.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2019 13:36
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży - ...
... jak salon, ale serwis - jeśli można to lepiej unikać.
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 12:47
Salon - samochody nowe
Gdy wszedłem to ...
... się przeraziłem - dwa rzędy (dosłownie kilku samochodów), salon w koncepcji opuszczonej hali dworca, bez wystroju wnętrza. Wszystko można wybaczyć gdyby merytorycznie było na TOP poziomie... niestety wiedza pracownika, który do mnie podszedł na poziomie mniej niż zero. Jak się nie wie to się nie tworzy herezji...
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 07:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2019 12:54
Salon - samochody nowe
Jestem klientką Impwaru ...
... od wielu lat. Zawsze serwisowałam tam auto i dokonywałam wszelkich napraw z OC i AC. Jestem potwornie zawiedziona , że w obecnych czasach serwis Nissana Impwar nie wychodzi na przeciw klientowi i nie proponuje auta zastępczego, tylko wypożyczenie za kwotę 150 netto. Muszę zmienić serwis. Nie polecam serwis Impwar. Zauważyłam, że obsługa zależy od tego na kogo się trafi z obsługi. Nie będę się posługiwać danymi os., ale jeśli się źle trafi ma się pecha.
Użytkownik sieci
2 maja 2019 20:03
Salon - samochody nowe
Przez pół godziny ...
... naszego pobytu w salonie nikt z obsługi nie zainteresował się nami. Dwie Panie zdążyły przyjść z Lidla ale i tak nie podeszły. A szkoda, bo jesteśmy zainteresowani kupnem auta.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 22:31
Salon - samochody nowe
Tragedia. Dziś byłem ...
... na naprawie gwarancyjnej.Po pięciu godzinach spędzonych w poczekalni dla klientów zniecierpliwiony poszedłem spytać ile jeszcze potrwa naprawa. Otrzymałem odpowiedź że auto już gotowe od trzech godzin, dodał że Serwisant który przyjmował zlecenie musiał wcześniej wyjść i nie przekazał tematu swoim kolegom.
Użytkownik sieci
26 marca 2019 15:41
Salon - samochody nowe
Fatalna komunikacja związana ...
... z obsługą zlecenia serwisowego (gwarancyjnego), samowolne oddalenie się pojazdem na odległość ok 10 km niby w celu sprawdzenia sprawności przeprogramowania czujnika AdBlue oraz pisków z układu hamulcowego, przekraczanie pojazdem oddanym do serwisu dozwolonej prędkości w terenie zabudowanym, samowolne wyłączanie urządzeń monitorujących pojazd przez obsługę serwisu - czyżby chcieli coś ukryć?, wciskanie ciemnoty odnośnie braku zgłaszanej usterki (piski przy hamowaniu występujące od 8 tyś km), opryskliwość i ogólny brak empatii ze strony kierownictwa serwisu - tak wygląda moje doświadczenie z tą stacją obsługi. Nowy Qashqai potrzebował 5 dni aby usterka AdBlue się powtórzyła - tym razem odwiedzony serwis na Bielanach Wrocławskich stwierdził, że nie wgrano nowego oprogramowania na Wilanowskiej, gdyż to wiązałoby się ze zresetowaniem licznika ekologicznego. Po zwrocie pojazdu licznik był wyzerowany a samochód zaczął się prawidłowo zachowywać. Ta sama firma IMPWAR a dwa różne sposoby myślenia, obsługi itd. Polecam właścicielom aby w odpowiedni sposób przeszkolili swoich pracowników z Wilanowskiej, gdyż takie podejście po prostu odbiera im klientów i pieniądze.
Użytkownik sieci
6 marca 2019 08:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 04:06
Salon - samochody nowe
Niestety miałam nieprzyjemność ...
... naprawiania auta po kolizji. Pan Aleksander od likwidacji szkód nieprzyjemny i na każdym kroku starał mi się udowodnić, ze klient nie ma racji. Nie chciał poprawić tego co zrobiono niezgodnie ze sztuka. Źle spasowana maska , która zauważono w innym ASO i pokazano mi ich błędy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2019 18:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 13:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 14:07
Salon - samochody nowe
Dziadostwo