91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 18:18
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... stanowczo za dużo. Zostałem kilkakrotnie oszukany przez Pana Arka . Nie informowanie klienta o zmianie cennika tylko wykorzystywanie go do negocjacji (cytując pojawiły się nowe mozliwosci) są nie zgodne z zasadami sprzedaży chyba ze firma na to zezwala. Na auto czekałem ponad 2 tygodnie dłużej niż obiecywano. Przy odbiorze auta bylo czuć że sprzedawca chce jak najszybciej pozbyć się klienta. Dziękuje tez za piękna folijke do papierów które musiałem sam upychać po zakupie bo pewnie na teczki nie stać firmy. Pierwszy zakup nowego auta był tragiczny i zamiast się cieszyć był kłębkiem nerwów tylko
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 12:28
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... żenującym poziomie. Przywiozłem samochód na umówioną godzinę, usłyszałem że zostanie zrobione od ręki a za samochodem czekałem 3 godziny
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 06:46
Salon - samochody nowe
Jestem właścicielem auta ...
... marki Nissan Więc po kolizji z innym autem ( nie z mojej winy) zgłosiłem się o pomoc-naprawę do autoryzowanego dealera i to byl błąd. Serwis ktory reprezentuje Nissana zwodzi mnie od ponad 8 miesięcy, nie będę się rozpisywał co za bzdury wymyślają pracownicy serwisu.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 20:41
Salon - samochody nowe
Odbiór nowego samochodu ...
... beznamiętnie, bez empatii,po terminie wyznaczonym w umowie.. Odbył się w sposób sugerujący, że pracownikom się już spieszy w piątkowe popołudnie aby opuścić miejsce pracy a nie usatysfakcjonować klienta i docenić. Poczułam się jakbym kupowała bułkę w Auchan a nie nowe auto. Przykro...
Użytkownik sieci
27 lipca 2024 00:37
Salon - samochody nowe
Nie jestem w ...
... stanie przyznać nawet jednej gwiazdki,po tym jak nas zlekceważono... 25.07 byliśmy z mężem w trasie wypożyczonym busem Nissan z kontenerem 3.5t w celu przeprowadzki z Niemiec do Polski...jechaliśmy w stronę Niemiec z Wielkopolski,po 50-60 km.zapaliła nam się kontrolka z informacją:"sprawdź układ wydechowy"... Zajechaliśmy do tutejszego serwisu z prośbą o pomoc...nie wiedzieliśmy jakie mogą być konsekwencje dalszej jazdy,tym bardziej że bus nie miał takiej mocy jaką powinien mieć...możliwa była jazda 70-90 km/h. Przedstawiciel serwisu powiedział że "na tak szybko" nie mogą nic zrobić,mimo że prosiłam o pomoc bo przed nami jeszcze 700 km.Na moje pytanie czy możemy dalej jechać z palącą się kontrolką?Dostalam odpowiedź:Tak!Chyba że zapali się kontrolka STOP!... Informuję przedstawiciela że Bus nie ma swojej mocy,że możemy tylko jechać 70-90km/h... Zostałam poinformowana,że jeżeli system wyłapie jakiś błąd to automatycznie blokuje prędkość... W jakim czasie możemy pokonać 700 km przy prędkości 70-90/h? Dostałam krótką odpowiedź:Nic nie możem zrobić:(... Nie było nawet propozycji diagnostyki komputerowej... Piękny budynek,piękny salon...ale serwis...nie polecam:((( Zjechaliśmy z trasy,...w Gorzowie Wielkopolskim znaleźliśmy mały,niepozorny "Japan Serwis Jano"...gdzie zostaliśmy potraktowani poważnie i w ciągu 1 godz.usunięto awarię i mogliśmy dalej jechać normalną prędkością na autostradzie 100-130km/h Jaki wniosek?Piękny salon-serwis,panowie w białych koszulach nie zawsze są dowodem dobrej jakości usług. .
Użytkownik sieci
20 września 2023 16:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 15:57
Salon - samochody nowe
Dziś w czasie ...
... wymiany modułu poduszki powietrznej w ramach akcji serwisowej, uszkodzona została listwa z nawiewnikiem z prawej strony deski rozdzielczej. Słaba jakość. Czas oczekiwania 2 razy dłuższy niż informowano. Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 14:58
Salon - samochody nowe
Dziś w czasie ...
... wymiany modułu poduszki powietrznej w ramach akcji serwisowej, uszkodzona została listwa z nawiewnikiem z prawej strony deski rozdzielczej. Słaba jakość. Czas oczekiwania 2 razy dłuższy niż informowano. Nie polecam. Karol
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 10:05
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu jest ...
... na bardzo niskim poziomie wszystko trwa bardzo długo
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 15:40
Salon - samochody nowe
Witam, 23 czerwca ...
... 2023, robiłem przegląd OT3w moim nissanie po oględzinach auta, po powrocie do domu stwierdziłem że nakladki chromowe na progach zostały mocno podrapane przez serwisantów dodam że były w stanie idealnym. Pan który mnie obsługiwał nie raczył odebrać tel 😡. Dodam że była to pierwsza i ostatnia wizyta w tym serwisie
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 20:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 13:53
Salon - samochody nowe
Umówiony na wizytę ...
... dowiadujesz się że i tak auto nie wjedzie na warsztat bo nikt nie ma czasu. Masz przyjechać ewentualnie na inną godzinę. Ewentualnie możesz zostawić auto ale i tak nikt się wcześniej nim nie zajmie. A wogóle jak chcesz mieć gwarancję że auto wjedzie na warsztat to się umawia na 7:00. Taki to standard obsługi. U Mietka w garażu jest bardziej profesjonalnie! Nie szklane powiżchnie a ludzie krełuja poziom obsługi!
Użytkownik sieci
10 czerwca 2022 23:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 09:07
Salon - samochody nowe
Fatalna i niekompetentna obsługa.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 07:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 13:13
Salon - samochody nowe
Kilkukrotna próba połączenia ...
... się z działem części zakończona za każdym razem włączeniem się automatycznej sekretarki. Nie wiem czy w tym dziale ktokolwiek pracuje.
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 15:56
Salon - samochody nowe
W dniu 05.11.2021r. ...
... Serwisie Japan Motors w Komornikach, został wykonany przegląd serwisowy OT III w samochodzie Nissan Qashqai 1.3 benzyna. Koszt tej usługi to 1216,94zł, w której skład wchodzi: -wymiana oleju -wymiana filtra oleju -wymiana filtra kabiny (nadmuchu) -uszczelka korka spustu oleju -oględziny stanu pojazdu, podwozie i nadwozie -dodatkowo odpłatna konserwacja uszczelek drzwi przed zimą koszt 19,90zł. (zawarta w kwocie przeglądu) Po zapłaceniu za przegląd i odebraniu pojazdu zostałem poinformowany, że pojazd jest gotowy do sezonu zimowego i mechanik nie ma żadnych uwag co do jego stanu. Postanowiłem sprawdzić stan filtra powietrza, który jak wiadomo jest ważnym dla prawidłowej pracy silnika elementem. Jak na załączonych zdjęciach zobaczyłem filtr w stanie opłakanym! Po moim zgłoszeniu tego faktu zostałem poinformowany, że przegląd OT III nie zawiera jego wymiany! Mam poważne wątpliwości czy jest jakikolwiek sens płacenia kwot czterokrotnie przewyższających ceny rynkowe za wymianę oleju w serwisie. Jeśli jego pracownicy nawet nie zasugerują właścicielowi konieczności wymiany innej taniej części eksploatacyjnej. Proszę Państwa szczerze odradzam usługi tego serwisu!!!!!!
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2021 09:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... 30 marca zadzwonił z prośbą o oszacowanie kosztów wymiany oleju w skrzyni biegów i aktualizacji mapy w nawigacji obiecał oddzwonić w ciągu dnia i udzielić odpowiedzi - nikt nie oddzwonił w ciągu tygodnia. 6.04 zadzwonili ponownie z tą samą prośbą, obiecali oddzwonić w ciągu dnia. Do dziś nikt nie oddzwonił. Bardzo dziwna usługa w tym salonie. (Wersja oryginalna) 30.03 позвонил с просьбой оценить стоимость замены масла в коробке передач и обновлением карты в навигации обещали перезвонить в течении дня и дать ответ- в течении недели никто не перезвонил. 6.04 позвонил ещё раз с той же просьбой обещали перезвонить в течении дня. До сегодняшнего дня так никто и не перезвонил. Очень странный сервис в данном автосалоне .
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 14:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 18:34
Salon - samochody nowe
Za drogo i ...
... zwrot pojazdu po przeglądzie po terminie. Rabatu nie było. Brak pojazdów zastępczych z automatem.