91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 września 2023 16:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 15:57
Salon - samochody nowe
Dziś w czasie ...
... wymiany modułu poduszki powietrznej w ramach akcji serwisowej, uszkodzona została listwa z nawiewnikiem z prawej strony deski rozdzielczej. Słaba jakość. Czas oczekiwania 2 razy dłuższy niż informowano. Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 14:58
Salon - samochody nowe
Dziś w czasie ...
... wymiany modułu poduszki powietrznej w ramach akcji serwisowej, uszkodzona została listwa z nawiewnikiem z prawej strony deski rozdzielczej. Słaba jakość. Czas oczekiwania 2 razy dłuższy niż informowano. Nie polecam. Karol
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 10:05
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu jest ...
... na bardzo niskim poziomie wszystko trwa bardzo długo
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 15:40
Salon - samochody nowe
Witam, 23 czerwca ...
... 2023, robiłem przegląd OT3w moim nissanie po oględzinach auta, po powrocie do domu stwierdziłem że nakladki chromowe na progach zostały mocno podrapane przez serwisantów dodam że były w stanie idealnym. Pan który mnie obsługiwał nie raczył odebrać tel 😡. Dodam że była to pierwsza i ostatnia wizyta w tym serwisie
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 20:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 13:53
Salon - samochody nowe
Umówiony na wizytę ...
... dowiadujesz się że i tak auto nie wjedzie na warsztat bo nikt nie ma czasu. Masz przyjechać ewentualnie na inną godzinę. Ewentualnie możesz zostawić auto ale i tak nikt się wcześniej nim nie zajmie. A wogóle jak chcesz mieć gwarancję że auto wjedzie na warsztat to się umawia na 7:00. Taki to standard obsługi. U Mietka w garażu jest bardziej profesjonalnie! Nie szklane powiżchnie a ludzie krełuja poziom obsługi!
Użytkownik sieci
10 czerwca 2022 23:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 09:07
Salon - samochody nowe
Fatalna i niekompetentna obsługa.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 07:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 13:13
Salon - samochody nowe
Kilkukrotna próba połączenia ...
... się z działem części zakończona za każdym razem włączeniem się automatycznej sekretarki. Nie wiem czy w tym dziale ktokolwiek pracuje.
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 15:56
Salon - samochody nowe
W dniu 05.11.2021r. ...
... Serwisie Japan Motors w Komornikach, został wykonany przegląd serwisowy OT III w samochodzie Nissan Qashqai 1.3 benzyna. Koszt tej usługi to 1216,94zł, w której skład wchodzi: -wymiana oleju -wymiana filtra oleju -wymiana filtra kabiny (nadmuchu) -uszczelka korka spustu oleju -oględziny stanu pojazdu, podwozie i nadwozie -dodatkowo odpłatna konserwacja uszczelek drzwi przed zimą koszt 19,90zł. (zawarta w kwocie przeglądu) Po zapłaceniu za przegląd i odebraniu pojazdu zostałem poinformowany, że pojazd jest gotowy do sezonu zimowego i mechanik nie ma żadnych uwag co do jego stanu. Postanowiłem sprawdzić stan filtra powietrza, który jak wiadomo jest ważnym dla prawidłowej pracy silnika elementem. Jak na załączonych zdjęciach zobaczyłem filtr w stanie opłakanym! Po moim zgłoszeniu tego faktu zostałem poinformowany, że przegląd OT III nie zawiera jego wymiany! Mam poważne wątpliwości czy jest jakikolwiek sens płacenia kwot czterokrotnie przewyższających ceny rynkowe za wymianę oleju w serwisie. Jeśli jego pracownicy nawet nie zasugerują właścicielowi konieczności wymiany innej taniej części eksploatacyjnej. Proszę Państwa szczerze odradzam usługi tego serwisu!!!!!!
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2021 09:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... 30 marca zadzwonił z prośbą o oszacowanie kosztów wymiany oleju w skrzyni biegów i aktualizacji mapy w nawigacji obiecał oddzwonić w ciągu dnia i udzielić odpowiedzi - nikt nie oddzwonił w ciągu tygodnia. 6.04 zadzwonili ponownie z tą samą prośbą, obiecali oddzwonić w ciągu dnia. Do dziś nikt nie oddzwonił. Bardzo dziwna usługa w tym salonie. (Wersja oryginalna) 30.03 позвонил с просьбой оценить стоимость замены масла в коробке передач и обновлением карты в навигации обещали перезвонить в течении дня и дать ответ- в течении недели никто не перезвонил. 6.04 позвонил ещё раз с той же просьбой обещали перезвонить в течении дня. До сегодняшнего дня так никто и не перезвонил. Очень странный сервис в данном автосалоне .
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 14:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 18:34
Salon - samochody nowe
Za drogo i ...
... zwrot pojazdu po przeglądzie po terminie. Rabatu nie było. Brak pojazdów zastępczych z automatem.
Użytkownik sieci
22 listopada 2020 12:37
Salon - samochody nowe
Przyjecie auta na ...
... serwis trwalo 2 min. Pan poprosil o kluczyki wyszedl bez slowa. Potem wrocil i powiedzial ze to juz wszystko. Zero dokumentu. Zero procedury przyjecia. Mam jeszcze skode i vw tam jest pelen profesjonalizm. Sprawdzenie auta. Dokument z uwagami. Złe wrazenie robi obsluga stoi w stadzie chichocze. Plotki lecą i zabawa pełna. Warto cos z tym zrobic.
Użytkownik sieci
2 września 2020 18:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 13:27
Salon - samochody nowe
Brak miejsc parkingowych ...
... , bardzo słaba obsługa . Salon sprawia wrażenie za za parę dni będzie zlikwidowany / zamknięty
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 08:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... w j11 stwierdzili że mam skrzynie biegów do wymiany, pojechałem do "zwykłego mechanika" chłopakaki w 5 minut ogarneli temat, okazało aie że wystarczyło pewną rzecz dokręcic. Jedym słowem masakra
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 21:19
Salon - samochody nowe
Klient traktowany jak ...
... powietrze, a sprzedawca mi mówi że nissan juke nie wychodzi na 18" alu, później się douczyl i przeprosił