84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 16:38
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... serwisu! Moje doświadczenie z tym serwisem było kompletną katastrofą. Umówiłem wizytę na pilną naprawę poduszki powietrznej, o której byłem poinformowany przez Nissan. Po przyjeździe mojej mamy na umówioną wizytę okazało się, że nikt nawet nie zamówił części, co sprawiło, że samochód nie został przyjęty, a moja mama została odprawiona z kwitkiem. Dodatkowo, Pan Damian, który miał przyjąć samochód, zaczął pracę dopiero godzinę po umówionej wizycie, o czym poinformował ją inny doradca. Ostatecznie samochód nie został przyjęty, a jedyne, co pozostało, to nadzieja, że może ktoś kiedykolwiek zadzwoni. Serwis okazał się całkowicie nieprofesjonalny, ignorując czas klienta i powagę sytuacji. Całe to zajście zniszczyło moje zaufanie do marki Nissan. Zamiast otrzymać pomoc, zostaliśmy pozostawieni bez jakiejkolwiek reakcji. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego serwisu i salonu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 07:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam brak ...
... zainteresowania klientem. Klient gorzej ubrany nie jest obsługiwany. Nissan teraz będzie mi się kojarzył z dyskryminacją.
Użytkownik sieci
4 września 2024 20:11
Salon - samochody nowe
Salon nie trzyma ...
... standardów autoryzowanego salonu sprzedazy. Nie trzymaja sie procedur jako dealer samochodow nowych. Wnioskuje o odebranie autoryzacji dla tej lokalizacji i salonu Nissan. Oradzam. Dyrekcja zapewne bedzie wyjasniac zaistaniałą sytuacje w centrali. Bardzo nie miła obsluga.
Użytkownik sieci
4 września 2024 10:30
Salon - samochody nowe
Lekceważący stosunek do ...
... prostych napraw do starszych modeli. U nich tylko wymiana się liczy a nie naprawa części bo mniej pracy a większą kasa . Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 13:12
Salon - samochody nowe
Patologia i zero ...
... kompetencji. Prostej naprawy czujnika parkowania nie umieją wykonać (w ramach gwarancji nissana). Pomimo że samochód był 3 razy u nich w warsztacie, Auto dalej niesprawne. Usługa door to door nie działa. Umawiają się na konkretny dzień i potem w ten dzień dzwonią że nie przyjadą jednak do ktoś nie zauważył że miał przyjechać po samochód. Trzymać się z daleka od nich.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 10:53
Salon - samochody nowe
najgorszy serwis samochodów ...
... z jakim się spotkałam od ponad dwóch miesięcy nie można naprawić samochodu - czujnika i odsyłanie i kombinowanie jak tu nie naprawić samochodu w ramach gwarancji... samochód miał być dzisiaj naprawiony, ale znowu podobno system nie działa po raz kolejny.
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 21:31
Salon - samochody nowe
Japan Motors Kupiłem ...
... nowy samochód w jednym salonie Japan Motors w Polsce ,odebrałem w październiku więc klimatyzacja raczej nie pracowała. Na wiosnę okazało się że klimatyzacja jest niesprawna,przyczyna nie szczelny aluminiowy przewód . Oczekiwanie naprawa na nowy iiiii ! Po tygodniu klimatyzacja znów nie działa,serwis diagnoza wymieniony przewód jest nieszczelny. OD 4 CZERWCA CZEKAM NA WYMIANĘ WADLIWEGO PRZEWODU,który jest niedostępny. Niedostępny ? Ale jak to ? Samochody nowe w salonach a błachej części nie ma i najgorsze jest to że nikt nie wie kiedy będzie. Moje telefony do Warszawy do ASTARY do Grupy PGD ,skargi ,prośby i nic PRZEWODU NIE MA I NIKT NIE WIE KIEDY BĘDZIE. Więc co będzie jeśli np.silnik padnie? Auto do utylizacji? Ja dalej muszę używać nowy samochód na gwarancji bez sprawnej klimatyzacji jeżdżąc jak w saunie . To mój pierwszy samochód tej marki i myślę że ostatni.
Użytkownik sieci
21 maja 2024 18:04
Salon - samochody nowe
Nierzetelny sprzedawca samochodów. ...
... Zapisy w umowach są niekorzystne dla kupujących, którzy muszą czekać na odbiór samochodu. salon nie może załatwić wewnętrznych spraw ze swoim bankiem szybko i bez zbędnej zwłoki -klient o każdy ruch dokumentów z biurka na biurko musi dzwonić i prosić bo każdy tam ma czas na labę. Generalnie jak możecie to omijajcie to miejsce
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 12:50
Salon - samochody nowe
Jestem głęboko rozczarowany ...
... obsługa serwisu. Dwukrotnie prosiłem o wycenę wymiany rozrządu i nic, zero odzewu. Trudno dzięki serwisowi wyleczyłem się z nissana. Czas na zmianę marki innym też polecam Dodam że dwie gwiazdki to za poprzednie lata
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 16:54
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna czułem ...
... się jak drugorzędny klient serwisu bo mam auto w leasingu. Z resztą od wejścia tak mi zakomunikował pan przy biurku
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 07:44
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis. Oddałem ...
... auto na przegląd zniszczyli mi skórzaną kierownicę. Niestety odebrałem auto bez inspekcji w środku - czego więcej nie zrobię. Nie oddam też nigdy więcej do nich auta i innym odradzam.
Użytkownik sieci
2 listopada 2023 12:07
Salon - samochody nowe
Gwarancyjna wymiana paru części zawieszenia zajęła 2.5 miesiąca
Użytkownik sieci
20 października 2023 19:07
Salon - samochody nowe
Serwis może i ...
... niezły, lecz kontakt absolutnie fatalny. Można dzwonić tylko na infolinię, która to mówi, że serwis skontaktuje się osobiście i tak sobie gramy w ping ponga z infolinią od conajmniej kilku dnia, oni przekazują prośbę o kontakt a kontakt nie następuje. Jak ktoś lubię się denerwować to polecam, fajna zabawa.
Użytkownik sieci
15 września 2023 18:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Janek
15 września 2023 16:59
Serwis
Odradzam
Do serwisu trzeba dzwonić co kilka dni, bo nigdy nie oddzwaniają. Jak już się uda dodzwonić, to mówią, że pracownika już nie ma i oddzwoni kolejnego dnia. Kolejnego dnia nikt nie oddzwania i tak w kółko.
Czekam 1.5 miesiąca na wymianę alternatora. Jak widać, przewyższa to kompetencje serwisu
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 13:36
Salon - samochody nowe
Wasza obsługa to ...
... jakiś dramat, od dwóch dni brak kontaktu mimo że co chwilę mówicie że ktoś zadzwoni. Kupiłem samochód w Japan Motors ale więcej do was nie przyjdę po żadną usługę
Użytkownik sieci
23 marca 2023 18:14
Salon - samochody nowe
Obsługa bardziej jak ...
... ochrona, sami oglądamy , zaglądamy, Pan podchodzi staje z boku i patrzy.... Na pytania dopowiada, tak lub nie. Nie udało nam się porozumieć.
Użytkownik sieci
4 marca 2023 16:29
Salon - samochody nowe
Niestety mimo szukania ...
... i proszenia o pomoc niestety jej nie uzyskałem. Obsługa zajęta swoimi sprawami a klient przychodzi i przeszkadza.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 13:44
Salon - samochody nowe
edit: Właśnie dlatego ...
... dostajecie 1 gwiazdkę. Nissan Qashqai w leasingu od 4 lat...
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2022 13:56
Salon - samochody nowe
Witam. Chciałam podzielić ...
... się sytuacja jaka nas spotkała w wyżej wymienionym salonie. Zainteresowani byliśmy zakupem samochodu, po wstępnej piątkowej rozmowie ze sprzedawcą rabat oferowany na dany samochód wynosił 900 zł. Czas na przemyślenie przez weekend w niedzielę zapadła decyzja kupujemy. W poniedziałek podjeżdżamy do salonu chwilę rozmawiamy z kierownikiem a następnie przechodzimy do sprzedawcy z którym w piątek już wszystko uzgodniliśmy wstępnie i co się okazuje rabat jest niższy bo tak zadecydował kierownik. Śmiech, jeżeli chodzi o podejście do klienta . Proponowała bym skierować kierownika na szkolenie marketingowe bo tego mimo wszystko temu Panu brakuje. Przykro że salonowi nie zależy na klientach i tacy kierownicy piastują tego typu stanowiska. Jeżeli tę opinię czytają zainteresowani kupnem jakiego kolwiek samochodu danej marki to NIE POLECAM Każdy inny salon tak ale ten nie może wtedy szefostwo Nissana zacznie się zastanawiać nad sensem działalności tego salonu reprezentowanego przez w/w Kierownika. Ocena końcowa 1 bo to chyba najgorsza ocena w szkole a w pracy 0 bo tylko na tyle mogę ocenić zaangażowanie w pracę tego Pana.