84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 października 2020 20:41
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon samochodowy ...
... w jakim miałem okazję być, a bywałem w naprawdę wielu. Zero zainteresowania ze strony pracowników, można chodzić i godzinę a i tak nikt nie podejdzie, nie zainteresuje się. Chcialem kupić dla żony Nissan Qashqai, ale zostaliśmy kompletnie olani, kupiłem u innego dealera. Nie wiem czy ktokolwiek tym przybytkiem zarządza, ale obsługa na poziomie 0. Nie pozdrawiam załogi i odradzam potencjalnym klientom ten salon Nissana. Szczepan Nosal
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 12:48
Salon - samochody nowe
jestem bardzo zawiedziona ...
... poziomem obsługi. Nie uzyskałam potrzebnej pomocy, musiałam wydzwaniać wielokrotnie i za każdym razem słyszałam informację, że ktoś się ze mną skontaktuje JUTRO. To jutro nigdy nie nadchodziło. Tak minęło jakies 7 miesięcy!!! Dealer jako przedstawiciel firmy Nissan nie reprezentował mojej, w sumie, drobnej sprawy ale odsyłał mnie po całej Europie, żebym załatwiła to sobie sama. Są zainteresowani główniem świadczeniem wysokopłatnych usług, w mało konkurencyjnych zresztą cenach, reszta jeśli nie za kilka tysięcy, nie istnieje. Nie polecam, bo nie po to jest sie przedstawicielem Firmy Nissan. Z takim podejściem to raczej drogi warsztat.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 23:15
Salon - samochody nowe
Niestety tez mam ...
... niemile wspomnienia z tego Serwisu. Bylem 2 razy jest problem nagrany na telefonie ale i nich komputer nie wykazuje bledu więc problemu nie ma. Samochód z zimnym silnikiem po odpaleniu zaczyna gazować a dokładniej występuje falowanie obrotów dopiero po około 1 min wszystko sie uspokaja, ale problemu nie ma...dodam ze sanochód ma 2 lata i przejechane 18tyś km. Niestety w salonach bywa tak, że jak nie ma błędu w komputerze to nie ma problemu. A ja mam dowody że jest i po konsultacji z różnymi mechanikami wiem, ze ta sytuacja nie jest normalna...przykro. Nie polecam. W przyszłości bede wybierał inny serwis.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 12:59
Salon - samochody nowe
Obsługa przyjmująca auta ...
... na serwis sprawia, że jako klient czujesz się tam jak niechciany gość, nie polecam.
Użytkownik sieci
18 marca 2020 10:11
Salon - samochody nowe
Serwis to zwykła ...
... maszynka do robienia pieniędzy. Dzwoniłem z prośbą o kod odblokowujacy radio po wymianie akumulatora. Kazano mi przyjechać na miejsce samochodem okolo 100km. Dopiero na miejscu poinformowano mnie że będzie to kosztowalo bardzo duże pieniądze za które bez problemu kupilbym drugie radio. Pan z serwisu kłamał mówiąc ze muszą wymontowac radio i trzeba zostawić im samochod bo w innych markach samochodów robią to od ręki za darmo lub za symboliczna kwotę. Zrezygnowałem z naciaganej uslugi i zdenerwowany zadzwonilem do Nissan Polska, a tam miły człowiek po podaniu nr nadwozia po 2min wyslal mi kod do radia. Przez ten serwis stracilem dzien i nic nie załatwiłem. Oszuści i naciagacze.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 23:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 09:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2019 21:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam tragedia ...
... sprzedaż uzywanego auta ktore miało stłuczkę a tak naprawdę miało taki dzwon ze powinno byc zezłomowane.
Użytkownik sieci
15 października 2019 08:06
Salon - samochody nowe
Żenada, sprzedać potrafili ...
... ale naprawy gwarancyjne to żenada. Drugi miesiąc czekam na głośnik ! Idzie piechotą z Japonii. Obsługa klienta na poziomie Polmozbytu w PRLu. Zero informacji a jak obiecają, że oddzwonią za 10 minut, czekasz 4 godziny . I tylko jeden komunikat - "Nic nie potrafią zrobić, proszę czekać". Odradzam serwisowanie w tym salonie !
Użytkownik sieci
7 września 2019 20:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 19:38
Salon - samochody nowe
Że ja dopiero ...
... teraz zajrzałem do opinii... Pan Łukasz niesłowny, obiecał telefon w celu umówienia się na jazdę próbną i nie dość że nie zadzwonił, nie odbiera połączeń, nie oddzwania, nawet po dwóch rozmowach z recepcją skąd zapewne przekazano informację z prośbą o kontakt, nadal brak - sprawdzono i był obecny w salonie. Na podstawie doświadczenia i opinii, które są podobne, z całą pewnością nie kupię tu samochodu
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 20:02
Salon - samochody nowe
Brak wiedzy sprzedawcy ...
... i niechęć przełożonego do wyjścia że swojej dziupli.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:45
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis kategorycznie. ...
... Zadają zaplaty za coś co zostalo zrobione na gwarancji i to ode mnie- osoby ktora zostawiala auto po usterce akumulatora. Jednym slowem najpierw przyjmuja a potem chca wyłudzić pieniądze za naprawę. Serwis dlugie oczekiwanie, obsługa beznadziejna.
Użytkownik sieci
22 maja 2019 13:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2019 08:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 marca 2019 07:27
Salon - samochody nowe
Odwiedzałem serwis. Na ...
... szczęście po raz ostatni. Zorganizowani są tragicznie. Jaki sens jest umawiać się na konkretną godzinę jak wiedzą że nie będą mogli zrobić przeglądu auta. Umówiony byłem na 9 , auto przyjęte wjazd na hale i tam stoi 3 godziny bo nie ma kto się nim zająć. W tym czasie sam bym wymienił olej i sprawdził auto. Dopiero jak "poprosiłem" po 3 godzinach oczekiwania ktoś łaskawie się zainteresował samochodem. Druga gwiazdka za to że można patrzyć na hale i widać jak tam nie pracują.
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 16:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Umówiłem się z pracownikiem na jazdę próbną Nissanem Leaf na konkretną godzinę. Po dojechaniu na miejsce poinformowano mnie, że jazda próbna nie może się odbyć ponieważ auto wyjechało na prezentacje. Nikt do mnie nie zadzwonił, a jechałem godzinę z drugiego końca Warszawy. Odradzam ten salon
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 10:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2019 21:25
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie, chciałbym ...
... podzielić się jak najbardziej negatywnym wrażeniem z wizyty w serwisie PDG Nissan Warszawa, w dniu 13.02 na godz 16:20 miałem umówiony pierwszy przegląd okresowy swojego samochodu (umówienie wizyty odbyło się 06.02). Rejestracja odbyła się o 16:51 (trudno, czasem zdarzają się opóźnienia) po czym po chwili okazało się że jednak nie będą w stanie dokonać przeglądu w związku z korzystaniem z opłaconych przy zakupie pojazdu pakietu przeglądów - rzekomo potrzebna zgoda centrali na dokonanie przeglądu w ramach pakietu (zarówno w umowie jak i na infolinii podczas umawiania przeglądu bądź podpisywania umowy nikt o takim wymogu nie wspominał) - po pół godzinnym oczekiwaniu (próba kontaktu z centralą) samochód był do odbioru, oczywiście bez przeglądu, na próbę wyjaśnienia sytuacji byłem cały czas zbywany - takie procedury, na sam koniec przy odbiorze auta nawet zespół serwisowy nie zaproponował kolejnego terminu
Użytkownik sieci
18 stycznia 2019 21:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki