84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 września 2022 09:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 września 2022 22:47
Salon - samochody nowe
Wymiana poduszek szybko .
Użytkownik sieci
8 września 2022 13:34
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa jednym słowem ok
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2022 13:56
Salon - samochody nowe
Witam. Chciałam podzielić ...
... się sytuacja jaka nas spotkała w wyżej wymienionym salonie. Zainteresowani byliśmy zakupem samochodu, po wstępnej piątkowej rozmowie ze sprzedawcą rabat oferowany na dany samochód wynosił 900 zł. Czas na przemyślenie przez weekend w niedzielę zapadła decyzja kupujemy. W poniedziałek podjeżdżamy do salonu chwilę rozmawiamy z kierownikiem a następnie przechodzimy do sprzedawcy z którym w piątek już wszystko uzgodniliśmy wstępnie i co się okazuje rabat jest niższy bo tak zadecydował kierownik. Śmiech, jeżeli chodzi o podejście do klienta . Proponowała bym skierować kierownika na szkolenie marketingowe bo tego mimo wszystko temu Panu brakuje. Przykro że salonowi nie zależy na klientach i tacy kierownicy piastują tego typu stanowiska. Jeżeli tę opinię czytają zainteresowani kupnem jakiego kolwiek samochodu danej marki to NIE POLECAM Każdy inny salon tak ale ten nie może wtedy szefostwo Nissana zacznie się zastanawiać nad sensem działalności tego salonu reprezentowanego przez w/w Kierownika. Ocena końcowa 1 bo to chyba najgorsza ocena w szkole a w pracy 0 bo tylko na tyle mogę ocenić zaangażowanie w pracę tego Pana.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2022 22:04
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie ,kompetenie.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2022 13:43
Salon - samochody nowe
Miła obsługa i pyszna kawa
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 11:25
Salon - samochody nowe
Samochód odebrałem z ...
... tego salonu już kilka lat temu, ale za każdym razem gdy tam trafiam, widać że personelowi zależy na jak najlepszej obsłudze. Zawsze rzetelnie i elastycznie podchodzą do tematów z którymi do nich przyjeżdżam. Gorąco polecam!
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 15:23
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 17:02
Salon - samochody nowe
Fachowcy zajmą się ...
... samochodem i można go odebrać prawie jak nowy
Użytkownik sieci
17 lipca 2022 17:43
Salon - samochody nowe
Bardzo mało miejsc ...
... do parkowania dla klientow. Kilka salonów/marek w jednym miejscu
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 17:14
Salon - samochody nowe
Cieszę się bardzo ...
... że trafiłam do Nissan Japan Motors w Warszawie. Bardzo dziekuję Panu Mateuszowi Walewskiemu za fachowe doradzenie, pomoc i częsty kontakt w czasie procesu zakupowego. Dzięki temu wszystko poszło bardzo sprawnie :)
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 17:28
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
15 czerwca 2022 17:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 maja 2022 12:17
Salon - samochody nowe
Witam, pomimo pewnych ...
... trudności jakie wystąpiły w odbiorze auta pan manager Arkadiusz zrobił wszystko abym był zadowolony z zakupu auta w salonie Nissan. Dziękuję i pozdrawiam.
Użytkownik sieci
19 maja 2022 10:07
Salon - samochody nowe
Naprawili Infiniti tak ...
... jak należy więc wszystko spoko. Drożej ale bezproblemowo i nie trzeba po druciarzach jeździć
Użytkownik sieci
10 maja 2022 20:29
Salon - samochody nowe
DRAMAT - serwis. ...
... Oddałem Nissana Qashqai na wymianę filtrów. I tak wyglądał wyjęty filtr powietrza przy kolejnej wymianie w innym serwisie. (przecież nie jestem w stanie sprawdzić zabudowanego filtra po wymianie!). W międzyczasie po tym serwisie poluzowała się osłona silnika, kiedy to zareklamowałem to usłyszałem, że: "wjechałem na krawężnik albo jeździłem po nierównościach i dlatego poluzowała się osłona". To się wydarzyło po serwisie wymiany filtrów ale fakty połączyłem dopiero jak mechanik pokazał mi filtr powietrza przy kolejnej wymianie. Ktoś nieudolnie chciał go wcisnąć nie rozbierając wszystkich istotnych elementów. Kiedy to zareklamowałem, bo jednak poczułem się oszukany to szef serwisu zaproponował mi!!!! serwisowanie w autoryzowanych serwisach :):). Jak ważnym elementem w dieslu jest filtr powietrza nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Dobrze, że układu hamulcowego nie dotykali, bo kto wie co by się wydarzyło. Z daleka od tego serwisu...
Użytkownik sieci
9 maja 2022 18:47
Salon - samochody nowe
OT fachowy serwis. Bardzo miła i uczynna obsluga
Użytkownik sieci
5 maja 2022 21:52
Salon - samochody nowe
Polecam salon . ...
... Szybko, sprawnie ,profesjonalnie duża w tym zasługa pana Krzysztofa. Od wyboru samochodu do odebranie z salonu 5 dni. Ubezpieczenia, kredytowanie wszystko na miejscu sprawnie i miło. Za jakiś czas okaże się czy serwis też zasługuje na 5 Pierwszy serwis : bez zastrzeżeń
Użytkownik sieci
5 maja 2022 15:04
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 21:45
Salon - samochody nowe
Serwis i salon ...
... to jeden wielki DRAMAT. Umówiłem się jakiś czas temu w serwisie bo czasami zapalała mi się kontrolka ciśnienia w oponach i na wyświetlaczu nie pokazywało się ciśnienie przedniego lewego koła. W serwisie zweryfikowali usterkę i stwierdzili, ze czujnik jest urwany, wobec czego gwarancja tego nie obejmuje. Wymiana czujnika 500 z groszami. Oczywiście czujnika nie mają, mogą zamówić a dzisiaj płacę 166 za weryfikację!!! Geniusze zweryfikowali to z czym do nich przyjechałem, no tytani intelektu. Dzisiaj pojechałem do swojego wulkanizatora na wymianę opon, i po zdjęciu opony okazało się że czujnik po prostu spadł z wentyla i poniewierał się luzem w oponie. Wulkanizator go wpiął z powrotem i usterka ustała... ASO Nissana skasowała mnie 166 nie wiem za bardzo za co i próbowała naciągnąć na kolejne 500PLN... Nie polecam. W tym samym terminie co do serwisu, umówiłem się też w salonie na jazdę próbną nowym Qashqaiem, zostawiłem auto w serwisie idę do salonu i tu kolejna niespodzianka, auta którym miałem jeździć, nie ma!!! sprzedali w zeszłym tygodniu!!! Himalaje nieprofesjonalnej obsługi. Omijajcie to miejscem szerokim łukiem, zdrowiej dla nerwów i portfela