64%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Janek
15 września 2023 17:00
Serwis
Ten serwis to dowcip tygodnia
Panowie nie umieli ustawić geometrii w moim samochodzie. Zbywali, wyznaczało inne terminy przyjazdu i po przejechaniu w danym terminie mówili, że nadal nie mogą ustawić geometrii.
Janek
15 września 2023 16:55
Serwis
Niekompetentny serwis.
Zaczynając od doliczania opłat na przeglądach do braku kompetencji w naprawach pojazdów, a dodatkowo olewanie klienta. Dodać trzebajeszcze, że serwis zbywa klienta, obiecuje, że oddzwoni i nie oddzwania.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 17:19
Salon - samochody nowe
Byłem na przeglądzie ...
... w Nissan Nivette w dniu 18.03.2023. Obsługa miła salon jak salon i w sumie na tym koniec plusów. Dostałem po przeglądzie samochód z zapowietrzonym układem hamulcowym, musiałem udać się do serwisu w Piasecznie (tutaj mieszkam) celem przywrócenia sprawności układu hamulcowego, ponadto od 20.03.2023 czekam na informacje co do zgłoszenia gwarancyjnego, pomimo zapewnień, iż informację zwrotną otrzymam 20.03.2023 do dnia dzisiejszego nie otrzymałem jej. Wcześniej korzystałem z usług Nissan Zaborowski, być może usługa trochę droższa ale zdecydowanie nie pamiętam tak negatywnych doświadczeń, jednym słowem raczej więcej z tego serwisu nie skorzystam, planujemy wymienić samochód na nowy model Qashqai, ale napewno nie w Nivette. Jedna gwiazda z sympatyczną obsługę. P.S. W trakcie umawiania wizyty i zapytania o cene nikt nie wspominał o dodatkowych opłatach za środki czystości, trochę to słabe. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
17 marca 2023 08:36
Salon - samochody nowe
Sprzedano mi auto ...
... z celowo ukrytą wadą. Na pytania o faktyczną historię auta nie mogę się doprosic odpowiedzi! Kombinatorstwo, którego final trafi do sądu
Mirosław Żubr
25 lutego 2023 01:37
Serwis
serwis gwarancyjny
zupełne lekceważenie uwag klienta o usterkach w okresie gwarancyjnym. Brak chęci naprawy. Koncentrują się raczej na braniu pieniędzy za "przeglądy" gwarancyjne. Przyjęcie samochodu do serwisu trwa długo pomimo umówionego terminu. Wszyscy tam są niesamowicie zajeci tylko czym?
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 14:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 02:57
Salon - samochody nowe
Doliczają opłaty za ...
... środki czyszczące które powinny być w cenie usługi. "Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, a koszt silikonów, zmywaczy czy klejów powinien być wliczony w cenę usługi serwisowej określoną w kosztorysie naprawy. Karygodne jest też doliczanie do rachunku całego opakowania np. zmywacza, gdy mechanik musi zużyć jedynie jego niewielką część."
Użytkownik sieci
20 maja 2022 16:32
Salon - samochody nowe
Moja uwaga dotyczy ...
... pracowników i /lub klientów próbujących wjeżdżać na Ostrobramską pod prąd i oburzających się jak kierowcy zjeżdżający z Ostrobramskiej mają to nosie. Panu ze srebrnego Citroena następnym razie pokażę, czym jest złośliwość, fatygując się na komisariat, za przytyki i próbę zmuszenia mnie do ominięcia auta przy ruchliwej ścieżce rowerowej. Brawo! Może zwrócicie Państwo na to uwagę…
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 09:01
Salon - samochody nowe
Nivette jako salon ...
... sprzedaży działa bez zarzutu. Kupienie auto przebiegło sprawnie. Dużo gorzej wygląda sprawa naprawy powypadkowej. Nasz Nissan był w Nivette od końca lipca, a odebraliśmy go tuż przed Świętami. Sama wycena szkody dla ubezpieczyciela zajęła Nivette prawie dwa miesiące. Podobnie było z samą naprawą, która trwała kolejne trzy. Kilkukrotnie zapewniano nas, że wszystkie części już są i prace zaraz się rozpoczną, po czym okazywało się, że ciągle czegoś brakuje. W tym czasie kontakt z Nivette był bardzo trudny. Osoby odpowiedzialne za naprawę nie odbierały, nie oddzwaniały, nie dotrzymywały terminów bez żadnej informacji o spodziewanym opóźnieniu. Przez cały okres naprawy czuliśmy się ignorowani i ciężko było coś wyegzekwować. Kiedy auto zostało oddane, w dalszym ciągu kawałki przedniej szyby wylatywały z klimatyzacji, mimo zapewnień, że Nivette sobie z tym poradzi. Trzeba przyznać, że przez cały ten czas mieliśmy auto zastępcze od Nivette, a za cala zwloke otrzymalismy rabat na przeglad.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 17:12
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu w tym miejscu. Samochód był oddany na kolejny przeglad po czterech latach. Otrzymałam samochód z niedokręconymi kołami, bez jednej śruby w kole, wlane za dużo oleju 1cm powyżej max na bagnecie. Na wszystkie zastrzeżenia serwis odpowiada, że nie ich wina, tak może być, pan serwisant najlepszy z długim stażem pracy. Koła może chcial ktoś odkręcić,ukraść-sugestia Pani z serwisu. Na mój zdecydowany sprzeciw, bo zauważone zaraz po przyjeździe do domu i natychmiast powrót do serwisu, w którym nie było już nikogo zmiana- nie zdejmowali kół, a Pan sprawdza wszystko przed wydaniem samochodu i nawet więcej niż powinien. Zwykłe przepraszam, zdarzyło się nie wchodzi w grę. Cóż widać tak się traktuje klienta, który kupił samochód w salonie nivette i serwisował go od czterech lat.
Użytkownik sieci
24 września 2021 10:33
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam, unikać ...
... serwisu, szkoda waszego czasu i nerwów. Moja mazda stała u nich dwa miesiące po kolizji w naprawie bezgotówkowej od PZU. Trzykrotnie przez ten czas samochód był mi oddawany nienaprawiony. Za pierwszym razem nawet nie zostały wymienione części, które zostały przedstawione do ubezpieczyciela jako wymienione. Były na to wystawione faktury mimo, że nie zostało nic zrobione. Za drugim razem dopiero podięli próba ustawienia geometri pojazdu, co moim zdaniem powinno zostać zrobione na samym początku po tego typu kolizji. Samochód nawet nie był sprawdzany podczas jazdy bo gdy nim jechałem od razu było czuć, że auto nie zachowuje się tak jak powinno. I do tego skrzypienie w tylnej części pojazdu. Nie czułem się w nim bezpiecznie. Kolejny raz przyjechałem po samochód, zapewniony przez serwis, że samochód został zrobiony jak należy i napewno zostało w nim wszystko naprawione. Niestety skrzypienie w tylnej części pojazdu nie zostało wyeliminowane. "Mistrz blacharni" po przejechaniu się ze mną moją mazdą stwierdził, że jest do wymiany lub regeneracji zacisk hamulca, nie jest to napewno skutkiem zdarzenia drogowego przez, które pojazd trafił do serwisu. Przystałem na to i zabrałem samochód. Jeszcze tego samego dnia wymieniłem zacisk na nowy w innym warsztacie, niestety nie wyeliminowało to problemu. Dopiero wymiana łożyska, które uszkodziło się podczas kolizji dała poprawę . Nieautoryzowany serwis naprawił coś w jeden dzień z czym autoryzowany nie mógł sobie poradzić w dwa miesiące. Bardzo trudny kontakt z serwisem, zbywanie i okłamywanie klienta to chyba tutaj norma.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 16:07
Salon - samochody nowe
Oszuści. Dają ogłoszenia ...
... z niskimi cenami, a jak się przyjdzie do salonu to oczywiście w tych cenach nie ma samochodów. Ceny +10 tys. Fatalne praktyki.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 10:42
Salon - samochody nowe
Od 6 miesięcy ...
... panowie z serwisu próbują naprawić klimatyzację. Qashqai na gwarancji. Miesiąc temu wreszcie diagnoza - skraplacz, ale go nie mają. Czekam już 3 tydzień na wiadomość. Jest koniec lipca, przepadł mi już jeden urlop, teraz skasujecie mi drugi. Co się z wami stało.! Przyjeżdżam do was od kilku lat do tej pory było w porządku...
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 11:54
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klienta. ...
... Pojechałem do nich z samego rana, zdecydowany na zakup konkretnego samochodu, dostępnego, stojącego na ich placu i usłyszałem... żeby przyjść w innym terminie. Szok.
Użytkownik sieci
8 października 2019 14:35
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... 1000zł za wymianę oleju? hahahahaha Właśnie dlatego nie kupiłem swojego samochodu od tego salonu! (Wersja oryginalna) 1000pln for an oil change? hahahahaha This is exactly why I did't buy my car from this dealership!
Użytkownik sieci
16 września 2019 16:29
Salon - samochody nowe
Dziś rano w ...
... poniedziałek 16 września 2019 odbiór warsztatów recepcyjnych jest bardzo złej jakości. Opóźnienie, konflikty z innymi klientami, prawdziwy bałagan i nikogo nie obchodzi, żebym przeprosił, nie mówiąc już o proponowac na kawę, na przykład, ale sekretarka y inne pracowniki pije kawę!! Niesamowite .... Nie polecam tego salonu Nissan. Więc wychodzę i idę do Norauto obok gdzie jest lepsza usługa.
Użytkownik sieci
4 września 2019 10:58
Salon - samochody nowe
Witam, Serwisowałem tutaj ...
... przez 3 lata Nissana Note (kupiony nowy, w Nissanie). Serwisowany tutaj, bo wiadomo gwarancja. Właśnie pierwszy raz pojechałem na 4 przegląd okresowy do kolegi mechanika. Samochód przejechane 31 tys km. (czyli nic). Filtry niewymieniane podczsa przeglądu w Nivete...Widzialem na wlasne oczy masakra...okazuje się, że nie zrobili tutaj nic...Na 3cim przeglądzie w nivete zgłaszałem piszczący pasek klinowy. Nie zrobiono na gwarancji...Trzeba było zapłacić. Pasek zaczął piszczeć przed przeglądem. Wpisane w książeczce. Nie uznali reklamacji. Szkoda, bo samochód miał jeszcze 6 miesięcy do końca gwarancji. Dlatego nie wróciłem tutaj i od tego roku serwisuje u znajomego mechanika. Szkoda, Właściciele fajni, ale obsługa Serwisu Nissan na niskim poziomie. Także szczerze odradzam serwisowanie auta tutaj.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 12:22
Salon - samochody nowe
Poziom NIEKOMPETENCJI pracowników ...
... jest porażający a próba zrzucenia winy na klienta~wręcz śmieszna. Panowie plączą się w zeznaniach i niekiedy sami sobie przeczą. Przepływ informacji też niestety kuleje, ciężko uzyskać informację na temat stanu własnego auta, działa u nich klasyczna "spychologia". Ja wiem, że w obecnych czasach ciężko o specjalistów, ale żeby dopuszczać aż takich ignorantow do pracy w ASO, to jest karygodne.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 21:24
Salon - samochody nowe
Oddałem do serwisu ...
... Nivette Nissana Micra po szkodzie parkingowej. Dział załatwiania szkód działa tylko do godz. 17-tej co dla pracującego człowieka jest dużym utrudnieniem. Ale nie to było najgorsze. Byłem zażenowany stanem zwroconego samochodu. Z zewnątrz wyglądał jakby stał na pustyni, cały bardzo zakurzony i brudny (a przecież był po lakierowaniu drzwi). Nie lepiej było w srodku: klejące się jakimś brudem drzwi, zatłuszczone wszystkie szyby, tapicerka foteli to pełno paprochów i śmieci. Każdy szanujący się serwis oddaje samochód umyty. Jestem kierowcą z 25 letnim stażem ale nigdy nie spotkałem się z takim niechlujstwem i niedbalstwem. Osobom pedantycznym i lubiącym czyste auta nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 10:36
Salon - samochody nowe
Troszke kpina... Serwis ...
... zbagatelizował kompletnie uwagi Klienta dotyczące układu kierowniczego... ewidentne stuki albo od magla albo krzyżaka układu kierowniczego, a mechanik " twierdzi" że luz mędzyzębny i ze tak ma być... w żadnym aucie które użytkowałem tak nie było, nawet w 5-letnim... Dodam, że auto na gwarancji... NIgdy więcej tam nie pojadę...