64%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 09:01
Salon - samochody nowe
Nivette jako salon ...
... sprzedaży działa bez zarzutu. Kupienie auto przebiegło sprawnie. Dużo gorzej wygląda sprawa naprawy powypadkowej. Nasz Nissan był w Nivette od końca lipca, a odebraliśmy go tuż przed Świętami. Sama wycena szkody dla ubezpieczyciela zajęła Nivette prawie dwa miesiące. Podobnie było z samą naprawą, która trwała kolejne trzy. Kilkukrotnie zapewniano nas, że wszystkie części już są i prace zaraz się rozpoczną, po czym okazywało się, że ciągle czegoś brakuje. W tym czasie kontakt z Nivette był bardzo trudny. Osoby odpowiedzialne za naprawę nie odbierały, nie oddzwaniały, nie dotrzymywały terminów bez żadnej informacji o spodziewanym opóźnieniu. Przez cały okres naprawy czuliśmy się ignorowani i ciężko było coś wyegzekwować. Kiedy auto zostało oddane, w dalszym ciągu kawałki przedniej szyby wylatywały z klimatyzacji, mimo zapewnień, że Nivette sobie z tym poradzi. Trzeba przyznać, że przez cały ten czas mieliśmy auto zastępcze od Nivette, a za cala zwloke otrzymalismy rabat na przeglad.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2022 23:44
Salon - samochody nowe
Polecam salon Nissan ...
... Nivette w Warszawie, w którym kilkukrotnie dokonywaliśmy zakupu samochodów służbowych do naszej kancelarii. Każdorazowo byliśmy profesjonalnie obsłużeni przez Pana Piotra Rucińskiego, którego poza fachowością i słownością zawsze cechowała cierpliwość i życzliwość oraz wysoki poziom kultury osobistej. Jeżeli kolejnym nabywanym przez nas samochodem będzie ponownie Nissan, to z całą pewnością zwrócimy się w tej sprawie do Pana Piotra Rucińskiego w salonie Nissan Nivette w Warszawie, pomimo że w bliższej odległości znajduje się kilka innych salonów tej marki. HRM Rafał Hendler
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 17:12
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu w tym miejscu. Samochód był oddany na kolejny przeglad po czterech latach. Otrzymałam samochód z niedokręconymi kołami, bez jednej śruby w kole, wlane za dużo oleju 1cm powyżej max na bagnecie. Na wszystkie zastrzeżenia serwis odpowiada, że nie ich wina, tak może być, pan serwisant najlepszy z długim stażem pracy. Koła może chcial ktoś odkręcić,ukraść-sugestia Pani z serwisu. Na mój zdecydowany sprzeciw, bo zauważone zaraz po przyjeździe do domu i natychmiast powrót do serwisu, w którym nie było już nikogo zmiana- nie zdejmowali kół, a Pan sprawdza wszystko przed wydaniem samochodu i nawet więcej niż powinien. Zwykłe przepraszam, zdarzyło się nie wchodzi w grę. Cóż widać tak się traktuje klienta, który kupił samochód w salonie nivette i serwisował go od czterech lat.
Użytkownik sieci
25 grudnia 2021 16:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 11:49
Salon - samochody nowe
Miła i sympatyczna ...
... obsługa działu sprzedaży, w szczególności Pana Piotra Rucińskiego jako osoby odpowiedzialnej za realizację mojego zamówienia. Zadowolenie z procesu zamówienia i odbioru auta wynika z otwartości na oczekiwania klienta i z profesjonalnej ich realizacji.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2021 11:35
Salon - samochody nowe
Miła i sympatyczna ...
... obsługa klienta. Szybki, sprawny i profesjonalny serwis. Jestem bardzo zadowolony. Zdecydowanie polecam.
Konrad Blom
8 października 2021 10:42
Salon - samochody nowe
Świetna wizyta
Po wejściu od razu byłem zauważony i powitany ale miałem czas żeby spokojnie się rozejrzeć. Przemiła rozmowa z doradcą, który był w stanie odpowiedzieć na każde pytania. Na każdym etapie podejście sprzedawcy było bardzo profesjonalne. To chyba jeden z najlepszych salonów w województwie. Na pewno wrócę.
Użytkownik sieci
24 września 2021 10:33
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam, unikać ...
... serwisu, szkoda waszego czasu i nerwów. Moja mazda stała u nich dwa miesiące po kolizji w naprawie bezgotówkowej od PZU. Trzykrotnie przez ten czas samochód był mi oddawany nienaprawiony. Za pierwszym razem nawet nie zostały wymienione części, które zostały przedstawione do ubezpieczyciela jako wymienione. Były na to wystawione faktury mimo, że nie zostało nic zrobione. Za drugim razem dopiero podięli próba ustawienia geometri pojazdu, co moim zdaniem powinno zostać zrobione na samym początku po tego typu kolizji. Samochód nawet nie był sprawdzany podczas jazdy bo gdy nim jechałem od razu było czuć, że auto nie zachowuje się tak jak powinno. I do tego skrzypienie w tylnej części pojazdu. Nie czułem się w nim bezpiecznie. Kolejny raz przyjechałem po samochód, zapewniony przez serwis, że samochód został zrobiony jak należy i napewno zostało w nim wszystko naprawione. Niestety skrzypienie w tylnej części pojazdu nie zostało wyeliminowane. "Mistrz blacharni" po przejechaniu się ze mną moją mazdą stwierdził, że jest do wymiany lub regeneracji zacisk hamulca, nie jest to napewno skutkiem zdarzenia drogowego przez, które pojazd trafił do serwisu. Przystałem na to i zabrałem samochód. Jeszcze tego samego dnia wymieniłem zacisk na nowy w innym warsztacie, niestety nie wyeliminowało to problemu. Dopiero wymiana łożyska, które uszkodziło się podczas kolizji dała poprawę . Nieautoryzowany serwis naprawił coś w jeden dzień z czym autoryzowany nie mógł sobie poradzić w dwa miesiące. Bardzo trudny kontakt z serwisem, zbywanie i okłamywanie klienta to chyba tutaj norma.
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 13:07
Salon - samochody nowe
Salon i serwis godny polecenia.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 15:43
Salon - samochody nowe
Szybka i sprawna ...
... obsługa. Na wyróżnienie zasługuje Pan Piotr Ruciński - pełen profesjonalizm w podejściu do klienta.
Użytkownik sieci
26 marca 2021 18:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 marca 2021 18:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 16:07
Salon - samochody nowe
Oszuści. Dają ogłoszenia ...
... z niskimi cenami, a jak się przyjdzie do salonu to oczywiście w tych cenach nie ma samochodów. Ceny +10 tys. Fatalne praktyki.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 12:44
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu samochodu Nissan Qashqai. Wszystkie formalności załatwiliśmy szybko i sprawnie a auto zostało przygotowane do odbioru dokładnie w ustalonym terminie. Ponadto na wszystkie pytania jakie mięliśmy uzyskaliśmy rzetelne informacje.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 10:42
Salon - samochody nowe
Od 6 miesięcy ...
... panowie z serwisu próbują naprawić klimatyzację. Qashqai na gwarancji. Miesiąc temu wreszcie diagnoza - skraplacz, ale go nie mają. Czekam już 3 tydzień na wiadomość. Jest koniec lipca, przepadł mi już jeden urlop, teraz skasujecie mi drugi. Co się z wami stało.! Przyjeżdżam do was od kilku lat do tej pory było w porządku...
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 12:04
Salon - samochody nowe
Od ponad tygodnia ...
... mamy z mężem Qashqaia, zakupionego w tym salonie. Obsługa genialna, wszystko na czas. Pan Piotr kompetentny, kulturalny - pełen profesjonalizm. Dziękujemy Panie Piotrze za tak wspaniałą obsługę.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 11:54
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klienta. ...
... Pojechałem do nich z samego rana, zdecydowany na zakup konkretnego samochodu, dostępnego, stojącego na ich placu i usłyszałem... żeby przyjść w innym terminie. Szok.
Użytkownik sieci
17 października 2019 20:38
Salon - samochody nowe
Sprawdzenie zawieszenia i ...
... usunięcie drobnej usterki w ramach gwarancji szybko, sprawnie i pełni profesjonalnie. Miesiąc temu przegląd gwarancyjny / Nissan Qashqai / też w terminie i bardzo sprawnie. Brawo dla obsługi w dziale serwis.
Użytkownik sieci
8 października 2019 14:35
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... 1000zł za wymianę oleju? hahahahaha Właśnie dlatego nie kupiłem swojego samochodu od tego salonu! (Wersja oryginalna) 1000pln for an oil change? hahahahaha This is exactly why I did't buy my car from this dealership!
Użytkownik sieci
16 września 2019 16:29
Salon - samochody nowe
Dziś rano w ...
... poniedziałek 16 września 2019 odbiór warsztatów recepcyjnych jest bardzo złej jakości. Opóźnienie, konflikty z innymi klientami, prawdziwy bałagan i nikogo nie obchodzi, żebym przeprosił, nie mówiąc już o proponowac na kawę, na przykład, ale sekretarka y inne pracowniki pije kawę!! Niesamowite .... Nie polecam tego salonu Nissan. Więc wychodzę i idę do Norauto obok gdzie jest lepsza usługa.