90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 02:01
Salon - samochody nowe
Chyba pierwszy raz ...
... zdarza mi się wystawiać negatywną opinię. Nie robię tego z przyjemnością, ale dawno nie spotkałam się z taką ignorancją w stosunku do klienta. Po oddaniu auta do naprawy, dostałam auto zastępcze - jak się okazało na letnich oponach (w zimie!). Zadzwoniłam do salonu i Pan Bartłomiej poinformował mnie, że w systemie auto jest na zimowych ale on "nie da sobie ręki uciąć" czy faktycznie ma zimowe. Była to sobota (a mój drugi telefon do salonu w tej sprawie). Pan Bartłomiej obiecał, że w poniedziałek ktoś przyjedzie i wymieni mi auto, ale na obietnicy się skończyło. Po 2 tygodniach jak gdyby nigdy nic dostałam informację, że mogę się zgłosić po odbiór swojego samochodu. Na szczęście w tym dniu temperatura była na plusie, bo inaczej nawet nie miałabym jak oddać auta zastępczego. Zwyczajnie bym nim nie dojechała. Jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłam swój samochód :) Wyglądał gorzej niż w dniu kiedy go zostawiłam (miałam zderzenie z sarną, a w związku z tym wgniecenie na drzwiach i zderzaku). Uszkodzone elementy zostały wymienione ALE. Zderzak został zamontowany w innym odcieniu lakieru, a drzwi zostały zamontowane bez folii. Mam czarny mat na dachu i przy drzwiach (robiony w salonie nissana przy kupnie auta) zostałam poinformowana, że aktualnie mieli folię tylko w połysku i jej nie założyli, bo ona kosztuje 300zł i salon nie może sobie pozwolić na taki koszt tylko po to, żeby zaraz ją zrywać jak przyjdzie ta w macie.. No i dostałam samochód z w innym kolorze zderzaka i drzwi.. Miałam na drugi dzień dostać telefon z informacją, kiedy samochód zostanie ponownie przyjęty żeby to wszystko naprawić. Wczoraj minął miesiąc! Ah i jeszcze jedno. Oddając samochód poprosiłam o wypolerowanie zarysowań - za co chciałam oczywiście zapłacić. I co się okazało przy odbiorze? Zapomnieli :) Zdecydowanie NIE POLECAM tego salonu. Może chociaż po tej opinii doczekam się telefonu i jakichkolwiek działań w mojej sprawie?
Użytkownik sieci
1 listopada 2023 15:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 maja 2023 18:30
Salon - samochody nowe
Jestem w trakcie ...
... naprawy powypadkowej obsługa przemiła dwie sympatyczne panie ale naprawa no cóż miesiąc i auto oddane niekompletne jeszcze nie jest skończona więc chwilowo nie mogę dokończyć opinii ale po całkowitej naprawie na pewno ja zamieszcze
Użytkownik sieci
10 maja 2023 13:46
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę próbną samochodem używanym, po jeździe próbnej ustalona cena finalna samochodu, w ten sam dzień miałem otrzymać na maila ofertę leasingu. Nic nie dotarło. To był piątek więc można pomyśleć, że weekend więc może w poniedziałek przyślą, a tu w poniedziałek w ogłoszeniu cena pojazdu poszybowała o 10 tysięcy złotych w górę. Na dodatek nikt do dnia dzisiajszego nie oddzwonił w tej sprawie ani nie przysłał obiecanej oferty. Dodam tylko, że do tego salonu w Kielcach mam prawie 200 kilometrów więc stracony cały dzień. Jedynie dwie gwiazdki, za miłą obługę podczas jazdy próbnej.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 14:03
Salon - samochody nowe
Od 2 miesięcy ...
... nie mogę się umówić na jazdę próbną. Obiecują , nikt nie oddzwania, nikt się nie kontaktuje
Użytkownik sieci
2 marca 2023 16:09
Salon - samochody nowe
Nigdy nie udalo mi sie dodzwonic
Użytkownik sieci
6 lutego 2023 08:31
Salon - samochody nowe
Tam Nikt nie ...
... pracuje. Telefonu nie używają. Muszą mieć bardzo dużo kasy bo nie chcą już zarabiać.
Użytkownik sieci
11 września 2022 16:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2022 11:26
Salon - samochody nowe
W sobotę oględziny ...
... auta, jestem zdecydowany, mówię że kupuję. Ale że sobota itd., więc formalności zaczynam od poniedziałku. A od poniedziałku przez trzy dni brak kontaktu ze sprzedawcą. W czwartek łaskawie odebrał - auto sprzedane komuś innemu. Poziom obsługi dno, dno i dwa metry mułu... Kompletny brak rzetelności i przepływu informacji.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 17:46
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi dramat. ...
... Dopiero interwencja u dyrektora regionu podziałała inaczej byśmy czekali jeszcze parę miesięcy. Jeśli zależy ci na czasie i jakości wybierz inny punkt .
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 17:38
Salon - samochody nowe
8.04. wykonana była ...
... usługa przyciemniania szyb. W poniedziałek 11.04. przyjechałem zgłosić "usterki". Po obejrzeniu szyb Pan obsługujący poinformował mnie , że jeszcze tego samego dnia się ze mną w tej sprawie skontaktuje. Trzy, w najlepszym przypadku dwie szyby wymagają usunięcia folii, oczyszczenia i przyklejeniu od nowa. Minął poniedziałek..., we wtorek po południu sam zadzwoniłem - nikt nie odebrał. Kolejnego dnia dwie próby zakończone niepowodzeniem (poczta głosowa). Wysłałem również sms z prośbą o kontakt. Minął ponad tydzień - bez odzewu. Panowie najwidoczniej doszli do wniosku, że przecież szyby przyciemnione, kasa zapłacona, to reklamacji nie uwzględniamy. Niestety wykonanie świadczenia pozostawia trochę do życzenia. Rysy na folii, białe kropki - (prawdopodobnie źle oczyszczona szyba) same nie znikną.... Jest to roczne auto i zależy mi, aby to było zrobione dobrze...W załączeniu parę zdjęć. Co prawda większość rys tel. ciężko uchwycić, ale zdjęcie dość głębiej udało się wykonać. Czy Państwa zdaniem jest to dobrze wykonane zlecenie ?
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 15:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 listopada 2021 16:58
Salon - samochody nowe
Trzeci dzień z ...
... rzędu próbuje się dodzwonić do salonu. Kilkukrotnie dziennie w różnych porach dnia. Czy nikt nie odbiera u Państwa telefonów? Tłumaczenia "natłokiem pracy" proszę sobie darować. Bo niemożliwe że na 20 połączeń żadnego nie możecie odebrać. Albo zwolnijcie osobę, która za to odpowiada bo ewidentnie sobie nie radzi.
Użytkownik sieci
11 maja 2021 16:28
Salon - samochody nowe
Firma nie godna ...
... ponieważ została wymieniony nabój od poduszki i po trzech miesiącach zapala się kontrolka poduszki a wykasowanie błędu to koszt .