89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 11:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 15:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 17:09
Salon - samochody nowe
Pełen Profesjonalizm
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 09:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2020 16:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 23:06
Salon - samochody nowe
Gdyby była taka ...
... możliwość, wystawilibyśmy ocenę -10, niestety trzeba dać chociaż 1... dla tego serwisu to i tak za dużo! Byliśmy z autem na weryfikację słabego chłodzenia klimatyzacji, mimo że szczelna i nabita. Pani powiedziała, że nauczy nas obsługiwać climatronic - po pierwsze bezczelna uwaga, po drugie nie prosiliśmy jej o tłumaczenie, jak działa klimatyzacja, tylko czy nie ma jakiś usterek. Wyjaśnianie, że w hali serwisu KLIMATYZACJA grzeje mniej, jak na zewnątrz to zbędna lekcja, tym bardziej, że z powodu ponad godzinnego oczekiwania na zwrot auta prosiliśmy, by już tego nie robiła. Dodatkowo podczas umawiania się na serwis poprosiliśmy o wymianę spinek od nadkola, pan przy umawianiu twierdził, że mają do tego modelu spinki na miejscu. Podczas serwisu Pani podeszła do auta i urwała klejony przez nas w innym serwisie plastik z nadkola. Usterki klimatyzacji nie naprawili, bo jej nie było, słabo chłodzi, jak to miało miejsce przed serwisem, za sprawdzenie błędów systemu, których nie ma zapłaciliśmy "symboliczną kwotę" prawie 150 zł. Nadkola nie podpięto, bo spinki nie pasują do tego modelu. Za uszkodzony plastik, który puka podczas jazdy i wymaga pilnej naprawy, nie usłyszeliśmy nawet przepraszam. Teraz jesteśmy zmuszeni oddać auto do innego serwisu i zapłacić raz jeszcze za klejenie nadkola, za co już raz płaciliśmy. Pani nie powinna go odrywać nie upewniwszy się, że spinki pasują. To nieprofesjonalne! Całość zajęła niemal 1.5 godziny. Strata pieniędzy, czasu, sprawności auta... Kolejne 10-15 min. trzeba poświęcić na posprzątanie auta po ich bytności. I tu UWAGA dla pedantów, nie polecamy tego miejsca, Pani kręci kierownicą (nieswojego auta) w miejscu, chyba bez świadomości, że tak się nie robi. Samochód wyjechał z hali i coś z tyłu pukało. Pytamy czy otwierano bagażnik - nie. Kobieta opukuje blachy, jakby rozbijała kotlety, nie wiem czemu by to miało służyć. A jednak bagażnik był otwierany, bo półka była zdjęta i to ona hałasowała - tylko nie wiemy po co, jak podpinka pod komputer jest z przodu... Wycieraczka spod nóg kierowcy położona na pedałach. Zdjęto też uchwyt od telefonu i ktoś zamontował go do góry nogami. Auto było obłocone, bo padał deszcz i takie uwalone szyby ktoś z serwisu otwierał, rysując je i rozmazując piach na szybie - brawo za właściwe traktowanie powierzonego mienia. Nie polecamy, nigdy więcej nie skorzystamy z ich usług. Na pewno nie kupimy następnego auta marki Nissan czy Mitsubishi, bo nie chcemy być zmuszeni do serwisowania go u nich. NIGDY WIĘCEJ !!! Po weekendzie udało nam się dojechać do blacharza-lakiernika. To co usłyszeliśmy wbiło nas w ziemię! Żadne spinki do nadkola nie wymagają wymiany, bo prawidłowo spinają elementy. Urwany jest zaczep od nadkola, który już raz był klejony i Pani z serwisu urwała go ponownie - brawa za wiedzę i sprawdzenie przed uszkodzeniem naprawionego elementu. Bijemy pokłony nad Państwa niewiedzą na temat samochodów, które sprzedajecie! Porażka. Ludzie, trzymajcie się jak najdalej od tego miejsca!
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 06:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 grudnia 2019 15:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 18:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 października 2019 17:43
Salon - samochody nowe
Miło i profesjonalnie
Użytkownik sieci
26 października 2019 10:31
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 października 2019 08:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 października 2019 15:06
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm i przemiła atmosfera!
Użytkownik sieci
30 września 2019 17:29
Salon - samochody nowe
Niestety, ale nie ...
... moge polecic tego serwisu ze wzgledu na brak kompetencji jak i sposob obslugi klienta. Przyjechalem do serwisu liczac na profesjonalna diagnoze problemu jaki zglosilem z autem, w ktorym mimo Braku Bledow na desce rozdzielczej, silnik nie pracowal tak jak trzeba. Podczas rozmowy z Panem z obslugi, poprosilem aby serwisant wszedl glebiej w parametry silnika niz mozliwe jest to za pomoca zwyklego adaptera OBD, na co po informacji o koszcie takiej uslugi (200zl), auto zostalo zabrane i po doslownie 5min wyjechalo spowrotem na parking. Zostala mi wreczona pusta kartka z informacja od pracownika, ze auto nie pokazuje zadnych bledow....... Po moich uwagach, przyszlo dwoch kolejnych Panow i w sumie 3 pracownikow podeszlo raz jeszcze do auta przed wejsciem do salonu podpinajac go ponownie. Serwisant, ktory obsluguje komputer serwisowy z oprogramowaniem Consult, nie ma o tym bladego pojecia, nie potrafil wejsc w specyficzne parametry silnika, zczytal poprostu kody i sprawdzil sklad mieszanki paliwowo-powietrznej co mozna zrobic zwyklym adapterem OBD za 50zl i na tym zakonczyl usluge stwierdzajac ze nic wiecej sprawdzic nie moze, co jest absurdem i totalna kompromitacja tego Pana. Pochwalic moge tylko Pana Bartosza D. z dzialu obslugi ktory chyba najbardziej staral sie mnie zrozumiec i widac bylo chec pomocy i pozytywnego zakonczenia sprawy, jednak rozlozyl rece w tej sprawie widzac zakonczona "diagnoze" reszty zespolu. Niestety calkowitym przeciwienstwem jest Pan z Dzialu Czesci, nadaje sie wedlug mnie natychmiast do zwolnienia, ze wzgledu na gburowate odpowiedzi na temat czesci ktorej cene przy okazji chcialem poznac. Mial problem jeszcze zanim zaczal szukac jej numeru, po czym z łaską spojrzal w moj telefon na ktorym jej numer odnalazlem. Wychodzac chcialem zaplacic za "usluge", pracownik z dzialu obslugi zobaczyl iz w okienku kasy nie ma Pani ktora sie tym zajmuje, poprosil aby kolega z Dzialu Czesci mnie rozliczyl na co widzac jego niezadowolenie i łaskę że podejdzie do kasy uslyszalem w moim kierunku slowa "a MASZ odliczone i gotowke?" ... i z szyderczym uśmiechem dodał: "bo inaczej bym cie nie skasowal" ... ...swiadkiem tego byla osoba z ktora przyjechalem i ktora tez nie wierzyla w to co widzi.. Czy tak powinna zachowywac sie obsluga Autoryzowanego Salonu? Czy ja przyszedlem do jakiegos garazu? Czy podejsce do klienta na "TY" i gburowate zachowanie, bez empatii do klienta to standard obslugi Waszej placówki? Nie bez powodu Aso wśród uzytkownikow aut, nie ma dobrej opinii. Niestety wydalem pieniadze i nie dowiedzialem sie niczego nowego. Moze jestem zbyt swiadomym klientem i nie dam sie mamic 5minutowymi "diagnozami"? Dzialu sprzedazy nowych aut nie oceniam, ale serwis niestety kuleje, predzej czy pozniej Wasz klient ktory wyjechal stamtad nowym autem niestety tego doswiadczy.
Użytkownik sieci
27 września 2019 13:00
Salon - samochody nowe
Obsługa niby miła ...
... ale nic więcej.Ustawienie zbieżności w 9 miesięcznym aucie ich przerosła.auto po zbieżności ściąga w jedną stronę.Na wizycie reklamacyjnej Pan się przejechał i stwierdził że one tak mają.pozdrawiam.
Użytkownik sieci
14 września 2019 14:02
Salon - samochody nowe
Bardzo miła, fachowa i kompetentna obsługa. Ceny akceptowalne.
Użytkownik sieci
8 września 2019 20:23
Salon - samochody nowe
Typowy japoniec surowy
Użytkownik sieci
5 września 2019 17:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 września 2019 15:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 11:16
Salon - samochody nowe
Ciężko się dodzwonić, ale poza tym ok