92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 09:32
Salon - samochody nowe
Chcialbym podzielic sie ...
... przykrymi doswiadczeniami z serwisem Yama. Przyjezdzam do serwisu od 1,5 roku i za kazdym razem umowienie sie telefonicznie graniczy z cudem. Szybciej i skuteczniej byloby podjechac i zrobic to osobiscie ale niestety nikt w serwisie nie zyskal i nie zasluguje na taki podziw i szacunek zeby serwis umawiany byl osobscie na miejscu. Dzisiaj jest 2 dzien prób i wiszenia na sluchawce - bez skutku. Żenada drodzy państwo.
Użytkownik sieci
4 września 2024 15:38
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu tragiczna. ...
... Trzech Panów zajętych rozmową. Widzieli nas, nikt nie podszedł. Pani w recepcji na siedząco patrzy się na nas jak na intruzów i ani be ani me... dzień dobry warto się nauczyć mówić... Właścicielu: zrób szkolenie swoim pracownikom...
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 15:07
Salon - samochody nowe
Mam niezwykle przykre ...
... wspomnienia związane z usługami świadczonymi przez ten warsztat. Pomimo upływu czasu, wciąż odczuwam głęboką frustrację. W ramach naprawy pojazdu z OC sprawcy kolizji, zmuszony byłem czekać aż trzy miesiące na odbiór samochodu, bez możliwości korzystania z auta zastępczego. Po upływie około dwóch miesięcy otrzymałem telefon, informujący o możliwości odbioru pojazdu. W drodze do warsztatu zostałem ponownie powiadomiony, że konieczna jest wymiana tłumika, co wymagało kolejnego powrotu i dalszego oczekiwania. Po przeprowadzeniu wymiany tłumika udałem się po odbiór pojazdu. Na miejscu zauważyłem świeże rysy na lakierze. Warsztat przyznał się do odpowiedzialności za uszkodzenia i naprawił szkodę. Niemniej jednak, po trzech miesiącach oczekiwania, otrzymałem fakturę, w której zobowiązano mnie do dodatkowej opłaty za naprawę. Zniecierpliwiony przedłużającym się czasem realizacji, zdecydowałem się dopłacić, aby wreszcie odzyskać swój pojazd. Niestety, okazało się, że wymieniony tłumik nie jest oryginalny, pochodzi z hurtowni części zamiennych. Wisi tak nisko pod podwoziem, że muszę uważać na krawężnikach. Inny salon potwierdził, że nie da się go inaczej zamontować, ponieważ element jest niskiej jakości. Konsultacja w innym serwisie potwierdziła, że tłumik nie może być zamontowany inaczej. Na podstawie moich doświadczeń, zdecydowanie nie mogę polecić usług tego warsztatu. Znajomy, który korzysta z usług warsztatu do dnia dzisiejszego, nie ma zastrzeżeń.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 01:16
Salon - samochody nowe
30-04-2024 Pan kierownik ...
... sprzedaży aut obiecał że jestem pierwszy do kupna auta Suzuki Ignis i wysłał nawet zdjęcia. Panu Piotrowi odpowiedziałem że kupię to auto na 100% tylko sprawdzę przez rzeczoznawcę. Wieczorem 02-05-2024 gdy zadzwoniłem auto zostało sprzedane choć go nie było w pracy. Albo sprzedaje się spod lady, albo łapówka. Nie zmienia się zasad w czasie gry. Brzydko, rozczarowałem się firmą Yama. Stanisław z Tych
Użytkownik sieci
30 września 2023 13:09
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
24 września 2023 18:53
Salon - samochody nowe
Byliśmy stałymi klientami ...
... nissana od wielu lat. Nasze nowe dwa Juke'i nabyliśmy w salonie w Osielsku.Bylismy zainteresowani najnowszym modelem z 2023 roku . Zachowanie handlowca bardzo nas rozczarowało.Umowieni byliśmy na kontakt i przedstawienie mailowe oferty finansowej interesującego nas samochodu . Może trzy dni to za mało czasu dla pracownika Nissana aby zdobyć wystarczające dane dla klienta. Dla nas było to wystarczające , aby zrezygnować z oferty. wa dni za dużo , zgodnie z umową
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 15:55
Salon - samochody nowe
Polityka całej yamy ...
... (Bydgoszcz i Toruń) nie dają aut zastępczych na czas naprawy czym nie dbają o stałych klientów. Wystarczy przypalić głupa że chcesz kupić od razu masz jaki chcesz i na ile chcesz nawet na weekend. Do Pana Kierownika- nie ukrywaj się przed swoimi współpracownikami i podaj im swój nr. Tel bo nie mają . A dawniej z Panem można było chociaż coś załatwić i się dogadać w sprawie napraw itp. z resztą nie.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2023 12:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Panowie ...
... nabili klimatyzację skasowali nie małe pieniądze sprawdzili ponoć, że wszystko szczelne po miesiącu czynnika już nie było.
Użytkownik sieci
16 października 2022 12:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Pojechałem na serwis wymiany oleju i filtrów w nowym aucie, po sprawdzeniu okazało się, że silnik ma więcej oleju niż wskazywał bagnet, a także bagnet nie był na swoim miejscu, jestem bardzo rozczarowany. (Wersja oryginalna) I went for an oil change and filter service on a new car, after the check I did I found the engine had more oil than indicated according to the dipstick and also the engine oil dipstick was out of place, I am very disappointed.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 23:03
Salon - samochody nowe
Niestety nie mamy ...
... części , którą pan potrzebuje i nie mamy w zwyczaju przekazywać jej numeru , żeby spróbował pan poszukać gdzie indziej ....jak ktos szuka ludzkiego traktowania i pomocy to nie polecam
Użytkownik sieci
27 maja 2022 18:12
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa nadal ...
... ocenia po wyglądzie a aut jak na lekarstwo jeśli chcesz Nissana jedź do innego salonu
Użytkownik sieci
17 maja 2022 18:39
Salon - samochody nowe
Z gorszym serwisem ...
... i brakiem profesjonalizmu się nie spotkałem. Pierwsza naprawa w 3 dni wykasowanie błędów i po 30 km powrot na lawecie, kolejne 2 tygodnie zajęła diagnostyka auta, teraz 2 tygodnie oczekiwanie na części, i miejmy nadzieję, że diagnostyka była właściwa a jak nie to zaczynamy od początku. Auto zastępcze? Można pomarzyć. Jak najbardziej nie polecam.
Użytkownik sieci
22 września 2021 09:47
Salon - samochody nowe
Serwis załatwiasz dzwoniąc na salon.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2021 15:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Te6 (Wersja oryginalna) Te6
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 21:54
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo. Umówiłem ...
... się wcześniej telefonicznie A musiałem czekać aż ktoś do Mnie podejdzie. Niemiły i chamski "pracownik " !!!
Użytkownik sieci
15 marca 2021 02:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2020 21:43
Salon - samochody nowe
Samochód wrócił z ...
... serwisu nie posprzątane.mimo że stał tam trzy dni.Panowie uwierzyli w swoją wielkość
Użytkownik sieci
19 lipca 2020 21:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 10:59
Salon - samochody nowe
Po telefonie do ...
... serwisu, dla jednego z pracownikow problemem jest sprawdzić cenę czesci, którą chciałbym zamówić, twierdząc, ze takie informacje otrzymuje się mailowo. Problem ten nie wystapił jednak 3 dni wcześniej, wtedy otrzymalem tylko informacje, że do prawidłowego sprawdzenia cześci, potrzebny jest numer nadwozia auta. Uważam, ze tekst "to po co pan znowu dzwoni " jest nie na miejscu. Życze miłego dnia zespołowi, Łukasz.
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 14:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka