88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 10:01
Salon - samochody nowe
Bardzo lubię serwisowac ...
... mojego Juke w tym serwisie. Zawsze profesjonalny Pan Krzysztof Suterski przypomina mi o koniecznosci serwisu, okresla koszty, po jakims czasie pyta czy wszystko ok. Czuje ze dba zarowno o mnie i moj komfort tak samo jak dba o mojego ‚żuczka’. Polecam!
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem naciągacze a nie serwis
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 12:38
Salon - samochody nowe
Serwis dno na siłę chcą wymieniać sprawne części.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 12:37
Salon - samochody nowe
Serwis jak i ...
... marka samochód, dno. Pięć miesięcy naprawiali na gwarancji skrzynie biegów automatyczną. Chwilę wcześniej był na przeglądzie dwuletnim, serwisie olejowym i klimatyzacji. Jak twierdzi serwisant chłodnica oraz uszczelki klimatyzacji, same z siebie się rozszczelniły i uciekł czynnik klimatyzacji. Nawet średnio rozwinięty szympans domyślił by się, że jeżeli grzebali przy silniku, to prawdopodobnie uszkodzili i nie chcą brać odpowiedzialności za swój brak kompetencji. Dno dno dno, omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 22:19
Salon - samochody nowe
Od ponad już ...
... 4 lat p. Krzysztof Suterski , jak zawsze z wielkim spokojem, wysłuchuje moje "grymasy" - użytkownika Qashqai 1,2 DIG T podczas okresowych przeglądów technicznych , które spokojnie, jako doradca serwisowy wykonuje z należytą fachową starannością. Dziękuję.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 17:42
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam kiedyś ...
... Nissan note. Nowy samochód przy 100km wydawał dziwne dźwięki. Okazało się że to wyje skrzynia biegów. Na złożoną reklamację serwis odpowiedział: ten typ tak ma… słabe, prawda?
Użytkownik sieci
16 marca 2024 17:43
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam serwis ...
... Nissana Zaborowski, szczególnie Pana Krzysztofa S.! 🙂
Użytkownik sieci
14 marca 2024 18:56
Salon - samochody nowe
Serwis to dramat. ...
... Zadzwoniłem w sprawie wymiany giętkich przewodów hamulcowych, ze względu na wiek auta. Pan powiedział mi że muszę najpierw zadzonić do działu części i spytać czy takie coś mają (!), a jeśli nie - zamówić. Nie rozumiem dlaczego po prostu nie przyjął moich danych i nie powiedział że zawiadomią mnie gdy czśćci bedą dostępne. Zbyt skomplikowane? Zamówiłem, dostałem po paru tyg. wiadomość że części już są. Zadzwoniłem do serwisu ponownie, umowiłem wymianę. Gdy się pojawiłem danego dnia, okazało sie że nikt nic nie wie i nie mogą tych części znaleźć w systemie. Ale pocieszali mnie że mechanik obejrzał przewody i że wygladają dobrze, więc może nie trzeba wymieniać.... Ja na to że przyjechałem żeby wymienić, a nie słyszeć opinię mechanika. Na to serwis zapytał czy mam fakturkę przedpłaty. Odpowiedzialem że nie, nie przyszło mi nawet do głowy że takie coś będzie potrzebne. No to doradzono mi żebym w domu odszukał fakture ( 2 h jazdy), zadzwonił i ponownie się umówił. Zaniemówiłem. Gdy odszukałem dowód wpłaty w swojej aplikacji bankowej, nagle wszystko się odnalazło. Potem już tylko 2 godz. czekania. Można się napić kawy, ale śmieszne jest to że trzeba za nią zapłacić. Dobrze że kibel jest (jeszcze) bezpłatny. Na koniec okazało się że są gigantyczne problemy z uregulowaniem rachunku za wymianę. Pan z serwisu co chwila znikał, pojawiał się z kolegą, kombinował na lewo i prawo, potem wracał z triumfalną miną po wizycie u księgowej, po czym znowu nie można było zapłacić. Wszystko to trwało 40 min. (!). Nigdy więcej tej stacji. Mam tylko nadzieję że w warsztacie nie panuje taki bajzel jak w administracji, oraz że mechanicy są bardziej kompetentni niż ci pożal się Boże konsultanci serwisowi czy jak im tam. Z drugiej strony: jak dwukrotnie dzwoniłem do łódzkiego Nissana, nikt nie odbierał w serwisie, pani z recepcji notowała mój numer i zapewniała że za parę minut ktoś do mnie oddzwoni - ale nigdy nikt nie oddzwonił. Wiec może jestem malkontentem? Może Nissan tak ma? Nr. rej. EL992ML S. Nowak
Użytkownik sieci
13 marca 2024 20:51
Salon - samochody nowe
Nissan gt-r😍
Użytkownik sieci
10 marca 2024 15:05
Salon - samochody nowe
Sprzedawca był bardzo ...
... zaangażowany. Zorganizował przejazd testowy od ręki. Nie miał problemu gdy przekroczyłem daną mi godzinę na przejazd. Polecam.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 15:06
Salon - samochody nowe
Zaopiekowali się samochodem ...
... żony. Oprócz naprawienia usterki zidentyfikowano i wykonano naprawę innych wyeksploatowanych części i samochodem znowu jeździ się przyjemnie. Ogólnie polecam
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 22:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 13:36
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem dziś do ...
... serwisu z ważną dla mnie sprawą. Chciałem zamówić wiązkę silnika do GT-Ra. W odpowiedzi usłyszałem, że sprzedawca z działu części, nie wie jaką wiązkę mi trzeba, że jest kilka.. (założyłem, że potrzebuje wszystkie, więc poprosiłem o kompleksową ofertę) W odpowiedzi usłyszałem, że nie dostane, bo nie ma na to czasu xD Jako klient chce kupić komplet wiązek spod maski do auta i nie mogę, bo sprzedawca nie ma czasu, cyrk to mało powiedziane. Współczuje Waszym klientom jeśli tak ich traktujecie. Nie pozdrawiam i polecam omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 20:42
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa serwisowa, ...
... doświadczeni doradcy sprzedaży. Zawsze można liczyć na wsparcie fachowe i doradztwo w pełnym zakresie obsługi klienta - BARDZO miła obsługa.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 19:42
Salon - samochody nowe
Salon Nissan - ...
... Zaborowski przy Puławskiej w Warszawie może być wzorem dla wszystkich innych miejsc gdzie się sprzedaje i serwisuje samochody. Zostałam jego klientką prawie dwadzieścia lat temu i ciągle jestem zachwycona profesjonalizmem i życzliwością doradców, dealerów oraz jakością usług serwisowych, przy czym ceny są naprawdę umiarkowane. Zapomniałam co są kłopoty z samochodem; pojawiam się raz w roku na przeglądzie mojej leciwej Tiidy i do następnego absolutnie nic się złego nie dzieje. Pragnę tu szczególnie podziękować Panu Krzysztofowi Suterskiemu, doradcy serwisu mechanicznego który decyduje o czynnościach obsługowych, śledzi stan mojego pojazdu i nawet kontaktuje się ze mną między przeglądami. Mogę nie spieszyć się z kupnem następnego samochodu bo ten ma się wspaniale, ale kiedyś to nastąpi i na pewno będzie to Nissan i w salonie Zaborowski.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 10:53
Salon - samochody nowe
Serwisuje tutaj już ...
... czwartego Nissana i generalnie jestem zadowolony z poziomu obsługi. Szczególnie polecam kontakt z p. Krzysztofem S., zawsze życzliwie i fachowo podchodzi do problemów klienta.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 11:09
Salon - samochody nowe
Good service
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 09:42
Salon - samochody nowe
Serwis to jakiś ...
... dramat. Od 20 dni samochód w naprawie gwarancyjnej. Nikt nie informuje kiedy zostanie naprawiony. Nikt nie odbiera telefonów. Bardzo nie polecam !!! Mechanicy nie znają się na swojej pracy. W samochodzie 4x4 twierdzili że blokują się wszystkie 4 koła w przypadku awarii a to bzdura. Przed 2 tygodnie samochód stał pod salonem otwarty. Każdy mógł do niego wsiąść. Dopiero pisemna interwencja skłoniła do zabezpieczenia samochodu.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 16:39
Salon - samochody nowe
Miła obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 21:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek