88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem naciągacze a nie serwis
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 12:38
Salon - samochody nowe
Serwis dno na siłę chcą wymieniać sprawne części.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 12:37
Salon - samochody nowe
Serwis jak i ...
... marka samochód, dno. Pięć miesięcy naprawiali na gwarancji skrzynie biegów automatyczną. Chwilę wcześniej był na przeglądzie dwuletnim, serwisie olejowym i klimatyzacji. Jak twierdzi serwisant chłodnica oraz uszczelki klimatyzacji, same z siebie się rozszczelniły i uciekł czynnik klimatyzacji. Nawet średnio rozwinięty szympans domyślił by się, że jeżeli grzebali przy silniku, to prawdopodobnie uszkodzili i nie chcą brać odpowiedzialności za swój brak kompetencji. Dno dno dno, omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 17:42
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam kiedyś ...
... Nissan note. Nowy samochód przy 100km wydawał dziwne dźwięki. Okazało się że to wyje skrzynia biegów. Na złożoną reklamację serwis odpowiedział: ten typ tak ma… słabe, prawda?
Użytkownik sieci
14 marca 2024 18:56
Salon - samochody nowe
Serwis to dramat. ...
... Zadzwoniłem w sprawie wymiany giętkich przewodów hamulcowych, ze względu na wiek auta. Pan powiedział mi że muszę najpierw zadzonić do działu części i spytać czy takie coś mają (!), a jeśli nie - zamówić. Nie rozumiem dlaczego po prostu nie przyjął moich danych i nie powiedział że zawiadomią mnie gdy czśćci bedą dostępne. Zbyt skomplikowane? Zamówiłem, dostałem po paru tyg. wiadomość że części już są. Zadzwoniłem do serwisu ponownie, umowiłem wymianę. Gdy się pojawiłem danego dnia, okazało sie że nikt nic nie wie i nie mogą tych części znaleźć w systemie. Ale pocieszali mnie że mechanik obejrzał przewody i że wygladają dobrze, więc może nie trzeba wymieniać.... Ja na to że przyjechałem żeby wymienić, a nie słyszeć opinię mechanika. Na to serwis zapytał czy mam fakturkę przedpłaty. Odpowiedzialem że nie, nie przyszło mi nawet do głowy że takie coś będzie potrzebne. No to doradzono mi żebym w domu odszukał fakture ( 2 h jazdy), zadzwonił i ponownie się umówił. Zaniemówiłem. Gdy odszukałem dowód wpłaty w swojej aplikacji bankowej, nagle wszystko się odnalazło. Potem już tylko 2 godz. czekania. Można się napić kawy, ale śmieszne jest to że trzeba za nią zapłacić. Dobrze że kibel jest (jeszcze) bezpłatny. Na koniec okazało się że są gigantyczne problemy z uregulowaniem rachunku za wymianę. Pan z serwisu co chwila znikał, pojawiał się z kolegą, kombinował na lewo i prawo, potem wracał z triumfalną miną po wizycie u księgowej, po czym znowu nie można było zapłacić. Wszystko to trwało 40 min. (!). Nigdy więcej tej stacji. Mam tylko nadzieję że w warsztacie nie panuje taki bajzel jak w administracji, oraz że mechanicy są bardziej kompetentni niż ci pożal się Boże konsultanci serwisowi czy jak im tam. Z drugiej strony: jak dwukrotnie dzwoniłem do łódzkiego Nissana, nikt nie odbierał w serwisie, pani z recepcji notowała mój numer i zapewniała że za parę minut ktoś do mnie oddzwoni - ale nigdy nikt nie oddzwonił. Wiec może jestem malkontentem? Może Nissan tak ma? Nr. rej. EL992ML S. Nowak
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 13:36
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem dziś do ...
... serwisu z ważną dla mnie sprawą. Chciałem zamówić wiązkę silnika do GT-Ra. W odpowiedzi usłyszałem, że sprzedawca z działu części, nie wie jaką wiązkę mi trzeba, że jest kilka.. (założyłem, że potrzebuje wszystkie, więc poprosiłem o kompleksową ofertę) W odpowiedzi usłyszałem, że nie dostane, bo nie ma na to czasu xD Jako klient chce kupić komplet wiązek spod maski do auta i nie mogę, bo sprzedawca nie ma czasu, cyrk to mało powiedziane. Współczuje Waszym klientom jeśli tak ich traktujecie. Nie pozdrawiam i polecam omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 09:42
Salon - samochody nowe
Serwis to jakiś ...
... dramat. Od 20 dni samochód w naprawie gwarancyjnej. Nikt nie informuje kiedy zostanie naprawiony. Nikt nie odbiera telefonów. Bardzo nie polecam !!! Mechanicy nie znają się na swojej pracy. W samochodzie 4x4 twierdzili że blokują się wszystkie 4 koła w przypadku awarii a to bzdura. Przed 2 tygodnie samochód stał pod salonem otwarty. Każdy mógł do niego wsiąść. Dopiero pisemna interwencja skłoniła do zabezpieczenia samochodu.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 22:02
Salon - samochody nowe
LUDZIE OMIJAJCIE TEN ...
... PSEŁDO SERWIS !!!!!! Byłem jak co roku na przeglądzie swojego nissana myślałem, iż powyższy ,,serwis” zagwarantuje mi bezproblemowość i bezpieczeństwo. Niestety mało nie stracił bym samochodu !!!!! Nieudacznicy z ,,serwisu” wlali mi cały olej jaki mieli do dyspozycji, który kupiłem !!!!!!!! Poziom max przekroczony o kilkanaście cm na bagnecie Jakaś masakra jakbym nie sprawdził to dzisiaj jeździł bym hulajnogą elektryczna. Chamstwo jakiego bardzo dawno nie widziałem nikt nie przyznaje się do błędu !!!! OMIJAJCIE TEN „serwis” JAK CHCECIE JEŹDZIĆ BEZPIECZNIE BO TU USZKODZĄ AUTO
Użytkownik sieci
29 września 2023 16:43
Salon - samochody nowe
Na dzień dzisiejszy ...
... taka ocena. Samochód przyjechał z usterkami na umówiona wizytę. Dwie godziny w serwisie i usterki nie zostały naprawione, samochód odjeżdża z serwisu i ściąga go cały czas w prawą stronę 🤬. Samochód nadal też szarpie przy ruszaniu. Serwisant nieuprzejmy, zachowuje się jak by usterki były wymyślone mimo, że jedną z nich potwierdza. Omijać szerokim łukiem. Nie da się mniej więc zostaje 1 gwiazdka. Dzień zmarnowany, samochód nadal niesprawny. Autoryzowany serwis 😅
Janek
15 września 2023 16:57
Serwis
Odradzam wszystkim
Panowie nie potrafili wykryć usterek w pojeździe i po 2 godzinach wydali niesprawny pojazd, mówiąc na koniec, że faktycznie jest usterka ale musi Pan przyjechać 50km w jedną stronę innego dnia. Do tego gdy sprawa zostaje zgłoszona do nissan polska udają, że sytuacja w ogóle nie miała miejsca.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Obsługa nie rzetelna ...
... pomimo umówienia się na godzinę wyszedł kierownik serwisu i powiedział że to nie z nim ustalałem cenę za naprawę auta. Mechanik nie wiedział gdzie się podłączyć z eobd.Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 18:19
Salon - samochody nowe
Serwis to jakiś ...
... dramat!!! Najpierw na przyjęcie samochodu czekaliśmy kilka tygodni. Nikt się do nas nie odzywał pomimo zgłoszenia usterki i obietnicy że skontaktuje się ktoś z wyznaczonym terminem. Jak już oddaliśmy auto do serwisu to przez 4 dni robocze nikt się nie zajął samochodem. Wiemy to, bo żeby sprawdzić usterkę należało wsiąść do samochodu i się nim przejechać. Zainstalowany GPS nie odnotował w tym czasie żadnego ruchu. Po 6 dniach odebraliśmy samochód nienaprawiony bo specjalista, który miał się zająć autem, miał czas dopiero kolejnego dnia. Niestety musieliśmy odebrać nasz samochód bo był nam potrzebny. Po co w takim razie zabierano nam samochod tydzień wcześniej skoro nikt się nim nie zajął. Czekamy na nowy termin. Ciekawe jak długo tym razem? I radzę najpierw ustalić termin ze specjalistą a potem wzywać nas na wizytę.
Użytkownik sieci
10 maja 2023 18:35
Salon - samochody nowe
Na dzień dzisiejszy ...
... taka ocena. Samochód przyjechał z usterkami na umówiona wizytę. Dwie godziny w serwisie i usterki nie zostały naprawione, samochód odjeżdża z serwisu i ściąga go cały czas w prawą stronę 🤬. Samochód nadal też szarpie przy ruszaniu. Serwisant nieuprzejmy, zachowuje się jak by usterki były wymyślone mimo, że jedną z nich potwierdza. Omijać szerokim łukiem. Nie da się mniej więc zostaje 1 gwiazdka. Dzień zmarnowany, samochód nadal niesprawny. Autoryzowany serwis 😅
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 00:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 07:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 marca 2023 12:36
Salon - samochody nowe
Kontakt z działem ...
... części na poziomie przedszkolnym nikt łaskawie nie odbiera!!
Użytkownik sieci
17 marca 2023 08:35
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... za dużo. Jeśli chodzi o serwis mechaniczny. Nie polecam strata czasu i pieniędzy. Podejście do klienta na poziomie miernym wręcz słabe to mało powiedziane. Jeśli ta opinia może komuś pomóc to ze swojego doświadczenia z tym serwisem odradzam. Nigdy więcej nie skorzystam i odradzę każdemu, by omijał ten serwis z daleka.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 07:03
Salon - samochody nowe
Zbywanie klienta. Serwis ...
... bezbadziejny i tyle. Gdy auto wymagało wymiany silnika (akcja naprawcza) nikt nie raczył nic z tym zrobić. Zgłaszane były usterki notorycznie i jedyny efekt to mydlenie oczu. Więcej moja noga tam nie stanie, radzę serwisować auta w innym miejscu niż tu.
Użytkownik sieci
3 marca 2023 21:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 października 2022 12:07
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie ...
... niezadowolona z życia. Pretensje że przyjeżdża się z problemem.