88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 12:05
Salon - samochody nowe
To praktycznie salon-widmo. ...
... Nie odpowiadają na zgłoszenia przez internet, nie odbierają telefonu. Kiedy podjechałem osobiście, odbiłem się od drzwi.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 11:33
Salon - samochody nowe
Pan Wojciech Kowalczyk ...
... nie powinien pracować z klientem, jest nie miły, nie pomocny i nie potrafi się zachować, kulturę osobistą zostawił w domu... o ile ją miał... niestety cały salon na tym traci. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2019 13:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 12:33
Salon - samochody nowe
Przy programowaniu kluczyków ...
... pracują amatorzy.Firma narazila mnie na dodatkowe koszty za programowanie w prywatnym zakładzie.
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 09:11
Salon - samochody nowe
Kontakt z klientem ...
... jakaś porażka... Nawet prezydent by się nie dodzwonił. Umawiają wizytę i nawet nie potrafią potwierdzić. Nie ma możliwości dodzwonić się do nikogo. Salon nie zasługujący nawet na 1 gwiazdkę. Przykro, że w dzisiejszych czasach trzeba stracić tyle nerwów, żeby cokolwiek załatwić. Nie polecam !
Użytkownik sieci
21 października 2019 01:31
Salon - samochody nowe
Kilka miesięcy temu ...
... zakupiłem dla mojego syna używanego Nissana Qashqaia j11. Auto pochodziło jak to mówił handlowiec z firmy leasingowej... Po zakupie okazało się że dostałem fakturę pośrednią na której widniała nazwa firmy która okazała się zwykłą wypożyczalnią. Już chcąc kupić auto kilka rzeczy wydawało mi się podejrzane.. - auta stały na dużym placu gdzie były mega brudne, nie odpalaly ponieważ padał akumulator, w środku w niektórych samochodach były śmieci typu chusteczki kubki po kawie, instrukcje walaly się na fatelech i podłodze. - gdy podniosłem maskę na podszybiu leżały jeszcze zeszłoroczne liście - prosząc o pokazanie książki serwisowej powiedziano że sprawdzą czy mają a gdy ją dostałem była pusta. Według handlowca to nie problem.. Mają wszystko w systemie i uzupełnią... Postanowiłem odjechać z tego miejsca ale niestety po rozmowie w domu syn zdecydował się zakupić jeden z oglądanych samochód... Przekonało go to że na miejscu dostaliśmy do dyspozycji miernik lakieru oraz zapewnienia że auto będzie czyste, wyprane oraz przejrzane po dłuższym postoju. Gdy doszło do odbioru sprawdziliśmy czystość oraz dokumenty auta. Oczywiście z zewnątrz jak i środek czysty zaś na podszybiu dostaliśmy w gratisie wspomniane zeszłoroczne liście.. No coz.. Nic się nie dało zrobić ponieważ jest to auto używane i nie jest nowe więc nie musi być do końca czyste. Co do przeglądów w książce zostały uzupełnione wszystkie wpisy. Niestety po kilku miesiącach jazdy odkryliśmy naklejkę z przeglądu w wewnątrz auta.. Na naklejce widniało logo innego dilera nissana, przebieg oraz data różniły się od uzupelnionej przed wydaniem książki gwarancyjnej. Po zakupie samochodu w autoryzowanym serwisie spodziewałem się uczciwości oraz profesjonalizmu. Następnym razem jednak skupie się na fabrycznie nowym aucie chociaż chyba po tym zakupie czas na zmianę marki.
Użytkownik sieci
6 października 2019 13:09
Salon - samochody nowe
Gdy przyjeżdża się ...
... wymienić olej za 700 zł w nissanie micra 2016 r (przegląd, żeby nie utracić gwarancji), wszystko ok, wszyscy uśmiechnięci, przegląd wykonany bez zastrzeżeń, ale kiedy przyjeżdża się z usterką, chcąc ją naprawić na gwarancji zaczynają się schody. Totalne olewanie, zbywanie i ignorowanie klienta. W nowym samochodzie po 2, 5 roku użytkowania zardzewiały drzwi. Sprawa reklamacji ciągnęła się 6 miesięcy po czym zostałem poinformowany, że dealer nie jest w stanie sam zadecydować o naprawie w ramach gwarancji i polecił dzwonić klientowi samodzielnie do centrali do Budapesztu - jakaś komedia. Po trwających kilka miesięcy kontaktach z centralą , reklamacja została odrzucona. Powód zardzewiałych drzwi - niewłaściwe użytkowanie :). Nie polecam Dealera ani marki Nissan.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 19:20
Salon - samochody nowe
Z przykrością stwierdzam ...
... brak profesjonalizmu. Około 4 tygodnie temu byliśmy oglądać w salonie samochód. Zgodnie z umową Pan, który na obsługiwał miał przesłać ofertę na wybrany samochód.... Do dziś cisza, zero odzewu... Na szczęście w salonie konkurencji był pełen profesjonalizm i już jeździmy nowym Nissanem. Radzę omijać ten salon.
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 08:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2019 17:07
Salon - samochody nowe
Serwis dno. Podejście ...
... do klienta z autem na gwarancji żadne. Zgłosiłem usterkę układu kierowniczego i zostałem przez nieuprzejmego siwiejacego Pana zwykle siedzącego na pierwszym stanowisku z lewej strony zdaje się pan Sobieszek odesłany do innego serwisu. bardzo nieprofesjonalne. Kompletny brak zainteresowania i mega pretensjonalnosc. Gratuluję kultury osobistej!!! O usterce wiedzą ale nie chcą naprawiać. ZDECYDOWANIE OMIJAC TEN SERWIS. ZDECYDOWANIE NIE KUPUJCIE NIGDY AUT TEJ MARKI. Serwis nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę. Dla Pana mistrza serwisu też gratulacje. Kompletny ignorant który ma wiedzę techniczną na poziomie przedszkolaka. Bardzo szkoda... Opinia zostanie wysłana do centrali NISSAN jeszcze w tym tygodniu. Jeszcze raz powtarzam - ZDECYDOWANIE OMIJAJCIE TEN SERWIS. SZKODA CZASU I PIENIEDZY. I tak wam nie pomogą a wręcz zaszkodzą.
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 15:09
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Auto ...
... brudne, po czasie i nie do końca poukładane. To wszystko na pierwszym serwisie po 30 000 km... Nie polecam!
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 14:37
Salon - samochody nowe
Od trzech tygodni ...
... nie mogą naprawić mojego samochodu. Brak kontaktu z serwisem. Dzwonię po pięć razy dziennie nikt nie odbiera. Jak się dodzwonię to mówią ze nie wiedza co z autem bo inny opiekun. Ma oddzwonić nie oddzwania. Jestem trzy tygodnie bez auta. Fatalna obsługa. Ziutek w stodole by szybciej temat załatwił. Tym bardziej że usterka nastąpiła po przeglądzie w trakcie którego przeoczyli zużycie części w wyniku której nastąpiła awaria. Fatalne miejsce.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 08:46
Salon - samochody nowe
Mija miesiąc od ...
... mojej ostatniej wizyty w celu wykonania przeglądu technicznego. W trakcie wizyty zgłosiłem awarię silnika, utratę jego mocy i odczuwalne drgania na jałowym biegu. Samochód zwrócono mi z awarią i lista błędów zarejestrowanych przez komputer, obiecując kontakt i umówienie naprawy, która wymaga rozebrania skrzyni biegów i diagnostyki. Nigdy już nie zadzwonili. Lista błędów z komputera nie wykazywała niczego szczególnego, ale co ciekawe podłączenie tego samego samochodu w innym warsztacie wykazało konkrety - problem z rozrządem, błąd układu zapłonowego i uszkodzenie sondy lambda. Więc, jeśli się chce to można na podstawie 10min przejażdżki i umiejętnego korzystania z komputera dowiedzieć się, o co chodzi. Trzeba chcieć i mieć wiedzę. Niestety z Zaborowski tego nie ma. Jeśli chodzi o przegląd, to na prośbę o przekazanie listy kontrolej przeglądu otrzymałem niewypełniony formularz z czynnościami, które powinny być wykonane. Na dobra sprawę mechanik, to tak jakby mechanik nie potwierdził wykonania czynności, za które się płaci. Samemu trudno ich wykonanie zweryfikować. Oddając samochód poprosiłem o uzupełnienie pinu mocującego uszczelkę w drzwiach. Według faktury użyto nawet dwóch pinów, ale nie tam gdzie o to prosiłem. Nie tego spodziewałem się po autoryzowanym serwisie. Olali mój problem z samochodem, bo to byly dwa dni pracy, a przecież można zarabiać na wymianie opon, wycieraczek i dywaników... nigdy nie wrócę i radzę unikać tego miejsca zwłaszcza jeśli macie poważniejszy problem z samochodem.
Użytkownik sieci
18 maja 2019 12:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 maja 2019 19:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 14:25
Salon - samochody nowe
Jeśli chcesz dopompowac ...
... koła, dolać płynu do spryskiwaczy to zapraszają. Najwięcej co serwis może zrobić to wymienić piora wycieraczek. Ewentualnie wcisnąć gumowe dywaniki na podłogę w cenie pamiątek po Elwisie Presleju lub nowe opony. Radzę omijać szerokim łukiem jak kierowcę w kapeluszu.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 23:42
Salon - samochody nowe
Już na wstępie ...
... słowa wypowiadane przez szefa salonu "Obsługa Klienta to dla nas jeden z absolutnych priorytetów " to kłamstwo. Słowa nie pokrywają się z tym jak działa serwis. Reprezentowany serwis to całkowity brak profesjonalizmu i braku szacunku do klienta. Samochód umówiony na przegląd wraz z wgraniem aktualizacji map. Po wykonanym przeglądzie brak informacji o braku wykonanej usługi w postaci wgrania aktualizacji. Dowiedziałem się o tym od innego konsultanta po informacji telefonicznej. Cały personel wraz z kierownikiem serwisu nie potrafi wywiązać się z swojego zadania. To, że klient otrzymuje za darmo aktualizację , nie oznacza ze marka a to nie płaci dealerowi. Takie zachowanie to działanie na szkodę wizerunku marki. Można to jasno nazwać złodziejstwem, bo to okradanie gwaranta. Jeśli tak mała sprawa wychodzi na jaw aż strach pomyśleć co tam się dzieje naprawdę. Nie polecam nikomu, chyba, że ktoś chcę wydać pieniądze i dać się oszukać.Na szczęście są inne serwisy.
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 19:27
Salon - samochody nowe
Niestety złe opinie ...
... o jakości obsługi w serwisie są prawdziwe. Dawno nie spotkałem się w ASO z takim traktowaniem "petentów". Przed zakupem nissan składa marketingowe obietnice wsparcia, po usterce gwarancyjnej nie jest już tak łatwo.
Użytkownik sieci
1 listopada 2018 22:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 października 2018 11:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka