89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 12:14
Salon - samochody nowe
tragedia :/
Użytkownik sieci
31 października 2024 21:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2024 17:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2024 15:34
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa (to ...
... mało powiedziane). Auto ma 6 lat i po corocznym przeglądzie i serwisie w tym ASO (za ponad 1500 pln), które nie wykazały żadnych usterek, nie przeszło badania technicznego na stacji kontroli pojazdów, powód: uszkodzony sworzeń na wahaczu. A poza tym, badanie techniczne mieli zrobić w ramach serwisu, na miejscu, zaraz po przeglądzie, ale zapomnieli..... (zero przepraszam czy coś w tym stylu). Gdybyśmy nie sprawdzili czy jest pieczątka w dowodzie jeździlibyśmy autem bez badań, z możliwością urwania koła, ryzykując mandatem, kosztem holowaniem auta i potencjalnym wypadkiem, a co za tym idzie utratą zdrowia lub życia uczestników wypadku! Fajnie, nie? :) Czyżby przegląd był tylko na papierze, a auto stało przez 3h u nich w garażu? Teraz mam wątpliwości czy wymienili olej i filtry itp. Biorą kupę kasy za nic i nawet nie myją, ani nie sprzątają samochodu - uczcie się choćby od serwisu Mazda. Nigdy więcej nie kupimy Nissana. Zaraz się okaże, jak odniosą się do sytuacji. To nie pierwszy raz kiedy zostaliśmy tam źle potraktowani lub nieuczciwie obsłużeni (kilka miesięcy temu wymienili pasek klinowy za 1600 pln, który po 2 tygodniach znowu piszczał - czyżby na stary/używany? a może tylko naciągnęli, choć na fv jest pozycja nowy pasek). Serdecznie odradzam ten serwis i przestrzegam, bo jest ok jak z samochodem jest ok (najwyżej się czasem podenerwujecie czekając bez sensu nie wiadomo na co, bo często nikogo z obsługi nie ma), ale jak tylko coś jest nie tak to problemy zaczynają się piętrzyć, a obsługa stara się zniechęcić klienta ignorując, obiecując kontakt i nie odzywając się potem. Czasem zamówią części, ale nie właściwe i auto stoi u nich kilka dni bez sensu (jak to możliwe w ASO??). Jak by chcieli sprowokować klienta do awantury, żeby ostatecznie była wina klienta, który się awanturuje - niezła taktyka, nie? :) Ilekroć tam jesteśmy zawsze jest jakiś klient, który ma z nimi jakiś problem, przypadek? Edit: serwis powiedział, że do usterki mogło dojść nawet podczas badania na stacji diagnostycznej (lub po drodze na nią) i że nie mają sobie nic do zarzucenia :D Wizyta w innym warsztacie: mechanik powiedział, że oba przednie sworznie wahaczy (czy jak to się nazywa) nadają się do wymiany i że przegląd musiał to wykazać, gdyby był przeprowadzony rzetelnie. Oba się zepsuły nagle w 3 dni po przeglądzie? :) Żal PL
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 09:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 18:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Tragiczne ...
... podejście do klienta. Mimo umawiania się na konkretną godzinę oczekiwanie na obsługe w nieskończoność. Druga wizyta to samo. Pani z recepcji serwisu przekazuje informacje że jak tylko zwolni się któryś z obsługujących to mnie obsłużą. Minęło 50 min Pani już nie ma a jedyny z obsługujących stwierdza że nic nie wie że ma jeszcze przyjąć auto. Tragedia.
Użytkownik sieci
6 lipca 2024 13:14
Salon - samochody nowe
Obsługa na żenującym ...
... poziomie, żaden z pracowników nie podchodzi po wejściu do salonu, trzeba samodzielnie szukać obsługi. Obsługa posprzedażowa 0/10, brak odbierania telefonu, obsługa nie oddzwania, ciężko cokolwiek ustalić lub załatwić
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 17:32
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, ale strasznie drogie usługi.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 14:00
Salon - samochody nowe
To jakaś porażka ...
... kupując auto jak najbardziej każdy miły pomocny sprzedaż pakietów dodatkowych wszystko ci zaoferuja ale już serwis to jakaś porażka umawiasz się chcesz myjnie i auto zastępcze i tu problem odstawiasz samochód auta zastępczego nie ma przegląd ma trwać 1.do 1 30 po 4 godz dalej auta nie ma bo kłopot z myjnia bo obsowa bo coś Poprostu farsa po co pytaja czy wymyc i odkurzyc auto jak dywaniki tylko wytrzepane i to tylko z przodu a auto tylko splukane progi i bagaznik nawet nie ruszony żenada.Nie polecam tego salonu chyba wolę z Gdańska do Gdyni jeździć mając inne marki samochodów nie ma takich problemów z serwisem tu wszystko jak by za karę jedynym plusem Pan który przyjmował auto
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 11:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 marca 2022 16:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2022 00:53
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie ODRADZAM! Trzeci ...
... już raz jestem klientem Nissan Zdunek i jedno wiem na pewno - po raz ostatni! Auto trafiło do serwisu w związku z brakiem możliwości odpalenia. Diagnoza: niesprawny akumulator gubiący napięcie i resetujący komputer. Propozycja wymiany na model za bagatela 800zł!! Cena podyktowana wsparciem systemu "start-stop", którego w aucie nie ma.. Panowie z ASO tego nie wiedzieli.. Przymknąłem na to oko. Zakupiłem akumulator na własną rękę. Auto jednak nie było sprawne zbyt długo. Minął zaledwie miesiąc, a auto ponownie odmówiło posłuszeństwa w dokładnie taki sam sposób i to w dniu w którym spieszyłem się na pilne spotkanie służbowe. Nie dość, że byłem zmuszony ponownie opłacić transport pojazdu (600zł) to jeszcze serwis nie poczuwał się jakoby usterka została źle zdiagnozowana za pierwszym podejściem i policzył 2x 344zł (688zł) za ponowną diagnozę!! 3600zł - tyle wyniesie mnie ta (nie)przyjemność. To jednak nie koniec tej przygody. Otrzymałem informację, iż auto zostanie usprawnione "do końca tygodnia". Tak się jednak nie stało. I o ile rozumiem, że serwis nie ma wpływu na dostęp części, o tyle nie rozumiem dlaczego nie zostałem poinformowany o opóźnieniach. Zero jakiegokolwiek odzewu. Jako, że bardzo szanuję swój czas postanowiłem skontaktować się z obsługującym moją sprawę Panem Maciejem. Niestety telefon wyłączony. Po kontakcie z biurem otrzymałem zapewnienie, że Pan Maciej niezwłocznie się ze mną skontaktuje. Jak nie trudno się domyślić - zostałem zignorowany. Zdecydowanie, więc odradzam i radzę omijać Nissan Zdunek KMJ z daleka. Mi pozostaje czekać, aż ktoś "łaskawie" się ze mną skontaktuje.
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 23:01
Salon - samochody nowe
Panie na recepcji mało profesjonalne
Użytkownik sieci
15 października 2021 09:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 13:43
Salon - samochody nowe
Witam kupiłem dwa ...
... lata temu Nissan Qashqai od początku nie działało ogrzewanie fotela co rok jeżdzi na przegląd i serwis nie wykrył usterki fotela po mojej interwencji stwierdzili usterkę fotela kierowcy i poinformowali mnie że muszę zapłacić za matę grzewcza i usługę bo samochód jest miesiąc po gwarancji .☹️
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 19:13
Salon - samochody nowe
Nadgorliwy pan na ...
... stacji kontroli pojazdów nie potrafi odróżnić konserwacji od wycieków . Odrazu próbuje wmówić awarie w prawie nowym aucie .
Użytkownik sieci
27 marca 2021 12:27
Salon - samochody nowe
Wszedłem kupić samochód, ...
... z powodu bezczczelnego zachowania sprzedawcy opuściłem salon i z pewnością kupię co chciałem ,ale nie w salonie Zdunek
Użytkownik sieci
2 stycznia 2021 23:23
Salon - samochody nowe
panie Jezu chroń ...
... nas przed panem ZdunekOn zatrudnia kelnerów fryzjerow,zero kompetencji wiedzy to jakis horror. Na wymianę żarówki nie umieją się umówić nie mowiąc o naprawach
Użytkownik sieci
5 grudnia 2020 14:58
Salon - samochody nowe
Radzę omijać szerokim łukiem 😔
Użytkownik sieci
29 listopada 2020 23:05
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis kiepskiej ...
... bardzo jakosci wykonania prac serwisowych. Serwis trudny do przekonania, ze cieknaca miska olejowa czy duze-ponad norme - spalanie oleju silnikowego w aucie 1-rocznym to wada fabryczna, a nie uzytkowa. Szczerze odradzam.