89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 października 2024 10:15
Salon - samochody nowe
Profesionalna i miła obsługa przez Pana Adama Terefenko.
Użytkownik sieci
29 września 2024 11:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 września 2024 14:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2024 17:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2024 15:34
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa (to ...
... mało powiedziane). Auto ma 6 lat i po corocznym przeglądzie i serwisie w tym ASO (za ponad 1500 pln), które nie wykazały żadnych usterek, nie przeszło badania technicznego na stacji kontroli pojazdów, powód: uszkodzony sworzeń na wahaczu. A poza tym, badanie techniczne mieli zrobić w ramach serwisu, na miejscu, zaraz po przeglądzie, ale zapomnieli..... (zero przepraszam czy coś w tym stylu). Gdybyśmy nie sprawdzili czy jest pieczątka w dowodzie jeździlibyśmy autem bez badań, z możliwością urwania koła, ryzykując mandatem, kosztem holowaniem auta i potencjalnym wypadkiem, a co za tym idzie utratą zdrowia lub życia uczestników wypadku! Fajnie, nie? :) Czyżby przegląd był tylko na papierze, a auto stało przez 3h u nich w garażu? Teraz mam wątpliwości czy wymienili olej i filtry itp. Biorą kupę kasy za nic i nawet nie myją, ani nie sprzątają samochodu - uczcie się choćby od serwisu Mazda. Nigdy więcej nie kupimy Nissana. Zaraz się okaże, jak odniosą się do sytuacji. To nie pierwszy raz kiedy zostaliśmy tam źle potraktowani lub nieuczciwie obsłużeni (kilka miesięcy temu wymienili pasek klinowy za 1600 pln, który po 2 tygodniach znowu piszczał - czyżby na stary/używany? a może tylko naciągnęli, choć na fv jest pozycja nowy pasek). Serdecznie odradzam ten serwis i przestrzegam, bo jest ok jak z samochodem jest ok (najwyżej się czasem podenerwujecie czekając bez sensu nie wiadomo na co, bo często nikogo z obsługi nie ma), ale jak tylko coś jest nie tak to problemy zaczynają się piętrzyć, a obsługa stara się zniechęcić klienta ignorując, obiecując kontakt i nie odzywając się potem. Czasem zamówią części, ale nie właściwe i auto stoi u nich kilka dni bez sensu (jak to możliwe w ASO??). Jak by chcieli sprowokować klienta do awantury, żeby ostatecznie była wina klienta, który się awanturuje - niezła taktyka, nie? :) Ilekroć tam jesteśmy zawsze jest jakiś klient, który ma z nimi jakiś problem, przypadek? Edit: serwis powiedział, że do usterki mogło dojść nawet podczas badania na stacji diagnostycznej (lub po drodze na nią) i że nie mają sobie nic do zarzucenia :D Wizyta w innym warsztacie: mechanik powiedział, że oba przednie sworznie wahaczy (czy jak to się nazywa) nadają się do wymiany i że przegląd musiał to wykazać, gdyby był przeprowadzony rzetelnie. Oba się zepsuły nagle w 3 dni po przeglądzie? :) Żal PL
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 15:11
Salon - samochody nowe
Chciałbym podziękować kierownikowi ...
... działu części panu Krzysztofowi Bukowskiemu za pomoc w doborze części oraz ich ekspresowe zamówienie. Pełen profesionalizm. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2024 11:30
Salon - samochody nowe
Chciałabym serdecznie podziękować ...
... za bardzo profesjonalną obsługę w serwisie w Gdańsku Wrzeszczu. Pan Maciej ma niezwykłe podejście do klienta i dysponuje ogromną wiedzą.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2024 12:32
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie i miło Polecam Pana Adama Terefenko 😁👍
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 10:45
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna obsługa w salonie sprzedaży.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2024 21:20
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie podziękować ...
... za profesjonalną i przyjazną obsługę, jaką otrzymałem podczas zakupu Nissan Qashqai w salonie Zdunek.Sprzedawca Pan Michał, z którym miałem przyjemność współpracować, był nie tylko kompetentny i pomocny, ale również bardzo cierpliwy i gotowy odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Jego wiedza na temat pojazdu oraz umiejętność dostosowania oferty do moich potrzeb sprawiły, że wybór odpowiedniego modelu był prostszy niż się spodziewałem.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2024 20:43
Salon - samochody nowe
Szybka i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 16:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 10:25
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 09:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 18:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Tragiczne ...
... podejście do klienta. Mimo umawiania się na konkretną godzinę oczekiwanie na obsługe w nieskończoność. Druga wizyta to samo. Pani z recepcji serwisu przekazuje informacje że jak tylko zwolni się któryś z obsługujących to mnie obsłużą. Minęło 50 min Pani już nie ma a jedyny z obsługujących stwierdza że nic nie wie że ma jeszcze przyjąć auto. Tragedia.
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 20:06
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... i polecam. Posiadam auto Nissan Juke, które zakupiłam i serwisuję w Nissan Zdunek KMJ. Auto do tej pory nigdy mnie nie zawiodło, Serwis również- choć jeżdżę głównie na przeglądy. Szczególnie chciałabym tu wyróżnić Pana Macieja- Doradcę Serwisowego. Zawsze otrzymuję odpowiedzi na wszystkie pytania, słowny, o wszystkim informuje, cierpliwie odpowiada, z wysoką kulturą osobistą. W serwisach aut innych marek nie spotkałam się z tak profesjonalnym podejściem. Tacy ludzie tworzą renomę tej firmy!
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 09:54
Salon - samochody nowe
Znakomita i profesjonalna ...
... obsługa w salonie sprzedaży! Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 12:19
Salon - samochody nowe
Rewelacyjna obsługa, kompetencje, ...
... świetni pracownicy, a Pan Adam Terefenko po prostu super !!! Tak dalej Nissan Zdunek 👍
Użytkownik sieci
6 lipca 2024 13:14
Salon - samochody nowe
Obsługa na żenującym ...
... poziomie, żaden z pracowników nie podchodzi po wejściu do salonu, trzeba samodzielnie szukać obsługi. Obsługa posprzedażowa 0/10, brak odbierania telefonu, obsługa nie oddzwania, ciężko cokolwiek ustalić lub załatwić
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 19:03
Salon - samochody nowe
Moja pierwsza wizyta ...
... w serwisie Nissan Zdunek KMJ. Jestem pod wrażeniem. Brak oczekujących klientów w przeciwieństwie do serwisów innych marek. Doradca serwisowy Pan Adam Terefenko - profesjonalne podejście do klienta, miła i sympatyczna atmosfera, rozwiązał wszystkie problemy z którymi przyjechałem. Dziękuję za pomoc 😁