89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2018 22:36
Salon - samochody nowe
Obsługa oschła. Ogromny ...
... minus za zastawianie okolicznej przelotowej uliczki samochodami przez pracowników i klientów. Utrudnia to ruch i stanowi zagrożenie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2018 18:49
Salon - samochody nowe
Ciagly jlipot z podstawowa obsluga serwisowa.
Użytkownik sieci
23 maja 2018 11:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo słaba obsługa klienta. (Wersja oryginalna) Very poor customer service.
Użytkownik sieci
23 maja 2018 09:19
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa. Dwa ...
... razy umawialiśmy się na konkretną godzinę z inicjatywy salonu i dwa razy nikt nie miał dla nas czasu. Nie polecam. Salon na Żoliborzu jest dużo lepszy. Edit: Odnoszac sie do odpowiedzi wlasciciela chcialbym zaznaczyc, ze pisza Panstwo czesciowo nieprawde. Za 1 razem bylem na czas (mam na mailu potwierdzenie umowionego spotkania), a za drugim razem owszem spoznilem sie, ale obsluga nie mowila ze to problem i umowilismy sie konkretnie zebym wrocil za kolejne pol godziny. Po czym znowu nikt nie mial czasu. Dziwnym trafem na Zoliborzu wszyscy mieli dla nas czas od reki...
Użytkownik sieci
11 marca 2018 06:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2018 06:01
Salon - samochody nowe
Długo zbierałem się ...
... do wystawienia tej opinii. Chciałem, żeby upłynął pewien czas aby opinia była jak najmniej emocjonalna. Po dwóch miesiącach od odbioru samochodu moje podsumowanie jest następujące: 1. obsługa przedsprzedażowa - dostałem ofertę porównywalną z najniższymi otrzymanymi w innych salonach. (+) 2. Pracownik sklepu zamówił dla mnie opony, jakie chciałem w stosunkowo dobrej cenie (+) 3. Odbiór samochodu w salonie pozostaje dla mnie wydarzeniem abstrakcyjnym. Wydaje się, że sprzedawcy nie jest znana treść udzielanych pisemnie informacji odnośnie zobowiązania do umożliwienia sprawdzenia głównych mechanizmów pojazdu! Odmówiono mi sprawdzenia stanu podwozia brakiem możliwości wjazdu na podnośnik, gdzie taka wzrokowa weryfikacja zajmuje kilka minut (chodzi wyłącznie o zweryfikowanie widocznych uszkodzeń mechanicznych)! Czas jaki miałem na sprawdzenie działania elektroniki i innych mechanizmów, stanu lakieru zamknął się może w 20 minutach. Byłem poganiany i de facto przegoniony z salonu, gdyż ''kolejne auta czekają na wjazd'. Nie zdążyłem sprawdzić przede wszystkim właśnie lakieru, co ze względu na dwa uszkodzenia, które zobaczyłem w kilka dni później pozwala mi przypuszczać, że te uszkodzenia mogły być sprzedawcy znane. Rozumiem, że terminy, że taki okres itd., ale ja nie kupuję worka ziemniaków, tylko kupuję samochód. Ciekaw jestem, czy gdybym przyjechał płacić gotówką to sprzedawca policzyłby ją tak samo pobieżnie, jak mi umożliwiono pobieżne sprawdzenie samochodu. NIE POLECAM TEGO MIEJSCA!!!
Użytkownik sieci
2 lutego 2018 08:04
Salon - samochody nowe
Dość arogancka obsługa. ...
... Można czekać godzinami mimo umówionej godziny.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2017 00:40
Salon - samochody nowe
Wybierałem się dziś ...
... do salonu zamówić samochód. Po 2 tygodniach zastanawiania, konfigurowania i porównywania ofert. Po 2 tygodniach niekończących się jazd próbnych wybór padł na Opla Insignię. Odwołana rezerwacja w Passata i Mazdy 6 - bo dziś jedziemy po nowego Opla! Pierwszy zonk: oferta którą zaakceptowaliśmy i potwierdzaliśmy wczoraj telefonicznie, dzisiaj jest nieaktualna. Drobiazg - musimy z czegoś zrezygnować i dopłacić 1500 zł. Krótka dyskusja z żoną i ok, trudno, rozumiemy - nowy cennik 2018 i zmiana właściciela. Zgoda. Drugi zonk: Pan Kierownik salonu kazał doliczyć do oferty 4 000 zł. Za niska marża? Trudno. Wziąłem ostatnią ofertę i pojechałem do innego salonu Opla. Szkoda bo ten mam pod domem. I nie chodzi o 5000 z groszami, tylko o sposób w jaki mnie potraktowano, bo ja jestem gotów kupić ten samochód za te same pieniądze, ale już nie u Was. Dla Pana Kierownika salonu żółta kartka i serdeczne pozdrowienia.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2017 18:55
Salon - samochody nowe
Około 17tej pojawiliśmy ...
... się z żoną obejrzeć Astrę. W czasie oglądania nikt z obsługi nie zainteresował się nami, nie podszedł i nie zapytał, czy w czymś pomóc lub czy coś doradzić. Słabo.
Użytkownik sieci
16 listopada 2017 16:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2017 18:20
Salon - samochody nowe
Byliśmy z kolegą ...
... w tym salonie i kiedy wsiedliśmy do jednego z samochodów (Opel Insignia) w celu zobaczenia jego wnętrza jeden ze sprzedawców podszedł do nas, otworzył drzwi i bardzo nieprzyjemnym tonem zapytał "co wy tu robicie" ze względu na nasz stosunkowo niski wiek (16 lat). Odpowiedzieliśmy, że oglądamy samochód:). Sprzedawca ostentacyjnie trzasnął drzwiami i poszedł w bliżej nieznanym kierunku. Zniesmaczeni opuściliśmy salon.
Użytkownik sieci
4 maja 2017 19:21
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj po ...
... pracy w salonie o 18:35, wiedząc, że salon jest otwarty do godziny 19. Zastałem tam jednego sprzedawcę, który był zajęty podpisywaniem umowy - upewniłem się, że mnie widzi po czym usiadłem na krzesełku i cierpliwie czekałem. Pan podszedł do mnie po 20 minutach o 18:55 i gdy dowiedział się, że przyszedłem po ofertę, poinformował mnie, że dzisiaj już mnie nie obsłuży, bo zaraz koniec pracy :) Pozdrawiam serdecznie sprzedawcę roku!
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2017 19:18
Salon - samochody nowe
Serwis - Umówiony ...
... na konkretną godzinę, auto stało 20 minut na parkingu (wymiana kół). Czas wyważenie i przekładki - 45 minut. Ponad godzina zmarnowana. Nie można by wywazyc całe koła zanim przyjedzie klient i w 15 min zrobić przekładkę? Poprzednio 2 x poprawki wyważenie kół. Poprawki robione z wielką łaską i niesmakiem. Na ostatnim serwisie problem z szczelnoscią układu dolotu LPG. 2x poprawki. Jedna gwiazdka za cenę, jak na ASO to ceny poprawne. Jakość - 0 gwiazdek.
Użytkownik sieci
19 marca 2017 13:07
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepska obsługa ...
... klientów. Na początku wszystko łatwo i pięknie, a jak pojawiają się pytania odnośnie Opel Kredyt 50\50, który ma być na 12 miesięcy to oferują umowę z Getin banku na 96 miesięcy (nie byli w stanie tego wytłumaczyć). Ta umowa ma się nijak do oferty Kredyt 50/50 Opla, gdzie kredyt zawierany jest na 12 miesięcy i po tym okresie jest spłacany jednorazowo a umowa wygasa. Zrezygnowaliśmy z zakupu. Warto porównywać wszystkie salony Opla. Oddzielnie pracują i mają różne warunki.
Użytkownik sieci
25 lutego 2017 10:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lutego 2017 08:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 stycznia 2017 11:50
Salon - samochody nowe
Obsługa może i ...
... miła, ale "fachowa" jak w każdym salonie Opla/Chevroleta. Zgłaszałem usterkę, wymienili części za 500 zł, ale problem pozostał. Inny mechanik w 15 minut powiedział, co jest nie tak. I co więcej - naprawił i działa. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
18 grudnia 2016 18:28
Salon - samochody nowe
Niestety jest coraz ...
... gorzej. Ostatnio zaobserwowałem zmianę personelu na jeszcze bardziej niekompetentny. Brak możliwości zostawienia samochodu, parking na kilka aut w całości zajęty.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2016 12:53
Salon - samochody nowe
Jak każde ASO ...
... robi dobre wrażenie,ale z diagnostyką to jak w większości warsztatów-słabo. Przyjechałem na diagnostykę auta ze spadkiem mocy-żadnych błędów komputera. Po godzinie specjaliści stwierdzili, że spadek mocy jest spowodowany uszkodzonym termostatem(!). Auto się nie grzało-żadnych błędów. Termostat + wymiana 800 zł-pięknie podziękowałem. Mały warsztat na żeraniu zdiagnozował zapchany katalizator i to była właściwa diagnoza. Jak widać na poziomie ASO utrzymują się tylko ceny ;)
Użytkownik sieci
29 czerwca 2016 10:19
Salon - samochody nowe
Mało profesjonalne podejście ...
... do klienta. Kiepski serwis, ceny wygórowane, za każdą wykonaną drobnostkę chcą wysokiej zapłaty.