89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2017 10:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lutego 2017 08:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 stycznia 2017 11:50
Salon - samochody nowe
Obsługa może i ...
... miła, ale "fachowa" jak w każdym salonie Opla/Chevroleta. Zgłaszałem usterkę, wymienili części za 500 zł, ale problem pozostał. Inny mechanik w 15 minut powiedział, co jest nie tak. I co więcej - naprawił i działa. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
18 grudnia 2016 18:28
Salon - samochody nowe
Niestety jest coraz ...
... gorzej. Ostatnio zaobserwowałem zmianę personelu na jeszcze bardziej niekompetentny. Brak możliwości zostawienia samochodu, parking na kilka aut w całości zajęty.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2016 12:53
Salon - samochody nowe
Jak każde ASO ...
... robi dobre wrażenie,ale z diagnostyką to jak w większości warsztatów-słabo. Przyjechałem na diagnostykę auta ze spadkiem mocy-żadnych błędów komputera. Po godzinie specjaliści stwierdzili, że spadek mocy jest spowodowany uszkodzonym termostatem(!). Auto się nie grzało-żadnych błędów. Termostat + wymiana 800 zł-pięknie podziękowałem. Mały warsztat na żeraniu zdiagnozował zapchany katalizator i to była właściwa diagnoza. Jak widać na poziomie ASO utrzymują się tylko ceny ;)
Użytkownik sieci
29 czerwca 2016 10:19
Salon - samochody nowe
Mało profesjonalne podejście ...
... do klienta. Kiepski serwis, ceny wygórowane, za każdą wykonaną drobnostkę chcą wysokiej zapłaty.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2016 09:07
Salon - samochody nowe
Rozliczenie się za ...
... sprzedaż auta trwa tygodniami, Pod Daniel z działu sprzedaży jest bardzo nieprofesjonalny. Twierdzi, że nie ma szefa, nie ma możliwości zgłoszenia uwag do jego pracy. Wymyśla co chwile przeszkody w wypłaceniu należnych pieniędzy mimo, że klika dni wcześniej zapewniał, że zapłata już poszła. Musimy dzwonić po swoje pieniądze i prosić o wypłatę która trwa tygodniami, mimo, że nasze auto zostało dawno sprzedane. Tragedia.
Użytkownik sieci
29 października 2015 15:21
Salon - samochody nowe
Kierownictwo bardzo miłe, ...
... starają się dbać o klienta, ALE... na przeglądzie gwarancyjnym reklamowałem sposób wysprzątania wnętrza, więc na poprawce tej czynności ten sam błąd - nie została posprzątana ta sama część kabiny, ostatni rząd siedzeń. Grochem o ścianę.