86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2017 22:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2017 13:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
4 lipca 2017 22:42
Salon - samochody nowe
Po godzinie czekania ...
... na rozmowę ze sprzedawcą nie mogąc się go doczekać, zrezygnowałem z tego salonu.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2017 16:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Zakupiony ...
... w styczniu 2016 Opel Mokka według zapewnień sprzedawcy oraz folderów informacyjnych miał mieć wi-fi. Przez rok zwodzono nas, że usługa wi-fi wkrótce będzie dostępna. Dzisiaj usłyszałam, że jednak wi-fi nie będzie teraz ani w przyszłości. W ofertach nadal widnieje informacja, że wi-fi pojawi się wkrótce. Jest to sprzedaż produktu niezgodna z opisem! Bajerowanie ludzi byle sprzedać! Kolejna sprawa to nawigacja z roku 2014, której uaktualnienie to koszt 700 zł! Śmiech na sali! Żenada. Nie wiem czy jest to narzucona z góry polityka Opla czy zagrania MuchaAuto w każdym razie nigdy nie poleciłabym nikomu zakupu w Waszym salonie
Użytkownik sieci
1 czerwca 2017 16:43
Salon - samochody nowe
Nie dość że ...
... długi okres oczekiwania na zamówiony towar to jeszcze cena była większa od ustalonej w zamówieniu!!! NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
24 maja 2017 12:33
Salon - samochody nowe
Tragedia nie servis. ...
... zakupiłem u nich samochód z roczną rękojmą po znalezieniu kilku usterek nie chcieli naprawić ponieważ usterki powstały podczas korzystania z samochodu. ... Obsługa nic nie warta hamska i nie miła do klienta nie licząc tego że opis zakupionego samochodu nie zgadza się z stanem faktycznym (miał mieć elektryczne szyby a dostałem na korbkę). (niestety zauważyłem to za późno)
Użytkownik sieci
5 maja 2017 14:38
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim się spotkałem: - umówiony na godzinę okazuje się, że nie ma kto przyjąć samochodu - auto na placu do wydania stało 2 tyg. , bo zapomnieli zadzwonić że już jest - samochód nie był przygotowany do wydania - w Mocce obsługa nie wiedziała, jak otworzyć bagażnik rowerowych. I wiele innych, omijajcie z daleka
Użytkownik sieci
5 stycznia 2017 12:00
Salon - samochody nowe
Witam. Wstyd, hanba! ...
... Stodola i obora nie warsztat!! Pare dni temu zajechalem tu z usterka w Opel Vivaro cdti automat. Automat zmienial biegi zbyt pozno. Panowie "fachowcy" przewracali oczami i zaczely sie naprawy na chybil-trafil i naciaganie na kase! Bo mieszkam za granica i mam "obce blachy" czy po prostu sie na NICZYM NIE ZNACIE?? Najpierw 150 potem 350 - diagnoza,nowy soft. Nie pomoglo. Zaproponowano mi wiec wymiane modulu za 11 500 zl + robocizna. Oczywiscie nie wiedzieli czy to pomoze. Nie zgodzilem sie. Wiec chcieli wymienic mi sprzeglo 3 500 zl bo "moze to TO"!! Nie zgodzilem sie. Po wgraniu softu bledy na desce rozdzielczej i kolejna pruba naciagniecia na wymiane swiec zarowych!!! Swiece sprawdzone, dobre. Oszusci i nieuki a nie mechanik! Idzcie naprawiac taczki w Chinach a nie auta. JAKIM CUDEM DOSTALISCIE TYTUL AUTORYZOWANEGO SERWISU OPLA?? Auto trafilo po kilku dniach do "zwyklego" serwisu. Wszystko dziala cacy wystarczylo odpowietrzyc uklad!! Ps.Glowna siedziba Opla w Polsce i Niemczech tez zostanie powiadomiona o waszej niekompetencji! Podsumowujac - ODRADZAM!
Użytkownik sieci
11 lipca 2016 21:59
Salon - samochody nowe
Chcieliśmy kupić nowy ...
... samochód za 100tyś a obsługa ŻENADA. Jakieś 12 lat temu kupiłem w tym salonie Astrę i było naprawdę super. Dziś sprzedawca nie wie co sprzedaje, nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania, jazda próbna porażka - po dosłownie 50 m od ruszenia samochodem pytanie "i Jak?" Szkoda bo kiedyś był to naprawdę dobry salon samochodowy.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2015 11:12
Salon - samochody nowe
Niewiarygodnie wolna obsługa ...
... na blacharni. Czeka sie blisko godzine. Za mało ludzi do pracy mają a klienci tracą mnóstwo czasu ! Daleko im do jakości obsługi klienta
Użytkownik sieci
18 września 2015 13:11
Salon - samochody nowe
Umówiłem się telefonicznie ...
... na wizytę w salonie Opel Mucha (potwierdziłem dostępność auta przed wyjazdem ok godz.9:00)w celu zakupu auta używanego, po przejechaniu 220 km i dotarciu na miejsce dowiedziałem się że autko, którym byłem zainteresowany zastało zarezerwowane przed godziną!!! Ręce opadają!!!! 440km i cały dzień zmarnowany!!!! Proszę uważać na ten salon, pewnikiem klient, który nie wydaje 100tyś zł. na auto, a tylko ponad 40 tyś. jest mało ważny!!! A i pamiętajcie przyszli klienci, Pan Kierownik nic nie musi!!!!!!!! I ma komputery!!!!! Gratuluje!!!!! Żenada!!!!