83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 16:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 października 2018 20:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2018 14:10
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam zakup ...
... auta używanego w salonie w Poznaniu. Szumna reklama aut używanych z gwarancją to tak naprawdę rękojmia ograniczona do roku, która przysługuje każdemu kupującemu na mocy przepisów kodeksu cywilnego. Osobiście naciąłem się przy zakupie auta, które po roku sprzedaję za 50 % wartości. Być może miałem pecha, ale naprawdę radzę dwa razy zastanowić się i dokładnie sprawdzić historię serwisową auta.
Użytkownik sieci
8 września 2018 17:30
Salon - samochody nowe
Po raz drugi ...
... serwis próbował nas zabić. Auto zaczęło mocno ściągać przy dużej prędkości. Po pierwszej naprawie po 85 km. po drugiej po ok 1000 km. Nie polecam. Błotnik i felga po odbiorze była cała oblepiona smarem. Raczej nie są tu przestrzegane procedury. Ciekawe ile osób mają na sumieniu.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2018 18:09
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi serwisowej ...
... poniżej standardu: ani razu nie otrzymalam kopii zlecenia serwisowego, nigdy nie zapytano mnie o dodatkowe uwagi dotyczące pojazdu (wyłącznie główny powód wizyty), wiec jeśli nie pamiętasz, to znow 'wycieczka'. Kawę proponują zupełnie przypadkowo. Otrzymane auto zastępcze miało okropną woń, a wewnątrz było brudne. Jedyny plus: troskliwy doradca serwisowy.
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 18:37
Salon - samochody nowe
Sorry bardzo ale ...
... żeby auto z logo OPEL zespute lub uszkodzone w wyniku kolizji drogowej stało przed wejściem do salonu?, auta wypadkowe powinny stać na tyłach salonu aby PRZYSZLI KLIENCI NIE WIDZIELI POPSUTEGO AUTA !!!,tyle lat jest ten salon prowadzony a nadal NIE UCZĄ SIĘ NA BŁĘDACH !!!
Użytkownik sieci
29 czerwca 2018 14:57
Salon - samochody nowe
Dramat. Bezczelnie okłamywali ...
... mnie i ubezpieczyciela w kwestii wysłania wyceny naprawy lakierniczej do akceptacji. Straciłem czas na zabawę w pośrednika między TU a tym serwisem. Jak już nie odbierali telefonów to jeździłem osobiście aby słuchać kłamstw na temat wyceny i terminu w którym mogę odstawić auto do naprawy. Całość ciągnęła się 1,5 miesiąca. Po zmianie serwisu sprawę załatwiono w 3 dni.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2018 07:37
Salon - samochody nowe
Sprawa załatwiona co ...
... prawda szybko, ale człowiek czuje się tam jak petent w filmach Barei - obsługa zachowuje się jakby była tam za karę, a cały interes kręciłby się lepiej gdyby nie Ci cholerni klienci. Lada moment spodziewałem się że pani za biurkiem powie "Panie! Gdzie tu z tym laptopem!? Tu jest salon samochodowy, jak tu mięso mam!".
Użytkownik sieci
23 lutego 2018 06:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 stycznia 2018 19:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 13:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu opla nacigają na wadliwe części.
Użytkownik sieci
24 listopada 2017 11:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 października 2017 06:55
Salon - samochody nowe
Polecam ale omijać ...
... szerokim łukiem. Najgorsza obsługa z jaką miałem do czynienia. Serwis blacharsko-lakierniczy to jakaś kpina. Auto mam w leasingu i zależało mi na szybkiej naprawie, zwłaszcza iż nie chciałem korzystać z auta zastępczego. W rozmowie telefonicznej zostałem zapewniony że auto zostanie szybko naprawione .Po miesiącu oczekiwania na przyjęcie do serwisu zmieniłem warsztat naprawczy. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
29 października 2017 15:15
Salon - samochody nowe
słaba obsługa. to ...
... mój jedyny i ostatni raz tutaj
Użytkownik sieci
18 września 2017 13:52
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Opla ...
... w Poznaniu jak nie w Polsce. Brak kontaktu ze strony serwisu i totalny bałagan w całym salonie. Nie polecam bo auto odebrać można po tygodniu albo dowiedzieć się że mechanik jest chory i nie zrobią auta.
Użytkownik sieci
26 lipca 2017 08:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 czerwca 2017 13:33
Salon - samochody nowe
Długie terminy oczekiwania ...
... i napraw. Raz unieruchomiono mi samochód na kilka miesięcy i czekałem od sprowadzanie części po wolny termin mechanika i tak kilka razy. Innym razem spowodowano szkodę na serwisowym parkingu. Szkoda niewidoczna bez głębszych oględzin. Prawdopodobnie podczas cofania uderzono hakiem samochodu w grill. Uderzeni spowodowało uszkodzenie mocowania czujnika parkowania. Zorientowałem się o tym dopiero po dojechaniu do domu, ale od razu o tym poinformowałem pracownika serwisu przez telefon, który podejrzewał, że może to być elektronika. Nieświadom, że przyczyna jest mechaniczna nie przywiązywałem do tego dużej wagi. Dodatkowo był okres przedświąteczny i wyjeżdżałem z Poznania. Tak więc do serwisu podjechałem dopiero po 3-4 tygodniach. Na miejscu dopiero się dowiedziałem, że przyczyną jest szkoda. Gdy chciałem zobaczyć nagrania z monitoringu okazało się, że są czyszczone zaledwie po dwóch tygodniach. No i klops, "Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi". Pracownik, którego informowałem telefonicznie o uszkodzeniu już pierwszego dnia wyparł się. Własnymi siłami udało się mi się naprawić. Przyczyną był zerwany przewód. Wypadki się zdarzają, ale dobry serwis zainteresowałby się i starłby się rozwiązać kłopotliwą sytuację, żeby klient był zadowolony. Jednak Domcar nie jest dobry serwisem i zadowolony klient nie jest dla nich priorytetem, NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
23 marca 2017 18:04
Salon - samochody nowe
Obsługa słaba
Użytkownik sieci
28 lutego 2017 15:27
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić używany ...
... samochód u tego dealera. Mimo zapewnień, bo nie jestem z Poznania wróciłem bez samochodu czyli zostałem oszukany!!!! Chłopcy z działu samochodów używanych myśleli, że można kit wciskać ludziom. Nie udało im się. Nie kupujcie tam używek. A chłopcy z Domcaru jak tak będą robić dalej to nie wróżę im sukcesów. Żenada!!!!
Użytkownik sieci
22 lutego 2017 08:41
Salon - samochody nowe
Przy stosunkowo niedużej ...
... szkodzie (18 tys. zł) potrzebowali ponad 2 miesiące na naprawę. Prawie żadnego kontaktu, żadnego wytłumaczenia. Żenada, nie serwis. Szczególne "podziękowania" dla p. Piaścika!