87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 21:18
Salon - samochody nowe
Miała obsługa. Brak zastrzeżeń.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2017 00:25
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam opla ...
... energozam lublin. Kupilem rocznego opla,jak sprzedawca opowiadał klient się rozmyslił i stał w salonie, ten sam sprzedawca, jak ubezpieczałem auto po roku, wygadał sie że to był samochód demonstracyjny a jak go kupowałem miał 16km przebiegu. Skrzynia halasuje, w serwisie powiedzieli że jest ok, koło pasowe faluje że drgania czuć w kabinie, serwisant obejrzał i rzeczywiście bije lekko i wymienili te koło,odbieram auto i nic sie nie zmieniło!jak falowalo koło pasowe tak faluje.. W układzie kierowniczym pojawił sie wyczuwalny luz i kierownica zaczęła chodzić skokowo, w serwisie powiedzieli ze jest wszystko ok. Auto na gwarancji i serwis nic nie zrobił pomimo tylu wad! Może tvn cos zmieni, taką im reklame szykuję że może przestaną oszukiwać ludzi.. Nigdy więcej opla.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2017 19:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2017 23:46
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2017 12:45
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2017 17:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 listopada 2017 13:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 listopada 2017 13:03
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 listopada 2017 21:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. Panowie niechętni są w pomocy, mają totalnie wywalone na klienta. Jak widzą kobietę to myślą o tym jak ją oskubać z kasy, bo przecież nie ma pojęcia o samochodach. Pan wycenił mi naprawę na 1000 zł NETTO i napisał to na karteczce. Powiedziałam, że cena netto nic mi nie mówi i jak coś kupuję to mam cenę BRUTTO. Pan nie był w stanie mi powiedzieć ile zapłacę za usługę. Zapytałam więc o jego dane personalne. Dowiedziałam się, że nie dowiem się jak się nazywa, ponieważ on tylko w tym tygodniu pracuje na II zmianę, a zawsze jest na rano, więc mi nie będzie w stanie już pomóc. Była to już moja druga wizyta. Ponieważ I dnia jak przyjechała (dzwoniłam wcześniej i powiedziałam, że chodzi o lakier i zostałam zapewniona, że mogę przyjechać kiedy mi pasuje) dowiedziałam się, że lakiernicy pracują tylko do 16, a ja byłam po. Ale nie odpuściłam i pojechałam II dnia. Dowiedziałam się tylko tyle, że za usługę mam zapłacić 1000 zł netto, mimo że defekt nie był z mojej strony i posiadam rozszerzoną gwarancję na samochód. Ostatecznie sprawa moja została załatwiona za 100 zł BRUTTO w innym salonie Opla w Polsce.
Użytkownik sieci
30 października 2017 15:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2017 23:32
Salon - samochody nowe
Po kolejnej wizycie ...
... w serwisie mogę przyznać wysoką opinię nt jakości obsługi i spełnionych standardów. Pracownik serwisu w sposób rzetelny i z zaangażowaniem podjął moje zgłoszenie. W sposób jasny zostałam poinformowana nt zakresu prac i spodziewanego odbioru auta.
Użytkownik sieci
25 października 2017 16:10
Salon - samochody nowe
Dość długo się czeka na obsługę. Reszta spoko.
Użytkownik sieci
21 października 2017 14:41
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 października 2017 09:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2017 17:13
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 października 2017 21:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 października 2017 15:04
Salon - samochody nowe
Zawsze uprzejma, kompetentna obsługa.
Użytkownik sieci
10 października 2017 10:36
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 października 2017 16:11
Salon - samochody nowe
Samchody super