87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2018 16:37
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Partacze (Wersja oryginalna) Partacze
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2018 12:10
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania ze strony sprzedawcy.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 08:37
Salon - samochody nowe
Obsługa marna. Handlowiec ...
... zrobił ofertę na maila. Po 4 dniach zadzwonił z pretensji, że nie zareagowałem na nią...
Użytkownik sieci
30 lipca 2018 11:41
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... serwisu. Pan przy biurku. nawet nie pofatygował się aby sprawdzić dane samochodu od wejścia stwierdził że nic nie może zrobić i nie mają terminów do następnego dnia.
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 08:07
Salon - samochody nowe
Niestety, trzy tygodnie ...
... czekałem na mapę i się nie doczekałem, zwrócono mi zaliczkę.
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 15:01
Salon - samochody nowe
SPRZEDAZ CZESCI LIPA ...
... DZWONIŁEM O 13,18 JEST 15 NIKT NIE ODDZWONIŁ NIE POLECAM
Użytkownik sieci
15 czerwca 2018 01:30
Salon - samochody nowe
Nie wiem kto ...
... odpowiada za zatrudnienie handlowców ale ktoś powinien się poważnie zastanowić nad jakimiś szkoleniami dla nich. Brak szacunku dla klienta jest jednym z najcięższych grzechów. To że dzisiaj nie kupiłem od nich auta, nie wykluczało mnie z grona potencjalnych klientów w przyszłości. Oczywiście po uszczypliwej odpowiedzi na grzecznościowy mail że zdecydowałem się na samochód innej marki ja z pewnością nigdy u Państwa Fiałkowskich samochodu nie kupię. Ale może będzie to jakaś wskazówka dla osób prowadzących firmę że warto coś zmienić w sposobie myślenia osób odpowiedzialnych za sprzedaż ich produktów.
Użytkownik sieci
1 maja 2018 16:20
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży to ...
... antyreklama tego miejsca. Sprzedawca próbował udowodnić mi że nie stać mnie na auto o którym rozmawiamy. Warto aby właściciel zainwestował w tajemniczego klienta i wymienił kadrę bo sporo firma traci przez takich sprzedawców. Tym sposobem kupiłem Insignie i Grandlanda w innym salonie. I 300k poszło koło nosa. Szanowny sprzedawco nie oceniaj klienta swoją miarą.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 19:30
Salon - samochody nowe
Serwis mnie osobiście ...
... zawiódł. Ja będę starał się go omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
18 lutego 2018 10:43
Salon - samochody nowe
Bardzo, bardzo wysokie ceny części.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 12:45
Salon - samochody nowe
Stracilem pol dnia ...
... zeby sie dowiedzieć ze umowionej uslugi wycenionej na 150 zl brutto nie potrafią wykonać. I to by było ok gdyby za swoją "naukę" nie wzieliby 100 zł. Profesjonalnie... prawda?
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2017 08:21
Salon - samochody nowe
Po przybyciu, w ...
... miarę szybko podeszła Pani, po objaśniebiu w jakim celu przybyłem podeszła do kolegi który fakt zajmował się innym klientem i poinformowała go że czekam na ofertę samochodu. Pan z wielkim obórzeniem, podniesionym głosem zaczął " chyba widać że mam klienta, chyba się nie rozdwoję" . Tak jak bym mu kazał zostawić klienta i natychmiast przyjść do mnie. Poprostu idiota ( pan w ciemnych włosach). Drugi pan który mnie obsługiwał gdy mu powiedziałem że staram sie wybrac co kupic między oplem a hyundayem, okazał die wielkim znawca hyundays. Zamiast wymieniac pozytywy opla omawial jak to jego znajomi maja problemy z hyundayem.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2017 11:04
Salon - samochody nowe
Jest tanio i to wszystko, co można powiedzieć.
Użytkownik sieci
31 lipca 2017 16:06
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu i ...
... nerwów 50 km trasy godzina czekania w serwisie i nic nawet nikt nie zainteresował sie moja osoba a wizyta omówiona siedzę i czekam i szkoda ze czekałem bo nikt nawet nie zapytał sie czy w czymś pomóc
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2017 17:05
Salon - samochody nowe
Niekompetencja, buta, pycha, ...
... arogancja pracownika serwisu. Na umowioną wizytę jechałem 50 km. Zadzwonił pracownik serwisu i odmówił terminu z powodu braku prądu. Nie zaproponował najbliższej godziny tylko po prostu wyciął mnie z kolejki...żenada. Czyli inni umówieni klienci okazali się ważniejsi i dla nich termin musiał być utrzymany...Tę samą usługę zrealizowałem u konkurencji, dwie ulice bliżej, gdzie prąd był😂i zapłaciłem 20 zł taniej (wymiana opon).