88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 22:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 września 2024 13:45
Salon - samochody nowe
Niestety jakość serwisu ...
... pozostawia wiele do życzenia miska olejowa po uszczelnieniu że dalszym ciągu mokra!po zgubieniu wkrętów osłony wkręcili blachowkręty.
Użytkownik sieci
3 września 2024 19:37
Salon - samochody nowe
Praktykanci fajnie myją ...
... ściany ale tej tapicerki ubroudzonej nie wybacze nigdy
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2024 13:56
Salon - samochody nowe
Najgorsza firma z ...
... jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. Na domiar złego polecona przez mojego ubezpieczyciela PZU SA, który w kontakcie telefonicznym doradził usunięcie skutków zdarzenia drogowego przez Autoryzowaną Stację Obsługi OPEL Fijałkowski w Rybniku. Nadmienię, że zdarzenie w którym byłem poszkodowanym, miało miejsce w dniu 13.08.2022 r. Moja negatywna, opóźniona, ocena wynika z bardzo wielu doznanych nieprawidłowości, a została napisana dopiero teraz, gdy kolejne „fachowe” elementy naprawy zaczęły się ujawniać. Wszystko rozpoczęło się od zlecenia likwidacji szkody na moim pojeździe oraz niezależnego podzlecenia usługi malowania klapy bagażnika (która oczywiście nie wykazywała żadnych uszkodzeń występujących z powodu zaistnienia opisywanego zdarzenia drogowego ale nosiła ślady korozji tuż pod szybą i w okolicach ramki rejestracyjnej). Na podzlecenie działań z klapą bagażnika zdecydowałem się, mając świadomość, że muszę czasowo oddać samochód pod „ręce fachowców”. Wstępnie koszty naprawy poza-ubezpieczeniowej oszacowano na 500-700 zł brutto, jednak w przeciągu kilku dni zostały zwiększone do wartości około 1400 zł (cena naprawy tylko podszybia z koniecznością wycięcia i wklejenia szyby). Kolejna wycena tego samego elementu ale obejmująca fragment pod ramką rejestracyjną spowodowała podwyższenie i ostateczne ustalenie wartości naprawy w kwocie 2360,75 zł. Wycena obejmowała również trzy emblematy: KIA, Carens i CRDI, których wymianę zasugerowano ze względu na występujące ryzyko uszkodzenia podczas demontażu starych znaków. Będąc zupełnie nieświadomym niefachowości i nierzetelności niniejszej Firmy, a przy tym działającego w jej strukturze ASO postanowiłem, że dokonam zlecenia ww. usług. Niestety to czego doświadczyłem w trakcie około 4 miesięcznej naprawy u Zleceniobiorców spowodowało, że nigdy już nie chcę słyszeć o tej Firmie. Mając do dyspozycji ograniczoną objętość niniejszej opinii postanowiłem, że wypunktuję najważniejsze nieprawidłowości: 1)Na wstępie dowiedziałem się, że Firma nie dysponuje w tamtej chwili żadnym dostępnym samochodem zastępczym. 2)Pytając o postęp w pracach nad zasadniczą częścią naprawy, czyli likwidacją szkody, w odpowiedzi powiadomiono mnie, że „…felga jest prosta a w zawieszeniu wszystko w porządku”, ale niestety nie otrzymałem żadnego świadectwa o przeprowadzonym badaniu diagnostycznym. Żądając potwierdzenia przeprowadzonego badania zawiadomiono mnie, że „…wstrzymajmy się z odbiorem pojazdu, ponieważ pomiary były wykonane, aczkolwiek nie mam dokumentacji z tego... Jeżeli dokument sie nie znajdzie, wykonamy pomiary jeszcze raz. i wtedy będziemy mogli wydać Panu i dokument i pojazd”. 3) Dokonując odbioru prac dot. malowania klapy bagażnika zauważyłem, że wnętrze pojazdu jest mocno zabrudzone pyłem po operacji malowania proszkowego i zabiegu wycinania szyby. Nadmienię, że samochód pod względem czystości był mocno zadbany, a w tamtym czasie nosił znamiona kolejnej szkody przeznaczonej do likwidacji przez właściciela pojazdu. Ponadto na klapie bagażnika brak był emblematu, który zakupiłem w ramach zlecenia w kwocie 376,72 zł. Pracownik dz. likw. szkód poinformował, że przekaże mi go do samodzielnego zainstalowania, na co nie zgodziłem się i zażądałem dopełnienia uregulowanej usługi. Obecnie po upływie prawie dwóch lat od likwidacji szkody emblemat odkleił się od klapy dlatego, że znajdował się pod nim czarny, niewyjaśnionego pochodzenia klej, który nie powinien się tam znaleźć, gdyż znaczek ten będąc oryginalnym posiadał elementy mocujące w postaci zaczepów typu klik oraz dwa piny gwintowe. Najprawdopodobniej instalujący emblemat w momencie montażu pozrywali piny mocujące i postanowili użyć kleju widocznego na fotografii. 4)Nadmienię także, że w dniu odbioru pojazdu tj. 06.10.2022 r. zauważyłem, iż czujniki parkowania nie działały poprawnie sygnalizując nieustannie występującą przeszkodę. Ponieważ konieczność wymiany czujników parkowania nie była uwzględniona na etapie kosztorysu, czas ich wymiany wyniósł ponad dwa tygodnie. Ze swojej strony absolutnie nikomu nie polecam tej Firmy!
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 15:35
Salon - samochody nowe
Panowie z Dzialu ...
... części są nie kompetentni co wiecej nie posiadają wiedzy co do cześci do opla mówie im co potrzebuje a oni jakby mogli to by mi pół samochodu wymienili niepotrzebnie cześci które są sprawne prosze się zastanowić kogo wy macie w dziale części ja jestem zdania że pracują tam tylko nieudaczniki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 14:47
Salon - samochody nowe
Jeżeli szukasz miejsca, ...
... które rozwiązuje przyczynę usterki, a nie tylko eliminuje objawy to odradzam. W sierpniu 2023 zgłosiłem się tu w związku z niedziałającą elektryczną klapą bagażnika w moim Oplu Insignia. Po zapoznaniu się tematem tego uszkodzenia na różnych forach i stronach internetowych stwierdziłam, że problem ten jest znany i częsty dla tego modelu - najczęstszą przyczyną jest woda, która dostaje się przez nieszczelności i uszkadza elektronikę. Jednakże zależało mi na kompleksowym rozwiązaniu tj. naprawy uszkodzenia i wyeliminowaniu przyczyny, stąd moja decyzja o naprawie tej usterki w ASO w Rybniku (Fijałkowski). Temat bardzo szeroko opisany na różnych forach, Serwisantom mogę podesłać kilka linków. Panowie stwierdzili uszkodzenie modułu sterującego elektryczną klapą na skutek działania wody. Taką informację dostałem podczas rozmowy telefonicznej - na module było widać ślady po wodzie (dołączam jego zdjęcie). Moduł został wymieniony, poprawili wiązkę i skasowali prawie 3 tys. zł. W kwietniu 2024 klapa znów odmówiła posłuszeństwa. ASO stwierdziło, że jest uszkodzony moduł i spalona wiązka, a stało się to na skutek dostającej się wody przez BAGAŻNIK!!! Tym samym nie uznali mojej gwarancji, a Panowie wielkodusznie uszczelnili miejsca przecieków. Szkoda, że nie zrobili tego podczas naprawy w 2023 - co wprost wynika z ich instrukcji zawartej w ich polityce specjalnej #E172109340: Biuletyn Polityki Specjalnej - Insignia - Moduł sterujący tylnej klapy - (2017-09-07). W dokumencie tym jasno jest stwierdzone, że woda uszkadza ten element, a w instrukcji dla serwisanta jest napisane, że jeżeli na module są ślady wody lub zanieczyszczeń należy poszukać miejsca przez które dostaje się woda i je wyeliminować. Odwołałem się od tej decyzji do Opel Polska. Tam dostałem odpowiedź, że serwis nie wiedział o tym, że wymieniany moduł był uszkodzony przez wodę. Z tego wynika, że nie dość że są nie kompetentni to jeszcze bezczelnie kłamią. Istnieje też możliwość, że serwis ma podwójne standardy i jeżeli auto łapie się na wyżej wspomnianą akcję to robią to właściwie, a jeżeli nie to robimy tak, żeby klient do nas wrócił. W kontakcie z nimi polecam nagrywać wszystkie rozmowy lub prowadzić korespondencję przez @. Jeżeli jesteś posiadaczem opla po okresie gwarancji polecałbym znaleźć nieautoryzowany warsztat specjalizujący się w oplach, będzie taniej i rzetelniej.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 13:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2024 18:23
Salon - samochody nowe
Naprawa blacharsko lakiernicza ...
... wykonana byle jak, źle spasowane elementy nadwozia, polakierowana 1/4 powierzchni zderzaka, zgubiona spinka mocowania zderzaka, źle dobrany odcień lakieru, brak cieniowania na słupku A. Dałem 2 gwiazdki tylko za cierpliwość i uprzejmość Pana Rafała.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 12:25
Salon - samochody nowe
Naciągacze! Umówiłem się ...
... na przegląd i otrzymałem listę rzeczy do naprawy. Od razu chcieli umówić się na konkretny termin. Po sprawdzeniu ze znajomym mechanikiem, wymienione elementy do naprawy okazały się nie być konieczne, a nawet postawiona diagnoza nie była zgodna z prawdą. Nie polecam!
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 05:56
Salon - samochody nowe
Serwisowanie pojazdu katastrofa, ...
... notoryczne wciskanie kitu. Z usterką jeździłam 5 razy (za każdym razem słysząc inne wytłumaczenie) na serwis aż w końcu wymienili zepsute elementy. Jak powiedział pan z serwisu powodem tej sytuacji było to że szybciej nie było pieniędzy na naprawienie usterki w rocznym samochodzie które jest objęte gwarancją.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 13:33
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... serwisu po raz trzeci próbuje się umówić na wizytę serwisową samochodu 😐Pani która odbiera telefon na infolinii i mówi że serwis oddzwoni do tej pory przez dwa tygodnie nie oddzwonił. Porażka i jeden wielki bałagan człowiek chce samochód serwisować a tu obsługa klienta na poziomie katastrofalnym.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 17:12
Salon - samochody nowe
Dramat....
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 22:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam! 3 ...
... razy błędna diagnoza. Stracone pieniądze. Brak próby naprawy - od razu wymiana na nową część za kilka tysięcy. Auto naprawione w innym serwisie za 1/10 ceny.
Użytkownik sieci
3 listopada 2023 14:13
Salon - samochody nowe
Fatalny kontakt telefoniczny ...
... z działem likwidacji szkód. Termin oddania samochodu był zmieniany wielokrotnie, za każdym razem brak informacji dla mnie i brak informacji dla ubezpieczyciela, co w przypadku użytkowanie samochodu zastępczego było dużym problemem i wiązało się z koniecznością wydzwania na infolinię i do wypożyczalni samochodów. Przy odbieraniu samochodu kolejne rozczarowanie, wymieniany był tylko jeden element, błotnik w całości, pozostałe elementy nie były uszkodzone, a mimo to w serwisie nie udało się go dobrze dopasować uszczelka od strony szyby na łączeniu z fragmentem błotnika, zamiast na zewnątrz była pod błotnikiem, linie łączenia elementu z maską słupkiem i zderzakiem nierówne, tylko linia łączenia z drzwiami się udała, odniosłem wrażenie jakby element został polakierowany i po prostu przykręcony, bez jakiejkolwiek próby estetycznego dopasowania i przywrócenia stanu z przed kolizji, po zwróceniu uwagi poprawiona została uszczelka, reszty poprawić się nie udało. Nie polecam usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 12:45
Salon - samochody nowe
Duża rotacja pracowników.
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 22:11
Salon - samochody nowe
kontakt jeżeli chodzi ...
... o serwis części daremny dzwoniłem trzy razy facetka niby łączyła mieli oddzwonić ale echo ,obsługa żenada i chaos ,sprawę bez problemu załatwiłem w serwisie Wawrosz
Użytkownik sieci
16 maja 2023 11:51
Salon - samochody nowe
Obsługa mało profesjonalna ...
... w swoim fachu. Obiecywanie, że wrócą z telefonem i informacją co do trwającej naprawy i nigdy nie dotrzymują słowa. Jakość naprawy również pozostawia wiele do życzenia. Nie wiem jak taka forma może świadczyć usługi warsztatu partnerskiego PZU, jakieś wielkie nieporozumienie. Osobiście nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
14 maja 2023 22:19
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm haha
Użytkownik sieci
6 lutego 2023 12:33
Salon - samochody nowe
Obsługa telefoniczna średnia. ...
... Rzadko się zdarza w salonie samochodowym usłyszeć po prostu „nie wiem.” gdy pyta się jakie dodatki są dostępne do mojego samochodu, brak pytań o VIN, o model… pan po prostu nie wie i koniec. Brak zaangażowania w rozmowę. Osoba w słuchawce rozmawia jak za karę.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Dramat a nie ...
... serwis samochód w ciągu 2 tygodni 3trzeci raz z tym samym problemem z którym nie potrafią sobie dać rady.