88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 października 2024 19:07
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon. ...
... Miałem szczęście trafić na Pana Adama Z., który pomógł mi w usunięciu szkody w samochodzie. Prowadził całą sprawę od A do Z. Osoba bardo rzetelna, pomocna i profesjonalna.
Użytkownik sieci
3 października 2024 06:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 września 2024 10:00
Salon - samochody nowe
Wszystko ok tylko ...
... strasznie meczą z badaniem satysfakcji klienta po serwisie. Dzwonią nawet w sobote z rana
Użytkownik sieci
24 września 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Moją bardzo pozytywną ...
... opinię o wykonanych naprawach zamieściłem w dołączonym zdjęciu
Użytkownik sieci
24 września 2024 17:06
Salon - samochody nowe
Prawy bok mojego ...
... Opla Astry został uszkodzony na parkingu. Poprosiłam ojca o pomoc w załatwieniu naprawy. Ojciec zaproponował mi, aby naprawę wykonać w warsztacie Salonu OPEL Fijałkowski w Rybniku, ponieważ miał bardzo dobre doświadczenia z wcześniejszych napraw wykonanych w tym warsztacie. Zawiózł tam mojego Opla i Pan Adam tradycyjnie profesjonalnie ocenił uszkodzenia i zaproponował naprawę w oparciu o moje ubezpieczenie AC. Propozycję przyjęłam. Oczekiwanie na części zajęło kilka tygodni. Gdy auto zostało odstawione do warsztatu na okres naprawy otrzymałam samochód zastępczy tej samej klasy. Samochód został naprawiony w terminie. Auto po naprawie wygląda jak nowe. Nie ma żadnych śladów, że cokolwiek było naprawiane. Auto czyste i odkurzone pomimo tego, że do naprawy zostało oddane brudne i zaśmiecone. Dziękuję bardzo Panu Adamowi i całemu zespołowi z warsztatu za super wykonaną naprawę oraz za załatwienie wszystkich formalności związanych z rozliczeniem naprawy oraz samochodu zastępczego w ramach mojego ubezpieczenia.
Użytkownik sieci
8 września 2024 20:43
Salon - samochody nowe
Serwis spisał się rzetelnie. Polecam.
Użytkownik sieci
7 września 2024 13:45
Salon - samochody nowe
Niestety jakość serwisu ...
... pozostawia wiele do życzenia miska olejowa po uszczelnieniu że dalszym ciągu mokra!po zgubieniu wkrętów osłony wkręcili blachowkręty.
Użytkownik sieci
7 września 2024 09:44
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam. Naprawa ...
... wykonana szybko i profesjonalnie. minimum formalności i stresu.
Użytkownik sieci
4 września 2024 21:19
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam korzystanie ...
... z usług serwisu Opel Fijałkowski w Rybniku. Kontakt z Działem Likwidacji Szkód (zarówno telefoniczny jak i osobisty) był miły i rzeczowy. Likwidacja szkód i wszystkie formalności z tym związane zostały przeprowadzone sprawnie, profesjonalnie i kompleksowo. Szczególnie dziękuję Panu Rafałowi Kalinowskiemu za pomoc i profesjonalne podejście do sprawy.
Użytkownik sieci
3 września 2024 19:37
Salon - samochody nowe
Praktykanci fajnie myją ...
... ściany ale tej tapicerki ubroudzonej nie wybacze nigdy
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 11:40
Salon - samochody nowe
Polecam! Dział napraw ...
... lakierniczych fachowa ocena uszkodzeń, wstępna wycena i zakres prac, dogadanie terminu i odbioru samochodu. Szybko i profesjonalnie jak najbardziej zasłużone 5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2024 13:56
Salon - samochody nowe
Najgorsza firma z ...
... jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. Na domiar złego polecona przez mojego ubezpieczyciela PZU SA, który w kontakcie telefonicznym doradził usunięcie skutków zdarzenia drogowego przez Autoryzowaną Stację Obsługi OPEL Fijałkowski w Rybniku. Nadmienię, że zdarzenie w którym byłem poszkodowanym, miało miejsce w dniu 13.08.2022 r. Moja negatywna, opóźniona, ocena wynika z bardzo wielu doznanych nieprawidłowości, a została napisana dopiero teraz, gdy kolejne „fachowe” elementy naprawy zaczęły się ujawniać. Wszystko rozpoczęło się od zlecenia likwidacji szkody na moim pojeździe oraz niezależnego podzlecenia usługi malowania klapy bagażnika (która oczywiście nie wykazywała żadnych uszkodzeń występujących z powodu zaistnienia opisywanego zdarzenia drogowego ale nosiła ślady korozji tuż pod szybą i w okolicach ramki rejestracyjnej). Na podzlecenie działań z klapą bagażnika zdecydowałem się, mając świadomość, że muszę czasowo oddać samochód pod „ręce fachowców”. Wstępnie koszty naprawy poza-ubezpieczeniowej oszacowano na 500-700 zł brutto, jednak w przeciągu kilku dni zostały zwiększone do wartości około 1400 zł (cena naprawy tylko podszybia z koniecznością wycięcia i wklejenia szyby). Kolejna wycena tego samego elementu ale obejmująca fragment pod ramką rejestracyjną spowodowała podwyższenie i ostateczne ustalenie wartości naprawy w kwocie 2360,75 zł. Wycena obejmowała również trzy emblematy: KIA, Carens i CRDI, których wymianę zasugerowano ze względu na występujące ryzyko uszkodzenia podczas demontażu starych znaków. Będąc zupełnie nieświadomym niefachowości i nierzetelności niniejszej Firmy, a przy tym działającego w jej strukturze ASO postanowiłem, że dokonam zlecenia ww. usług. Niestety to czego doświadczyłem w trakcie około 4 miesięcznej naprawy u Zleceniobiorców spowodowało, że nigdy już nie chcę słyszeć o tej Firmie. Mając do dyspozycji ograniczoną objętość niniejszej opinii postanowiłem, że wypunktuję najważniejsze nieprawidłowości: 1)Na wstępie dowiedziałem się, że Firma nie dysponuje w tamtej chwili żadnym dostępnym samochodem zastępczym. 2)Pytając o postęp w pracach nad zasadniczą częścią naprawy, czyli likwidacją szkody, w odpowiedzi powiadomiono mnie, że „…felga jest prosta a w zawieszeniu wszystko w porządku”, ale niestety nie otrzymałem żadnego świadectwa o przeprowadzonym badaniu diagnostycznym. Żądając potwierdzenia przeprowadzonego badania zawiadomiono mnie, że „…wstrzymajmy się z odbiorem pojazdu, ponieważ pomiary były wykonane, aczkolwiek nie mam dokumentacji z tego... Jeżeli dokument sie nie znajdzie, wykonamy pomiary jeszcze raz. i wtedy będziemy mogli wydać Panu i dokument i pojazd”. 3) Dokonując odbioru prac dot. malowania klapy bagażnika zauważyłem, że wnętrze pojazdu jest mocno zabrudzone pyłem po operacji malowania proszkowego i zabiegu wycinania szyby. Nadmienię, że samochód pod względem czystości był mocno zadbany, a w tamtym czasie nosił znamiona kolejnej szkody przeznaczonej do likwidacji przez właściciela pojazdu. Ponadto na klapie bagażnika brak był emblematu, który zakupiłem w ramach zlecenia w kwocie 376,72 zł. Pracownik dz. likw. szkód poinformował, że przekaże mi go do samodzielnego zainstalowania, na co nie zgodziłem się i zażądałem dopełnienia uregulowanej usługi. Obecnie po upływie prawie dwóch lat od likwidacji szkody emblemat odkleił się od klapy dlatego, że znajdował się pod nim czarny, niewyjaśnionego pochodzenia klej, który nie powinien się tam znaleźć, gdyż znaczek ten będąc oryginalnym posiadał elementy mocujące w postaci zaczepów typu klik oraz dwa piny gwintowe. Najprawdopodobniej instalujący emblemat w momencie montażu pozrywali piny mocujące i postanowili użyć kleju widocznego na fotografii. 4)Nadmienię także, że w dniu odbioru pojazdu tj. 06.10.2022 r. zauważyłem, iż czujniki parkowania nie działały poprawnie sygnalizując nieustannie występującą przeszkodę. Ponieważ konieczność wymiany czujników parkowania nie była uwzględniona na etapie kosztorysu, czas ich wymiany wyniósł ponad dwa tygodnie. Ze swojej strony absolutnie nikomu nie polecam tej Firmy!
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 22:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 10:39
Salon - samochody nowe
Ok ubezpieczenie auta
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 17:20
Salon - samochody nowe
Miła i życzliwa obsługa klienta Tak trzymać .👍
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 12:12
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście ...
... do klienta. Życzliwa obsługa pełna profesjonalizmu, mimo braku zakupu akurat w tym salonie to zapewnili pełne wsparcie.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 16:50
Salon - samochody nowe
Wszystko jasno wytłumaczone, ...
... bardzo szybka i profesjonalna obsługa. Polecam ten salon jeśli chodzi o tematy serwisu
Użytkownik sieci
17 lipca 2024 10:58
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna obsługa,dobry kontakt telefoniczny.
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 20:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek