92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 lutego 2022 10:46
Salon - samochody nowe
Wszystko na 5× ...
... autko uległo awari kilka dni przed urlopem..zadzwoniłem pani miła odebrała telefon ..moglem postawić opelka w tym samym dniu..serwis poinformowała mnie że dostaczenie części od 5 do 10 😥..ale gdy tylko części będę odrazu wezmą się do roboty (pionformowalem ich o wyjeździe urolpwym)..że byl9 by miło gdybym nim pojechał na urlop ..no i gdy odebralem telefon dwa dni przed urlopem że autko gotowe do odbioru 🙂..szczęścia nie było końca ..I cena było ok..Tak więc POLECAM gorąco..i mimo sobota serwis zamknięty ..była by możliwość odbioru..gdyz pracując w piątek nie miałbym możliwości odbioru.
Użytkownik sieci
14 lutego 2022 22:38
Salon - samochody nowe
Kolejny zakup. Nie ...
... tylko marka Opel przypadła mi do gustu, ale profesjonalna obsługa i indywidualne podejście do klienta. Dziękuję panu Gwidonowi.
Użytkownik sieci
11 lutego 2022 12:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 stycznia 2022 04:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 15:27
Salon - samochody nowe
Miło że pomogli
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 15:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 grudnia 2021 15:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 11:52
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm i ...
... fachowe doradztwo, zarówno po stronie doradców handlowych jak i serwisowych. Przystępne ceny. Szczerze polecam.
Użytkownik sieci
30 listopada 2021 12:37
Salon - samochody nowe
Telefonicznie chciałem zgłosić ...
... zatrzaśnięte drzwi tylne plus błąd silnika- żółta kontrolka. Pierwszy problem - brak możliwości dodzwonienia się . Dzwoniłem w pt- zero odzewu. Dzwoniłem w pdz- o godz 9 Pani z recepcji odebrała i powiedziała ze panowie z serwisu są zajęci , prosi o numer i oddzwonią.... Oddzwonili.... po 14.... Przedstawiłem sytuację , że zależy mi na otworzeniu drzwi tylnych - ze względu na narzędzia , jakąś wstępną naprawę a na naprawę właściwą przyjadę w terminie , otrzymałem odpowiedź , że ma możliwości , bo pierwszy wolny termin jest w czwartek o godzinie 11.30.... Przepraszam bardzo , ale czy to jest chęć pomocy klientowi ? Kupuję nowe auto żeby go używać na potrzeby firmy, auto ma mi gwarantować bezpieczną eksploatację a tutaj mur ze strony serwisu... Przemęczyłem się i dodarłem w czwartek do serwisu. Zostały otwarte drzwi tylne, okazało się , że ``wyhaczyła się linka``. Panowie założyli ją ponownie , poprosiłem o zabezpieczenie tego żeby nie było takiej sytuacji , otrzymałem odpowiedź , że ``będzie trzeba zabezpieczyć to trytytką``.... Odpowiedź autoryzowanego serwisu. Druga usterka związana była z pogryzieniem przewodu od noxa plus od czujnika temperatury spalin. W czwartek zgłosiłem szkodę do mojego brokera i numer szkody został przekazany likwidatorowi szkód w Oplu. Dodatkowo dostałem informację , że części są w Niemczech i zamówienie będzie trwało tydzień. Auto zostawiłem i od pana Norberta dowiedziałem się , że będą działać. Za to w poniedziałek zadzwoniłem do pana Norberta dowiedzieć się co z moim autem a tutaj z jego strony oburzenie , dlaczego nie dzwonie do likwidatora. Dodatkowo poprosiłem o informację na temat terminu naprawy? Okazało się , że części dotrą to 10dni roboczych!! Zamówione będą po załatwieniu formalności. Zadzwoniłem zatem do likwidatora z Opla. Na początku stwierdził , że nie zna sprawy a później się okazało ,że jednak ma numer szkody, który dostał od naszego brokera. W trakcie rozmowy stwierdzając , że sam powinienem to załatwić, bo broker jest cytuje ``od wystawiania polis``. Czy takie podejście autoryzowanego serwisu jest ok? Po paru rozmowach stwierdziłem , że zabieram samochód do siebie , szkoda nerwów. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem serwisu , Panem Mariuszem. W moim odczuciu ta rozmowa nic nie dała. Serwis powinien pomagać a tutaj niestety mogłem zaobserwować jakby Ci ludzie siedzieli tam , żeby tylko i wyłącznie zleciało 8h... Chyba , że polega to tylko na sprzedaży pojazdów a dalsza pomoc gwarancyjna czy dotycząca eksploatacji jest nie istotna. Auto naprawiłem na swoim warsztacie, a co ciekawe okazało się że nie zostałem poinformowany o zapoconej skrzyni biegów !!! Na całej obudowie widoczne jest zapocenie!! Chyba , że jest to nie istotna usterka. Auto to vivaro 2020r , przebieg 40tyś km.... Uważam , że w dzisiejszych czasach nie ma miejsca na takie traktowanie i na takie podejście. Po tej wizycie i tym ``wsparciu`` jestem przekonany , że nie będę już klientem Opla. Wybiorę inna markę , która dba o klienta. Proszę o przeanalizowanie tej wizyty i o wyjaśnienia , w formie maila lub najlepiej telefonicznie. Kontakt mój jest dostępny w dokumentach na serwisie. Przepraszam bardzo , ale uważam , że ta jedna gwiazdka jest na wyrost...
Użytkownik sieci
27 listopada 2021 09:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 listopada 2021 07:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 07:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2021 15:12
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2021 22:03
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa.
Użytkownik sieci
2 października 2021 22:18
Salon - samochody nowe
Jedną gwiazdkę odjąłem ...
... bo drogo. Nawet słowo drogo to mało powiedziane. Auto chyba naprawione i to najważniejsze. Muszę jeszcze protestować by sprawdzić czy napewno jest w porządku. Zdecydowałem się na naprawę w ASO bo inni mechanicy z którymi się kontaktowałem po prostu rady nie dali. Kiepsko to świadczy o fachowcach w Gorzowie. Miałem dziurawą rurę od intercoolera . Pękła na długości 20cm. W Oplu diagnoza trwała koło 1h. Naprawa 1 dzień bo trzeba było sprowadzić część.
Użytkownik sieci
11 września 2021 15:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 września 2021 21:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2021 13:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 18:21
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2021 14:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek