92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 października 2023 12:33
Salon - samochody nowe
Super serwis, umawiasz ...
... się na cenę po czym przy płaceniu okazuje się że: "nie tyle to nie" ;), trzeba doliczyć. Cóż powiem tylko że serwis Opla jest dzis droższy od Audi ;). Nigdy więcej Opla PSA. To nie Opel to trzeszczace coś za fortunę monet....
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 14:40
Salon - samochody nowe
Serwis, beznadziejny, że ...
... ceny z kosmosu, trudno. Nikt za darmo usług nie wykonuje. Klient jednak oczekuje, rzetelności, kompetentnej diagnostyki, fachowej naprawy i uczciwego podejścia do klienta. W styczniu wymieniony został alternator, na nowy. Powód: błąd :Komunikat: błąd ładowania akumulatora. Okazuje się, że ten sam komunikat wrócił po 200 km. Po wymianie alternatora, który rzekomo był powodem awarii. Przyczyną - powodem, okazała się klemą a nie alternator! Ponad 2500 zł w błoto! "Super "wymieniacze, Trudno nazwać to serwisem z kompetencjami i właściwą diagnostyką! Uwaga!!! ... wymieniony, niby wadliwy alternator nie został zwrócony, pomimo żądania - właścicielowi. Omijajcie, jeśli możecie ten gorzowski serwis. Jeśli macie autko po gwarancji, bezwzględnie żądajcie zwrotu części zdemontowanych. NIE POLECAM TEGO SERWISU!
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 13:44
Salon - samochody nowe
Szkoda gadać. Serwis tragedia !!!
Użytkownik sieci
12 października 2022 21:17
Salon - samochody nowe
Obsługa na poziomie ...
... zerowym!!!!Nie polecam! Żal nazywać " to" serwisem.
Użytkownik sieci
12 października 2022 14:22
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM!!! ZERO ...
... PODEJŚCIA DO KLIENTA FLOTOWEGO!!! NIEPUNKTUALNIE REALIZOWANE SERWISY. RAZ PŁATNOŚĆ PRZELEWEM, INNYM RAZEM ŻĄDAJĄ KONIECZNIE GOTÓWKI. TRAGEDIA.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 14:56
Salon - samochody nowe
Kupiłem nowego opla ...
... i nie mogę go zarejestrować, nigdy wcześniej nic podobnego mnie nie spotkało!!! E dodatku sprzedawca wraz z kierownikiem serwisu mają mnie gdzieś!!! Nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają mimo obietnic!!! Nigdy nie trafiłem na taki brak kompetencji i zlewanie klienta!!! Gorąco polecam omijać ten "salon" szerokim łukiem
Użytkownik sieci
23 czerwca 2022 13:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 00:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2022 12:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 15:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 listopada 2021 12:37
Salon - samochody nowe
Telefonicznie chciałem zgłosić ...
... zatrzaśnięte drzwi tylne plus błąd silnika- żółta kontrolka. Pierwszy problem - brak możliwości dodzwonienia się . Dzwoniłem w pt- zero odzewu. Dzwoniłem w pdz- o godz 9 Pani z recepcji odebrała i powiedziała ze panowie z serwisu są zajęci , prosi o numer i oddzwonią.... Oddzwonili.... po 14.... Przedstawiłem sytuację , że zależy mi na otworzeniu drzwi tylnych - ze względu na narzędzia , jakąś wstępną naprawę a na naprawę właściwą przyjadę w terminie , otrzymałem odpowiedź , że ma możliwości , bo pierwszy wolny termin jest w czwartek o godzinie 11.30.... Przepraszam bardzo , ale czy to jest chęć pomocy klientowi ? Kupuję nowe auto żeby go używać na potrzeby firmy, auto ma mi gwarantować bezpieczną eksploatację a tutaj mur ze strony serwisu... Przemęczyłem się i dodarłem w czwartek do serwisu. Zostały otwarte drzwi tylne, okazało się , że ``wyhaczyła się linka``. Panowie założyli ją ponownie , poprosiłem o zabezpieczenie tego żeby nie było takiej sytuacji , otrzymałem odpowiedź , że ``będzie trzeba zabezpieczyć to trytytką``.... Odpowiedź autoryzowanego serwisu. Druga usterka związana była z pogryzieniem przewodu od noxa plus od czujnika temperatury spalin. W czwartek zgłosiłem szkodę do mojego brokera i numer szkody został przekazany likwidatorowi szkód w Oplu. Dodatkowo dostałem informację , że części są w Niemczech i zamówienie będzie trwało tydzień. Auto zostawiłem i od pana Norberta dowiedziałem się , że będą działać. Za to w poniedziałek zadzwoniłem do pana Norberta dowiedzieć się co z moim autem a tutaj z jego strony oburzenie , dlaczego nie dzwonie do likwidatora. Dodatkowo poprosiłem o informację na temat terminu naprawy? Okazało się , że części dotrą to 10dni roboczych!! Zamówione będą po załatwieniu formalności. Zadzwoniłem zatem do likwidatora z Opla. Na początku stwierdził , że nie zna sprawy a później się okazało ,że jednak ma numer szkody, który dostał od naszego brokera. W trakcie rozmowy stwierdzając , że sam powinienem to załatwić, bo broker jest cytuje ``od wystawiania polis``. Czy takie podejście autoryzowanego serwisu jest ok? Po paru rozmowach stwierdziłem , że zabieram samochód do siebie , szkoda nerwów. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem serwisu , Panem Mariuszem. W moim odczuciu ta rozmowa nic nie dała. Serwis powinien pomagać a tutaj niestety mogłem zaobserwować jakby Ci ludzie siedzieli tam , żeby tylko i wyłącznie zleciało 8h... Chyba , że polega to tylko na sprzedaży pojazdów a dalsza pomoc gwarancyjna czy dotycząca eksploatacji jest nie istotna. Auto naprawiłem na swoim warsztacie, a co ciekawe okazało się że nie zostałem poinformowany o zapoconej skrzyni biegów !!! Na całej obudowie widoczne jest zapocenie!! Chyba , że jest to nie istotna usterka. Auto to vivaro 2020r , przebieg 40tyś km.... Uważam , że w dzisiejszych czasach nie ma miejsca na takie traktowanie i na takie podejście. Po tej wizycie i tym ``wsparciu`` jestem przekonany , że nie będę już klientem Opla. Wybiorę inna markę , która dba o klienta. Proszę o przeanalizowanie tej wizyty i o wyjaśnienia , w formie maila lub najlepiej telefonicznie. Kontakt mój jest dostępny w dokumentach na serwisie. Przepraszam bardzo , ale uważam , że ta jedna gwiazdka jest na wyrost...
Użytkownik sieci
18 maja 2021 19:32
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić 4 ...
... litry oleju silnikowego, pan wypłukał bańkę wodą po płynie do spryskiwaczy i wlał do niej olej. Dzięki za taką usługę.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2020 09:26
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich kilka ...
... dni temu umówiłem się na serwis opla granland x pan powiedział że jest promocja na oczyszczenie klimatyzacji za bodajże 40 parę złotych i na badanie zbieżności zgodziłem się .Ale to nie kosztowało tyle co pan mi powiedział z wymianą oleju i filtra zapłaciłem ponad tysiąc złotych.rozmawialem też o wypożyczeniu auta zastępczego ale w tym czasie nie mieli nic na stanie,,, mój pech,,, ale pan powiedział że jeśli będę potrzebował gdzieś się przemieścić to kolega zawiezie mnie. Po półtorej godzinie przyszedł pan i zapytał się czy chcę gdzieś pojechać żenada? Omijać szerokim łukiem!!
Użytkownik sieci
5 lipca 2019 12:57
Salon - samochody nowe
Od 2 miesięcy ...
... czekam na wymianę lusterka w movano 2018 i się doczekać nie mogę. Albo przychodzi uszkodzone albo za krótkie. Cyrk nie serwis
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 17:43
Salon - samochody nowe
Wymiana Całych kół ...
... ziołowych na starówkach na alufelgi letnie TRWAŁO 1 h 30min ! Opony zmieniam już przeszło 20 lat w różnych miejscach ale tyle czasu to lekka przesada. Pani na plus co obsługuje chociaż argumenty już nie. Mam nadzieje, że będzie tylko lepiej .
Użytkownik sieci
30 marca 2019 11:52
Salon - samochody nowe
Drogo