85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 15:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 23:05
Salon - samochody nowe
Jedyne co ratuje ...
... to miejsce to Panowie sprzedający części, reszta- poniżej krytyki. Nie będę nawet wchodził w szczegóły bo doskonale wiecie co jest tragiczne.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 13:58
Salon - samochody nowe
Bardzo długo trwała ...
... naprawa. Najpierw niby nie było zderzaka minął miesiąc potem reflektora kolejny miesiąc. Pokrętne tłumaczenie i wymówki. W sumie nasz samochód stał w serwisie 3 miesiące. Od początku rzadalismy zwrotu naszych elementów takich jak reflektor i halogen. I kolejne kłamstwa usłyszeliśmy że zostały wyrzucone potem że należą do ubezpieczalni a jak i w to nie uwierzyliśmy Pani Daria powiedziała "nie ważne bo już po ptakach" a minęły dwa dni od wymiany. Szaleństwo w dodatku w dniu odbioru naszej insigni Pani która prowadziła naszą sprawę wzięła wolne. "Spychologia" nikt do niczego się nie poczuwa. Bardzo przykre i nieprofesjonalne. Zaufalismy ale zostaliśmy "olani" w każdy możliwy sposób. Nie powierzymy już im naszych samochodów Chyba że reflektor się znajdzie który jest wart ok 2000 tyś.a był tylko przetarty. Czekamy aż kogoś sumienie jednak ruszy, mamy 3 dzieci z czego jedno z niepełnosprawnością i też wiemy co z reflekrorem o nie małej wartości zrobić zwlaszcza że jest NASZ. Dobrze cieszę się także czekamy na kontakt bo póki co Nie dzwoni Pani. 08.01.20 godz.14.00
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 15:26
Salon - samochody nowe
Obsługa miła ale ...
... niestety nie zdołala ustalić kodu lakieru.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 22:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 09:16
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... zarowno w kontekscie zakupu, serwisowania jak i likwidacji szkod. Dealer nie poczuwa się do odpowiedzialności za produkty które oferuje - auta w tzw DrivePlan nie mozna zwrocic do salonu mimo zapewnien przy sprzedazy ze jest to mozliwe, musialem jechac na drugi koniec Polski oddac samochod. Osoby odpowiedzialne za finansowanie kazaly zlozyc reklamacje ktora zostala totalnie olana, nie otrzymalem na zadna z nich odpowiedzi. Proby zgloszenia problemow z lakierem zostaly zbyte jako "uszkodzenia mechaniczne" ale nikt nie mial checi sprawdzic czy lakier polozono zgodnie ze sztuka. Awaria czujnika cisnienia w oponie po wymianie opon - mial zostac wymieniony, ale przez ponad 1.5 miesiaca nikt nie zadzwonil mimo obietnic ze juz jest nowy i mozna podjechac wymienic. Naprawa lakieru z AC - podobnie, brak jakichkolwiek informacji o postepie mimo ze za kazdym moim telefonem mowiono mi ze ktos do mnie zadzwoni - o wszystko musialem sie dopominac, sam dzwonic pytac i dowiadywac, np kiedy moge wstawic auto, czy juz moge zabrac auto, albo czy ubezpieczalnia zaakceptowala wycene naprawy.
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 00:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam!! Bardzo ...
... słaby serwis nie poradził sobie z prostą regeneracją turbiny. Miałem około 8 wizyt w warsztacie. Dwukrotnie miałem wymienioną działającą część(czujnik ciśnienia doładowania) oczywiści na mój koszt. Następnie była regeneracja turbiny która działa 8 miesięcy, po tym czasie zareklamowałem usługę, gdyż samochód znowu zaczął się przełączać w tryb serwisowy. Gdy przyjechałem z samochodem powiedziano mi że nie regenerowali turbiny tylko zmienili geometrę łopatek. Fakt jest taki, że powiedziano mi, że była pełna regeneracja, a na fakturze wpisali ustawienie geometrii łopatek i nie zauważyłem tego(usługa kosztowała więcej niż regeneracja turbiny w normalnym warsztacie). Koniec końców nie mogłem reklamować usługi, bo wpisano na fakturze nie to na co się umawialiśmy. Czuję się oszukany jednak jest promyk nadziei, że może pracownicy mieli dobre intencję tylko ukazał się ich brak kompetencji, stąd jedna gwiazka
Użytkownik sieci
23 września 2019 06:40
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony trzy ...
... tygodnie wcześniej, wymiana zderzaka i polerowanie pojazdu, miało zająć to trzy dni, zajęło pięć, dramat, nikomu nie polecam
Użytkownik sieci
17 września 2019 21:51
Salon - samochody nowe
Sprawdzałem u nich ...
... opla insignie 2016 rok na przegladzie przedsprzedaznym. Przy odsprzedazy w inny serwisie opla w Gdansku okazało sie ze samochod jest powypadkowy. Uwazam ze własciciel komisu znał panow mechanikow z serwisu i wprowadzono mnie w bład. OKŁAMANO MNIE I STRACIŁEM PIENIADZE. NIE POLECAM NA PRZEGLAD PRZEDSPRZEDAZOWY.
Użytkownik sieci
2 września 2019 18:33
Salon - samochody nowe
Jeden to za ...
... dużo - takim stwierdzeniem mogę podsumować serwis. Miałem auto do lakierowania po stłuczce - po ponad 20 dniach auto wygląda jak na zdjęciach niżej - nic dodać nic ująć. Nikogo odpowiedzialnego za ten stan rzeczy oczywiście nie ma. O 15:30 w serwisie nie ma żadnego człowieka decyzyjnego. Jak na ASO to zwyczajnie na świecie WSTYD. Mogę dodać, że w tym samym momencie jeszcze jeden Pan próbował dochodzić swoich praw i usiłował nakłonić serwis do wyprostowania POPELINY, którą wykonali wspaniali mechanicy na jego samochodzie.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 13:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 15:34
Salon - samochody nowe
Likwidacja szkód na ...
... tragicznym poziomie. Obsługa niekompetentna. Przedłużają, nie wysyłają dokumentów do ubezpieczalni. Zanim zrobią kosztorys naprawy chcą prawie 500 zł, każdy dzień parkowania płatny. Umawiaja się na jedną cenę A później Jet zupełnie inna.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 15:04
Salon - samochody nowe
Bardzo drogo i nie solidnie.
Użytkownik sieci
20 lipca 2019 14:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 19:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 14:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 11:57
Salon - samochody nowe
No tak dziwnie, ...
... chyba koleś miał kiepski dzień, a nie byłem marudny 🤣
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 11:33
Salon - samochody nowe
Dramatyczne podejście do ...
... klienta. Stawiłem się chwilę przed wyznaczoną godziną na stacji diagnostycznej po umówieniu telefonicznym dzień wcześniej. Zlecenie wypisane, kluczyki pozostawione, po czym po 15 minutach dowiaduję się, że nie ma opcji przeprowadzenia badania, gdyż ... stacja diagnostyczna jest zajęta i już do końca dnia naprawiany samochód stamtąd nie zjedzie ... żadnego przepraszam, nawet żadnego udawania, że zostałem kompletnie zignorowany jako klient ... Mam nadzieję, że nigdy więcej nie będę zmuszony do korzystania z usług Opel Serwis Haller.
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 10:20
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o serwis to nie polecam