97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 września 2023 11:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 12:36
Salon - samochody nowe
Byłyśmy w firmie ...
... Jaszpol obejrzeć Peugeota 208. Zaopiekował się nami przesympatyczny p. Piotr- zaproponował jazdę próbną w dwóch opcjach silnikowych, odpowiedział na multum zadanych pytań i przygotował ofertę leasingową. Doradztwo bardzo profesjonalne, obsługa klienta na najwyższym poziomie!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 16:14
Salon - samochody nowe
Brak odpowiedzialności za montowane części podczas gwarancji
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 13:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 10:32
Salon - samochody nowe
Wchodzimy w progi ...
... salonu i zostajemy bardzo mile zaskoczeni podejściem sprzedawcy. Jego osobowość, komunikatywność, otwartość, doradztwo i wiedza daje pewność klientowi. Mimo sytuacji rodzinnej musieliśmy odstąpić od umowy zakupu auta, to i tak pozostanie nam z tyłu głowy atmosfera jaka panowała w salonie Peugeot JASZPOL, a pan Michał Gajewski ma to coś aby można było śmiało stwierdzić, że jest profesjonalistą w swoim fachu. Potrafi rozmawiać z klientem, który coś wie ale nie wiem w sumie nic, wie jak przedstawić klientowi plusy i minusy dając pewność podczas rozmowy, negocjacji. Z czystym sumieniem mogę stwierdzić: "odpowiednia osoba w odpowiednim miejscu"...oby więcej takich ludzi :)
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 19:20
Salon - samochody nowe
Polecam wszystkim ten ...
... salon. Wybór samochodu, jazda próbna i wszelkie formalności zostały załatwione szybko i bez problemu. Szczególnie polecam Pana Adriana , który jest osobą bardzo kontaktową i zaangażowaną w swoją pracę.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 17:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 14:46
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... 0 gwiazdek Nigdy nie spotkałem się z taką niekompetencją, arogancją i nietolerancją jednocześnie. Uczestniczyłem w kolizji tylnej (ktoś wskoczył mi na tył i wepchnął do innego samochodu) na autostradzie. Na początku myślałem, że mogę kontynuować jazdę, ale niestety auto straciło dużo płynu chłodzącego. Musiał mnie odholować bardzo sympatyczna laweta. Zabrał mnie do warsztatu Opla i zrobiło się tam naprawdę aspołecznie. Na początku chciałem tylko wiedzieć, czy fachowcy i wiedza wystarczą do naprawy uszkodzonej chłodnicy w ciągu tygodnia, abym mógł zabrać pojazd z powrotem do Niemiec. To pytanie było chyba zbyt skomplikowane i otrzymałem odpowiedź, że nie wiedzą i woleliby zrobić kompletną naprawę, co może zająć miesiąc... Myślałem, że wszystko jasne, dzięki za nic. Prawdopodobnie widzieli tylko pieniądze i nic więcej. Kiedy dowiedziałem się, że ludzie nie chcą zająć się pojazdem, uprzejmie poprosiłem, aby mogli przynajmniej sporządzić protokół szkody, abym mógł go złożyć w mojej firmie ubezpieczeniowej, aby pojazd mógł zostać przetransportowany do Niemiec. Tam nawet tego nie dali rady, a na domiar złego usłyszałem, że mają skończyć pracę za 30 minut. W tym momencie prawie spanikowałem i pomyślałem wow, stoję tutaj pośrodku niczego ze złomowanym samochodem, a ci ludzie z warsztatu po prostu nie czują, że mają obowiązek mi pomóc, bo zaraz skończą praca lub wymiana grzejnika jest zbyt skomplikowana... . W końcu samochód musiał wysiąść z lawety, aby mógł jechać dalej, a nawet wtedy trudno było zareagować bardziej rażąco. Całe podwórko było wolne i z całą powagą mówi, że niestety nie ma już miejsca, więc koniecznie weźcie ze sobą samochód. Nie wiem, co poszło nie tak z tamtejszymi ludźmi, ale nigdy nie doświadczyłem tak złej obsługi. Jesteś w szoku iw obcym kraju nigdzie nie dojedziesz, a ci ludzie patrzą na ciebie z taką pogardą i mówią, że zaraz kończę pracę albo to nie moja specjalność. Po prostu smutny Właściwie - 5 gwiazdek, ale to nie jest możliwe. (Wersja oryginalna) 0 Sterne Solch eine Inkompetenz, Hochnäßigkeit und gleichzeitig Intoleranz habe ich bisher noch nicht erlebt. Ich hatte einen Auffahrunfall(mir ist jemand hinten drauf und hat mich in einen anderes Auto gedrückt), auf der Autobahn. Anfangs dachte ich noch ich kann weiter fahren aber leider verlor das Auto viel Kühlflüssigkeit. Daraufhin musste ich von einem sehr freundlichen Abschleppdienst abgeschleppt werden. Dieser brachte mich in die Werkstatt von Opel und dort wurde es richtig asozial. Ich wollte anfangs nur wissen ob die Fachkräfte und Fachkenntnisse ausreichend sind um einen defekten Kühler innerhalb einer Woche zu reparieren, dass ich das Fahrzeug wieder mit nach Deutschland nehmen kann. Diese Frage war wohl schon zu komplex und ich bekam als Antwort,dass sie es nicht wissen und am liebsten eine komplette Reparatur machen würden was wohl einen Monat dauern kann... Da dachte ich mir schon alles klar danke für nichts. Wahrscheinlich haben die wieder nur das Geld gesehen und nix weiter. Als ich nun Feststellen musste, dass die Leute sich nicht um das Fahrzeug kümmern wollen habe ich freundlich nachgefragt ob sie denn wenigstens einen Schadensbericht machen können, damit ich den meiner Versicherung einreichen kann um das Fahrzeug nach Deutschland überführen zu dürfen. Selbst das haben die dort nicht geschafft und zu allem Überfluss musste ich mir dann noch anhören das sie doch in 30 Minuten Feierabend haben. In diesem Moment bin ich fast ausgerastet und dachte mir Wow ich stehe hier im nirgendwo mit einem Schrotten Auto und diese Leute von der Werkstatt fühlen sich einfach nicht in der Verantwortung mir zu helfen weil sie doch gleich Feierabend haben oder ein Kühlerwechsel zu komplex ist... Zum Schluss musste das Auto ja vom Abschlepper runter damit dieser weiter fahren kann und selbst da hätten diese an Dreißtigkeit kaum krasser reagieren können. Da stand der ganze Hof frei und der sagt doch allen Ernstes es gibt leider keinen Platz mehr also sehen sie zu das sie das Auto selber mitnehmen. Ich weiß nicht was bei den Leuten da falsch gelaufen ist aber solch einen schlechten Service hab ich noch nicht erlebt. Da ist man unter Schock und in einem fremden Land dazu kommt man nicht von der Stelle und diese Leute schauen einen dann noch so verachtend an und sagen ich hab gleich feierabend oder ist nicht mein Fachgebiet. Einfach nur traurig Eigentlich -5 Sterne aber geht ja nicht.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 00:06
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna ...
... obsługa. Dziękuję panu Adrianowi za pomoc w zakupie samochodu i szybkie załatwienie formalności
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 12:28
Salon - samochody nowe
Bardzo fachowa obsługa
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 17:19
Salon - samochody nowe
Polecam z czystym ...
... sumieniem, bardzo miła obsługa, bardzo szybka naprawa auta!
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 18:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 14:56
Salon - samochody nowe
Polecam Grupę Jaszpol. ...
... Profesjonalna obsługa. Pan Adrian wyczerpująco opowiedział o danym samochodzie, zawsze pomocny i bardzo miły. Klient jest dopieszczony pod każdym wzgledem
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 17:05
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 10:24
Salon - samochody nowe
Miła obsługa 😄
Użytkownik sieci
16 lipca 2023 19:09
Salon - samochody nowe
Oddałem auto na ...
... naprawę szkody ze swojego AC. Do wymiany był błotnik oraz drzwi + lakierowanie. Podczas odbioru na blotniku było widać wady lakiernicze oraz zaciek. Było tak tak ewidentne że nie jestem w stanie pojąć jak coś takiego wyszło z warsztatu. Drzwi miały źle spasowana uszczelkę i brakowało mastyk w narożnikach na dole. Faktura na 14 tys zł za naprawę, auto zastępcze się nie należało. Umówiłem się na poprawki, auto oddałem w poniedziałek, gotowe było we wtorek. Oczywiscie mimo fuszerki warsztatu znowu auto zastępcze się nie należy. Podczas odbioru po poprawkach na blotniku dalej były wady lakiernicze. Auto znowu trafiło na 15 min do warsztatu gdzie polerowano to miejsce. Po powrocie dalej było widać wady, choć minimalnie, już nie chciało mi się kopać z koniem. Drzwi miały poprawione mastyki, choć rant dalej nie był zaklepany tak jak to jest w drzwiach po drugiej stronie. Ogólnie kpina z klienta. Brak jakiejkolwiek kontroli jakości.
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 16:06
Salon - samochody nowe
Miałam przyjemność być ...
... obsługiwana przez Pana Marcina w ostatnich dniach. Jestem bardzo zadowolona z obsługi serwisu, do mojej sytuacji podejście było indywidualne, szybko zareagowano na problem oraz byłam informowana na bieżąco o przebiegu sytuacji. Dziękuje i polecam!
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 09:50
Salon - samochody nowe
Super fachowa pomoc ...
... w postaci pana Marcina Gawrona a także wielka pomoc w postaci Pani KAROLINY Głodek! gratulacje dla firmy 👋👋👋👋załoga zasługuje na premię 🥇🏆🎉🎉
Małgorzata Fortecka
14 lipca 2023 21:03
Serwis
Laik w serwisie😁
Kurka. ...👋👋👋♥️
Jeszcze w życiu nikt tak bezinteresownie nie udzielił mi pomocy, fachowej porady, cierpliwości w zrozumieniu i (jeszcze by dużo wymieniać )
jak pan Marcin👍
Jego osoba to główna wygrana dla firmy. Jeśli ktokolwiek ma w czymkolwiek wątpliwości kieruje je do pana Marcina.
Swoją drogą bardzo pomocne dziewczyny w szczególności Pani Marta która na moją prośbę dokonała niemożliwego..
Polecam wszystkim chociażby konsultacja firma zasługuje na pięć gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 15:37
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, podejście ...
... do klienta na najwyższym poziomie. Od pierwszego kontaktu aż po obsługę posprzedażową czułem że moje potrzeby są na pierwszym miejscu. Wszystkie pytania i wątpliwości rozwiązane błyskawicznie . Warto było przyjechać z innego miasta po auto. Szczególne podziękowania dla pana Adriana Barankiewicza i pana Piotra