97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 marca 2021 22:12
Salon - samochody nowe
Zasłużone 5 gwiazdek ...
... za profesjonalizm i zaangażowanie dla p. Marcina Gawrona za pomoc przy Vivaro. Dziękuję!
Użytkownik sieci
29 marca 2021 00:00
Salon - samochody nowe
Solidny serwis, pracownicy ...
... rzeczowi i pomocni. Z czystym sumieniem polecam.
Użytkownik sieci
28 marca 2021 22:36
Salon - samochody nowe
Pan Marcin Gawron. ...
... Uratował mi cały dzień. Dziękuję i serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
28 marca 2021 14:04
Salon - samochody nowe
Polecam serwis , ...
... szybko , konkretnie i na temat. Podziękowania dla Pana Gawrona za profesjonalne podejście do tematu.
Użytkownik sieci
28 marca 2021 13:59
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, indywidualne ...
... podejście do klienta. Szybko, sprawnie i w rozsądnych pieniądzach. Na pana Marcina Gawrona zawsze można liczyć -pewna jakość. Dziękuję i polecam😎
Użytkownik sieci
27 marca 2021 18:46
Salon - samochody nowe
Zrobili przegląd w ...
... moim samochodzie na 5. To prawdziwi fachowcy. Doradzili podpowiedzieli, widać, że są bardzo zaangażowani w to co robią. Poza tym obiekt czysty, zadbany co tu mówić wysoka półka! Gratulacje dla Jaszpolu, że ma takich pracowników i piękny salon i serwis Opla, najładniejszy w Łodzi.
Użytkownik sieci
27 marca 2021 16:52
Salon - samochody nowe
Najładniejszy salon Opla ...
... w łodzi miła i kompetentna obsługa na salonie . Polecam!!!!!
Użytkownik sieci
25 marca 2021 12:14
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa ...
... obsługa serwisu. Części dostępne szybko oraz terminy dogodne. Generalnie wszystko się zgadza.
Użytkownik sieci
23 marca 2021 15:41
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam. Wszystko ...
... w najlepszym porządku. Miła, konkretna i rzetelna obsługa. To będzie mój nowy serwis 🚐🛣️🛠️😊
Użytkownik sieci
23 marca 2021 10:31
Salon - samochody nowe
Serwis na 5+. ...
... Sprawa sporna została załatwiona szybko i w dobrej atmosferze.
Użytkownik sieci
23 marca 2021 07:05
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam. Fachowa ...
... i szybka pomoc w naprawie usterki z która nie mógł sobie poradzić inny Serwis. Dodatkowo bardzo dziękuje Doradcy Serwisowemu Panu Marcinowi Gawron za rzetelną obsługę. Pozdrawiam Piotr Baranowski Atlas Sp. zo.o.
Użytkownik sieci
17 marca 2021 15:48
Salon - samochody nowe
Szybko i miło. ...
... Przegląd wykonany sprawnie. Otrzymałem szczegółowe informacje o zakresie i przebiegu prac. Nie było problemu z autem zastępczym na czas przeglądu. Polecam
Użytkownik sieci
16 marca 2021 13:02
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa ...
... obsługa. Atutem są bardzo szybkie terminy wizyt.
Użytkownik sieci
14 marca 2021 23:00
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam, byłem ...
... na serwisie, miło, profesjonalnie Miałem nietypowy problem z klapą bagażnika która wysiadła akurat podczas mojego powrotu do Niemiec .I choć nie byłem umówiony dzięki uprzejmości Pana Marcina zostałem obsłużony poza kolejnością , sprawa rozwiązana .Dziękuję serdecznie
Użytkownik sieci
11 marca 2021 15:21
Salon - samochody nowe
Miło, konkretnie i profesjonalnie. Polecam.
Użytkownik sieci
11 marca 2021 14:07
Salon - samochody nowe
Super obsługa Polecam
Użytkownik sieci
7 marca 2021 15:55
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
2 marca 2021 18:36
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa serwisu . Polecam
Użytkownik sieci
1 marca 2021 18:08
Salon - samochody nowe
Dziękuję za profesjonalną obsługę. Piękny salon!
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 17:42
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście. ...
... Mam nietypowy problem z elektroniką nowego Grandlanda. Pierwszy serwis, a w ciągu roku już 2 razy byłem na lawecie w ramach Opel Assistance w innych ASO, który poważniej podszedł do tematu. Nie byłem umówiony a i tak samochód, którym tym razem dojechałem zanim stanął, został przyjęty i poddany kompleksowej diagnostyce. Nie oceniam skuteczności naprawy, bo na to zbyt wcześnie (usterka daje znać co około 3 miesiące), ale obsługa na najwyższym poziomie. Oby tak zostało. Życzę firmie jak najlepiej.