91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 11:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 00:14
Salon - samochody nowe
Byłem na jeździe ...
... próbnej i dużo gorzej niż np.w. salonie Wawrosz gdzie i tak nie było jakoś specjalnie dobrze. Byliśmy umówieni we dwie osoby na konkretną godzinę. Na miejscu pojawiliśmy się ok. 20 min. przed czasem. Akurat Pani, z którą mieliśmy mieć jazdę próbną miała wydanie samochodu. Usiedliśmy więc obok na sofach i przypatrywaliśmy się jak inni szczęśliwcy już kończą swoją drogę zakupu nowego Opla. Przeciągnęło się to wszystko nieco poza godzinę spotkania, ale rozumiałem to do momentu, w którym Pani Ewa zamiast przywitać się z nami udała się do biurka by przyjąć dwóch innych Panów, którzy ledwo co pojawili się w salonie. Dopiero po chwili koleżanka przy biurku obok opamiętała towarzyszkę, że czekamy. Trasa na jazdę próbną to jakiś śmiech, prowadzi przez tak dziurawe i obwarowane ograniczeniami drogi, że nie sprawdzisz jak samochód przyspiesza, hamuje, skręca przy prędkościach większych niż 50/60 km/h. Kawałek idealnej prostej gdzie chcesz depnąć jest okryty polem widzenia radaru prędkości. Cóż. Po podjęciu decyzji co do silnika i wyposażenia wysłałem zapytanie ofertowe. Spodziewałem się jakiegokolwiek kontaktu na zasadzie "mamy/nie mamy/będziemy mieli/nie będziemy mieli samochodu dla Pana" (doprecyzuję, że jazda próbna była z Panią zajmującą się samochodami nowymi, a mnie interesował roczny/dwulatek/trzylatek). Nie spodziewałem się natomiast ciszy i kompletnego braku odzewu od już prawie miesiąca. To samo było w salonie Wawrosz. Problem w tym, iż samochody które mnie interesują pojawiają się na stronie, więc nie jest to tak, że akurat nie ma nic dostępnego. Liczyłem na kontakt bezpośredni, bo nie mam czasu, żeby co chwila śledzić oferty.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 07:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 grudnia 2018 16:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Czas ...
... oczekiwania na cokolwiek : wymiana opon, przegląd samochodu itp... pół dnia z głowy
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 15:47
Salon - samochody nowe
Nie wiem skąd ...
... te dobre oceny , chyba że tylko ja miałem takiego pecha z tą firmą . Kontakt z nimi katastrofalny. Obietnice Pana Piotra o telefonie z informacją co z autem , można sobie za przeproszeniem wsadzić do nosa . Nikomu ze znajomych nie zamierzam polecić ich usług a wręcz przeciwnie.
Użytkownik sieci
21 października 2018 09:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Mnie chcieli naciągnąć na kosztowną naprawę.
Użytkownik sieci
4 września 2018 18:18
Salon - samochody nowe
Porażka. Szukałem auta, ...
... wchodzę do salonu, po paru minutach podchodzi jakaś pani i pyta co potrzebuję, gdy usłyszała co chcę to powiedziała że teraz nie mają i muszą sprowadzić i odeszła... Pomimo, że oglądałem inne modele nikt więcej nie zainteresował się klientem czyli mną... I go stracili, pojechałem gdzie indziej i kupiłem inne autko... Trudno, oni chyba tam pracują za karę lub mają za dużo kasy i im nie zależy...
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2018 21:37
Salon - samochody nowe
WITAM NIE SERWIS ...
... TYLKO PARTACZE I NIE KOMPETENCJA PO PROSTU OMIJAJCIE TO DZIADOSTWO Z DALEKA DLA WASZEGO DOBRA DNO DNO PARTACZE
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 08:27
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła ...
... jednak w zamian nacagaja na dodatkowe niepotrzebne usługi. .W moim przypadku wymieniono zamek od klapy i bez djagnostyki komputerowej za 150 zł nie mogło się obejsc.OSZUŚCI OMIJAĆ Z DALEKA
Użytkownik sieci
2 stycznia 2018 10:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 października 2017 22:38
Salon - samochody nowe
serwis to porażka omijać z daleka
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 13:07
Salon - samochody nowe
Za sprzedaż piątka, ...
... za serwis musiałbym dać wartość ujemną, gdyby była taka opcja. Zawiodłem się wiele razy i od dłuższego czasu wolę jeździć dużo dalej (Tarnowskie Góry). Ostatnio odkryłem również Wawrosza w Gliwicach i póki co jest ok.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2017 20:58
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM ! ...
... Pojawiliśmy się w tym pseudo salonie z palącą się kontrolką silnika i zbyt wysoką temperaturą spalin - celem wymiany czujnika. Pan jednak po diagnozie (150 zł) stwierdził, iż PRODUCENT ZALECA, aby zastosować zestaw naprawczy w postaci wymiany jedynie złączy - 620 zł, bo wymiana czujnika to kosztowny wydatek! Dzień po odbiorze auta,o które musiałam się dopominać, bo Pan zapomniał zadzwonić w piątek, że auto jest do odbioru, kontrolka ponownie się zapaliła, umówiłam się na spotkanie celem reklamacji i po ponownej diagnozie oczywiście nie darmowej (150 zł) Pan stwierdził, że no jednak trzeba czujnik wymienić...! Koszt: ok. 650 zł........... 620 za ZESTAW NAPRAWCZY wyrzucone w błoto. Żenada, nie bez powodu widzę, mają takie słabe opinie.
Użytkownik sieci
17 października 2016 15:17
Salon - samochody nowe
Bardzo długi czas ...
... oczekiwania na fakturę. Niesłowna obsługa. Brak kontaktu z ich strony. Serdecznie odradzam zakupu w tym salonie!
Użytkownik sieci
8 października 2016 11:52
Salon - samochody nowe
Rok temu (04.2015) ...
... zakupiliśmy Opla Corsę D z LPG. Obsługa zajmująca się sprzedażą bardzo miła, umieją sprzedać... Tak jest do momentu położenia kasy na stół i wyjazdu z salonu. Potem tragedia. Wiadomo, samochód ma prawo się zepsuć, po to jest gwarancja. Jednak ASO Kanclerz otrzymuje zasłużone 1/5, gdyż nie potrafią naprawić do końca samochodu w ramach gwarancji. Robią łaskę, gdy upomni się o samochód zastępczy.. W aucie uszkodził się reduktor gazu. Czekaliśmy ponad tydzień na część. Wymienili z zapewnieniem, że już będzie ok. Problem został, więc tłumaczono nam, że to przez jakość gazu i że na ich jeździe próbnej problemu nie widzą (tego, że auto przełącza się samo na benzynę). Instalacja została naprawiona po roku użerania w ASO ASKO Tarnowskie Góry. Okazało się, że to uszkodzony czujnik ciśnienia gazu. Nast. padła pompa ABS, tym razem 2 tygodnie czekania na nową. Wymienili, lecz za każdym razem gdy włączało się zapłon podejrzanie 5 sekund świeciła się kontrolka ABS - Panowie z Kanclerza twierdzili, że tak ma być i jest ok. Więc, odczytaliśmy gdzie indziej błędy ze sterownika, a te mówią o niezaprogramowaniu nowego modułu pod samochód - to jakieś jaja.. Wsadzić pompę i nie poświęcić 30 min na zaprogramowanie... ?? Brak słów. Jak zbliża się serwis oleju to dzwonią i włażą w ... byś wyłożył 600 zł.. A jak jedziesz reklamować to łaska i fuszerska robota po całości... Ja chcę mieć po prostu sprawny samochód ! ASO zepsuła obraz Kanclerza jako dilera. Pan Dziacko jest bardzo miły i kompetentny (za samą sprzedaż daję 5/5). Szkoda... EDIT: W ASKO Tarnowskie Góry zaprogramowano pompę ABS w ramach gwarancji. Teraz wszystko działa, błędów brak. Polecam ASKO i unikać kanclerza jak ognia.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2016 09:19
Salon - samochody nowe
Czekałem 10 minut ...
... na obsługę a w kolejce nikogo nie było
Użytkownik sieci
24 czerwca 2016 12:36
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis, auto ...
... stoi po 3 dni na serwisie a naprawiane jest dopiero w dniu odbioru dzięki czemu tracę 2 do 4 godzin na czekanie na samochód który powinien być już gotowy do odbioru. Dzwonię o 9 żeby zapytać czy samochód można odebrać dostaję inforamcję że tak, po przyjeździe na miejsce auto odbieram ponad 2 godziny później. Byłem tu w ciągu 2 miesięcy 5 razy z tą samą rzeczą nadal nie zrobioną do końca i za każdym razem czekałem na samochód tyle czasu. Zdecydowanie nie polecam serwisu w tym salonie wolę zapłacić w jakimkolwiek innym serwisie traktującym poważnie klienta i jego czas.