85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 11:48
Salon - samochody nowe
Dwa lata z ...
... rzędu korzystałem z tego serwisu było w miarę ok.ale teraz 3 razy kontaktuję się z serwisem w sprawie usługi i cennika!brak odpowiedzi .dzwonie ,miła Pani informuje mnie ze musi dopytać na serwisie o daną usługę oraz cenę oddzwonię do Pana .i na tym kontakt się kończy. Przykro mi że muszę wystawić negatywną ocenę. Ale niczym nie zachęcacie klienta żeby korzystać z waszych usług.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 13:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Najgorsza ...
... obsługa serwisu z jaką miałam do czynienia. Kilka razy próbowałam dodzwonić się do osoby, która prowadziła moją sprawę. Za każdym razem zbywano mnie zapewniając, że ktoś do mnie oddzwoni i CISZA !!! Nawet na pytania zadane w formie maila, również ciężko było uzyskać odpowiedź. W przypadku L4 pracownika, który zajmował się moją sprawą- nikt nie przejmuję klienta a ten zostaje pozostawiony sam sobie. Jednym słowem brak szacunku do Klienta.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 15:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zapłaciłem ...
... 350 zł za błędną diagnozę w serwisie mieszczącym się w Rudzie Śląskiej. Wymieniłem części wskazane w diagnozie, a usterka nadal występuje. Próby telefonicznego kontaktu są ignorowane (odbiera jakaś osoba, która przekazuje informację, że ktoś oddzwoni iiiii nikt nie oddzwania)
Użytkownik sieci
14 października 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Rozpoczynając od tego ...
... że umówiona wizyta jakimś trafem nie pojawiła się w grafiku serwisu. Po telefonach pytając obsługi klienta na infolinii żeby ustalili czy mam przyjechać czy nie, żadna z 3 osób nie oddzwoniła żeby powiedzieć czy w końcu mam przyjechać czy nie. Przy 4 telefonie będąc zirytowanym usłyszałem, że mogę przyjechać. Wymiana opon okazała się ciężkim zadaniem które trwało 1.5h, a dodatkowo po kilkudziesięciu kilometrach samochód zgłosił problem z oponami. Myśląc że wystarczy zresetować odczyt, okazało sie, że niestety jest problem z ciśnieniem opon. Na stacji wskazania wykazały 3 bary, gdzie na tabliczce w samochodzie jest wskazane 2.3 bara. Nawet nie usłyszałem słowa przepraszam. Nie polecam
Użytkownik sieci
13 września 2024 07:24
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód Peugeot ...
... do naprawy skasowali mnie 5000zł. Samochód pojeździł miesiąc i znów się zepsuł. Gość w serwisie powiedział ,że trzeba będzie wymienić komputer centralny i to może kosztować około 10 000zł. Pojechałem do innego serwisu autoryzowanego wymienili mi akumulator za 1000zł i samochód jeździ bez zarzutów. Omijać szerokim łukiem salon w Rudzie Śląskiej
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 21:58
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa serwisu ...
... jaką spotkałem po przyjęciu sprawy do ubezpieczyciela kontakt się urwał wymiana szyby miała trwać do trzech tygodni a trwała prawie dwa miesiące . Kilka dni próbowałem się dodzwonić do kompetentnej osoby ale pani mnie tylko zbywała że ktoś oddzwoni po postawieniu ultimatum oddzwonił kierownik i mówi żebym czekał bo szyba zamówiona . Po dwóch tygodniach dzwonię oczywiście dwa razy i stawianiem ultimatum oddzwania gość i mówi szyba przyszła ale uszkodzona i pyta się co robimy ? Gdy oznajmiłem że zamawiamy ale chce na meila jakiś protokół uszkodzenia szyby bo to serwis to do dziś go nie widziałem i odrazu w dniu zamówienia szyby miałem termin na wymianę oczywiście nie dotrzymany . Moritum jest takie że kłamcy bezczelni i bez szacunku do klijenta nie polecam lepiej oddać do wujka Heńka w stodole bo tam jest większy profesjonalizm nie polecam
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 22:10
Salon - samochody nowe
Ma się wrażenie, ...
... że nie widzą klienta, a asystentów do okola multum.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 16:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 maja 2024 09:48
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa, ...
... jak dla mnie kierownik nie posiada odpowiednich kompetencji, omijajcie z daleka
Użytkownik sieci
3 maja 2024 10:08
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, nie ...
... polecam osobiście oddawać auta do naprawy w to miejsce. Wzięli hajs z ubezpieczalni i zrobili fuszerkę po najniższej cenie. Porażka jak na autoryzowany salon Opla. NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Obsługa ordynarna, "mądrzejsza ...
... od wszystkich na świecie", cwana. Umawiamy się na odbiór samochodu (ale i tak musimy doliczyć min 40-60 minut dodatkowego oczekiwania). Pan na serwisie wprost powiedział kobiecie oboknie żeby poszła sobie gdzieś indziej po tym jak spytała czy ktoś ją obsłuży... Żenada Ostatni raz kupuje opla Katastrofa
Użytkownik sieci
6 marca 2024 07:30
Salon - samochody nowe
!!!! --- Omijać ...
... z daleka ich serwis ---!!!!! Nie dość że nie wykryli prawidłowej usterki, nie wydali dokumentu ekspertyzy, zabrali kupę kasy, to jeszcze uszkodzili inne elementy pojazdu. A podejście do klienta - aby tylko wyciągnąć kasę. Nawet jedna gwiazdka się nie należy. Na szczęście jest w Rudzie kilku skuteczniejszych i znacznie tanszych mechaników. Polecam zadzwonic i zapytać co sądzą o tym autoryzowanym serwisie Kanclerza.
Użytkownik sieci
3 marca 2024 21:17
Salon - samochody nowe
Gdyby komukolwiek przyszedł ...
... do głowy pomysł naprawy samochodu po kolizji w tym serwisie to polecam przeczytać opinie klientów na jego temat a nie sugerować się oceną w Google. Myślę, że zarówno ja, jak i każdy kto myśli o oddaniu swojego samochodu do autoryzowanego serwisu samochodowego kieruje się profesjonalizmem, rzetelnością i fachową obsługą w ASO. Niestety nie w tym wypadku. Moja sprawa dotyczy naprawy samochodu z OC sprawcy. Obsługa: Po akceptacji kosztorysu i odpowiedzialności sprawcy pracownik serwisu wyznacza mi termin oddania samochodu do naprawy na 8.01 i tak też robię. 17.01 pracownik zamawia części, które docierają 19.01 2.02 odbieram samochód po wielokrotnym kontakcie i dopytywaniu z mojej strony kiedy będzie gotowy. Naprawa miała zająć 3/4 dni robocze. Tutaj od razu uczulam- kontakt z pracownikiem lakierni jest żaden. Nie odbiera, nie oddzwania a jedyną drogą żeby uzyskać jakikolwiek kontakt to najpierw telefon na infolinię a później jeśli się uda to możemy liczyć na telefon z serwisu. Bardzo słabo I ostatnia kwestia co do standardu obsługi- pojazd zastępczy nie został mi przedłużony przez ubezpieczalnie, ponieważ pracownik prowadzący moją sprawę nie odpisywał ubezpieczalni i nie odpowiedział na maila, w którym został zapytany wprost czy samochód zastępczy dla klienta ma zostać przedłużony, jeśli tak to proszą tylko o wysłanie harmonogramu naprawy, tylko.. Naprawa: W momencie odbioru sprawdzam czy wszystko jest ok. Naprawa dotyczy przednich i tylnych drzwi z tej samej strony. Drzwi malowane tylko blacha- bez klamek co jest trochę dziwne. W drzwiach z przodu nie grają głośniki plus drzwi ciężko się domyka natomiast drzwi z tyłu zostały spasowane jak na zdjęciach, ciężko się domykają a w zasadzie trzeba nimi trzaskać i żadna listwa się tam nie pokrywa. Do tego śruby do zamocowania drzwi zamontowane zostały zardzewiałe. Naprawdę? To są efekty pracy kilkudziesięciu godzin fachowców z autoryzowanego serwisu Kanclerz w Rudzie. Rozczarowanie więc umawiam od razu kolejną wizytę na poprawki. Kwestie lakiernicze - musiałem się prosić żeby sprawdzić jak jest pomalowany na hali w jakimkolwiek oświetleniu bo odbierałem samochód o 7:30 kiedy było ciemno. Pracownik mówi mi, że sprawdzę sobie w słońcu jak będzie już jasno, to cytat!! Żadnego przepraszam za źle wykonaną pracę, żadnego wyjścia w stronę klienta, który musi dojechać 40min do salonu żeby ktoś poprawił to co powinien zrobić od razu dobrze. Kolejna rzecz - w naprawianych drzwiach powyżej 100km/h słychać świsty powietrza a przed naprawą oraz w pozostałych drzwiach tak nie było i nie jest. Mogę śmiało stwierdzić, że skoro nikt nie raczy sprawdzić czy po naprawie wszystko działa i wydaje nienaprawiony pojazd klientowi to jest to standard jaki oferuje Opel Kanclerz w Rudzie Śląskiej. Gdybym nie sugerował się oceną 4.4 tylko poczytał komentarze o tym, że klienci odbierają malowane drzwi z kawałkami taśmy albo po malowaniu mija jakiś czas i pojawiają się purchle z rdzy to nigdy ale to nigdy nie oddałbym tam samochodu, nawet takiego na którym mi nie zależy. Teraz tylko czekać jak będzie z malowaniem u mnie. Omijać szerokim łukiem ten salon. W Katowicach jest jeszcze jeden, może tam będzie lepiej
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 06:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 18:28
Salon - samochody nowe
Zepsuli oryginalną obudowę ...
... z kluczyka i zastąpili ją na tanią podróbkę która nie działa w pełni tak jak ma działać .Nie polecam
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 14:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 13:48
Salon - samochody nowe
Polecam… wybrać się ...
... do innego salonu Opla! Oddałam samochód po stłuczce do salonu w Rudzie Śląskiej, naprawa miała potrwać minimum miesiąc, rozumiem, że czas mógł się wydłużyć, ponieważ dostałam informację o niedostępnej części, którą trzeba sprowadzić. W kolejnym miesiącu naprawa nadal nie była skończona, mimo dostępnych już wszystkich części. 3 razy dostawałam termin odbioru samochodu, za każdym razem zostałam odprawiona z kwitkiem, że jeszcze samochód nie jest gotowy, jednak bez konkretnej odpowiedzi dlaczego to tak długo trwa i dlaczego jeszcze naprawa nie została zakończona. W końcu po 4 miesiącach udało się odebrać samochód - po odjechaniu z salonu od razu coś było nie tak, w samochodzie zaczęłoś coś stukać w nadkolu, jak się okazało, łożysko jest uszkodzone. Jak mogą Państwo wydać po takim czasie nadal niesprawny samochód klientowi?! Czy samochód po naprawie nie jest sprawdzany i diagnozowany? Pełen brak profesjonalizmu i brak odpowiedniego, wręcz utrudniony kontakt z salonem.
Użytkownik sieci
1 października 2023 21:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!!Blacharnia ...
... - lakiernia to PORAŻKA!!!Po naprawie luźny zderzak ,gdy poprosiłam o poprawkę ,to wytłumaczyli że to tak musi być . Jeden radar na martwe pole wymienili ,a drugie zepsuli , wytłumaczenie :”Niestety tak się stało „ Nigdy nie przyjęli na czas !Obsługa na początku była spoko ,a potem już przerzucali od jednego specjalisty do drugiego.
Użytkownik sieci
14 września 2023 23:58
Salon - samochody nowe
Gdy dzwonią z ...
... obsługi klienta to wszystko pięknie, cudownie. Zapraszają na przegląd, serwis itp niemalże wchodząc przez słuchawkę nie powiem gdzie... Gdy przyjeżdżasz na miejsce to panowie z obsługi klienta każą czekać 5 minut, moment,chwilę czy zaraz się panem zajmiemy. Mija dużo więcej czasu,po czym na zwrócenie im uwagi, że stoję już dość długo w oczekiwaniu na obsłużenie przyjmują mnie. Jest, udało się myślę sobie. Ale nie. Z ich strony obraza majestatu i rozmowa z klientem na zasadzie: po co żeś pan tu przyjechał i głowę mi zawracasz, a ja nie mam teraz czasu. Nie mam auta zastępczego i nie wiem kiedy będę miał. Nie wiem kiedy mogę przyjąć Pana na serwis, bo dużo pracy mamy. Ja czekam już miesiąc na przyjęcie do serwisu. A dzwonili i zapraszali :)
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 13:25
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu sprzedaży ...
... to dramat.. Inne marki mają o niebo lepsze podejście do klienta.. nawet inne salony opla