86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Obsługa ordynarna, "mądrzejsza ...
... od wszystkich na świecie", cwana. Umawiamy się na odbiór samochodu (ale i tak musimy doliczyć min 40-60 minut dodatkowego oczekiwania). Pan na serwisie wprost powiedział kobiecie oboknie żeby poszła sobie gdzieś indziej po tym jak spytała czy ktoś ją obsłuży... Żenada Ostatni raz kupuje opla Katastrofa
Użytkownik sieci
6 marca 2024 07:30
Salon - samochody nowe
!!!! --- Omijać ...
... z daleka ich serwis ---!!!!! Nie dość że nie wykryli prawidłowej usterki, nie wydali dokumentu ekspertyzy, zabrali kupę kasy, to jeszcze uszkodzili inne elementy pojazdu. A podejście do klienta - aby tylko wyciągnąć kasę. Nawet jedna gwiazdka się nie należy. Na szczęście jest w Rudzie kilku skuteczniejszych i znacznie tanszych mechaników. Polecam zadzwonic i zapytać co sądzą o tym autoryzowanym serwisie Kanclerza.
Użytkownik sieci
3 marca 2024 21:17
Salon - samochody nowe
Gdyby komukolwiek przyszedł ...
... do głowy pomysł naprawy samochodu po kolizji w tym serwisie to polecam przeczytać opinie klientów na jego temat a nie sugerować się oceną w Google. Myślę, że zarówno ja, jak i każdy kto myśli o oddaniu swojego samochodu do autoryzowanego serwisu samochodowego kieruje się profesjonalizmem, rzetelnością i fachową obsługą w ASO. Niestety nie w tym wypadku. Moja sprawa dotyczy naprawy samochodu z OC sprawcy. Obsługa: Po akceptacji kosztorysu i odpowiedzialności sprawcy pracownik serwisu wyznacza mi termin oddania samochodu do naprawy na 8.01 i tak też robię. 17.01 pracownik zamawia części, które docierają 19.01 2.02 odbieram samochód po wielokrotnym kontakcie i dopytywaniu z mojej strony kiedy będzie gotowy. Naprawa miała zająć 3/4 dni robocze. Tutaj od razu uczulam- kontakt z pracownikiem lakierni jest żaden. Nie odbiera, nie oddzwania a jedyną drogą żeby uzyskać jakikolwiek kontakt to najpierw telefon na infolinię a później jeśli się uda to możemy liczyć na telefon z serwisu. Bardzo słabo I ostatnia kwestia co do standardu obsługi- pojazd zastępczy nie został mi przedłużony przez ubezpieczalnie, ponieważ pracownik prowadzący moją sprawę nie odpisywał ubezpieczalni i nie odpowiedział na maila, w którym został zapytany wprost czy samochód zastępczy dla klienta ma zostać przedłużony, jeśli tak to proszą tylko o wysłanie harmonogramu naprawy, tylko.. Naprawa: W momencie odbioru sprawdzam czy wszystko jest ok. Naprawa dotyczy przednich i tylnych drzwi z tej samej strony. Drzwi malowane tylko blacha- bez klamek co jest trochę dziwne. W drzwiach z przodu nie grają głośniki plus drzwi ciężko się domyka natomiast drzwi z tyłu zostały spasowane jak na zdjęciach, ciężko się domykają a w zasadzie trzeba nimi trzaskać i żadna listwa się tam nie pokrywa. Do tego śruby do zamocowania drzwi zamontowane zostały zardzewiałe. Naprawdę? To są efekty pracy kilkudziesięciu godzin fachowców z autoryzowanego serwisu Kanclerz w Rudzie. Rozczarowanie więc umawiam od razu kolejną wizytę na poprawki. Kwestie lakiernicze - musiałem się prosić żeby sprawdzić jak jest pomalowany na hali w jakimkolwiek oświetleniu bo odbierałem samochód o 7:30 kiedy było ciemno. Pracownik mówi mi, że sprawdzę sobie w słońcu jak będzie już jasno, to cytat!! Żadnego przepraszam za źle wykonaną pracę, żadnego wyjścia w stronę klienta, który musi dojechać 40min do salonu żeby ktoś poprawił to co powinien zrobić od razu dobrze. Kolejna rzecz - w naprawianych drzwiach powyżej 100km/h słychać świsty powietrza a przed naprawą oraz w pozostałych drzwiach tak nie było i nie jest. Mogę śmiało stwierdzić, że skoro nikt nie raczy sprawdzić czy po naprawie wszystko działa i wydaje nienaprawiony pojazd klientowi to jest to standard jaki oferuje Opel Kanclerz w Rudzie Śląskiej. Gdybym nie sugerował się oceną 4.4 tylko poczytał komentarze o tym, że klienci odbierają malowane drzwi z kawałkami taśmy albo po malowaniu mija jakiś czas i pojawiają się purchle z rdzy to nigdy ale to nigdy nie oddałbym tam samochodu, nawet takiego na którym mi nie zależy. Teraz tylko czekać jak będzie z malowaniem u mnie. Omijać szerokim łukiem ten salon. W Katowicach jest jeszcze jeden, może tam będzie lepiej
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 06:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 18:28
Salon - samochody nowe
Zepsuli oryginalną obudowę ...
... z kluczyka i zastąpili ją na tanią podróbkę która nie działa w pełni tak jak ma działać .Nie polecam
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 14:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 13:48
Salon - samochody nowe
Polecam… wybrać się ...
... do innego salonu Opla! Oddałam samochód po stłuczce do salonu w Rudzie Śląskiej, naprawa miała potrwać minimum miesiąc, rozumiem, że czas mógł się wydłużyć, ponieważ dostałam informację o niedostępnej części, którą trzeba sprowadzić. W kolejnym miesiącu naprawa nadal nie była skończona, mimo dostępnych już wszystkich części. 3 razy dostawałam termin odbioru samochodu, za każdym razem zostałam odprawiona z kwitkiem, że jeszcze samochód nie jest gotowy, jednak bez konkretnej odpowiedzi dlaczego to tak długo trwa i dlaczego jeszcze naprawa nie została zakończona. W końcu po 4 miesiącach udało się odebrać samochód - po odjechaniu z salonu od razu coś było nie tak, w samochodzie zaczęłoś coś stukać w nadkolu, jak się okazało, łożysko jest uszkodzone. Jak mogą Państwo wydać po takim czasie nadal niesprawny samochód klientowi?! Czy samochód po naprawie nie jest sprawdzany i diagnozowany? Pełen brak profesjonalizmu i brak odpowiedniego, wręcz utrudniony kontakt z salonem.
Użytkownik sieci
1 października 2023 21:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!!Blacharnia ...
... - lakiernia to PORAŻKA!!!Po naprawie luźny zderzak ,gdy poprosiłam o poprawkę ,to wytłumaczyli że to tak musi być . Jeden radar na martwe pole wymienili ,a drugie zepsuli , wytłumaczenie :”Niestety tak się stało „ Nigdy nie przyjęli na czas !Obsługa na początku była spoko ,a potem już przerzucali od jednego specjalisty do drugiego.
Użytkownik sieci
14 września 2023 23:58
Salon - samochody nowe
Gdy dzwonią z ...
... obsługi klienta to wszystko pięknie, cudownie. Zapraszają na przegląd, serwis itp niemalże wchodząc przez słuchawkę nie powiem gdzie... Gdy przyjeżdżasz na miejsce to panowie z obsługi klienta każą czekać 5 minut, moment,chwilę czy zaraz się panem zajmiemy. Mija dużo więcej czasu,po czym na zwrócenie im uwagi, że stoję już dość długo w oczekiwaniu na obsłużenie przyjmują mnie. Jest, udało się myślę sobie. Ale nie. Z ich strony obraza majestatu i rozmowa z klientem na zasadzie: po co żeś pan tu przyjechał i głowę mi zawracasz, a ja nie mam teraz czasu. Nie mam auta zastępczego i nie wiem kiedy będę miał. Nie wiem kiedy mogę przyjąć Pana na serwis, bo dużo pracy mamy. Ja czekam już miesiąc na przyjęcie do serwisu. A dzwonili i zapraszali :)
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 13:25
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu sprzedaży ...
... to dramat.. Inne marki mają o niebo lepsze podejście do klienta.. nawet inne salony opla
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 06:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam, auto ...
... oddane na akcje serwisowa, stało dwa dni ,na dodatek pomylili samochody mówiąc że wahacze pęknięte po wyjaśnieniu sytuacji że to inny samochód, okazało się że w moim został uszkodzony spoiler maxton tzn , porysowany ,w ramach rekompensaty chcieli go wyszlifować tragedia
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 18:38
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam. ...
... Jedna gwiazdka za uprzejmą i rzeczową obsługę pana Wojtka, który przyjął zlecenie. Podczas malowania drzwi zapomniano o klamce (ok, to się zdarza), ale jak już zobaczyliśmy wypolerowanie samochodu na drugi dzień gdy przyświecało słońce to po prostu istna porażka. Białe ślady, hologramy, pasta polerska sypała się pod wpływem słońca. Poprawkę dokonywali pod garażem bez użycia lamp. Niestety bezskutecznie bo nadal są hologramy. Ja już nie skorzystam.
Użytkownik sieci
15 maja 2023 19:13
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam!!! ...
... Obsluga serwisu nie uprzejma i utrudniajaca wszelkie procesy... sprecyzowanie i uzyskanie podstawowych informacji dotyczacych mojego prywatnego samochodu tam zakupionego przez tel to absolutna abstrakcja z tzw "spychologia" i za wszelka cene przymuszanie do osobistego pojawienia sie z dalszymi "schodami" na miejscu... Jezeli to dzialanie mialo na celu poprzez moja wizyte zachecic mnie do zakupu jakiegos nowego ciekawego modelu to rzeczywistym efektem jest ten komentarz i niesmak z nim zwiazany! Radze rowniez weryfikowac naprawy po tym serwisie poniewaz z TECHNOLOGIA PRODUCENTA jak zapewniano maja MALO WSPOLNEGO! ... nadmienie ze analogiczne informacje ktore byly blokowane przez to ASO udostepniono milo i bezproblemowo rowniez na odleglosc droga elektroniczna przez OPEL Polska ...
Użytkownik sieci
16 stycznia 2023 21:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 17:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 17:40
Salon - samochody nowe
Nie dotrzymał umowy.
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 10:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2022 22:41
Salon - samochody nowe
Beznadzieja
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2022 05:59
Salon - samochody nowe
Polecam salon. Obsługa ...
... bardzo się stara chociaż czasami olewają zgłoszone usterki gwarancyjne. Sprawa została wyjaśniona. Niestety wciąż kolejne usterki w samochodzie. Jedna usterka zgłaszana od roku i ostatnio dostałem odpowiedź, że te samochody tak mają! Oburzające!
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 10:48
Salon - samochody nowe
Serwis niestety popełnia ...
... błędy przy najprostszych czynnościach podczas przeglądów.... może zdarzyć się każdemu, ale od ASO należy oczekiwać, że takie sytuacje, jeśli już się zdarzą będą naprawiane bezpłatnie, a jeśli to niemożliwe rekompensowane klientowi. W ASO Kanclerz kierownik serwisu niestety nie stanął na wysokości zadania, więc tracą klienta... pewnie nie pierwszego i nie ostatniego. Edit: Serwis ostatecznie zrekompensował swój błąd... wielka szkoda, że dopiero po negatywnej opinii w Google. Rysa na wizerunku pozostaje, ale ostatecznie wyszli z twarzą.