86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 października 2018 11:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2018 08:36
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 października 2018 22:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2018 21:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2018 13:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 września 2018 08:11
Salon - samochody nowe
Podziękowania dla serwisu ...
... za pomoc przy awarii mojego samochodu
Użytkownik sieci
20 września 2018 08:48
Salon - samochody nowe
To co się ...
... stało nie może zostać bez komentarza, a jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo, ale mniej przyznać nie można. Regularny serwis mojego samochodu (Opel Zafira C) w Opel Kanclerz w Rudzie Śląskiej to były wyrzucone pieniądze. Okazało się, że mimo regularnego jeżdżenia na wszystkie przeglądy prawdopodobnie nie wymieniano oleju silnikowego, czym doprowadzono do poważnej awarii mojego samochodu. Mimo, że samochód miał przejechane 63000 km, wszystko w środku silnika było czarne z brudnego i wręcz zaschniętego oleju. W książeczce serwisowej oczywiście wbijano, że olej był wymieniany, lecz zarówno poproszony przeze mnie o opinię biegły, jak i mechanik, który naprawiał spowodowane duże szkody (skończyło się remontem silnika - wymieniony został m.in. jeden z wałów) stwierdzili, że silnik jest tak zabrudzony, że olej nie mógł być wymieniany. Wszystko wyszło przez przypadek w związku z inną awarią - wyciekiem płynu chłodzącego, z którą Opel Kanclerz pomimo wielu wizyt nie umiał sobie poradzić, stawiając błędne diagnozy. Jestem wstrząśnięty. Do tej pory naiwnie myślałem, że jeżdżąc do autoryzowanego serwisu płacę więcej za jakość usług. Tymczasem nie tylko w zamian nie otrzymałem żadnej jakości, ale najprawdopodobniej zostałem po prostu oszukany. Tego nie mogę darować. Kupiłem w Opel Kanclerz dwa samochody, a od lat serwisowałem i ubezpieczałem trzy (najpierw Chevroleta Aveo, Opla Astra i w końcu Opla Zafira). Nie spodziewałem się, że mogę spotkać się z niekompetencją, brakiem jakości, a prawdopodobnie i z perfidnym oszustwem. Poza tym, że uważam za swój obowiązek ostrzegać wszystkich potencjalnych klientów przed Opel Kanclerz w Rudzie Śląskiej, zamierzam zawiadomić o opisanych zdarzeniach (w tym miejscu bardzo krótko) między innymi centralę Opla w Polsce, jak i francuskiego właściciela marki Opel. Nie wiem, w jaki sposób jest udzielana tzw. autoryzacja, ale w tym przypadku była to w moim odczuciu pomyłka. Po przykrych doświadczeniach z Opel Kanclerz w Rudzie Śląskiej zakup przeze mnie nowego samochodu marki Opel jest raczej nierealny. Nie z powodu zastrzeżeń do marki, ale z obawy o to, co mnie może spotkać podczas serwisu w tzw. autoryzowanym serwisie. Nawet błędna diagnoza w autoryzowanym serwisie nie powinna mieć miejsca, natomiast pobieranie pieniędzy za prawdopodobnie niewykonane usługi i stwierdzanie w książeczce serwisowej, że zostały wykonane, jest pospolitym oszustwem, co oczywiście należy do oceny właściwych organów ścigania.
Użytkownik sieci
17 września 2018 11:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 września 2018 11:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 września 2018 09:12
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 września 2018 16:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2018 17:00
Salon - samochody nowe
Super obsługa klienta
Użytkownik sieci
4 września 2018 14:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 września 2018 14:42
Salon - samochody nowe
Dzisiaj zakupiłam samochód ...
... Opel Mokka X. Stało się to dlatego, iż podczas mojej pierwszej wizyty w salonie zostałam miło przywitana przez pracownika p. Marka, a jego zainteresowanie i zaangażowanie w celu ustalenia moich oczekiwań co do ewentualnego zakupu samochodu, jego duża wiedza i fachowość i poszukiwanie najlepszej dla mnie opcji wręcz wzorowe. Dodatkowo doskonale pomógł przy kredycie, na koniec przy wydawaniu samochodu z pełnym zaangażowaniem odpowiadał na stawiane mu pytania, pomógł przy konfiguracji systemu On Star oraz konsultował ze mną najkorzystniejszą opcję ubezpieczenia OC/AC. Doskonały kontakt podczas całego procesu sprzedaży i miła obsługa doprowadziła do finału , jestem szczęśliwą posiadaczką samochodu, który jak wierzę spełni moje oczekiwania. Wyrazy podziękowania dla Kierownictwa Salonu.
Użytkownik sieci
3 września 2018 16:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 10:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 19:16
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2018 22:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 12:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 15:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek