93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 20:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 22:55
Salon - samochody nowe
Jedyny pozytyw tego ...
... salonu to Pan Grzegorz, który zajmuje się sprzedażą i to profesjonalista, z którym współpraca to była przyjemność. Panowie pracujący w serwisie to niekompetentni ludzie, próbujący zrobić z klienta kretyna. Po akcji serwisowej z wymianą części w układzie kierowniczym, przestały działać czujniki parkowania z przodu oraz asystent pasa ruchu. Po ponownej wizycie zostałem poinformowany, że asystent działa prawidłowo, tylko są złe warunki. Nie padał deszcz ani nie było warunków utrudniających jazdę. Ponad to samochód zastępczy tego samego modelu, nie miał problemów z działaniem asystenta w ten sam dzień i w tych samych warunkach. Każda wizyta w salonie wiąże się z dołożeniem 50 km przebiegu, ponieważ wykonują "jazdy testowe". Mam nadzieję, że serwis ma wykupione ubezpieczenie na wypadek kolizji. Managera oczywiście nigdy nie ma. W samochodzie od początku nie działał android auto. Po trzeciej wizycie usłyszałem że mam za nowy telefon i mam czekać na aktualizację albo telefonu, albo radia. To czysta kpina i ten serwis nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem.
Użytkownik sieci
16 maja 2024 15:22
Salon - samochody nowe
I wouldn’t recommend ...
... you to take your car here for maintenance or repairs. I was promised extra services and was charged for it. When I got home and got a chance to examine the work they did, I was shocked to discover that the extra service was not provided. When I approached them with the problem I was told that everything was done by their “standards” and they physically couldn’t have done what I was asking for even though they charged me for it. When I asked why I was charged twice more for this service, nobody could give me a reasonable explanation nor give me a refund for what they didn’t do but charged me for it. I do not speak polish. All the conversations were done online using google translate. I was very disappointed with the quality of work and customer service. Do not recommend!!!
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 19:55
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu, auto na gwarancji, u nich zakupione, serwis NIE chce widzieć usterki. Po rozmowie z doradcą technicznym przyzjane że nie mają doświadczenia i kompetencji w naprawie tego typu usterki. W innym krakowskim serwisie opla usterka usunięta bezproblemowo. Odp wysłałem na maila zgodnie z poniższą prośba
Użytkownik sieci
12 października 2023 11:23
Salon - samochody nowe
Przesłałem zapytanie w ...
... formularzu kontaktowym dotyczące wyceny podstawowych części. Brak zwrotnej informacji.