88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2024 15:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 12:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 13:49
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis w Polsce.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 11:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2024 21:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 08:56
Salon - samochody nowe
Pani Izabela i ...
... Pan Mariusz to "dwójka bez sternika" ;-) Przeprowadzili mnie bezproblemowo przez cały proces naprawy pomimo problemów ze strony ubezpieczyciela sprawcy. Jakość wykonania usługi lakierniczej bardzo dobra! Mają też autoryzację Citroena na serwis.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 10:14
Salon - samochody nowe
Polecam serwis AUTO-CLUB, ...
... a zwłaszcza serwis blacharsko-lakierniczy. Profesjonalnie zlikwidowana szkoda z AC, w szczególności polecam Pana Stanisława, za profesjonalizm oraz bardzo miłą obsługę. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 15:41
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa w wykonaniu Pana Marcina
Użytkownik sieci
22 marca 2024 13:05
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście w miłej atmosferze.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 19:56
Salon - samochody nowe
Jestem mega zadowolony. ...
... Polecam tutaj cały serwis ale w szczególności blacharsko-lakierniczy. Pierwszy raz likwidowałem szkodę z OC sprawcy. Pani jak i Pan z likwidacji szkód przeprowadzili mnie przez cały ten proces, od przyjęcia zgłoszenia aż do naprawy. Zostałem obsłużony tak jak klient sobie tego życzy. Obsługa w biurze była fachowa, przesympatyczna i tworzyła miłą atmosferę. Pomimo natłoku spraw nie było problemu by uzgodnić kilka drobnych szczegółów dotyczących naprawy. Dodatkowo jeszcze wszystko zostało zrobione szybciej niż się spodziewałem. Dziękuję. Pozdrawiam Panią Izę i Pana Mariusza.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Korzystam już kolejny raz. Panowie w dziale obsługi doradzą lub zaproponują jakieś sprytne rozwiązanie. Polecam zdecydowanie.
Użytkownik sieci
10 marca 2024 19:28
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2024 17:40
Salon - samochody nowe
Polecam serwis. Miła ...
... i naprawdę fachowa obsługa. Zarówno Pani i jak i Pan z likwidacji szkód przesympatyczni i pomocni pomimo dużej ilości klientów, byli zorganizowani i tworzyli miłą atmosferę. Cały proces odbył się bezproblemowo od zgłoszenia do naprawy i najważniejsze samochód wygląda lepiej niż przed wypadkiem. Będę polecał. I obym nie musiał, ale jak tak się zdarzy wracam tylko do Was.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 17:59
Salon - samochody nowe
Miła I fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 11:00
Salon - samochody nowe
Muszę opisać swoją ...
... historie z tym >miejscem<, bo zasłużył on na opisanie. A przede wszystkim inni, potencjalni jego klienci zasłużyli aby wiedzieć. Kiedyś, w tym miejscu był tu salon "BSP" - bez szału, ale przynajmniej trzymali jakiś poziom. Naprawa uszkodzeń WTEDY płynnie i bez większych problemów. A jak jest teraz: 1. Przyjechałem z lekko uderzonym samochodem, z OC sprawcy, na oględziny. Szkoda zgłoszona wcześniej. Wtorek rano. Narazie ok. Wysłałem wszystkie wymagane dokumenty - jeszcze tego samego dnia, max 2 godziny później. 2. Czekam na jakieś info od ubezpieczyciela, że dokumenty zostały zgłoszone, jakies załączniki czy coś.. Nic. W czwartek, grzecznie pisze czy może coś wiadomo. Zerkam na strone ubezpieczyciela - nie ma załączników, oprócz pierwszego zgłoszenia, które my zrobiliśmy. Dzwonie. Pan na urlopie do konca tygodnia. Nikt nie może zając sie sprawą, bo nie ma wglądu w dokumenty Pana który prowadzi moją sprawę. Ciekawe gdyby Pan zachorwał i był przez miesiac poza biurem? Bede czekał miesiac na przesłanie zdjęc z oględzin i kosztorysu?. Ale ok czekam, daje im szansę. 3. W poniedziałek, nie zupełnie od rana, dzwonie. Tak Pan wrócił z urlopu. Wyjaśnia mi że zdjęcia, upoważnienia, wyśle razem z kosztorysem. A ten musi przygotować. Wiadomo. Poza tym jest zawalony "sprawami" tymi zaległymi. Wiadomo, nie było go tydzień. Idzie zrozumieć. Na zakończenie, dorzuca że "nie obiecuje ze bedzie to dziś". Staram sie zrozumieć. 4. Środa, dałem mu cały wtorek. Dokumentów na stronie ubezpieczyciela nie ma nadal. Dzwonie. No pan mówi, że jestem w kolejce. Do dwóch tygodni czekania. NA WYSŁANIE ZDJĘC i OŚWIADCZEŃ i KOSZTORYSU. To jest małe wgniecenie. I ja nie mówie o rozpatrzeniu wniosku przez ubezpieczyciela. I o samej naprawie. A o samym wysłaniu zdjęć i kosztorysu. Dla mojej sprawy zegar nawet nie zaczał "tykać". Nic sie nie wydarzyło... przez ponad 1.5 tygodnia. Dobra, myśle sobie, może to teraz taki standard, że ludzie mają Cie w ...pie.. mechanicy zawaleni pracą. etc. Choć poprzednio jak byłem jeszcze w BSP - nie było w ogóle tematu. Dzwonie do innych blacharni. Może trzeba poczekac pare dni na oględziny, ale sprawa, wysyłana jest tego samego dnia. Może max następnego. Pozostwiam Wam do oceny.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 12:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 19:29
Salon - samochody nowe
Fachowa i supersprawna ...
... obsługa przez zespół likwidacji szkód, w tym mechanika weryfikującego uszkodzenie, plus dobra kawa.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 22:07
Salon - samochody nowe
Ogólnie skomentuję serwis ...
... tak: trzeba palcem pokazać usterkę, żeby została poprawnie zlokalizowana. Sam budynek ok, poczekalnia dobrze wyposażona, bardzo ciasno na placu parkingowym.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 09:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 08:31
Salon - samochody nowe
Jestem totalnie zawiedziona ...
... obsługą klienta. Przyjechaliśmy chcąc zakupić samochód od ręki. Handlowiec nie był w stanie zrobić nam oferty przez awarię systemu. Takie rzeczy się zdarzają, ale... Miał wysłać ofertę na maila, do dnia dzisiejszego (2 tygodnie od wizyty) nie mamy nic. Nawet wizytówki z kontaktem do handlowca. Auto zostało zakupione u konkurencji.