88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2024 21:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 11:00
Salon - samochody nowe
Muszę opisać swoją ...
... historie z tym >miejscem<, bo zasłużył on na opisanie. A przede wszystkim inni, potencjalni jego klienci zasłużyli aby wiedzieć. Kiedyś, w tym miejscu był tu salon "BSP" - bez szału, ale przynajmniej trzymali jakiś poziom. Naprawa uszkodzeń WTEDY płynnie i bez większych problemów. A jak jest teraz: 1. Przyjechałem z lekko uderzonym samochodem, z OC sprawcy, na oględziny. Szkoda zgłoszona wcześniej. Wtorek rano. Narazie ok. Wysłałem wszystkie wymagane dokumenty - jeszcze tego samego dnia, max 2 godziny później. 2. Czekam na jakieś info od ubezpieczyciela, że dokumenty zostały zgłoszone, jakies załączniki czy coś.. Nic. W czwartek, grzecznie pisze czy może coś wiadomo. Zerkam na strone ubezpieczyciela - nie ma załączników, oprócz pierwszego zgłoszenia, które my zrobiliśmy. Dzwonie. Pan na urlopie do konca tygodnia. Nikt nie może zając sie sprawą, bo nie ma wglądu w dokumenty Pana który prowadzi moją sprawę. Ciekawe gdyby Pan zachorwał i był przez miesiac poza biurem? Bede czekał miesiac na przesłanie zdjęc z oględzin i kosztorysu?. Ale ok czekam, daje im szansę. 3. W poniedziałek, nie zupełnie od rana, dzwonie. Tak Pan wrócił z urlopu. Wyjaśnia mi że zdjęcia, upoważnienia, wyśle razem z kosztorysem. A ten musi przygotować. Wiadomo. Poza tym jest zawalony "sprawami" tymi zaległymi. Wiadomo, nie było go tydzień. Idzie zrozumieć. Na zakończenie, dorzuca że "nie obiecuje ze bedzie to dziś". Staram sie zrozumieć. 4. Środa, dałem mu cały wtorek. Dokumentów na stronie ubezpieczyciela nie ma nadal. Dzwonie. No pan mówi, że jestem w kolejce. Do dwóch tygodni czekania. NA WYSŁANIE ZDJĘC i OŚWIADCZEŃ i KOSZTORYSU. To jest małe wgniecenie. I ja nie mówie o rozpatrzeniu wniosku przez ubezpieczyciela. I o samej naprawie. A o samym wysłaniu zdjęć i kosztorysu. Dla mojej sprawy zegar nawet nie zaczał "tykać". Nic sie nie wydarzyło... przez ponad 1.5 tygodnia. Dobra, myśle sobie, może to teraz taki standard, że ludzie mają Cie w ...pie.. mechanicy zawaleni pracą. etc. Choć poprzednio jak byłem jeszcze w BSP - nie było w ogóle tematu. Dzwonie do innych blacharni. Może trzeba poczekac pare dni na oględziny, ale sprawa, wysyłana jest tego samego dnia. Może max następnego. Pozostwiam Wam do oceny.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 22:07
Salon - samochody nowe
Ogólnie skomentuję serwis ...
... tak: trzeba palcem pokazać usterkę, żeby została poprawnie zlokalizowana. Sam budynek ok, poczekalnia dobrze wyposażona, bardzo ciasno na placu parkingowym.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 08:31
Salon - samochody nowe
Jestem totalnie zawiedziona ...
... obsługą klienta. Przyjechaliśmy chcąc zakupić samochód od ręki. Handlowiec nie był w stanie zrobić nam oferty przez awarię systemu. Takie rzeczy się zdarzają, ale... Miał wysłać ofertę na maila, do dnia dzisiejszego (2 tygodnie od wizyty) nie mamy nic. Nawet wizytówki z kontaktem do handlowca. Auto zostało zakupione u konkurencji.
Użytkownik sieci
6 października 2023 18:55
Salon - samochody nowe
Szkoda że zapomnieliście ...
... poinformować stałych klientów o zamknięciu stacji diagnostycznej. Wystarczyłoby wysłać jednego sms-a ☹
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 13:53
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Stanowczo odradzam!!! Nie wierzę, że jego pozytywne recenzje wystawiają prawdziwi klienci. Ten dealer naprawił moje 3 samochody. Zawsze był zgłaszany problem techniczny kierownikowi warsztatu (albo luźny, albo nie dokręcony, albo nie dokręcony itp.). Poza tym kontakt z klientem jest całkowicie zerowy (niezależnie od języka. Żona nie przyjeżdża, żeby nie odpowiedzieć) po polsku, nie odbierają itp.) trzeba wybrać inny adres Opla!!! (Wersja oryginalna) Je déconseille fortement!!! Je ne crois pas que ses commentaires positifs sont donnés par des vraies clients. Ce concessionnaire a réparé mes 3 voitures. Il y a avait eu toujours un problème technique a remonté au directeur de garage (soit mal serré soit pas serré soit pas fait etc.) De plus le contact avec le client est complètement null (peu importe de la langue. Ma femme n'arrive pas à avoir une réponse en polonais, ils répondent pas etc.) il faut choisir l'autre address de Opel!!!
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 15:39
Salon - samochody nowe
Nie domyka mi ...
... się bagażnik, diagnostyka....??? 420 zł żenada, to jest 3 minuty pracy, żeby sprawdzić czy zamek jest do wymiany czy można naprawić...ogólnie koszty robocizny i diagnostyki tutaj to kosmos, sprawa załatwiona w prywatnym warsztacie: diagnostyka -0 zł, nowy zamek zamiennik 52 zł, robocizna 100 zł....Samej usługi diagnostyki za 420 zł oczywiście nie wykonałem, dostałem informację telefoniczną o cenie od pracownika Opel Auto Club.
Użytkownik sieci
20 maja 2023 04:53
Salon - samochody nowe
Nowy oryginalny zerzak ...
... malowany u nich. Auto stało tydzień na poprawkach .
Użytkownik sieci
10 marca 2023 23:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lutego 2023 15:48
Salon - samochody nowe
Jakaś kpina ... ...
... oficjalnie otwarte do godz 18 i... kartka w drzwiach wejściowych z info że do...14 - straciłem tylko czas i paliwo...
Użytkownik sieci
17 lutego 2023 11:23
Salon - samochody nowe
Niepolecam, nieda się w ogóle dodzwonić 👎👎👎👎
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 18:17
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na zaplanowany ...
... przegląd okresowy. Wszystko było dobrze do momentu, gdy powiedziałem, że jest to bezpłatny przegląd (Opel Flex). Okazało się, że nie zostanę przyjęty, bo zmienia się właściciel i przegląd może być tylko PŁATNY. Ale muszę się umówić na kolejną wizytę. I nikogo nie obchodzi, że samochód objęty jest jeszcze gwarancją. Nie polecam.
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 19:25
Salon - samochody nowe
Pracownik serwisu mimo ...
... że nie ma racji, kłóci się z klientem i na siłę przedstawia swój punkt widzenia który koniec końców mija się z prawdą, poczucie zażenowania po wyjściu nie do zapomnienia...
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 18:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 18:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 02:29
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... bez nadzieja. Obrazu trzeba pokazać kto tu jest ważniejszy klijęt czy oni.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2022 14:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2022 02:07
Salon - samochody nowe
Naciągacze, nie sumienni. ...
... Mili tylko wtedy, gdy klient zainteresowany usługa, jednak gdy jednak nie chce już jej wykonać - wtedy wszystko się zmienia. Nie polecam i stanowczo odradzam.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 17:45
Salon - samochody nowe
Jakas totalna porażka ...
... jeśli chodzi o stacje diagnostyczna. Wszystko tak wolno załatwiane ze na przeglad potrzebowałem prawie 2 godziny. Pan wyjeżdża autem, zamyka bramę, klika minute na komputerze otwiera bramę żeby wjechać następnym autem. Poszedł umyć ręce, nie było go 10 minut, a człowiek siedzi jak ten głupek i czeka. Jeśli ktoś bierze dzień wolny, żeby zrobić przegląd i stracić min 2 godziny to polecam, jeśli nie to mocno odradzam, jedzcie wszędzie indziej byle nie tutaj. Gorzej chyba nie mogłem trafić. Przestroga dla innych.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2022 21:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka