86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 16:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam tragedia ...
... nie słownie ubezpieczalnia wypłaciła pieniądze 2 miesiące czekam na naprawę samochodu dzwonię 3 razy i za każdym razem słyszę inną wersję proszę żebyście państwo przeczytali inne opinie Według mnie jest 50 x 50 czyli salon nie jest do końca sprawny zostawiam autora autoryzowanym serwisie Peugeot po trzech tygodniach odebrałem samochód super naprawiony nie polecam😌😌
Użytkownik sieci
6 marca 2024 10:44
Salon - samochody nowe
Obsluga fatalna, nie zainteresowana klientem
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 22:18
Salon - samochody nowe
Masakra. Nie polecam ...
... tego serwisu gdyż oszukują na cenach. Dziś mąż był u nich założyć radio samochodowe czas oczekiwania masakra. Cena którą pan z serwisu podał za wymianę to 150zl samo radio(zaznaczę że radio było pokazane na zdjęciu panu z serwisu i było nie orginalne)a podłączenie do tego kamery cofania miało być razem 400zl. Poczym mąż wyczekał się kilka godzin zanim założyli. Na koniec nie miła niespodzianka bo zamiast 150zl było 1300zl. Po prostu żenada
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 21:05
Salon - samochody nowe
Właściciel to niezły ...
... cham i zgred dla młodocianych i pracowników. Nie polecam konwersacji z nim.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 21:03
Salon - samochody nowe
Gdy poszedłem spytać ...
... się tam o praktyki Właściciel tego przybytku zwyzywał mnie od niewychowanych Nie polecam
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 01:18
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży części ...
... ( jego tyczy się moja opinia ) 1 kontakt przez tel zamówienie z łaską i jakby miał pretensje że śmie mu przeszkadzać dzwoniąc wyczułem to przez telefon..dobra sobie myślę część ważniejsza..2 dzwonie pół dnia nic..w końcu ktoś odebrał ok zabrali nr mieli oddzwonić...cisza ...dzwonie ..są części jade..gość przy stanowisku kompletne hamstwo zero jakiego kolwiek pozytywnego kontaktu z klijemtem...nic zero jakby ta robota to dla niego była karą!! Nie polecam działu części samochodowe a kupuje w wielu aso i nie spodkalem się z takim kompletnym ignorowaniem na zapytanie cokolwiek. Pozdrawiamy pana z działu części zmień robotę bo się nie na dajesz do obsługi klijenta
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 08:01
Salon - samochody nowe
Obleśna obsługa na salonie Fiata.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 10:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystania ...
... z usług serwisu. Podejście do klienta dramatyczne i wieczne opóźnienia na prawdę lepiej wybrać inny serwis
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 15:29
Salon - samochody nowe
W trzyletnim fiacie ...
... mając uszkodzony przewód od chłodnicy (kuna) dowiedziałem się, że nie mogą mi zamówić uszkodzonej części i nie wiadomo kiedy będzie dostępna. Poradzono mi bym szukał używanej części w internecie bądź dorobil sobie ten przewód gdzieś (???) W drugim ASO fiata w Krakowie zamówiłem te części bez problemu (czekałem na nie 3 dni robocze). Nie spodziewałem się, że ASO mnie tak załatwi. Nie wiem jak działa ASO Opla czy Jeepa tam, ale ten fiata to odradzam.
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Serwis nie poradził ...
... sobie z przedostającą się wodą do klapy bagażnika, a auto stało w serwisie 2 razy po tydzień. Komentarz wystawiam nie tyle za nieusunięcie usterki, bo zdaje sobie sprawę, że diagnostyka przecieków nie zawsze jest prosta, ale za brak szacunku dla klienta, a konkretnie jego czasu. Straciłem go sporo, kombinując auta zastępcze, pomimo obietnic serwisu, że będzie ono załatwione (wiedzieli, że będę potrzebował auto zastępcze 2 tygodnie przed podstawieniem auta). W tej chwili mam dalej przeciek wody i szlag mnie trafia, wiedząc, że przez te dwa tygodnie panowie z serwisu nie raczyli zajrzeć do serwisówki opla i kliknać problem z wodą, a system sam zasugeruje co należy sprawdzić i wymienić na zmodyfikowane. Założyli peszel między klapą a kabiną, który zdjąłem, żeby woda nie wpływała z klapy do kabiny auta i powiedzieli, że teraz jest dobrze :) Jedyna pozytywna osoba, jaką spotkałem w tym serwisie to Pan Szymski - widać, że mu zależało na rozwiązaniu problemu.
Użytkownik sieci
13 listopada 2023 13:32
Salon - samochody nowe
Niestety dramat i ...
... tragedia. Niby autoryzowany serwis, ale tylko z nazwy. Żadnego profesjonalizmu, i tym bardziej żadnej ogłady i zrozumienia. Umawiasz się na konkretną godzinę i czekasz 5 godzin na diagnozę usterki czujnika odcięcia gazu, którego usterkę od razu widać po podpięciu do komputera. Podpięcie pod komputer = 200 zł Diagnoza 80 zł Naprawa? Odmówili naprawy twierdząc, że część można sobie załatwić gdzie indziej. Nie po to do Was jechałem, żeby za darmo Wam dać 280 zł i żebyście mnie spuścili z wodą z... Dałbym zero, bo na tyle zasługujecie.
Użytkownik sieci
13 października 2023 08:58
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam korzystanie ...
... z usług tego serwisu Opla, jeżeli szanujecie Państwo siebie, swój czas i pieniądze. Panowie w serwisie nie szanują go ani trochę. Moja historia zaczyna się od zamówionej części. Nie byłem w stanie wyprosić telefonu, gdy ta część już dojdzie. Kazano mi regularnie dzwonić i pytać czy już jest. Następnie kilkukrotnie odsyłano mnie z kwitkiem a to z serwisu do działu części, a to z działu części do serwisu, bo panowie nie byli w stanie zbudować wspólnej wersji zdarzeń, ani nie byli w stanie zrobić tego razem - odsyłali mnie do siebie. Później okazało się, że zamówili złą część, więc cały proces zaczęliśmy od początku. Znowu chodzenie między działami. Później okazało się że panowie nie znają istotnego szczegółu technicznego z mojego samochodu i musiałem im go uświadomić. A później usługa, o której powiedziano mi, że potrwa 20-30 minut... Spędziłem w poczekalni prawie 4 godziny. Najgorsze jest natomiast, że panowie sypią cenami za usługi totalnie z rękawa. Jak wycenią - tyle Państwo płacicie. Ja miałem strasznie nieprzyjemną niespodziankę, ponieważ gdy doszło do płatności, podano mi kwotę DWUKROTNIE WYŻSZĄ!!! Niż ta, na którą się pierwotnie umawialiśmy!!! (Nie, nie było po drodze żadnych dodatkowych komplikacji, które mogłyby wpłynąć na wysokość ceny za usługę). I oczywiście jeżeli myślą Państwo, że na którymkolwiek etapie usłyszałem słowo "przepraszamy" to jesteście w błędzie. Serwis Marimex prezentuje ze sobą customer experience taki rodem z 1994 roku... Jeżeli cenicie Państwo siebie, swój czas i pieniądze, radzę skorzystać z usług innego ASO
Użytkownik sieci
3 października 2023 10:16
Salon - samochody nowe
Jeśli masz auto ...
... na gwarancji to nie warto serwisować je właśnie tutaj . Ten serwis potrafi tylko wymieniać rzeczy zgodnie z gwarancja a jeśli zgłosisz im jakiś problem z autem to najzwyczajniej oleją sprawę i nie zrobią z tym nic. W moim przypadku auto zaledwie po gwarancji non stop ląduje u mechanika .
Użytkownik sieci
23 września 2023 12:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Dwa ...
... razy korzystałem i dwa razy dramat. Nic nie jest na czas, serwis który miała trwać 2h, trwał 6h. Nawet wydanie kluczyków trwało 1h. Organizacja pracy serwisu to jakieś nieporozumienie.
Użytkownik sieci
8 września 2023 10:24
Salon - samochody nowe
Serwis Opla dramat. ...
... Zdecydowanie nie polecam! Co innego mówią przez telefon, a co innego na miejscu. Brak profesjonalizmu i olewanie klienta. Czekam już tydzień na telefon i mimo mojego przypomnienia cisza...
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 20:43
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa zero pomocy że strony recepcji i pracowników innych działów Pozdrowienia dla działu serwis blacharki 😑😑😑😑😑😑👎👎👎👎
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 15:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 czerwca 2023 12:16
Salon - samochody nowe
W ostatnim czasie ...
... wykonałem kilka telefonów do tego serwisu w celu poznania cen części jak i usług, aby porównać to z wyceną ubezpieczyciela z OC sprawcy. Pani, która odbiera ogólne telefony jest miła i pomocna, dział związany z częściami również bez zarzutu, jednak jeśli chodzi o dział blacharsko lakierniczy to jest już jakieś nieporozumienie. Obsługa niemiła, szczególnie jeden z Panów, który ma problem jakkolwiek wycenić koszt lakierowania całego elementu, ale ten fakt to najmniejszy problem, ponieważ w celu dokładniejszej wyceny zostałem poproszony o przesłanie kosztorysu ubezpieczyciela i tak też zrobiłem. Po kilku godzinach dowiaduje się, że CAŁKOWICIE PRZYPADKIEM był akurat u nich w warsztacie rzeczoznawca od mojego ubezpieczyciela i cały kosztorys został z nim skonsultowany (nie wiem dlaczego dokumenty są przekazywane osobom z zewnątrz ale może taka jest polityka firmy) i nagle cena z kosztorysu - która jest niższa prawie 3x niż sama wartość części, którą wyceniali dzień wcześniej koledzy z innego działu - jest jak najbardziej realną ceną naprawy przy naprawie bezgotówkowej, na którą cały czas był wielki nacisk ze strony tego Pana. Z góry dodam, że warsztat nie ma współpracy z moim ubezpieczycielem (informacja zweryfikowana poprzez stronę ubezpieczyciela, gdzie można sprawdzić listę partnerskich warsztatów), więc nie wiem ja jakiej podstawie cała sprawa została przedstawiona jednemu z rzeczoznawców, który podkreślę po raz kolejny - PRZY OKAZJI był akurat w tedy u nich w serwisie. Dlatego NIE POLECAM tego miejsca, jak ktoś chce załatwić bezproblemowo jakąś sprawę.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 11:21
Salon - samochody nowe
Firma zaśmieca i niszczy środowisko poprzez rozprowadzanie ulotek.
Użytkownik sieci
24 maja 2023 12:42
Salon - samochody nowe
Serwis, obsługa klienta, ...
... cytując " Moze Pan sobie puszkacc innego serwisu" tak , że drodzy klienci szukajcie innego serwisu tu nie ma sensu...