Zobacz na mapie
88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 16:34
Salon - samochody nowe
Duży ruch za ...
... dużo marek w jednym miejscu + sprzedaż używanych aut.
Użytkownik sieci
8 marca 2025 10:57
Salon - samochody nowe
Bardzo słabiutko. Odwiedziłem ...
... salon w sobotę. Cztery marki w jednym miejscu. Opel, Fiat, Citroen i Peugeot .Noszę się z zamiarem kupna auta dostawczego więc chciałem porównać oferty Ducato, Movano, Jumpera i Boxera Niestety, nie było w sobotę NIKOGO (!!!) kto mógłby mi udzielić jakichkolwiek informacji! Mają podobno jedną osobę na wszystkie marki od aut dostawczych i Pan w Oplu udzielił mi odkrywczej informacji że "przecież ta osoba nie może pracować w każdą sobotę " a ja w ogóle to powinienem zadzwonić a nie zjawiać się osobiście i niespodziewanie (!!!) Nic o cenie, okresie oczekiwania, ratach leasingu, konfiguracji auta...NIC od nikogo w sobotę się nie dowiecie Słabiutko.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 16:05
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... widziałem w życiu, pracownicy z działu napraw blacharsko-lakierniczych nie mają ochoty nawet zadzwonić do klienta, żeby poinformować o terminie naprawy, totalna ignorancja klienta. Polmozbyt XXI wieku, PRL żywy. Dramat!!!
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 12:39
Salon - samochody nowe
Serwis to jedno ...
... wielkie nieporozumienie. Osoby tam pracujące powinny zmienić pracę, ponieważ w przyszłości może dojść do sytuacji, w której komuś stanie się krzywda. Samochód wrócił z serwisu rozkręcony – plastiki leżały na wycieraczce, brakowało śrubek, a wszystkie części zostały skręcone odwrotnie, niż powinny. To absolutna kompromitacja. Po kontakcie z obsługą otrzymałem informację, że mam wrócić do serwisu, a oni to poprawią. Gdzie tu logika? Oddaję samochód na gwarancję, odbieram go w stanie gorszym niż przed serwisem, a teraz mam ponosić dodatkowe koszty, żeby ponownie tam wrócić? Od półtora tygodnia czekam na jakąkolwiek informację, ale nikt łaskawie nie raczył się ze mną skontaktować i poinformować, kiedy pojazd zostanie naprawiony – mimo że powinno to nastąpić na oddziale mojej firmy. To kompletna porażka. Oddanie samochodu do tego serwisu wiąże się z obawą, czy po odbiorze wszystko będzie działać poprawnie. Trzeba dokładnie sprawdzać każdy szczegół, bo inaczej można się mocno zdziwić. Ewidentnie nie polecam, chyba że ktoś ma czas i nerwy na kontrolowanie pracy serwisantów. Sprawę zgłaszam do Fiat Polska.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 20:39
Salon - samochody nowe
Chciałam kupić nowe ...
... auto jednak osoba która proponowała nam auta była tak uprzejma na zaproponował Skodę no i fajnie.Teraz jeżdżę nowym Captur i jestem bardzo zadowolona. To powinien być pracownik roku pracuje dla firmy
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 07:04
Salon - samochody nowe
Obsługa to jakiś ...
... dramat. Zero zainteresowania klientem przy chęci zakupu nowego pojazdu. Serwis wycenia usługi jak mu się podoba. Mam nadzieję, że starcą autoryzację na obsługę Opla.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 15:58
Salon - samochody nowe
Najgorsze doświadczenie jakie ...
... miałem w jakimkolwiek salonie. Łysy pan który nas obsługiwał patrzył na nas jak na idiotów, szczytem było rzucenie kluczykami w deskę rozdzielczą samochodu który chciałem kupić! Rozumiem, że może miał gorszy dzień ale takie zachowanie jest nieakceptowalne.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 17:49
Salon - samochody nowe
Dużo samochodów różnych ...
... marek ale nie spodziewałem się że są takie tandetne widać, że oszczędzają na wszystkim.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 09:32
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... istna porażka człowiek wchodzi do salonu i zero jakiegokolwiek zainteresowania pomimo tego że wszyscy pracownicy byli wolni poprostu żenada
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 15:41
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z pracy serwisu. I z obsługi, która kpi sobie z klientów. Kierownik serwisu tylko odpowiada na tel że oddzwoni. I nie oddzwania. Od czerwca czekam aż ktoś wyda mi moje części po naprawie, a mamy 12. Listopad. Do tego wymienionymi drzwiami muszę czaskac jak drzwiami od stodoły. Gdy pojechałem na regulację usłyszałem że " to jest bus " i tak to jest. A wcześniej 5 lat było bez czaskania. kpina.
Użytkownik sieci
19 października 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon i ...
... jeszcze gorszy serwis. Nie polecam ani francuskich samochodów a tym bardziej serwisu samochodowego. Sami partacze, zero kontaktu z klientem. Dla nich liczy się tylko kasa. Omijajcie to miejsce z daleka!!!!!
Użytkownik sieci
15 października 2024 13:06
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis samochodowy ...
... z jakim miałem do czynienia, a było ich już sporo. Auto stało tam prawie 2 miesiące, po kolei wymieniano części a na koniec i tak problem został nie usunięty. Moja cierpliwość dobiegła kresu, gdy faktura opiewała już na ponad 7 tyś złotych, a Pan stwierdził, że jeszcze turbina będzie do zrobienia. Osobną rzeczą jest kontakt z klientem. Byłem na łasce Pana mechanika, który łaskawie miał oddzwaniać po godzinie 14, gdyż tak zaczyna pracę. Na 8 moich telefonów, Pan łaskawy mechanik oddzwonił RAZ. Odradzam ten serwis, no chyba że macie do wymiany wycieraczkę. Może się uda.
Użytkownik sieci
10 października 2024 17:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Citroen wymieniono bez uzgodnienia akumulator wymieniony 8 miesięcy wcześniej w innym serwisie, nie podjęto nawet próby naprawy wskaźnika paliwa o co prosiłem. Samochód stał w serwisie cały dzień
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 09:42
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... jakim byłam! Wchodząc klient czuję się jak intruz wszyscy mają miny jakby pracowali za karę. pani Anna O.nie powinna mieć kontaktu z klientami jest opryskliwa, nie miła i na pewno nie kompetentna! To w jaki sposób odzywa się do klientów zasługuje na naganę!! Nie polecam i zdecydowanie wolę jechać do innego miasta niż korzystać z tego miejsca!
Użytkownik sieci
17 lipca 2024 13:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2024 14:57
Salon - samochody nowe
Jeżdżenie 10 razy ...
... w kółko na wymianę tej samej rzeczy, a i tak tego nie zrobią porządnie bo można jechać 11 raz i tak w kółko Macieju
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... w tym miejscu. Zlekceważono problem z silnikiem 1.2 Puretech, pomimo akcji specjalnej Stellantis. Pasek rozrządu spękany i poszarpany (przebieg 46 tyś) a pracownik twierdzi, że jest OK! a jak mi się nie podoba to mam go sobie sam wymienić...!? Po awanturze i pomocy jedynej miłej osoby (pani z recepcji serwisu) uznali, że mogliby wymienić ale, że nie naprawiałem auta w nich tylko u mechanika (przeglądy potwierdzone fakturą), więc nie muszą. Przy odbieraniu auta kolejny pracownik lekceważaco potraktował moje uwagi, w których zarzuciłem im brak dobrej woli i chęci pomocy. Sugerując mu dalej, że przez takie podejście stracili klienta stwierdził, że i tak już stracili, bo nie przyjeżdżałem na serwis po gwarancji...! Po tych sprzeczkach i niemiłej atmosferze odebrałem auto, które musiałem samodzielnie uruchomić, ponieważ nikt nie umiał go wybudzić z trybu ecomode. Gdyby nie udało mi się tego zrobić, musiałbym zamawiać lawetę do samochodu, które przyjechało do nich na kołach! Doświadczenie to jest kompromitacją, nie tylko tego serwisu ale i dla całego koncernu Stellantis.
Użytkownik sieci
11 maja 2024 22:13
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprzyjemne miejsce ...
... dla klientów oczekujących na pozostawione auto w serwisie. Jeden jeden malutki stoliczek, z tego co pamiętam brak wody do napicia i ekspresu aby kupić sobie ciepłą kawę . Miałem okazję być tam Kiedy na dworze temperatura była z 5 stopni z wiatrem. Oczekujący klienci serwisu siedzieli w kurtkach gdyż krzesełka są blisko głównych rozsuwanych, wielkich drzwi które otwierają się szybko przed wejściem i długo zamykają przez co wpadało masę zimnego powietrza. Nie wyobrażam sobie oczekującego który musiałby dłużej tam spędzić czas dodatkowo pracując na komputerze w tych warunkach. Czy właściciel nie widzi że te ogromne drzwi pojedyncze bezpośrednie na salon, serwis są bardzo nieekonomiczne? Przecież to generuje duże koszty ogrzewania a latem chłodzenia które muszą być później de facto pokryte przez klientów
Użytkownik sieci
9 maja 2024 17:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam!! Lekceważenie ...
... i brak szacunku do klienta!! Zero komunikacji między sprzedawcami. Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem samochodu z tej firmy to zrezygnuj, szkoda Twojego czasu i pieniędzy. Wyobraź sobie, że dzwonisz z chęcią rezerwacji samochodu informując, że za 2 godz jesteś obejrzeć samochód, sprzedawca telefonicznie mówi, że nie ma potrzeby rezerwacji, proszę przyjechać. Jedziesz te 100 km, po czym dowiadujesz się, że nie ma możliwości obejrzenia samochodu, gdyż jest zarezerwowany i sprzedawca komunikuje do Ciebie "nie widzię problemu, przecież 100 km, które Państwo przejechali to nie jest drugi koniec świata" co w tej sytuacji robisz???
Użytkownik sieci
29 marca 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Szkoda strzępić ryja.