82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 14:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam tam ...
... serwisu Opla. Dziś zostałem odprawiony z kwitkiem (wizyta umówiona) bo nie było Pana od naprawy alarmu, tzn. był od tych zamontowanych fabrycznie, "dobieranych" już nie. Jak by nie można było tego wyjaśnić przy umawianiu wizyty. 200 km i dzień urlopu poszły...cóż może przy następnej wizycie się uda. Oczywiście złożę stosowną skargę do firmy leasingowej, która ma podpisaną umowę. Ale muszę powiedzieć że mnie też rozbawiono - propozycją umycia auta w ok. 1.5 godziny. Następnym razem wezmę 2 dni urlopu i w razie czego zarezerwuję nocleg z przedłużoną dobą :-). Cóż jak obsługa - taka ocena.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 14:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 14:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 stycznia 2025 09:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 14:20
Salon - samochody nowe
Auto 2 tygodnie ...
... w serwisie, brak informacji, nie da się dodzwonić. Odradzam. Ostatni raz zostawiłam tam auto do naprawy. nie do pomyślenia, żeby tak traktować klienta ( ale kasować to można ostro ! )
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 14:46
Salon - samochody nowe
Rozumiem, że chwilę ...
... po godz. 18 już nie macie ochoty obsługiwać klientów ? Bo wchodząc do Waszego salonu o tej porze, chcąc zobaczyć i dowiedzieć się czegoś więcej o konkretnym modelu samochodu, osoby przebywające w nim nawet nie potrafią odpowiedzieć na zwykle „dzień dobry”. Salon niby otwarty do 19:00 - ale chyba tylko dla zasady. EDIT : Dziękuję za odpowiedź, widzę że godziny otwarcia zostały zaktualizowane. Pomimo tego, lekki niesmak pozostał, gdyż będąc w Państwa salonie - nikt, z trójki obecnych tam pracowników, nawet nie raczył nas poinformować o tym że już jest zamknięte. Nie byłoby nieporozumień. Pozdrawiam :)
Użytkownik sieci
17 października 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Powinno być zero ...
... i to koniec przygody z serwisem Opla w tym miejscu. Podjechałam z zapalonym chekiem w 2 letnim oplu po pomoc i co usłyszałam... proszę poczytać sobie instrukcję obsługi a "miła" pani z drwiącym uśmiechem odesłała mnie na kurs prawa jazdy. Także, dzięki za pomoc, "dobre rady" i na koniec - macie z głowy klienta.
Użytkownik sieci
13 października 2024 19:37
Salon - samochody nowe
Niestety, po 3 ...
... latach korzystania z usług serwisu widzę tendencję spadkową w obsłudze klienta. Chciałem dokonać wymiany osłony silnika. Dzwoniłem w tym celu do serwisu, miałem tego samego dnia otrzymać wycenę i propozycje terminu. Zero odzewu. Kolejny telefon z mojej strony, a w serwisie zdziwienie, bo żadnej informacji, że taka sprawa była zgłaszana. Więc cały proces od nowa. Po tygodniu oczekiwania ponownie okazało się, że nikt nawet nie zrobił zgłoszenia, nie zostawił notatki, czy cokolwiek, więc znowu już z zażenowaniem przedstawiam po raz trzeci swój problem i co chciałbym naprawić. Jak można się domyślać, ponownie zostałem przez konsultanta olany i pomimo zgłoszenia telefonicznego nie dostałem nawet wyceny, propozycji terminu czy oględzin. Początkowo chciałem to usprawiedliwiać sezonem urlopowym, jednak u konkurencji przekonałem się, że i w takim okresie można traktować klientów poważnie.
Użytkownik sieci
11 października 2024 18:09
Salon - samochody nowe
Gdyby można było ...
... dać zero to od razu. Serwis to porażka , ustalona cena przez telefon podwyższona o 200 zł na miejscu . Pan straszy ze jak nie dopłacę nie wpisze do książki przeglądu ( auto 10 miesięcy od nowości) żona zmienia opony czas oczekiwania 5h ....teraz próbowałem się umówić na kolejną wymianę opon nie sposób się dodzwonić. Odddzwonimy najszybciej jak się da......od wtorku czekam , jest sobota wieczór. Chyba jeszcze są zajęci......NIGDY WIECEJ SUZUKI.!!!!!!!!
Użytkownik sieci
24 września 2024 11:04
Salon - samochody nowe
Witam - Niech ...
... ta moja opinia będzie dla firmy bodźcem do zmian i poprawy obsługi klienta . W czwartek złożyłem zapytanie o możliwość naprawy samochodu , a konkretnie wymiany rozrządu w swoim samochodzie . W poniedziałek ponowiłem kilkukrotnie zapytanie , jednocześnie dostając informacje , że raz ktoś do mnie dzwonił . Dzwoniąc chciałem już porozmawiać z serwisem ...To nie mając możliwości bezpośredniej rozmowy z doradcą , poprosiłem o kontakt raz jeszcze ... Niestety do dzisiaj brak efektu Każdy klient dla serwisu ASO powinien być ważny, powinna być informacja mamy tyle roboty że proszę cierpliwie czekać itp ... Niestety .... Mając na uwadze serwis mini floty jestem przerażony , że umówienie się na serwis może sprawiać takie kłopoty ....to co będzie dalej !?
Użytkownik sieci
12 września 2024 09:34
Salon - samochody nowe
Dramat
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2024 11:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 11:02
Salon - samochody nowe
Od prawie dwóch ...
... miesięcy jestem ignorowany przez serwis pomimo kontaktu: formularzem na stronie mailowo z salonem mailowo bezpośrednio z serwisem dwukrotnie telefonicznie (podczas rozmów zapewniano mnie, że w przeciągu dnia dostanę odpowiedź. Minął już miesiąc). W czasie kiedy MM Cars zabiera się do odpowiedzi inny salon dał już radę naprawić szkodę :)
Użytkownik sieci
2 czerwca 2024 12:51
Salon - samochody nowe
MM car는 시간 약속을 지키지 않습니다.
Użytkownik sieci
28 maja 2024 10:48
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła obsługa serwisu
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 15:02
Salon - samochody nowe
Edit. Próbowałam wysłać ...
... maila na waszą skrzynkę, jednak jest ona przepełniona i maile nie są wysyłane. Ogarnijcie swoja skrzynkę najpierw, a potem piszcie o kontakcie. Nie polecam! Oddaliśmy samochod na naprawę ponad miesiąc temu i do tej pory nie jest on zrobiony. Co chwilę słyszymy, że oni nie są niczemu winni bo czekają na części. Ciekawe skąd te części idą? Z Chin? Żeby na element czekać 3 tygodnie! To serwis "Pan Mietek", czy ASO? Awaria nie jest naprawiona do tej pory, zamiast sprawdzić wszystkie potencjalne problemy, to sprawdzają 1 rzecz na tydzień. Obsługa klienta też godna pożałowania. Pan w rozmowie przez telefon ze mną, traktował mnie z ignorancja. I tak ponad miesiąc bez samochodu, a zapłacimy za "parkingowanie" jak za zboże. Bo naprawa mogłaby zająć max. tydzień.
Użytkownik sieci
14 marca 2024 15:44
Salon - samochody nowe
ODP.: Gdyby nie ...
... moja i interwencja to oddalibyście mi samochód z uszkodzonym migaczem! Więc proszę się nie wybielać. Fakt, zostałam przeproszona, ale uważam, że auto nie powinno opuścić ASO w takim stanie. Odnośnie odkurzania, i mycia proponuję zmienić sprzęt bo ewidentnie nie daje rady. Z chęcią bym dała 0 gwiazdek...Jak kupowałam samochód to za przeproszeniem po rękach by całowali, jak przyszło do oddania auta do naprawy to fuszera po całości, za pierwszym razem wymiana zderzaka z tyłu - nie założono mi listwy nad rejestracją (mycie powoduje wlot wody), dzisiaj byłam odebrać auto, kolejna fuszera przy wymianie błotnika - przejechałam ręką, a migacz wypadł 😂 😂 😂 Brawo! Oddajesz auto do ASO, a odbierasz jak by naprawiał Mirek i spółka. Poza tym inne salony wiem, że przy oddaniu odkurzają auta i oddają umyte, a nawet niektórzy dostają jeszcze zapach do samochodu, tutaj nie mam nadziei na takie rarytasy, patrząc jaka chała i fuszera jest odwalana. Na pewno auta już tam nie oddam, ani nie kupię tym bardziej. Nie polecam. Prędzej polecam omijać szerokim łukiem. Plus...personel łaskę robi, że w ogóle się zajmie daną sprawą.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 09:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam. W ...
... salonie dokonaliśmy zakupu dwóch pojazdów, wtedy wszystko było pięknie, ale gdy chcieliśmy skorzystać z serwisu - odsyłanie od jednej osoby do drugiej, przez telefon dostaliśmy kontakt dwa razy na numer, który jest nieaktywny. Prosząc o pomoc za każdym razem słyszeliśmy, że ktoś się skontaktuje, czego od już ponad tygodnia nikt nie zrobił, gdzie w innym salonie załatwiliśmy wszystko od ręki. Na pewno już nie skorzystam z usług, nie tak powinna wyglądać dbałość o klienta.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 12:10
Salon - samochody nowe
Ponad tydzień oczekiwania ...
... na to aż ktoś z serwisu łaskawie oddzwoni z informacją o kosztach naprawy i kontaktu nadal brak. Odebrać telefonu też nie ma komu. Brawo..
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 19:11
Salon - samochody nowe
Gdyby można było ...
... dać 0 gwiazdek z pewnością bym tak zrobił. Sytuacja miała miejsce dawno temu ale gdy pojazd leasingowy został podstawiony na zwykły serwis olejowy to pracownicy zgłosili leasingodawcy uszkodzenie elementu podwozia i wymusili wymianę w ASO dla zysku. Robi się to, o co prosi klient a nie doi na kasę firmę jego pracodawcy. Odradzam korzystania z usług tego serwisu.