82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 18:50
Salon - samochody nowe
Ktoś coś gdzieś, obsługa klienta nie istnieje.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 17:54
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa byliśmy ...
... z żoną oglądaliśmy samochód przez 20 minut nikt do nas nie podszedł wszyscy (4 osoby ) byli zajęci swoimi telefonami. Samochód ten sam kupiliśmy w innym salonie gdzie sprzedawca podszedł do nas w ciągu 30 sekund.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 18:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 grudnia 2021 12:57
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM -Serwis ...
... blacharsko-lakierniczy to jakaś porażka. Ignorują klienta , pomimo pozostawienia numeru telefonu nikt nie oddzwonił w sprawie szkody .Obsługa klienta na zerowym poziomie .Pracownicy z działu szkód do wymiany
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 10:24
Salon - samochody nowe
Korzystam z tego ...
... serwisu od 2 lat, za każdym razem jest coraz gorzej ... Od wczoraj (30.11) próbuje się dodzwonić do serwisu blacharsko - lakierniczego, zostawiałem nr telefonu, prosiłem o pomoc recepcję - zero kontaktu. Dramat !!!
Użytkownik sieci
16 listopada 2021 11:23
Salon - samochody nowe
Totalne olewanie klienta. ...
... Kobieta odbierająca telefon niekompetentna, a na moje słowa, że w takim razie zadzwonię gdzie indziej - odpowiedziała "proszę bardzo". Tak im zależy na kliencie.
Użytkownik sieci
22 października 2021 14:42
Salon - samochody nowe
Zawsze serwis MM ...
... Cars uważałem za najlepszy i nie bez przyczyny serwisowałem u nich wszytskie auta. Jednak ostatnie wizyty wołają o pomstę do nieba. Niekompetencja oraz olewactwo klienta sięgają zenitu.
Użytkownik sieci
21 września 2021 09:35
Salon - samochody nowe
Samochód na gwarancji ...
... kupiony w MM Cars. Cała historia w systemie. Po umówieniu wizyty z powodu świecącego Check engine i 1,5h wycieczce do serwisu w jedną stronę serwis stwierdził że nie może podjąć się zlecenia ponieważ nie mam przy sobie papierowej książeczki gwarancyjnej. W trzeciej dekadzie 21 wieku. Ręce opadają
Użytkownik sieci
8 września 2021 20:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 17:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2021 21:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2021 16:08
Salon - samochody nowe
Porażka!
Użytkownik sieci
20 marca 2021 00:38
Salon - samochody nowe
Po 10 latach ...
... korzystania wyłącznie z tego serwisu (przeglądy gwarancyjne, kampanie naprawcze oraz naprawy samochodu służbowego) przyszedł czas na pożegnanie. W ostatnich 3 tygodniach odwiedziłem serwis dwukrotnie z powodu powtarzającej się usterki, ostatnio przedwczoraj. Następnego dnia wyświetliła się po raz trzeci ta sama kontrolka. Ponieważ podczas ostatnich dwóch wizyt spędziłem w serwisie blisko 7 godzin, tym razem poinformowałem osobę przyjmującą zgłoszenie, że oczekuję samochodu zastępczego na czas naprawy. W kilku rozmowach usłyszałem, że jest to możliwe, ale powinienem to załatwić z leasingodawcą, bo samochód jest gwarancji itd. Odrzuciłem tę propozycję uznając, ze serwis, który nie radzi sobie z naprawą usterki, powinien zaproponować lepszą obsługę, która wynagrodzi mi czas, który poświęcam na kolejne wizyty. Wreszcie odezwał się pan, który stwierdził, że otrzymam samochód zastępczy, ale po wykonaniu diagnostyki, czyli po ok. godzinie oczekiwania. Jednocześnie, co ważne, gdybym zdecydował się na odpłatne wypożyczenie samochodu w MM Cars, otrzymałbym go "od ręki". Pan powołując się na procedury poinformował mnie, że nie ma alternatywy dla tego rozwiązania. Dlaczego żegnam się z serwisem? Nikt z obsługujących nie dostrzegł istoty problemu - usterka się powtarza, klient traci mnóstwo czasu w serwisu z tego powodu, a usługodawcy nie stać na gest za 100 PLN, żeby tego klienta zatrzymać. Powoływanie się na sztywne procedury zrozumiałbym w urzędzie albo w państwowym banku, ale nie w takiej firmie. I druga kwestia: podczas tych godzin spędzonych w serwisie zauważyłem, że maski ochronne noszą tam tylko klienci i pracownicy obsługi na stanowiskach (choć nie wszystkich). Pozostali pracownicy salonu, serwisu, biura przemieszczają się wśród klientów bez masek - zarówno w salonie, jak i w poczekalni przy bufecie. Sam przemęczyłem te dwie wizyty siedząc w masce ochronnej, na trzeci raz nie miałem ochoty, nawet gdyby miała to być "tylko" godzina. Podsumowując: duży zawód i rozczarowanie.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 10:17
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... w ostatnim czasie kontakt z serwisem nie działa próbuję umówić się na wizytę ale nikt nie raczy oddzwonić czy to przez formularz zgłoszeniowy czy też dzwoniąc na salon nikt nie oddzwania!
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 17:11
Salon - samochody nowe
Mechanicy w serwisie ...
... oderwani od rzeczywistości nie maja bladego pojęcia co robią chyba dyplom ukończenia szkoły dostali za siatkę gruszek.Jeden wielki dramat nie polecam strach oddać auto żeby czegoś więcej nie popsuli bo takie rzeczy tez się tam zdążają
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 13:52
Salon - samochody nowe
Obsługa samochodów używanych ...
... to jedna wielka porażka. Zero manier. Sprzedawcy rozmawiają przy klientach o swoich prywatnych sprawach. Zero profesjonalizmu. Zero kontaktu z ich strony. Jacek, Krzysztof, Sebastian, nie mówią prawdziwych informacji o sprzedawanych samochodach, niemili, ciągle palą, klienci to widzą, niby wielce zajęci, a tak naprawdę nic nie robią. Nie dotrzymują terminów. Spóźnienia. Serdecznie nie polecam tego "salonu samochodów używanych". Bardzo często nie noszą maseczek, nie dezynfekują rąk! Nikt nic z tym nie robi. Jedna wielka porażka. Oby nigdy więcej nic wspólnego z tymi osobami.
Użytkownik sieci
1 listopada 2020 21:23
Salon - samochody nowe
Udałem się z ...
... dziećmi pooglądać samochody używane (niedziela 1.11.2020 godz 17, 3 i 4 latek lubią samochody), pan ochroniarz wyprosił nas w dość niemiły sposób, zwróciłem mu uwagę że "Proszę grzeczniej i już idziemy" cytuję "Dla takich jak pan, nie trzeba być miłym", pomyśleć że kiedyś kupiłem u nich auto, ogarnijcie kulturę niektórych ochroniarzy.
Użytkownik sieci
20 października 2020 14:01
Salon - samochody nowe
Nie wiem jak ...
... sam salon, ale jeśli chodzi o dział części to totalna porażka! Nikt nie oddzwania mimo pozostawionego kontaktu, ciągle przełącza na sekretariat, po 5 godzinach próby dodzwonienia się zażądałam rozmowy z kierownikiem Panem Adamem, ktory rowniez nie odbral żadnej z 3 prób połączenia. Wychodzi na to ze w calym MM Cars na ul. Lotnisko pracuje tylko sekretariat. Szkoda czasu i nerwów na ten salon!!!
Użytkownik sieci
10 października 2020 12:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 października 2020 09:42
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem kontakt. Wymieniają sprawne części i naciągają klientów. Czas naprawy małej usterki ponad miesiąc. Szef serwisu zapomina zamówić części. Nie polecam