82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 15:34
Salon - samochody nowe
Kompletny brak kontaktu,wystawiają ...
... ogłoszenia aby pózniej nie odbierać telefonów,nie odpisywać na maile....dramat.
Użytkownik sieci
19 lutego 2025 22:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 12:41
Salon - samochody nowe
MM Cars ma ...
... w tradycji chyba wpisany brak szacunku dla Klienta. Jak na Śląsku tak we Wrocławiu. Po 2-godzinnej wizycie w salonie, namówiony na zmianę preferencji na Granland, Pan z działu finansowego po 30 min klikania w klawiaturze stwierdził że wycenę da mi za 2-3 tyg bo nie mają instrumentów finansowych pod ten typ samochodu. Szkoda, że nie wspomniał o tym w czasie namawiania na ten typ samochodu właśnie. 2h zmarnowane. Jak ktoś nie szanuje swojego czasu to polecam. W innym wypadku szczerze odradzam. Brak standardów i profesjonalizmu nawet w minimalnym zakresie.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 19:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam, zawsze ...
... poślizg czasowy nigdy nie zrobili o czasie nie potrafią określić kiedy będzie gotowe. Przegląd roczny niby 1.5h poczym finalnie 3h. Przegląd busa z wymianą oleju 5h ! 5h wymieniali olej i filtry w busie + tylko zobaczyli czy wszytko ok? Wymiana silniczka do szyby z tyłu u pasażera do osobowego 3 tygodnie a finalnie 3 tygodnie i 1.5 dnia bo nie umieją. Drogo i niewarto naprawdę nie polecam!
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 14:09
Salon - samochody nowe
Tragiczny poziom obsługi, ...
... brak kompetencji i zaangażowania serdecznie nie polecam😣
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 10:41
Salon - samochody nowe
Telefony nie odpowiadają. Brak kontaktu z działem serwisu
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 09:00
Salon - samochody nowe
Ludzie w serwisie ...
... siedzą chyba dla beki. Auto oddane do kontroli ze względu na wyskakujące komunikaty niezgodne z faktycznym stanem - przy odbiorze info, że "nic nie wyskakuje", skasowane pół tysiaka. A przy odpaleniu auta od razu wszystkie komunikaty widoczne, więc w sumie to nie wiadomo, czy ktoś zrobił cokolwiek poza założeniem folii ochronnej na fotel. Wiejski mechanik za 2 stówy lepiej ogarnął problem. I to niestety nie pierwsza tego typu sytuacja. Do tego umawianie się na konkretną godzinę to totalny bezsens, chyba jeszcze żadnej ze znanych mi osób nie zdarzyło się zostać tam obsłużonym zgodnie z planowanym czasem. Edit do odpowiedzi: Jasne, prześlę numer VIN od razu ze zdjęciem tego, co znajdowało się w misie olejowej, to sami Państwo naocznie ocenicie swoją "wysoką jakość obsługi" :)
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 09:30
Salon - samochody nowe
Po rozmowie telefonicznej ...
... obiecali przesłać wycenę usług serwisowych najpóźniej następnego dnia. Na obietnicy kontakt się skończył. Standard obsługi klienta w 2024 roku w tym ASO uczciwie zapracował na ocenę ;)
Użytkownik sieci
18 października 2024 19:27
Salon - samochody nowe
Tak mm cars ...
... wrocław wkłada filtry kabinowe. Rozumiem, że sposób wkładania tych filtrów nie jest wygodny, ale da się to zrobić bez ich zniszczenia. Dobrze, że jeszcze w nich dziury nie zrobili.
Użytkownik sieci
18 października 2024 10:08
Salon - samochody nowe
Jestem tu już ...
... trzeci raz na przeglądzie okresowym ,ani razu nie zostałam obsłużona o uniesionej godzinie .brak szacunku dla czasu klienta ,dzisiaj stoję w kolejce ,jedna osoba obsługuje,masakra !
Użytkownik sieci
8 października 2024 13:36
Salon - samochody nowe
Edit. Na czas ...
... naprawy szkody dostałam samochód zastępczy z firmy zewnętrznej, bo MM Cars nie dysponowało już swoimi. Wszystko miało odbyć się bezkosztowo, a po oddaniu auta okazało się, że muszę zapłacić za myjnię oraz VAT od kwoty wypożyczenia, o czym nie byłam poinformowana. Okres oczekiwania na naprawę szkody mógłby być krótszy, jeśli komuś zależy na szybkim rozwiązaniu sprawy musi to mocno zaznaczyć. Efekt końcowy serwisu bardzo Ok. Kontakt z panią Kasią również.
Użytkownik sieci
2 października 2024 05:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 09:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2024 08:12
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed zakupem ...
... samochodów z tej firmy!!! Niżej krótki opis mojej sprawy. Zniszczyli mi nowy samochód i nie poczuwają się do odpowiedzialności aby pokryć koszty naprawy. Kupiłem nowy samochód Citroen C4X w tym warsztacie (to jest chyba najlepsze określenie) dla działalności tej firmy, na pewno nie salon! Oględziny samochodu były przed kupnem na dworze (osobiście) i samochód był w stanie bardzo dobrym, tak jak nowy. Podczas odbioru/oględzin samochodu w "salonie" (przy tych ładnych światełkach) po umyciu przez tę firmę chciano mi wydać cały samochód uszkodzony/porysowany po umyciu, cały!!! Samochód 2024 rok z 2km przebiegu. Handlowiec próbował mi wmówić że to jest normalne ze nowe samochody tak wyglądają i to są ślady od deszczu, piasku itd. Po dłuższej rozmowie padła propozycja ze strony tego "salonu" że spolerują lakier żeby nie było rys, zgodziłem się i to był mój największy błąd. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem Panem Paweł B... i Pan kierownik również mnie zapewniał że wypolerują samochód na najwyższym poziomie, mają do tego człowieka przeszkolonego z certyfikatami! Nie miałem powodu aby nie wierzyć temu Panu kierownikowi. Polerowanie samochodu trwało 2,5 godziny (jedna osoba nie jest wstanie zabezpieczyć i wypolerować auta w takim czasie), po 1,5 - 2,0 godziny zaproponowano mi inny termin odbioru samochodu, nie zgodziłem się. Tym razem odbiór samochodu był już w inny miejscu, pomieszczenie obok, jakieś dziwne już nie było "ładnych światełek jak w salonie". Pomieszczenie ciemne, nie było nic widać , Pan kierownik Paweł B... świecił mi swoim telefonem żeby pokazać że samochód ładnie wygląda. Odebrałem samochód i pojechałem do domu, nie przypuszczałem nawet że mogli źle wypolerować lakier i do tego przy polerowaniu samochodu dodatkowo uszkodzić plastikowe czarne elementy dookoła samochodu i zamaskować to. Po trzech tygodniach pierwsze mycie auta i ten cały "puder zszedł z samochodu" ukazały się uszkodzenia na tych plastikach oraz pasy po polerowaniu na lakierze (tak jak polerowano samochód, jeden przy drugim). Nie wiem czym było samochód zapudrowany ale zeszło z szamponem do mycia. Informacja do kierownika i oczywista odpowiedź że to nie ich wina i że samochód był źle użytkowany (argumenty tego Pana były żałosne). Chciałem od Pana Paweł ... aby okazał certyfikaty tego Pana co polerował = brak, namiary na jego przełożonego= brak itd. To co się tam dzieje w tym "salonie" to tragedia. Każdy na kogoś zwala winę , zaczynając od kierownika w dół. Jeszcze raz przestrzegam przed kupnem samochodu z tej firmy. Finalnie Pan Paweł B... przekazał sprawę do ich kancelarii prawnej i sprawa jest rozwojowa i wymieniamy się pismami. Dam znać co było dalej.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 14:47
Salon - samochody nowe
Serwis Opla po ...
... wypadku w ASO w MM Cars to masakra. Na auto czekamy ponad 3 miesiące. Kontakt z ubezpieczycielem ciągnął się miesiąc, naprawa od ponad dwóch. Oczywiście "z przyczyn niezależnyc". Kontakt z osobą odpowiedzialną za usuwanie szkód - beznadziejny. Pani odbiera co czwarty telefonu jeszcze rzadziej. Podsumowując: jeśli ktoś chciałby oddawać Opla do ASO to nie do MM Cars na Karkonoskiej.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 14:21
Salon - samochody nowe
Wszedłem do salonu ...
... Opla. Wlazłem do bialej Astry zaraz przy wejściu. Otwierałem dzwi zamykałem. Wsiadałem z przodu z tyłu grzebałem w bagażniku. Pies z kulawą nogą się nie zainteresował. Podszedłem w głąb salonu żeby mnie dostrzegli. No i dostrzegli ale tak byli zajęci że nie znaleźli dla mnie nawet chwili żeby mnie zatrzymać machnąć ręką czy dać jakikolwiek wyraz zainteresowania. Nie to nie. Od poczatku 2024 do lipca sprzedali wszystkich Opli osobowych mniej niż 6 tysięcy w całej Polsce zdobywając zaszczytne 15 miejsce jako marka. Zatem zarobieni są po pachy. Nie zawracajcie im głowy!
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 08:47
Salon - samochody nowe
Zakupione nowe auto, ...
... przy odbiorze przeczołgałem się pod auto i znalazłem uszkodzenie zderzaka, jestem pewny ze to widzieli, ale liczyli ze wyjadę bez oglądnięcia samochodu. Odrazu zgłosiłem to do Peugeot Polska bo wiedziałem ze w MM cars nie mogę liczyć na uczciwość i profesjonalizm. Peugeot Polska zaproponowało naprawę uszkodzenia , oklejenie folia ppf zderzaka i darmowy serwis olejowy w mm cars. Po naprawie, oczywiscie nie oklejono zderzaka a tylko dwa kawałki 10x 25 cm, sposób oklejenia to jeden wielki żart . Kierowniczyna Pan B. został zawołany i gdy pokazałem jak to zostało wykonane , stwierdził ze "praca zgodna z normami". Ten facet to żart, salon żenada , zresztą widać jakie maja komentarze. Bałbym się wymieniać olej z filtrami w tym pseudo salonie, bo miałbym obawy czy na pewno ktoś to wykonał.Praca mm cars Wrocław na zdjęciach. Jeszcze jedno, auto fabrycznie nowe wydane dla klienta było w środku całe uświnione, jeszcze mi zarzucono ze taki nie był bo kierownik ufa swojej załodze...Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 11:02
Salon - samochody nowe
Brak odpisywania na ...
... maile, ignorowanie klienta, podawanie kontaktu do osób, które nie odbierają telefonów. W MM Cars Wrocław kupiłem Astrę V w 2020 roku wraz przedłużoną gwarancją FlexCare na 5 lat. Kilka tygodni temu zauważyłem, że na przednich reflektorach następuje coś w rodzaju odklejenia lub złuszczania się folii lub jakiejś wierzchniej warstwy. Opisałem sytuację, zadałem pytanie, czy kwalifikuje się to jako naprawa gwarancyjna, dołączyłem zdjęcia i wysłałem na opel.serwis.wroclaw@mmcars.pl. Zadzwoniłem do MM Cars po tygodniu z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi. Dowiedziałem się, że ten adres email jest nieprawidłowy (jest na oficjalnej stronie!) i mam pisać na inny. Wiadomość przesłałem ponownie i znów czekałem. Po kolejnych dwóch tygodniach braku odpowiedzi zadzwoniłem do salonu i dowiedziałem się, że mam przyjechać i złożyć reklamację, chociaż wcześniej dostałem informację, że wystarczą zdjęcia, żeby chociaż określić, czy problem objęty będzie gwarancją FlexCare. Mam poczucie zmarnowanego czasu - przecież można było odpisać na mojego maila 1 zdaniem, że konieczna jest wizyta w salonie. Po drodze jeszcze dostałem numer do innej osoby z serwisu, która w ogóle nie odbierała telefonów.
Użytkownik sieci
23 maja 2024 15:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 maja 2024 14:03
Salon - samochody nowe
Jakbym mógł to ...
... bym dał -1. Byłem klientem mm cars od paru lat. Ale to jak nowe kierownictwo traktuje stałych ( co 3-4 miesiące na serwisie) , płacących w terminie klientów to koniec świata. Z dnia na dzień bez informowania likwidowana jest płatność przelewem, prosząc o wyjątkowe potraktowanie ( a szeryf mógł na to wyrazić zgodę ) , że jeszcze raz pójdzie przelew bo informacji ze strony opla nie było , i na kolejne wizyty będę przygotowany usłyszałem NIE. Ale jak pracownik niedokładnie wykonał swoją pracę ( jest tylko człowiekiem ) i płyn hamulcowy wyciekł na odcinku Wrocław -Bydgoszcz to szeryf sam osobiście dzwonił i prosił o nie kręcenie afery, że dopiero zaczyna pracę i ludzkie podejście do sprawy. Ja oczywiście na to przyległem, ale jak widać po czasie niepotrzebnie. Odradzam mm cars Wrocław karkonowska pod nowym kierownictwem.