82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2017 07:28
Salon - samochody nowe
Obsluga niekompetentna i ...
... niesympatyczna. Kupno auta w tym salonie to tylko niepotrzebny stres i nerwy, ale rowniez bieganina w te i z powrotem celem otrzymania drugich kluczykow od auta, ktore gdzies zaginely w akcji i kolejnych dokumentow, o ktorych panom sie akurat zapomnialo. Po zlozonej reklamacji pan menedzer proponowal absurdalne rozwiazania, a w koncu zagral na zwloke i w ostatecznym rozrachunku zaniechalismy dalszych dzialan, poniewaz szkoda nerwow na zabawy jak z przedszkola i niepowazne traktowanie klienta. Odradzam serdecznie.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2017 21:06
Salon - samochody nowe
Drogi użytkowniku, zastanów ...
... się dobrze zanim zostawisz swój samochód w tutejszym ASO. Wszystkie moje wizyty gwarancyjne kończyły się spektakularną porażką. Ale dzisiaj przeszli wszelkie oczekiwania. Zgłoszona usterka - uszkodzone uszczelki drzwi, 3 z 4 drzwi z problemem. Po półtora miesiąca oczekiwania i kilkukrotnymi telefonami z mojej strony w końcu przyszły uszczelki. Wizyta umówiona, auto na serwisie. Z naprawy, która wg. informacji odbierającego auto doradcy miała trwać 30 minut zrobiło się 3 godziny, bo serwis był zaskoczony skomplikowaniem naprawy. No pełen profesjonalizm i bogate doświadczenie wsparte odpowiednim przygotowaniem pracowników. A teraz najlepsze.... Wymieniono dwie z trzech uszczelek, bo "chyba brakło czasu". Z dwóch wymienionych przy jednej źle zmontowany bok drzwi, przy drugiej porysowane plastiki... I choć bardzo chciałbym już tam nigdy więcej się nie pojawiać, to oni chyba lubią patrzeć jak tam pół dnia siedzę i specjalnie wszystko robią tak żebym musiał wracać z reklamacjami. Poza tym podejście pracowników jakby klient, który kupił towar za kilkadziesiąt tysięcy był problemem i przez niego nie ma czasu na fejsa. I jeszcze jedna ciekawostka. Zarówno sprzedawca, który był kompetentny, dzięki czemu sprzedał mi samochód, zmienił pracodawcę, a przy okazji ostatniej wizyty dowiedziałem się, że kierownik serwisu, przez którego kiedyś zdecydowałem się kontynuować współpracę z MMCars Wrocław, podobno również poszedł w innym kierunku. Symptomatyczne... Ja będę rozglądał się za innym serwisem jak tylko zakończę epopeję uszczelkowa. Opinie na Google wskazują, że we Wrocławiu gorzej nie może być ;-)
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 10:44
Salon - samochody nowe
Serwis fatalny. Konsultantka ...
... umawia mnie telefonicznie w ASO na godz.10 a po przybyciu okazuje się że w systemie byłem wpisany na godz.8. Mogę poczekać 4godz to mnie obsłużą - zgroza. Podejście jakby oni płacili za usługę a nie ja. Dziękuję już więcej nie skorzystam...
Użytkownik sieci
20 lipca 2017 16:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2017 14:55
Salon - samochody nowe
Burak w salonie nie handlowiec.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2017 19:58
Salon - samochody nowe
Strasznie długie oczekiwanie ...
... na obsługę. Proces wydania samochodu trwał 50 minut
Użytkownik sieci
2 czerwca 2017 17:30
Salon - samochody nowe
Średnio. Panie z recepcji kompletnie nieprzydatne.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2017 19:29
Salon - samochody nowe
byłem dzisiaj w ...
... salonie przejazdem chcąc obejrzeć opla merive dla ojca. generalnie salon przyjemny, duzy wybór samochodów niestety nie miałem szansy porozmawiać ze sprzedawcą gdyz każdy był zajety. nie było to problemem, pochodziłem samemu. jednak byłem świadkiem nieprzyjemnej sytuacji kiedy jeden z pracowników ubrany w jasny garnitur urządzał głośna awanture swojemu koledze w obecnosci klientów salonu i serwisu. zachowywał się bardzo nadpobudliwie. kiedy skończył poszedł nachalnie nagabywać innych klientów. było to bardzo nieprzyjemne i czułem się nieswojo. raczej do salonu nie wróce.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2017 23:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2017 09:24
Salon - samochody nowe
Usterka gwarancyjna serwisant ...
... cwaniakuje że jest świeżo po szkoleniu i ma czas 30 dni na usunięcie usterki nie polecam.
Użytkownik sieci
24 marca 2017 14:42
Salon - samochody nowe
Dzisiaj o godz ...
... 13.45 chciałam kupić samochód, ale się nie da. Sprzedawca nie chciał odpowiedzieć na proste pytanie ile kosztuje opel mocca z silnikiem 1600, benzyna. Albo podać zakres cenowy w zależności od dalszego wyposażenia i pozwolić mi kalkulować własne wydatki. Sam próbował przeprowadzać ze mną wywiad i być pseudo pomocnym, tzn. drenować kieszeń. Nie pozwolę gówniarzom na manipulowanie moją osobą.
Użytkownik sieci
22 marca 2017 13:24
Salon - samochody nowe
Odkąd zaczęliśmy serwisować ...
... samochód w tym salonie średnio co miesiąc pojawia się nowy błąd, może przypadek, ale jako użytkownik wielu samochodów różnych marek i bywalec różnych serwisów nie spotkałam się z takim podejściem do klienta i z zakładaniem z góry, że nie gra coś innego niż ostatnio. Mam płacić za diagnostykę za coś co być może jest ich błędem?? Absurd! Sugeruje zmienić nastawienie bo w dzisiejszych czasach konkurencji nie wróżę sukcesów!
Użytkownik sieci
31 stycznia 2017 22:44
Salon - samochody nowe
Ostatni raz robię ...
... przegląd w tym miejscu, totalne nieporozumienie naciąganie i wprowadzanie klienta w Błąd! Przyjechałem na przegląd miesiąc wcześniej niż musiałem bo wyjeżdżam. Brakowało papieru dot. homologacji zbiornika. Diagnosta zauważył zwrócił uwagę ale nie przerwał badania. Mijają kolejne minuty, Pan siada klepie w komputer, po czym przeszukuje moje papiery kolejny raz. Nie ma, kolejne klepanie w komputer. Kartka wypisana, jakieś napisy wydruki i do kasy, przy kasie w centrum obsługi klienta stoję, czekam, facet wypełnia jakieś formularze... kolejne minuty, w końcu dostaje pięć kartek i znowu do okienka zapłacić. Zapłacone wracam do Pana, Pan przegląda co dostałem i oznajmia: - Wynik negatywny, brak papieru trzeba dzwonić załatwić duplikat i przyjechać, ma Pan 14 dni, wtedy podbijemy, ale trzeba będzie dopłacić. Ton tego pracownika jest taki że pachnie kompleksami urzędnika, tragedia i gburowatość. Nie mam pretensji że nie podbił skoro to ja nie dostarczyłem wszystkiego co trzeba, gdzieś ten paszport butli przepadł, szukałem. ALE JEŚLI NA STARCIE WIADOMO ŻE WYNIK PRZEGLĄDU NIE ZAKOŃCZY SIĘ POZYTYWNIE Z RACJI BRAKÓW FORMALNYCH TO PO CO ZABIERAĆ CZAS KLIENTOWI! ? PO CO SKORO MA WAŻNY NADAL PRZEGLĄD !? TO JEST JUŻ KPINA! NIE CHODZI O TE 20ZŁ DOPŁATY ALE O MÓJ CZAS!!! GDYBYM WIEDZIAŁ ŻE BĘDĘ ZWIEDZAŁ MIASTO TO BYM TO ZROBIŁ INACZEJ! PAPIEREK DO BUTLI MOŻNA ZAŁATWIĆ SOBIE POCZTĄ, A TAK TO MAM 14 DNI ŻEBY ŁASKAWIE SIĘ ZMIEŚCIĆ W PANA TERMINACH I NIE PŁACIĆ POTEM 160ZŁ ZA NASTĘPNY TEST BO TEN STRACI WAŻNOŚĆ. DNO! Ostatni raz, a po OPLA NIKOGO BYM TAM NIE ZAPROSIŁ, OBSŁUGA ZAINTERESOWANA WSZYSTKIM POZA SZARYM CZŁOWIEKIEM PRZY KASIE. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
21 grudnia 2016 15:12
Salon - samochody nowe
Totalna porażka. Auto ...
... się rozsypuję będąc na gwarancji, a panowie zza biurka oraz z "działu serwisu" nie widzą żadnego problemu. Amatorszczyzna i brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
2 listopada 2016 13:39
Salon - samochody nowe
nie polecam kozystac ...
... z wypozuczalni aut. panowie z obslugi to gbury i nie maja pojecia o podejsciu do klienta wymagaja wielenodnklienta a sami nie sa wstanie nawet wydac czystego auta
Użytkownik sieci
13 lipca 2016 15:50
Salon - samochody nowe
"olewają klienta" - ...
... 3 razy dzwoniłem w pilnej sprawie - 3 razy podawałem swój numer (rozmowa z 3 innymi osobami) Informowano mnie że zaraz oddzwonią. Mineły 2 dni -nikt nie oddzwonił
Użytkownik sieci
23 maja 2016 12:01
Salon - samochody nowe
Opryskliwa obsługa ASO, mętne tłumaczenia, nie polecam.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2016 08:58
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... usług powyższego salonu. Na zamówione auto, którego montaż miał trwać 3 miesiące, czekałem ponad 4 miesiące (od końca wakacji do 28 grudnia br.). Zero zainteresowania ze strony sprzedającego. Wszystko ja musiałem dopytywać, dowiadywać się, dopominać, przypominać, nadzorować. Dodam, że skoro wydaję w salonie ponad 70.000 zł, to powinienem być obsłużony w sposób adekwatny, natomiast moje doświadczenie jest takie, że jestem zażenowany poziomem obsługi, jak i brakiem reakcji ze strony włodarzy Spółki, która w żaden sposób nie zareagowała na moje zgłoszenie zastrzeżeń co do obsługi. Dodatkowo, pomimo tego że firma leasingowa dokonała przelewu środków przed Świętami, to sprzedawcy i księgowej nawet nie zechciało się podjąć starań, abym otrzymał auto przed Świętami, no bo przecież po co... "Zobaczymy się w poniedziałek"... O 3 gwiazdki większe zainteresowanie uzyskałem w salonie AGD, gdzie oglądałem ekspres do kawy... Odradzam.