82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 07:48
Salon - samochody nowe
Na moją opinię ...
... wpłynęło brak jakiejkolwiek informacji co zrobiono w samochodzie mimo wielokrotnych próśb drogą mailową.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 13:59
Salon - samochody nowe
Jak na salon ...
... słabo w warsztacie lepsza kawa i czyste auto.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 13:40
Salon - samochody nowe
Najbardziej dziadowski serwis ...
... z jakim się spotkałam. Nie ma możliwości do dzwonienia się do serwisu, nikt nie odbiera łącznie z kierownikiem. Zostawienie telefonu z prośbą o kontakt również pozostaje bez echa. Nie spotkałam się z czymś takim w żadnym innym serwisie. Szczerze odradzam
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 14:02
Salon - samochody nowe
Chciałem umówić się ...
... na wizytę do wymiany sprowadzonej części. Zależało mi aby umówić się na poniedziałek, gdyż we wtorek miałem wyjazd w dłuższą trasę. Do zamknięcia salonu było 20 minut. W tym czasie nie udało mi się dowiedzieć czy część została już sprowadzona. Pan, który odebrał telefon ograniczył się do przekazania informacji na serwis i oczekiwania na telefon. Odmówił kompleksowego załatwienia sprawy czy wykonania raptem dwóch telefonów - do serwisu czy jest już zamówiona część i do mnie aby umówić wizytę. Widocznie odliczał już minuty do wyjścia z pracy. Oczywiście serwis nie oddzwonił do mnie. Bardzo żałuję że został zamknięty salon w Świdnicy, tam nie było takich problemów. Odp. 22 grudnia 2020 Zadzwoniłem w tej samej sprawie w poniedziałek rano, otrzymałem informację, że sprawa zostanie przekazana do serwisu i abym oczekiwał na telefon. Do dzisiaj nikt nie zadzwonił. W czasie poświęconym opinię dwa razy zdążył bym ustalić czy część doszła i umówił Klienta na jej wymianę.
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 16:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 10:50
Salon - samochody nowe
Pomimo trwających ponad ...
... tydzień prób telefonicznych kontaktu - brak rezultatów. Przy próbie ustalenia terminu poprzez e-mail - wiadomość zwrotna o przekazaniu jej dalej. Na odpowiedź czekam do dziś. Będąc na miejscu - zaskoczenie pracowników, dlaczego nie próbowałem ustalić terminu elektronicznie. Po takim rozczarowaniu spróbowałem w innym MM Cars - zostałem przyjęty od razu i bardzo dobrze obsłużony.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 20:55
Salon - samochody nowe
W przeciągu kilku ...
... lat spadli z 4 gwiazdek na 2 i to tylko kwestia obsługi w serwisie. Nie polecam, wiele do poprawy
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 22:47
Salon - samochody nowe
Jak to w ...
... serwisie Opla. Obsługa raczej skupiona na sobie . W poczekalni na pięterku brak TV Kawa instant + czajnik elektryczny.
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 18:11
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... 4-krotna próba kontaktu telefonicznego celem zgłoszenia reklamacji na usługę naprawy samochodu (paląca się kontrolka silnika) niestety nie została zakończona obiecanym z serwisem. Kontrolka pali się po mimo wymiany czujnika, wiec usterka nie zostala prawidłowo usunięta, ale faktura na 712 zł tak. Szkoda, ze nikt się nie poczuwa do przyjęcia reklamacji i powtórnej naprawy w ramach reklamacji. To jest mój trzeci opel i ostatni
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 07:19
Salon - samochody nowe
Pusto, głucho, w ...
... salonie ciemno, panowie mocno zajęci, nikt nawet nie raczy podejść zapytać, poprosić o chwilę, może kawa w tym czasie, woda...nic. Wchodzisz jak do warzywniaka popatrzysz i wychodzisz :)
Użytkownik sieci
12 lipca 2020 14:21
Salon - samochody nowe
Dzień dobry pisze ...
... drugi raz. Mam problem z głośnikami w moim samochodzie Opel Insignia 2014r. Umówiłem się na wizytę w serwisie gdyż sam nie dałem rady zdiagnozować usterki. Rozmawiałem z bardzo miłą Panią, powiedziałem jej że sprawdzałem głosniki są wporządku, wymieniłem moduł radiowy jest wporzadku, podpinałem komputer i wszystko jest wporzadku. Powiedziałem ze możliwe jest że jest coś nie tak z wiązką kabli znajdujaca się w drzwiach bo wydaje mi się że innej możliwości nie ma. Pani poinformowała mnie że mają od tego technika i usterka na pewno zostanie zdiagnozowana, podała mi ile to będzie kosztować. Jeszcze raz dopytałem czy sa w stanie zdiagonozowac przyczynę, Pani mnie zapewniła ze na pewno to zdiagnozują. Więc się umówiłem. Gdy przyjechałem na miejsce oddalem kluczyki i poszedłem na poczekalnie Pan za 30minut poinformował mnie ze jest zrobione. Ze mialem cos z oprogramowaniem,Poszliśmy sprawdzic i nie zostało zrobione kompletnie nic pan podlaczyl tylko komputer powoedzial ze nie wie co to może być i polecił pojechac do kogoś innego. Zrobiłem 200km zeby do was dojechać.Dodam jeszcze że możecie państwo zweryfikować to co mówię gdyż macie nagraną rozmowę telefoniczna jak umawiałem się na wizyte w waszym serwisie. Zostałem zapewniony ze macie odpowiednia osobę do tego. Dopytywałem dwa razy. Nawet nie mogłem porozmawiać z mechanikiem. Przestałem wierzyć w rzetelne serwisy w Polsce. Kontaktowałem się już z wami mailowo. Pd wszystkimi negatywnymi opiniami piszecie proszę skontaktować się na maila wyjaśnimy sprawę. Ale brak odzewu piszecie tak dla pozorów. Pozdrawiam Paweł
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 22:01
Salon - samochody nowe
Dzwonię w piątek ...
... i zostawiłem wiadomość z panią bo wszyscy na częściach byli już „zajęci” – W Poniedziałek próbuje ponownie bo nikt do popołudnia nie oddzwonił, po czym jestem informowany że dzwoniąc na główny, reklamowany numer 71 332 91 10 i wybierając „3” (części) nie można się dostać do części…OK, wiec mila pani proponuje nowy numer, niestety ja muszą go wykręcić bo nie maja możliwości przekierunkowania. Dzwonie na podany numer 71332912, niestety 3 razy telefon dzwoni, nikt nie odbiera, po czym telefon rozłącza się i o niczym nie informuje. Dzisiaj jest Wtorek, i to samo, bez zmian. Totalna strata czasu dla klienta. Hańba że autoryzowany diler Opla nie może sobie poradzić z najprostszą obsługą klienta. Idę gdzieś indziej wydać moje pieniądze. PS - Odp. Dziękuję za poniższą odpowiedz (miesiąc po wystawieniu mojej powyższej opini) - Wysyłanie maila po miesiącu raczej nic nie wyjaśni, i tylko potwierdza to że jako diler, jesteście w tym przypadku, i w kwestii kontaktu z klientem, totalnie niekompetentni.
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 09:10
Salon - samochody nowe
Kolejny serwis Opla ...
... we Wrocławiu, który klienta traktuje jak zło konieczne. Oddałem samochód w celu wymiany rozrządu w Oplu Astra. Po wykonanej usłudze zostałem poinformowany, że wszystko jest sprawne. Po kilku dniach spod maski zaczął dochodzić stukot. Okazało się, że w rozsypce jest obudowa filtru powietrza. Mam prawo sądzić, że uszkodził ją mechanik przy wymianie rozrządu. Dlaczego, ponieważ nie zostałem poinformowany przy odbiorze samochodu, że ten element był uszkodzony. Serwis twierdzi, że na protokole naprawy był wpis dokonany przez mechanika. Wygląda na to, że dokonano tego po mojej interwencji. W normalnej sytuacji powinienem zostać poinformowany o takim uszkodzeniu. Sprawa zamieciona pod dywan. P.S. Po pisemnym powiadomieniu Dyrekcji Salonu otrzymałem odpowiedź, że było to niedopatrzenie doradcy serwisowego., który nie powiadomił mnie o tym uszkodzeniu. Mając na uwadze dobro klientów, otrzymałem propozycję darmowej wymiany obudowy filtra powietrza na nową oraz darmową wymianę oleju silnikowego w MM Cars. Z propozycji serwisu skorzystałem w dniu 29.06.2020 r. Dziękuję Dyrekcji za takie rozwiązanie i podejście do niezadowolonego klienta.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 21:30
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa ,słabe ...
... podejście do klienta mimo wcześniejszego ustalenia terminu wizyty jak i jazdy próbnej.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 16:11
Salon - samochody nowe
To miejsce powinno ...
... utracić dość zobowiązujące miano ASO. Jeżeli mechanicy mają kolorowe książeczki opisujące jak wymienić świece na 5 stronach albo jak serwisować fabryczne LPG prowadząc za rękę przez każdą śrubkę nie potrafią zrobić tak prostych czynności w nowych pojazdach... To skąd pomysł na bycie ASO? Podwórkowy, osiedlowy mechanik - takie określenie się zgadza. Po kilku dniach przestoju auta na serwisie postanowiłem zabrać auto i naprawić na własną rękę. Naprawdę, nie wiedzą co robią i o czym mówią a kasują 320 zł/h O_o
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 01:58
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ten ...
... salon i serwis szkoda że nie można dać 0 gwiazdek bo w przypadku tego salonu i serwisu to i tak byłoby za dużo ale do rzeczy w czerwcu ubiegłego roku kupiłem samochód od Pana Piotra przy sprzedaży obiecanki cacanki A między innymi pierwsza aktualizacja nawigacji GPS w cenie auta kolejny kwiatek to po zakupie samochodu A był to opel astra j sedan na karoserii zauważyłem kropki sprzedawca jak i kierownik salonu zarzekał się iż są to pozostałości po taśmie po folii zabezpieczającej karoserię przy transporcie co w późniejszym czasie okazało się kłamstwem ponieważ były to wżery po ptasich kupach a poza tym astra j sedan w transporcie nie jest oklejona folia zabezpieczającą w wyniku czego została wymieniona maska i klapa bagażnika a dach został pomalowany w nowym aucie mało tego przy zakupie zażyczyłem sobie montaż alarmu i blokady skrzyni biegów przy odbiorze zauważyłem następujące uszkodzenia spowodowane przez niedbalstwo pracowników serwisu porysowana konsola środkowa porysowana klamka w drzwiach od strony pasażera podarta podsufitka A także plamy na fotelu kierowcy już o uszkodzonej plastikowej listwie ozdobnej przy masce nie wspomnę szczerze odradzam ten dziwny twór ponieważ ten salon i serwis psują dobre imię marki Opel mechanicy to raczej rzeźnicy którzy mineli się z powołaniem nie polecam i nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
11 marca 2020 21:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2020 14:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 11:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 16:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka