82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 21:32
Salon - samochody nowe
Przygoda z serwisem ...
... okazała się ŻENUJĄCA !!! Auto trafiło na moje nieszczęcie do Pana Krzysztowa Kurzawy i radzę tego człowieka w tym serwisie omijać szerokim łukiem bo można tylko stracić czas i nerwy... Przyjął auto z lawety i to by było na tyle... żadnego kontaktu współpracy, cokolwiek... Nie odbierał telefonu w dniu umówionej diagnostyki i unikał kontaktu jak dzwoniłem na recepcję za nim a jak odebrał to powiedział tylko że "popsuła się skrzynia" o czym poinformowałem oddając im auto... Nie dostałem ani raportu z tej rzekomej diagnostyki ani kosztorysu ewentualnej naprawy... Pan Krzysztof zachowywał sie jakbym w ogóle przeszkadzał im w tym ich serwisie oddając auto i zlecając naprawę za 10 tys. zł... Na szczęście nie są jedyni w tym mieście a opinie na które można tu trafić mówią same za siebie. Życzę Panie Krzysztofie Kurzawa powodzenia w życiu zawodowym i mam nadzieje, że spotkamy się kiedyś w odwrotnej zależności i będę miał okazję się zrewanżować. Pozdrawiam właścicieli... Widocznie mają to gdzieś...
Użytkownik sieci
5 lipca 2018 14:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 20:23
Salon - samochody nowe
Po wymianie klocków ...
... hamulcowych w MM Cars auto 2- letnie grzechocze jak stary złom , wróciłam z reklamacją żeby sprawdzili czemu tak się dzieje. Auto znów wyjechało na serwis, znów czas oczekiwania 😤i kiedy nareszcie wyjechałam z nadzieją że jest zrobione i tak też mi powiedziano że nic już nie hałasuje , okazuje się że jednak nic nie zostało zrobione !!!! Auto dalej jest grzechotką!!!! Wróciłam po raz kolejny i mówię że jak dla mnie, to nic się nie zmieniło , auto nadal nie jest naprawione. Przyszedł gość i pięknie mi wyśpiewał... pewnie każdemu to mówią ... że zgodnie z zaleceniami w takich przypadkach nasmarowaliśm smarem przyczepy klocków hamulcowych i musi pani teraz poczekać ok tygodnia żeby smar się rozprowadził...no i wtedy wszystko ustąpi, jeśli nie to zapraszamy ponownie😂😂😂 jej skąd takie pomysły. Masakra!!! Nigdy więcej !!!
Użytkownik sieci
11 maja 2018 02:43
Salon - samochody nowe
Nic coekawego
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2018 15:26
Salon - samochody nowe
Przychodzisz obejrzeć nową ...
... Insignie i Crosslanda, chodzisz 15 minut, ani dzień dobry, ani niczego. Pracownicy rozplaszczeni na siedziskach jakby im za karę tam kazali siedzieć. Jeszcze to pozytywne na wejściu - dopiero poniedziałek a ja muszę tu do piątku wytrzymać. Pani od razu zrobiła nastrój, że chciało się wyjść. Salon samochodowy, a obsługa McDonaldowi (z całym szacunkiem), gdzie dorabiaja studenci nie sięga do pięt. Dramat.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 15:31
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania na Service, mimo ustalonej godziny
Użytkownik sieci
30 marca 2018 23:20
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie jest w stanie naprawić trywialnych rzeczy, które są w oczywisty sposób wykrywane przez niemiecki kanał telewizyjny (Wersja oryginalna) Incapable of fixing trivial things that are obviously detected by any German tüv
Użytkownik sieci
3 marca 2018 23:30
Salon - samochody nowe
Bardzo długi czas ...
... oczekiwania pomimo braku kolejek i nie do konca profesjonalna obsługa, generalnie tego salonu OPLA nie polecam
Użytkownik sieci
25 lutego 2018 14:48
Salon - samochody nowe
Pół roku temu ...
... wymieniono w moim samochodzie alternator. Po niedawnych wyciekach oleju okazało się, że "profesjonaliści" z tego serwisu nie wymienili oringu pod tymże alternatorem! Poprawka ich błędu (już u porządnego mechanika) kosztowała mnie 400 zł. JAK-TAK-MOŻNA?!
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 11:20
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis. Ostatnio ...
... oddałem samochód na wymianę oleju, oddali samochód z rysą na drzwiach. Mieli sprawdzić monitoringi i oddzwonić, ale nic z tego. Przypomnienia nie działają. Raz padło mi wspomaganie kierownicy. Podpieli komputer i powiedzieli... zepsuło się Panu wspomaganie kierownicy, wymiana całości 6tyś. Za taką "usługę" zapłaciłem... ponad 200zł! W innym serwisie zdiagnozowali uszkodzenie pompy i naprawa zamknęła się w 900zł. Robiłem przegląd SKW u nich - nie dostałem żadnych wydruków odnośnie stanu hamulców, czy amortyzatorów (rok temu były). Aż 2 gwiazdki tylko dlatego, że KIEDYŚ kupiłem fajny używany samochód o nich (więc za sentyment).
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 11:35
Salon - samochody nowe
Wiedza sprzedawców części ...
... pozostawia wiele do życzenia. Pytają np ile chce kupić oleju bo oni nie wiedzą ile ma być w ich aucie. Nie tędy droga. Salon ok.
Użytkownik sieci
5 lutego 2018 14:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lutego 2018 09:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 14:50
Salon - samochody nowe
Słabo. Nie ma ...
... protokołu przyjęcia auta od razu zabierają się za diagnozę. Słaba obsługa. Brak propozycji kawy herbaty. Uczcie się od bmw, mercedes jak chcecie z nimi konkurować, samochody to nie wszystko.. Ale serwis przynosi zysk ;)
Użytkownik sieci
11 grudnia 2017 09:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2017 19:54
Salon - samochody nowe
Byłem w weekend ...
... na wyprzedaży 155h Opla, reklamowanej tak głośno w telewizji i prasie celem zakupu nowej Astry V. Handlowiec nie dość, że nie potrafił znaleźć takiego pojazdu, to z głośników leciała zapętlona w kółko mdła muzyka. Czułem się trochę jak w windzie. Chciałem wyjść z tego salonu, ale nie mogłem póki "winda" nie dojedzie na moje piętro. Sprzedawca nie potrafił udzielić odpowiedzi wprost, jeśli chodzi o konkretny pojazd, jego cenę i dostępność. Poszedłem więc na dział używanych, bo przecież Opel tak jak i VW ma w ofercie auta pracownicze. Czyli 6-12 miesięczne pojazdy. Tu było jeszcze lepiej. Gość nie potrafił sklecić zdania w języku polskim.... Ciekawe kto nad tym wszystkim sprawuje rządy, skoro sądząc po opiniach na google, są one tworzone z fałszywych kont, które dają 5/5 gwiazdek temu salonowi i pozostałym salonom Opla? Dodatkowo 10 pozytywnych na przestrzeni zeszłego tygodnia-tak wielu macie Państwo klientów? I na Boga, zróbcie coś z tym oznakowaniem wjazdu/wyjazdu z salonu. Opel Muchoborska jest w całkowicie odmiennej(gorszej) lokalizacji, a nie dość, że lepiej tam trafić, to pachnie świeżością, ludzie jacyś tacy uśmiechnięci i porządnie ubrani, a nie jak u Was na promocji w Lidlu. Nie podobało mi się w MMC, pojechałem do konkurencji i zrobiłem dobry interes.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2017 22:06
Salon - samochody nowe
jakiś czas temu ...
... zakupiłem w tym przybytku zwanym salonem – Nowego Opla Astrę IV Sedan. Cytując sprzedawczyka pana W.K : „ Ma Pan Opla, więc należy się przedłużona gwarancja FlexCare! „. Dodatkowo obiecano mi pełen komplet kół zimowych, bo aura taka a nie inna. Okazało się, że ten bałwan bo inaczej nie mogę go nazwać, zapomniał aktywować w systemie mojego zakupu! Oraz zapomniał zamówić koła zimowe, zasłaniając się niby to końcem promocji/stanu magazynowego. No na litość boską, co to za tłumaczenie ?! Obiecuje się klientowi przedłużenie fabrycznej gwarancji o dodatkowe 48 miesięcy – a potem zapomina się kliknąć w systemie?? Kompletny brak odpowiedzialności i po prostu oleju w głowie. Dostarczyłem temu chłopakowi ( bo nie nazwę mężczyzną kogoś, kto odstawia taki cyrk ) przedsądowe wezwanie do wydania należnych ( i obiecanych ) kół zimowych. Jego reakcja? Bezcenna. Jak grochem w ścianę... Siedziba General Motors Polska również została poinformowana o tej sprawie...
Użytkownik sieci
7 grudnia 2017 19:49
Salon - samochody nowe
jako osoba kiedyś ...
... zatrudniona w tej firmie przestrzegam wszystkich przed praca w tym miejscu! Pracowników traktuje się w fatalny sposób i zwalnia z dnia na dzień bez podania powodu.w ciągu miesiąca znika dwóch pracowników a najlepsi pracownicy stopniowo odchodzą do innych salonów ponieważ tutaj nikt ich nie szanuje. kierownicy działów dbają tylko o swoich pupili i wizerunek. obiecany rozwój i szkolenia nie mają miejsca chyba że rozwój w dół. Degradacja to jedyna ścieżka awansu jeśli nie jest się podlizywaczem. ja na szczeście już znalazlam nowa pracę ale przestrzegam każdego poszukującego.
Użytkownik sieci
26 listopada 2017 23:39
Salon - samochody nowe
Drugi raz tu ...
... byłem, tym razem dlatego, że blisko nich wyskoczył check engine. Te pozytywy to chyba sobie sami wystawiają, jak dla mnie katastrofa... Jeszcze gorzej niż kiedyś.
Użytkownik sieci
15 września 2017 21:34
Salon - samochody nowe
Fuszerka, dziadostwo i ...
... jeden wielki bałagan! Zakupiłem nową Astrę K w wersji wyposażenia Dynamik. Dostałem informację telefoniczną od osoby która mi sprzedała auto, o dacie i godzinie odbioru. Po przyjechaniu z całą rodziną, okazało się, że tego sprzedawcy jak i mojego auta nie ma! Po prostu nie ma! Przez godzinę krzątałem się po salonie i próbowałem dodzwonić się do handlowca, ale bezskutecznie. Okazało się, że ( najprawdopodobniej ) ten Pan zapomniał naszykować dla mnie samochód..... Do cholery jasnej, przecież to nie jest mała rzecz! Jak można zapomnieć o aucie?! Koniec końców, młody Pan w okularach ( nazwiska nie pamiętam, proszę mi wybaczyć ), udał się na serwis/myjnie i w trybie priorytetowym naszykowano dla mnie Astrę. Wytłumaczono mi również zasady eksploatacji pojazdu, wszystkie funkcje systemu Onstars i nawet otrzymałem smycz salonu gratis. Żałuję tylko, że nie mogłem od początku do końca być obsługiwany przez tego Pana.