82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 września 2022 12:43
Salon - samochody nowe
Ten dealer i ...
... serwis to jest nieporozumienie. Najpierw po wydaniu samochodu okazało się, że auto nie ma obowiązkowego wyposażenia (gaśnica, trójkąt ostrzegawczy). Ale to drobnostka, może się zdarzyć, choć nie powinno. Ale to co stało się dzisiaj to już szczyt niekompetencji i arogancji. Od tygodnia umówiona usługa serwisu i przeglądu, podane szczegółowo elementy do weryfikacji w czasie rozmowy telefonicznej, auto specjalnie ściągnięte z Niemiec, a pracownik MM Cars informuje na miejscu, że on nie ma żadnych informacji o usterkach i nie będzie ich weryfikował, chyba że w innym terminie! [sic!] Po czym bez słowa odchodzi i zaczyna obsługiwać innych ludzi!! Nigdy nie poczułem się tak zlekceważony przez kogokolwiek. Sprawa oczywiście zgłoszona do Opel Polska, bo to wstyd, że takie konowały posługują się nazwą i logiem ich marki. Nigdy więcej MM Cars! Co za dno...
Użytkownik sieci
23 września 2022 11:19
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Nasza batalia trwa już rok. Zaczęło się od zgłoszenia z auto casco przedniej szyby do wymiany oraz maski do lakierowania. Kontakt bardzo ciężki. A czas leciał. Tłumaczono nam, że nie mają samochodu zastępczego. Zgodziliśmy się na "cokolwiek" w zamian za Stingera (dostaliśmy Corsę). W końcu po kilku miesiącach szyba została wymieniona. Maska polakierowana. Niestety lakier został nałożony niedbale, bez demontażu wlotów powietrza, czego skutkiem było jego spłynięcie po kilku dniach. Czekaliśmy kolejne miesiące na lakierowanie w ramach reklamacji. Została nałożona KOLEJNA WARSTWA LAKIERU znowu bez demontażu wlotów i ponownie ta sama sytuacja. Dodatkowo po odebraniu samochodu z serwisu, calutenki bok był porysowany, jakby ktoś pojechał się dobrze bawić na offroadzie w krzakach naszym samochodem. Zarysowania (nie wszystkie) po interwencji zostały spolerowane oraz usłyszeliśmy kolejne obietnice poprawy lakieru na masce. To już rok, a samochód dalej jest nie polakierowany jak należy. Nie zliczę już wykonanych do serwisu (nieodebranych) telefonów, oraz obietnic bez pokrycia. Kto może, niech omija szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 17:41
Salon - samochody nowe
To przechodzi ludzkie ...
... pojęcie jaka jest jakość napraw w tym serwisie. Po wymianie elementu plastikowego w zderzaku porysowany został cały dekor przy znaczku po czym został wymieniony na nowy, który przed montażem wygladal idealnie a po montażu posiadał rysy. Przygód po naprawie nie ma końca bo jak się okazało kilka dni temu czujniki parkowania zostały zamocowane na taśmę samoprzylepną(!!!) gdzie w normalnym oryginalnym elemencie były montowane na zatrzaski. Czujnik wypadł sam z siebie i okazało się jakie piękne rozwiązania zostały zastosowane. Porażka i brak słów a ja obecnie na własny koszt przepraszam bardzo mam sobie wymieniać cały element z nowymi czujnikami bo wam się nie chciało robić na oryginalnych rozwiązaniach?!
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 11:14
Salon - samochody nowe
Kontakt tragiczny w ...
... środe dzwoniłem w celu wyceny montażu kamery cofania wraz z częściami podalem vin i poinformowala pani mnie że dnia nastepnego oddzwoni serwis bo nie odbiera. W czwartek sam zadzwoniłem nikt nie odbierał i zostawiłem prośbe o oddzwonienie, po godzinie zadzwonili z centrali i jak wyjaśniłem w czym problem pani próbowała dodzwonić się do serwisu i jak się nie udało poinformowała mnie , że dopilnuje sprawy i do mnie zadzwonią. Weekend minał i cisza więc dałem sobie spokój.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 11:04
Salon - samochody nowe
Od marca naprawa ...
... nie została wykonana. Brak możliwości kontaktu telefonicznego (nikt nie odbiera telefonu). Nie polecam
Użytkownik sieci
1 lipca 2022 20:48
Salon - samochody nowe
Od prawie dwóch ...
... miesięcy czekam na wymianę szyby przedniej w najbardziej popularnym modelu Opla... kontakt z MM Cars tragiczny. Szkoda, że tak zawodzą swoich klientów, bo wcześniej miałem o nich dobrą opinię :/ Uprzedzając odpowiedź właściciela, że prosi o kontakt - to Wy powinniście kontaktować się z klientami.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 12:12
Salon - samochody nowe
Tragedia, Umawiają się ...
... na termin, później Pan, który twierdzi, że jest kierownikiem mówi, że wcale nie było umówionego terminu. Nie odbierają telefonów. Nie oddzwaniają. Obsługa klienta na zerowym poziomie.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 10:15
Salon - samochody nowe
Servis działa bardzo ...
... powoli. Bardzo trudny kontakt. Masa nieprawdziwych informacji. Zadziwiająca ignorancja jak na Opla. Nie polecam. Ciąg dalszy jeszcze nastąpi.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 17:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 17:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. Stary dziad, siedzący na tronie, nie potrafi rozmawiać z człowiekiem. Wielki minus, przestrzegam wszystkich, którzy mieli do wymienienia żarówkę a przyjechali dzień po "dwóch tygodniach", żeby tu już nie wracali. MASAKRA!
Użytkownik sieci
1 czerwca 2022 21:11
Salon - samochody nowe
Szybciej dodzwonisz się do papieża.
Użytkownik sieci
31 maja 2022 17:30
Salon - samochody nowe
Po czterech latach ...
... serwisowania auta z czystym sumieniem nie polecam. Pomijając oczywiście zawyżone ceny, to przez te lata nazbierało się - naprawa sprzęgła, po której usterka wystąpiła ponownie i musieli robić jeszcze raz, zostawiony śrubokręt pod maską przez mechanika. Ciężko się dodzwonić i umówić, odległe terminy, cena nieadekwatna do jakości usługi. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 maja 2022 09:22
Salon - samochody nowe
Od pół roku ...
... czekam na wymianę uszkodzonej szyby. Po każdym moim telefonie , dostaje informację , że za dwa tygodnie. Kpina. Po awanturze dostałem auto zastępcze i usługę wykonano (wymiana szyby i lakierowanie maski) . Po 3 dniach lakier SPŁYNĄŁ z maski! Po oględzinach obiecano , że jutro zadzwonią i umówią termin. Mija trzy tygodnie .. Odradzam.
Użytkownik sieci
19 maja 2022 23:40
Salon - samochody nowe
Niestety ale co ...
... do działu części oraz akcesoriów nie mam najlepszego zdania. Zamówiłem telefonicznie cześć dla klienta, zaoferowano mi rabat 10%, na miejscu podczas odbioru okazało się że nie dostane nawet 1%, zapłaciłem cenę detal brutto, słowność na poziomie przedszkola. Klient się rozmyślił, podjechałem po 10 dniach, aby oddać cześć, nawet nie rozpakowana, odmówiono mi zwrotu bo "kierownik" stwierdził że to było zamówienie indywidualne 😅 szkoda że wcześniej nikt o tym nie informował oraz o dziwo nie pobrano zaliczki, jak to zazwyczaj ma miejsce. Dialogu nie prowadziłem dalej bo ważniejsze jest sprzedać i szukać powodów dla których można odmówić klientowi zwrotu towaru o wysokości 280 zł i marzy że sprzedaży na poziomie 50 zł, napewno byłby co do podziału przez "kierownika" 3 zł dla niego? I po 1 zł dla reszty ekipy? P.s. nie będę już wspominał nawet o tym że aby ktoś odebrał telefon z działu części w ciągu dnia to musi stać się cud, a jak będę oddzwoniac i nie odbierzesz po 2 sygnałach to masz pecha, zaczynasz zabawę na nowo... Dramat, dobrze że to nie jedyny opel we Wrocławiu.
Użytkownik sieci
12 maja 2022 21:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 08:52
Salon - samochody nowe
Obsługa osoby od sprzedaży aut dostawczych - Dramat!
Użytkownik sieci
20 lutego 2022 13:25
Salon - samochody nowe
Nie Polecam!!! Kupiliśmy ...
... u nich używany samochód do firmy i po miesiącu okazało się że silnik to trup🤬 Zrobiony pod sprzedaż. Zaufaliśmy i żałujemy... Omijać z daleka!!!
Użytkownik sieci
29 listopada 2021 08:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Godzinę ...
... przed wizytą otrzymałem telefon, że wszystko aktualne, mogę przyjeżdżać na wymianę reflektora. Po przyjeździe okazuje się, że nikt nic nie wie pracownik biega po warsztacie i wszystkich się pyta po czym wraca i informuje mnie, że wymiana się nie może odbyć bo nie było tego w planie a serwis robi właśnie inny samochód. Jechałem 70 km mając potwierdzenie z serwisu. Udało mi się uprosić tę wymianę. Pracownik w nerwach i z przekleństwami wymienił reflektor w pół godziny. Ale jak się okazało po powrocie do domu regulować świateł już mu się nie chciało- swieci w niebo rażąc innych i stwarzając niebezpieczeństwo. Zwykli partacze- w zwykłym warsztacie na jakiejś wiosce maja lepsze podejście do swojej pracy i do klienta. W Serwisie Hornet całkowicie odmienne podejście - tam polecam jeździć mimo, że z południa Wrocławia kilka kilometrów dalej.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 13:03
Salon - samochody nowe
Na dział części ...
... nieraz cały tydzień nie idzie się dodzwonić. Często potrzebuję coś zamówić (nie wycenić) i ręce opadają, nie ma jak. Innego numeru nie ma a ten czy to rano czy popołudniu nie odbierany a od tej muzyczki to uszy więdną.
Użytkownik sieci
1 listopada 2021 21:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam. 19 ...
... października wysłałem zapytanie o naprawę powypadkową poprzez formularz na stronie, kontaktowałem się również telefonicznie. Podobnie jak w wielu wcześniejszych opiniach innych użytkowników, otrzymałem jedynie informację: "....Wyznaczony przeze mnie Pracownik wkrótce się z Państwem skontaktuje.". Mijają dwa tygodnie i cisza, zero odzewu. Wygląda na to, że ten serwis potrafi tylko przeprowadzać okresowe przeglądy w pełni sprawnych samochodów za niemałe pieniądze. Inne zlecenia już ich przerastają...