89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 11:27
Salon - samochody nowe
Przestałem do nich ...
... jeździć po tym jak pewnego razu umówiłem się na przegląd i uzgodniłem co ma być zrobione. Po przeglądzie wróciłem do domu i spojrzałem na fakturę a tu się okazuje że na fakturze są rzeczy których nie uzgadniałem (np czyszczenie klimatyzacji) a wymianę świec którą sobie zażyczyłem nie zrobili. Szczęka mi opadła gdy zajrzałem do książki serwisowej w której były odhaczone czynności serwisowe jeszcze z innej beczki. Dodatkowo po wizycie w serwisie dzwonią do klienta o opinię za wykonaną usługę ale w system wprowadzają tylko pochlebne opinię bo jak wyraziłem złą opinię o ich usługach to po tygodniu pani zadzwoniła ponownie o opinie (zapominała że już zemną rozmawiała).
Użytkownik sieci
21 marca 2019 22:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 marca 2019 15:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2019 19:00
Salon - samochody nowe
Nie zdarzyło mi ...
... się wcześniej wystawić negatywnej opinii, ale robię to, by ostrzec potencjalnych klientów Motor Centrum przy Miałkim Szlaku. Rok temu oddałem tu prawie nowe auto do naprawy lakierniczej, podczas której zdjęto drzwi i tylny zderzak. Pamiętam, że termin wydania auta opóźnił się o kilka dni, chociaż lakierowanie zaczęło się od razu po przyjęciu auta (wiem kiedy, bo otrzymywalem na maila zdjęcia z tego jak auto jest przygotowywane do lakierowania - wkrótce jednak zdjęcia przestały napływać, jednak wówczas wydawało mi się to jedynie niedopatrzeniem). Pół roku później zaczęła pojawiać się awaria tylnego kierunkowskazu. Po rozebraniu go w innym ASO okazało się, że lampa i kierunkowskaz są w środku połamane i zostały jedynie wciśnięte do obudowy. W efekcie powstało zwarcie, a w środku zbiera się para wodna. Gdy niedawno pojechałem z tym problemem do Motor Centrum, oczywiscie nikt się nie przyznaje, chociaż do uszkodzenia mogło dojść tylko i wyłącznie u nich, ponieważ od nowości nigdy nie było żadnej innej sytuacji, w której ktokolwiek dotknąłby się do tylnej lampy albo jej okolic.
Użytkownik sieci
18 marca 2019 14:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2019 16:00
Salon - samochody nowe
Naciągane na niepotrzebne rzeczy
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 17:58
Salon - samochody nowe
Bardzo długi czas ...
... oczekiwania na wizytę jak i samą naprawę. Kontakt zerowy. Nie polecam tego serwisu
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 16:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 grudnia 2018 10:29
Salon - samochody nowe
Słabe podejście do ...
... klienta i nie tylko. Dopuki mogę to omijam ten serwis ⛑🏳️🏳️🏳️🏳️👎⚠️
Użytkownik sieci
1 grudnia 2018 21:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 00:11
Salon - samochody nowe
Negatywne doświadczenia. Nie polecam !
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 21:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 19:11
Salon - samochody nowe
Wymiana opon 3 ...
... godziny...nawet nie poinformowali, ze mają opóźnienia.auto czeakało i nie sprawdzili w tym czasie świateł o co tez prosiłam...panowie z obsługi serwisu traktują klienta jak idiotę
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 15:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 listopada 2018 11:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 listopada 2018 21:49
Salon - samochody nowe
Serwis do uczciwych ...
... nie należy. Po odbiorze samochodu zauważyłam, że podczas montażu nowego lusterka (po stronie pasażera) zniszczono mi klamkę wewnętrzną od strony pasażera. Była w jednym kawałku, ale ułamana w połowie i nie dało się otworzyć drzwi od wewnątrz, dopiero po długich manewrach. Klamka była sprawna w dniu kiedy oddawałam auto. Poza tym gdyby ją ułamał mój pasażer, to by nie mógł wyjść i bym zauważyła :) Oczywiście próbowano mi wmówić, że kłamię i chcę ich naciągnąć. Najzabawniejsze było jak spytali się mechanika, czy nie zepsuł tej klamki. Mechanik odpowiedział, że nie, i kazali mi spadać na drzewo :) Nie polecam. Nie spodziewałam się, że w oficjalnym serwisie potraktują mnie jak w szemranym warsztacie, i to za taką kasę. Na pewno tam więcej nie wrócę.
Użytkownik sieci
31 października 2018 11:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 października 2018 00:03
Salon - samochody nowe
UWAGA !!! Klienci ...
... komisu Suzuki przeczytajcie z uwagą. Używane - Suzuki SX4 kol. czarny 2009r cena 25900 kupa złomu i szrot. Omijajcie szerokim łukiem !!!!!!! Oszust, kłamca i naciągacz Dariusz M. przez tego gościa straciłem 300zł. i całą noc w podróży, a potem dzień bo jechałem z Katowic pociągiem. Przez telefon kłamca twierdził, że auto ma drugi lakier na masce, a drzwi prawe przód i tył mają 150 mikr. auto do końca serwisowane, stan idealny sprawne 1000%, jak wygląda na zdjęciach tak i w rzeczywistości. Co się okazało po całonocnej podróży: auto rąbane z każdej strony, maska miał ponad 400 mikr. tylny prawy błotnik to samo, nadkole i drzwi prawe uszkodzone popękany lakier pomalowane chyba pędzlem, książka serwisowa prowadzona do 2012 r. cały przód wymieniany, ogólni syf, auto podczas jazdy ściąga na lewo zawieszenie wydaje dziwne dźwięki. Jedyne nie naprawiane elementy w oryginale to dach tylna klapa lewy tylny i przedni błotnik i wszystkie mają 80 mikr.. Według Dariusz M. 150 mikr. to jakby nie malowane, a 400 mikr. to drugi lakier żenada, a poz tym usłyszałem, że za dużo wymagam od używanego auta za 25500 zł. bo było do delikatnej negocjacji to czysty kretynizm. Gratuluję szefostwu takiego pracownika, który handluje szrotem w imieniu Autoryzowanego Serwisu SUZUKI. Autentyczny opis ogłoszenia ,,JAKO AUTORYZOWANY DEALER MARKI OPEL, SUZUKI, MITSUBISHI ORAZ HARLEY-DAVIDSON GWARANTUJEMY STAN TECHNICZNY, PRZEBIEG I BRAK WAD PRAWNYCH SAMOCHODU". ŻENADA!!! Jedna gwiazdka bo bez niej nie można opublikować opinii.
Użytkownik sieci
19 września 2018 10:02
Salon - samochody nowe
Fajne samochody ale ...
... na każdym etapie zakupu trzeba czekać i samemu wszystkiego pilnować. Obsługa uprzejma i sympatyczna ale bez polotu i pazura. Do tego zamiast przekonać klinta do siebie wciskają nikomu nie przydatne gadżety i w ramach gratisu zaminiają jedną mało przydatną rzecz na drugą nieprzydatną. Mamią klinta nawet nie starając się dotrzymać terminów. Napewno nie warto kusić się na cenę o 3 tysiące niższą dla tylu problemów. Ja tam nie wrócę!
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2018 15:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka